ISSN 1337-8481

štvrtok, 21. novembra, 2024

„kto povolil meeting fašistom a popieračom holokaustu v DK v Seredi.“ – pýtajú sa vedenia Mesta Sereď občania.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

Najskôr sa nám do redakcie ozvala rozhorčená čitateľka a obyvateľka mesta s podnetom týkajúcim sa de facto predvolebného straníckeho stretnutia ĽSNS s občanmi, ktoré sa má konať dnes vo večerných hodinách v Dome kultúry pod správou Mesta Sereď, teda v mestskej nehnuteľnosti.

Čitateľka Renata Motyčáková napísala toto:

Dobrý večer. Všimla som si, že sa chystá u nás v meste míting politickej strany ĽSNS. Chcela by som sa spýtať, či to nikomu z mesta nevadí. Z mesta, ktoré má takú smutnú históriu, keď tu bol zriadený počas vojny pracovný tábor. Tábor, z ktorého boli ľudia posielaný do vyhladzovacích táborov. Mne osobneje z toho smutno. V TN a aj iných mestách boli aspoň počas ich mítingov napr. čítané mená ľudí, ktorí boli obeťami holocaustu. Chcem sa spýtať, či aj u nás bude nejaká protiakcia, alebo tento míting LSNS bude mať v Seredi zelenú ?

Následne nám poslala leták pozývajúci na predmetnú akciu.

Včera sa ozval ďalší čitateľ s týmto rozhorčeným textom:

Michal Rohleder
st 27. 11. 20:06 (pred 4 hodinami)

komu: kulturadk@sered.sk, mu@sered.sk, primator@sered.sk, riaditeldk@sered.sk, seredonline@seredonline.sk, viceprimator@sered.sk

Dobry den,
To dufam nemyslite vazne, davat priestor takym curakom ako je Kotleba, navyse este priamo v Seredi – meste, ktore ma taku historiu, aku ma.

Myslim, ze ak ma vedenie mesta nejaky vplyv/dohlad nad DK, malo by tuto akciu zrusit, ak nie, tak minimalne verejne odsudit. Taketo hovada si hadam nemozu v Seredi robit kampan par mesiacov pred volbami.

Dakujem a prepacte za nevyhnutny vulgarizmus, su to obycajni nackovia, nic viac. Nackom ziadny priestor.

V rovnaký deň nám do redakcie napísal ďalší čitateľ a obyvateľ mesta:

Jaroslav Matejička
st 27. 11. 20:09 (pred 4 hodinami)
komu: SeredOnLine

———- Preposlaná správa ———
Od: Jaroslav Matejička
Dátum: st 27. 11. 2019 o 19:20
Predmet: Fašisti v Seredi
Komu: primator@sered.sk

Dobrý deň,
chcel by som sa ako, ešte stále, občan mesta Sered opýtať, kto povolil meeting fašistom a popieračom holokaustu v DK v Seredi.

Príde Vám naozaj v poriadku aby takýto ľudia mali možnosť organizovať si meetingy v našom meste, kde sme len nedávno otvorili múzeum holokaustu?

Nepoviem, keby to je v nejakej krčme, ale nie je možné aby im priestory poskytlo mesto!

Nie nie sú obyčajná strana, sú to fašisti a aj v iných mestách sa im dokázali postaviť, prečo nie v Seredi?

Ďakujem za odpoveď,
Jaroslav Matejička ml.

– – –

Je pozitívne, že o veci verejné, dianie v meste ako aj o to, komu je prenajímaný majetok mesta sa zaujímajú konkrétni ľudia.

Všetky správy s najväčšou pravdepodobnosťou boli zaslané aj primátorovi mesta Tomčányimu a minimálne jedna aj na e-mail  viceprimátorovi Veselickému a riaditeľovi DK.

Spätnú reakciu od autorov e-mailov zatiaľ nemáme k dispozícii a ako situáciu vníma vedenie mesta sme sa nedozvedeli, nakoľko hovorca a zástupca primátora Tomčányiho Veselický služobný mobilný telefón nedvíha.

Primátorovi mesta Martinovi Tomčányimu sme zaslali SMS so žiadostou o zaujatie stanoviska z pozície zastávanej funkcie, ale aj ako fyzickej osoby. Stanovisko (ak bude doručené) uverejníme .

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. Týmto zakazovaním a udávaním im moc hlasov nevezmete, skôr naopak. Radšej by sa títo „bojovníci“ za slobodu mali dostaviť a skúsiť s nimi diskutovať, to je jediné riešenie a nie zakazovať.

  2. Demokracia plati iba vtedy ked sa to hodi a neplati evidentne pre kazdeho. Predpokladam ze keby to bol predvolebny miting narkomanov z PS a zlodejov od Ža ludov tak by to nikomu nevadilo aj ked ma sered historiu aku ma 🤣🤣

  3. Načo sa ohlasuje té, ľudia a dávate j…. B.. E komentáre sa pýtam? A čo ja ho voliť budem je to jeden čestný človek, čo sľúbi to splní
    Aši toľko

  4. Nie som voličom ani obdivovateľom Kotlebu. Ale ak sú v parlamente, ak sú ako politická strana povolení a nie sú zakázaní, tak sa tu nevzrušujte nad ich mítingom. Každý tam mohol isť si ich vypočuť a polemizovať s nimi a poukázať na ich prípadné klamstvá. Za to že niektorí sú presvedčení, že sú to fašisti a iné sprostosti ( keby boli fašisti tak sú pozatváraní) ešte nikomu nedáva právo zakazovať im míting v mestských priestoroch. Nie tak dávno minula doba, keď štátna moc zakazovala prenajať autobusy na púť napríklad na Velehrad. Nedávno odmietli prenajať priestory kina pre premietanie filmov Aliancie za rodinu pri príležitosti celoslovenského Pochodu za život. ale tie isté priestory bez problémov prenajali pre LGBTI. Prichádza doba keď povieš že je normálne ak rodina je otec, mama a deti, tak ťa pripravia o robotu, biznis alebo slobodu. Naozaj si myslíte, že toto je tá správna cesta? Dnes zakážeme kotlebovcom a zajtra SNSákom, lebo hovoria o národe a vlasti, a pozajtra začnem znovu zatvárať kňazov a reholníkov. Keby táto spoločnosť nebola v takom morálnom úpadku, keby ľudia mohli dôverovať štátu, jeho policajtom, sudcom či prokurátorm, keby videli že spravodlivosť a právo má na vrch, tak by rôzne neštandartné strany a spolky boli iba okrajovou záležitosťou a v podstate by nikoho nezaujímali.

  5. Ľudia ja sa nezastávam nikoho a ani žiadnej politickej strany. Ale spamätajte sa je to riadne v demokratických voľbách zvolená politická strana ktorá je aj v parlamente a má vysoké preferencie.
    To by ju asi aj museli vypoklonkovať z parlamentu, ale nie ?

  6. O primátorovi Tomčányim nikto nehovorí že je fašista, avšak ani nikomu nevadí ako škodí občanom seredi a koho protežuje pri rozkrádaní majetku a , vyplácaní nelegálnych platov, rozdávaní odmien a pod.
    Tak prečo by riadna parlamentná strana, ktorá si zaplatí priestory nemohla debatovať z občanmi ? , tým nikom neblíži a dozvedeli by ste sa aj pravdu.

  7. Bol som si ich vypočuť. Nie som ich fanúšik, ale šiel som si ich len tak zo zaujímavosti vypočuť. Počul som Kotlebu rozprávať už mnohokrát predtým, v rôznych diskusiách či videách, a i keď má dosť svojský štýl vyjadrovania, čo mu v mojom prípade nepridávalo na sympatiách, obsah toho, čo hovorí, dával zmysel a bol výstižný. Dnes som sa presvedčil na vlastné oči a utvrdil sa v tom.
    Nerozumiem však jednej veci. Prečo jediné, čo na nich počujem od odporcov je, že sú fašisti? V čom ako sú fašisti? Že darovali peniaze v sume, ktorá údajne je fašistickým odkazom? Ja neviem… Tak aspoň ich darovali. Možno to bola náhoda, možno sa niekto s tou sumou pohral. Ale vážení, to vraví o tom, že sú fašisti? Hajlovali sme snáď v tom kulturáku? Nie. Je proti cigáňom? Je proti asociálnym cigáňom. Je proti homosexuálom? Nie, nie je. Je proti vtláčaniu lgbti ideológie do hláv deťom a mladistvým.
    Jediné čo mi príde fašistické, sú títo ľudia čo nedokážu strpieť iné názory. (Viď zvyšok diskusie tu.)
    Liberáli majú tiež pár skvelých nápadov, nemyslím si, že byť 100% konzerva je riešenie. Ale vedieť, kde je miera a čo je už zvrátené a na hlavu, to je zdravý rozum, a to je cca niekde v strede medzi týmito dvoma protipólmi.
    Môj skromný názor na večer.

  8. Kotleba Seredi neublíži, ale faťaci, Srbi a všelijaká čvarga áno a s tým treba niečo robiť a potom ani Kotleba nebude mať takú podporu.

  9. O demokracii sa len hovorí, ale skutočnosť je iná. Nie je to len o to, že má prísť Kotleba, ale všeobecne. Však bijú sa o voličov všelijakými sľubmi, čo sa vymyká zdravému rozumu. Možno, že by tu jedná možnosť bola, ako sa vyhnúť takýmto veciam : nedotovať politické strany zo štátneho rozpočtu, na úkor občanov. A tiež, že by si predvolebnú kampaň platili z vlastného vrecka. Asi by sme sa divili, koľko by zostalo tých politických strán. Možno, že na každého občana bude jedna politická strana. Vyplatí sa byť v politike, tam svoje vedomosti a zručnosti nemusí dokazovať. Majú sa ako bohovia na Olympe.

  10. Nie je to tak davno, co pobehoval v ciernych gardistickych uniformach s faklami, len tak si hajloval a ospevoval FASISTICKY slovensky stat…. Co ho zrazu osvietilo? Vsetko co stelesnoval vtedy, stelesnuje aj teraz. Sledovali ste jeho nedelnu diskusiu so Sulikom? Co ten jeho krajsky predseda s vytetovanym hakovym krizom? Tiez nahoda?! Som si myslel, ze uz ste dost stary na to, aby ste mali rozum ale ciste sklamanie plynie z tohto vasho postoja…

  11. presne tak…. uverejnene 3 komentare, treba sa pozret kolko ludi v seredi a okoli volilo kotlebu a hned sa uvidi kolko je za a kolko proti

  12. pre Lukas Bartovic

    Nevidel som diskusiu so Sulíkom a ani krajského predsedu. Zato si však myslím, že ak niekto propaguje fašizmus a vy to viete a viete to aj dokázať, máte povinnosť zo zákona to oznámiť na polícii. Urobil ste tak? Ja keby som to vedel a vedel dokázať, tak to urobím.
    Ak sú fašisti tak ich treba zákonom zakázať. Ale pokiaľ sú povolení tak ich treba rešpektovať. Som toho zmýsľania, že síce nesúhlasím s vašim názorom, ale urobím všetko pre to, aby ste ho mohol slobodne vysloviť. Myslím si, že predovšetkým treba odstrániť to, čo ľuďom vadí v spoločnosti a potom nebudú mať na čo poukazovať a ponúkať riešenia a ich podpora bude zanedbateľná.

  13. Neviem, či tento článok (autor: redakcia) vznikol na podnet osôb uvedených v texte, alebo „redakcia“ chcel len zdôrazniť nespokojnosť nad tým, že sem príde predstaviteľ riadnej parlamentnej strany, na ktorú mimochodom podal účelovo žalobu aj GP a Najvyšší Súd SR žalobu zamietol, Podobne pochodil aj magistrát krajského mesta Trenčín s primátorom na čele, keď odmietli udeliť súhlas na verejné zhromaždenie organizované ĽSNS. Po proteste ĽSNS na KS V Trenčíne im bolo vyhovené a zhromaždenie sa konalo a to s riadnou podporou prítomných Trenčanov, hoci paralelne to chceli extrémni liberáli všemožne narušiť.
    Ak chcel niekto svoje antipatie alebo výhrady voči Kotlebovcom vecnými argumentami prejaviť, práve premeškal veľkú príležitosť! Veľmi výstižne to napísal „Bol som tam“. Ak by boli naozaj fašisti, ako sú onálepkovaní, tak by ich už určite dávno zakázali. Za ostatný cca rok sme boli svedkami až nevyberaných útokov od liberálnych extrémistov a to hneď voči každému, kto nesúhlasí s ich názormi. Sám som bol svedkom jednej udalosti na prednáške istého univerzitného profesora z USA o homosexuáloch a gender ideológii, ktorý vecne a vedecky podloženými argumentami nenašiel žiadneho oponenta! Zato o dva dni ho lynčovali v SME-čku vymyslenými argumentami. Veď si to môžu dovoliť, lebo tá zhruba stovka prítomných im mediálne predsa nemôže ublížiť. Toť „demokracia“ na slovenský spôsob.
    P.S. včera sa konala v obradnej sieni MsÚ konferencia, na ktorej sa mohli prítomní dozvedieť veľa o histórii Seredi vrátane tak často a úmyselne skreslovanými informáciami o pôsobení Židov v našom meste. Prednášané argumenty neboli postavené na vode, ale mali a majú oporu v záznamoch v štátnych archívoch a to nie len na Slovensku. Ďalšia premeškaná príležitosť, kde si mohli rôzni nenávistníci a neprajníci 1. Slovenskej Republiky doplniť svoje medzery z poznania histórie krajiny v ktorej žijú. Na ich škodu

  14. zaujalo ma to slovné spojenie „pôsobenie Židov v našom meste“
    Je možné niekde si stiahnuť,alebo pozrieť informácie k tejto téme?

  15. Tak ako dobre vino zreje tak aj mozog kazdeho cloveka zreje. A to vidime aj na sebe ze myslenie kazdeho cloveka sa každých 10rokov meni. A väčšinou to býva k urcitej múdrosti na zaklade skusenosti. A tak isto to vidim aj u Kotlebu. A nakolko aj sud rozhodol ze Kotleba a jeho strana nie su fašisti a fašistická strana, tak nechapem co sa tu rieši. Majko nemáš nahodou videjko z tejto akcie? 😂 Nakolko som o nej nevedel, rad by som si to pozrel.

  16. Len v skratke kto tam nebol vie h…o celkovo žiadne vyholené hlavy ludia bežny okolo cca 50 aj mladší zo správnymi názorny dobra debata človek sa tam cítil prijemne a pokiaľ dookola omielaju len argument že je fašista a popierač(sledujem ich od začiatku a nikdy som nepočul že bi niekto niečo také poprel) tak už je to úbohé prečo nevidíme titulky že KISKA je užernik a TRUBAN feťák…Ale že Kotleba je fašista hneť titulky že idú oči vypáliť lebo trom sa to nepáči nikto im tam chodiť nekáže obmedzené jak aj cele ich myslenie čiernobiele bud ich názor alebo žiadny.

  17. Takže slušný je ten čo napíše mail a každé druhé slovo vulgarizmus s presvedčením že len jeho názor je ten správny a každý kto má iný treba zakázať…
    Kto bol dnes na mítingu tak videl že prišlo plno ľudí a niektorí boli aj vonku.
    Voliči LSNS sú plnohodnotní občania Serede ktorí platia dane tak ako každý.
    Mesto Sereď sa zachovalo správne.

  18. co vas trapi uboziaci,ze kotleba a lsns,nie je spajany s kocnerom,ze nie je v threme,alebo ze nefetil ako truban,ci nerobil nadmerne odpocty dph a podvody ako uzernik kiska,ci ako novy politik nebol v kauze gorila,zrejme nema taky harakter ako ten madarsky koon,suhlasim jeho zaciatky neboli urcite minimalne z moralneho hladiska v poriadku a ani si nemyslim,ze to je 100% strana,len vidim,ze namaju ziadne skandaly ziadne podvody,nestretavaju sa zo zavadovymi osobami,co sa neda povedat o niektorych prokuratoroch a sudcoch.
    preco v strane lsns su ucitelia,policajti,lekari aj pravnici a dokonca aj v zenskom zastupeni.
    v poslednych volbach ich volilo cez 200tis. volicov.myslite ze ich bude vo februari menej? co ak bude volicov 350tis?to bude fasistov stavajte si bunkre aby ste sa mali kde schovat.

  19. Pán Bartovič, ak narážate na fotku, ktorou sa oháňal aj moderátor z relácie Na telo, tak si mýlite hákový kríž s tzv. Eiserne Kreuz. Mimochodom ten druhý, je do dnes oficiálnym znakom Bundeswehru – Nemeckých ozbrojených síl. Hákový kríž ako taký je tzv. svastika, a i keď figuroval na vlajke Tretej ríše, je to oveľa starší symbol. V dnešnej dobe ho nemáte problém nájsť na mnohých náboženských motívoch v Ázii. Netreba robiť z každej novinárskej kačice, svetovú senzáciu. I keď chápem, jedná sa o ĽSNS, ktorá je tŕňom v oku, pre čoraz vyšší počet voličov ale aj tak. Máme demokraciu a každý môže voliť koho chce. Aj keď sa to liberálom a slniečkárom nepáči a najradšej by liberálne zakázali aj slobodne dýchať.

  20. Len osoba s IQ pod 50 môže veriť a argumentovať svastikou ako je zobrazovaná v Indii. takže ten kotlebov nácek je vlastne milovníkom Indie a hinduizmu?! Neschovavajte sa za niečo o čom nemáte ani paru. My ostatní veľmi dobre vieme, kde boli tieto symboly zneužité a čo za ľudia sa k nim hlásia…

  21. Áno zabudol som, vy viete všetko. Takže sa nemáme v podstate o čom baviť. Len pre zaujímavosť zopakujem, Železný kríž používala ako prvá Pruská armáda a potom sa stal aj symbolom Nemeckej armády a je ním doteraz. Jeho tvar vychádza z pôvodného maltézskeho kríža. Dovi a pozdravujte ostatných

  22. pán Kurbel, čítali ste vôbec úvod mojej reakcie na váš komentár? Mám pocit, že ani nie, keď sa tu schovávate za ten prapodivný alibizmus á la oznamovanie polícii. Gardistické uniformy, polemizovanie o holokauste, rasistické výroky členov tej strany, vyvesená čierna zástava na výročie SNP na budove úradu BBSK… Buď to nevidí človek hlúpy alebo úplne nevzdelaný. A vy to ospravedlňujete nejakým sklamaním zo súčasnej politickej situácie. Ale dobre vedieť, pre mňa osobne váš biznis v Seredi neexistuje, rovnako ako vaše meno na hocijakých kandidátskych listinách….

  23. Obyvateľ si mýli pojmy s dojmami. Súd nerozhodoval o tom, či sú alebo nie sú fašisti. To, že sú, sa všeobecne tuší aj bez rozhodnutia súdu…. 😉 Súd rozhodoval o tom, či ich zruší alebo nezruší na základe napríklad ich rasistických výrokov…

  24. Si pozri na stránke NRSR ako často hlasujú so Smerom… Myslíš, že to je z lásky k vlasti? Stavať si bunker nebudem, jednoducho sa zbalím a odídem. V žiadnom prípade nebudem daňami a odvodmi prispievať na takú pakáreň…

  25. ,Bol to ich uz 104. miting na slovenskych mestach a dedinach, osobne som sa ho zucastnil, malo to vysoku a politicku uroven. Aj ked tuto stranu volit nebudem osobne si myslim,ze vo volbach skoncia druhy na SLOVENSKU…

  26. A kam pôjdeš ? Napíš nám prosím ťa kam ty pôjdeš 😀 myslíš si že v zahraničí na teba čakajú s otvorenou náručou ?
    Skoro každá krajina má vo vláde ultra pravicovú stranu.
    Ale nezabúdaj nikto ťa tu na SVK nedrží tak už radšej chod a ešte ti zamavame

  27. Bol som na mitigu,a môžem povedať ,že to malo úroveň.
    Výstižne pomenovane problemy,ktoré trapia našu spoločnosť.
    žiadne znaky fašizmu som tam nezaznamenal.
    Za stolom sedeli sympatický mladi ,rozumní ľudia a ako by mi zduše hovorili.
    Pevne verim ,že urobia vo volbach dobrý výsledok aj s mojim prispenim hlasu.
    Volim ĽSNS.

  28. Bol som na mítingu a nebudem sa tu o tom rozpisovať. Kotleba bol jednoducho skvelý a budem ho voliť aj keď sa všetci jeho protivníci postavia na hlavu !
    Howgh.

  29. „…Buď to nevidí človek hlúpy alebo úplne nevzdelaný…“ Stále niekoho urážať svedčí o inteligencii jedinca. Len zlo, nenávisť a útoky. Všetci tí ľudia, ktorí ho volia sú hlúpi alebo nevzdelaní. Takto ste klesli oveľa viac, až pod ich úroveň.

  30. Pekne si to vystihol, vedia len pomenovať problémy a tým to skončilo. Táto strana za celú svoju existenciu nebola schopná nič urobiť. To je ako keby som povedal že tento dom treba postaviť a sadol som si a čakal kto to urobí. A vo všetkých rozhodujúcich hlasovaniach v parlamente hlasujú spolu so Smerom, ktorý navonok kritizujú. Čistá schizofrénia.

  31. Pre p. Kurbela: Samozrejme, že mesto mohlo Kotlebovi sálu neprenajať. V X iných prípadoch toto mesto dokázalo hádzať polená pod nohy legitímnejším požiadavkam. K Vášmu argumentu, že ak by boli fašisti tak by boli dávno zrušení. Nuž, aj Vy sám viete ako dlho trvajú niektoré úkony či už na polícií, prokuratúre a súdoch. Z Vašej vlastnej skúsenosti môžete hovoriť ako človek o ktorom viete, že porušil zákon je stále „zákonne“ nevinný a môže páchať škody. No a toto je presne ten istý prípad. Nie je to ani prejavom neslobody, lebo mesto Kotlebovcom nijako nezakazuje usporiadavať si ich kortešačky inde, napr. v ich obľúbenej Afrikole. No a ešte jeden argument, nie je pravda, že nie sú fašisti. Na míting mal prísť aj Milan Mazurek, právoplatne odsúdený ex-poslanec NRSR, ktorý sa dopustil úmyselného prečinu hanobenia národa, rasy či presvedčenia. Mesto malo X možností a je naozaj smutné, že mesto, ktoré si zažilo to čo si zažilo sa nedokáže postaviť tejto neo-nacistickej ale hlavne populistickej a klamárskej bande. Mrzí ma, že ani žiadny miestny poslanec nešiel hájiť demokraciu a obraňovať Sereď pred tým aby sa tu rozmáhala táto banda, v Seredi na čele s Vaším bývalým kolegom Tvrdíkom – dnes bojovník proti systému v minulosti súčasť systému čo štyri roky ledva niečo povedala. Opäť bude musieť s touto zberbou v Seredi robiť niečo obyčajný človek, lebo mesto a poslanci sú zalezení, o ničom nevedia sú ticho a hrajú to na diplomatické vyhlásenia. Nečudujme sa potom, že Sereď sa prepadá úrovňami priemernosti až ku dnu…

  32. Hľadač pravdy si neskutočne obmedzený na rozume ! Si silne ovplyvnený pozeraním našich skorumpovaných médií. Hambím sa že ešte stále máme v našom meste takýchto zaslepených ľudí ako si ty. Mazurek povedal iba pravdu a to je celé. Nemám slov…

  33. Mesto Sered jeden JEDINY RAZ na mestskom pozemku NEPOVOLILO akciu.

    Az s odstupom casu v momente, ked mate k dispozicii dostatok faktov mate moznost zistit, kto je vlastne kym. A ked si zratate kolko je 2 a 2, vysledok v pripade minimalne Tomcanyiho (ten je za mesto zodpovedny, nie uradnicka podpisana na e-maili) vlastne viete predvidat.

  34. Daniel, ja viem do detailu vlastnícke štruktúry všetkých médií na Slovensku a viem, že tieto tvoje konšpirácie ako všetci sa niekde tajne schádzajú a dohadujú čo sa bude písať/vysielať sú len rozprávka pre jednoduchších. Nadôvažok ty zas veríš len jednému zdroju, a nevieš si ani sám overiť napríklad znenie nejakého rozsudku. Ale čo čakať od národovca čo nevie napísať ani tri vety správne…

  35. Prečo hlasujú so smerom ? Predstav si že by sa problémy riešili a oni by zrazu nemali čo správne pomenovávať čím tak lahodia toľkým ľuďom. Však oni tam potrebujú neschopnú bandu , ináč by ich preferencie začali klesať. Pre nich je čím horšie tým lepšie, lebo na tom budú rásť !

  36. priateľu, najskôr si spočítaj, koľko poslancov má lsns v parlamente. Potom uveď ale reálné čísla o ich hlasovaní so smerom a z toho ti vyjde čo mohli urobiť. Kedy a koľko krát dostali v masmédiách priestor za celé štyri roky sa vyjadriť a obhajovať svoje návrhy? Takto si predstavuješ demokraciu? „Ja ich nemám rád, tak ich musia nenávidieť všetci“! Takto nejako vypadá tvoja filozófia.

  37. poslancom parlamentu by som znizil odmenu za ich vykony podavane v parlamente na vysku cestovneho + priemerna hodinova mzda na SK. Samozrejme pocet zaplatenych hodin by sa rovnal poctu hodin stravenych v parlamente. Vyhovorka ze oni pracuju aj mimo parlamentu nech si strcia za klobuk, je to ich povinnost.
    …a potom by sa uvidelo, kto ma zaujem o republiku, o ludi, proste o to, aby pomahal ostatnym !!!
    Pokial bude parlament zarobkova cinnost, dobre nebude!!!

  38. Táto strana je v parlamente takže má reálnu možnosť svojím hlasovaním ovplyvniť výsledok čo sa viac krát stalo, keď len s pomocou ich hlasov prešli Smeru ich návrhy. Naposledy dĺžka moratória na úrovni Kamerunu. Bez hlasov Kotlebovcov by to neprešlo. Obštrukcie pri voľbe ústavných sudcov by Ficovi nevyšli keby mu Kotlebovci nepomohli. Zamyslel si sa prečo podporujú zlo keď hovoria o dobre ? A ja som demokrat ,nikde tu nepíšem zakázať a zrušiť , stotožňujem sa s výrokom že aj keď nesúhlasím s tvojím názorom chcem aby si ho mal možnosť povedať.

  39. Myslíš, že všetci poslanci sedia doma na riti a čakajú len na míting ĽSNS, aby tam mohli ísť akože hájiť tvoje záujmy? Choď kandidovať ty a ukáž nám všetkým, ako sa to robí. Prosím ťa. Urob tak a bude nám dobre, ako ešte nikdy predtým.

  40. To ako naša spoločnosť vypadá vidí väčšina národa. Neviem koľkým, ale mne vadí nepostihnuteľnosť politikov a št. úradníkov za ich zlé a častokrát úmyselne zlé rozhodnutia v oblasti hospodárenia s majetkom (aj duchovným) štátu. Len pre Tvoju informovanosť, poslanci lsns podali do parlamentu návrh zákona, aby tí, ktorým vyplýva z funkcie rozhodovať vo verejnom záujme o majetkových a nemajetkových hodnotách boli trestne stíhateľní. Po druhom čítaní v parlamente sa o tomto návrhu hlasovalo 23. apríla 19 v parlamente. A vieš koľkí poslanci ho podporili? Boli to všetci poslanci z lsns a Sme rodina. Kde boli extrémisti zo SaS-ky, OĽANO (vrátane Remišovej) ktorá už medzičasom zmenila dres, SNS, Mostu Híd a ostatní nezaradení s voľným nestraníckym rozhodovaním ??
    Podľa jeho skutkov spoznáš kto aký je!

  41. Pre Bartovič
    Jednoducho sa zbalíte a odídete.
    Ľahko sa to hovorí, ťažšie realizuje. A kam odídete? Na Ukrajnu kde sa bojuje.? Do Maďarska kde je Orbán, ktorému celá západná Európa nevie prísť na meno? Do Poľska kde tamojšej vláde sa vyhráža polovica bruselských byrokratov? Do Česka kde sú státisícové demonštrácie proti Babišovi a Zemanovi? Do Nemecka kde AfD má po každých vôľbách silnejšiu a silnejšiu pozíciu? Do GB kde ak dôjde k neriadenému brexitu reálne hrozia nepokoje? Do Ameriky kde polovica národa nenávidí prezidenta a demokrati sa ho najnovšie pokúšajú zosadiť? Alebo do Rakúska kde ešte nedávno spoluvládli podľanázoru západných politikov a slniečkárov extrémisti? Alebo je vám sympatická pani Le Pénová vo Francúzsku? A čo hovoríte na Putinovo Rusko? Tam by sa vám nepáčilo?

    Pre Hľadač pravdy

    V mnohom s vami súhlasím. Spýtam sa však, či na eliminovanie toho čo tu popisujeme nie je najvhodnejší rakúsky model, ktorý sa podľa mňa osvedčil. Pred niekoľkými rokmi v Rakúsku vládla vláda, ktorej súčasťou bol aj Haider so svojou partiou. Okamžite po zostavení vlády takmer všetky západné vlády sa Rakusku otočili chrbtom a prerušili s nimi akúkoľvek komunikáciu. Čuduj sa svete trvalo to takmer celé obdobie, keď boli pri moci ale ku kuncu vládnutia sa postoj západných politikov zmenil na základe poznania výsledkov vládnutia. A pred nedávnom padla ďalšia vláda v Rakusku, ktorej súčasťou boli v podstate tí istí alebo veľmi podobní extrémisti, fašisti či iní isti. Nazvite si ich ako chcete. A čuduj sa svete Rakusko funguje ďalej a nikto nemôže tvrdiť, že to nie je demokratická krajina.
    Čo myslíte nebolo by lepšie sa poučiť od Rakušanov? Lebo inak v minulých voľbách mali 200 000 hlasov, teraz možno dostanú 300 000 alebo 400 000 a o 4 roky vyhrajú voľby s 51 % . Myslíte že toto je riešenie.? Nebolo by rozumnejšie ukázať národu, že iné je poslať dvoch chlapov v zelenom tričku do vlaku aby urobili s cigáňmi poriadok a urobiť okolo toho mediálnu bublinu alebo poveriť ich vyriešením cigánskej otázky vo vláde a potom by sa ukázalo, že vedia len vykrikovať ale nevedia riešiť problémy? Alebo chcete všetkých tých fašistov ako ich nazývate poslať do vezenia? Ak ich bude len tých 200 000 budete si musieť prenajať veznice v celej Európe a aj v Amerike a aj tak vám nebudú stačiť. Nie je lepšie pokúsiť sa o spoluprácu a navzájom sa počúvať? Každá takáto strana akonáhle sa dostane do vlády veľmi radikálne zmení rétoriku a postoje, lebo iné je vykrikovať zo zákopu a né je útočiť, keď vám okolo hlavy lietajú guľky. Vstupom do vlády by museli veľmi zjemniť svoje postoje a hákové kríže o ktorých tu niekto písal by museli veľmi rýchlo zahodiť a zabudnúť na ne.

  42. Z 19 tich + primátor ani jeden a áno, boli zvolení aby hájili AJ moje záujmy. Ver mi, že keby som poslanec som tam napochodovaný ako prvý. Ďakujem za inšpiráciu, je dosť možné, že do volieb pôjdem.

  43. Strana ktorá nie je v koalícii nemá dosť hlasov na to aby si presadila svoj vlastný zákon, je to povinná propagačná jazda aby mohli povedať čo všetko navrhli ale neprešlo to, robila to celá opozícia. To nie sú rozhodujúce hlasovania, rozhodujúce sú tie keď s pridaním hlasov LSNS k Smeru a SNS boli zákony schválené a platia. A v tomto LSNS zlyhala na celej čiare lebo koná opačne ako hovorí ! Bohužiaľ väčšina ich voličov si nedá námahu aby si preverili či to čo hovoria aj robia v parlamente a verí ich veľkohubým rečiam.

  44. V čase kedy nám tu kolabuje zdravotníctvo či školstvo, ukazuje sa prehnitosť obranných systémov demokracie (justícia, porkuratúra a polícia) a čakajú nás obrovské problémy na poli enviromentálnom mi príde obrovský luxus a totálna hlúposť dávať do rúk vládu populistickým neo-ľudákom len preto aby ľudia uvideli, že sú neschopní. 4 roky na BBSK museli stačiť.

  45. Kotleba,vyšplhal sa na cigánskych chrbtoch do povedomia ľudí a keď zistil,že môže ešte ďalej,tak sa trošku zlepšil a on a jeho strana chcú pomocou demokracie,demokraciu zrušiť.Na nič nemá riešenie,len hovorí to,čo si ľudia želajú počuť.Nech je situácia akákoľvek ,je lepšia,ako keby sa naplnilo,to že by vládli.

  46. Ale veď toto robil aj Mečiar a Fico. Hovorili to, čo chcú ľudia počuť. Nič pre občanov, len pre seba a občasný populizmus a niečo na oko, ako obedy a vlaky „zadarmo“. To, že rozpočet je na nič a štát sa zadlžuje, ľuďom nevadí. No a čo. Veď po nás potopa. Hlavne, že si napcháme vačky a poslušní voliči vhodia každé štyri roky lístok. Je jedno, ako to zasiahne Slovensko o päť či desať rokov. Hlavne že teraz sa darí.

  47. A ktorá vláda sa Vám viac pozdáva? Fico Dánsko Kotleba poprípade nesmrteľný Mečiarova alebo Truban Matovic Sulik Kolar a Kotleba Kiska? Lebo vždy platilo a bude platiť že politika je umenie možného

  48. to nie je urážka ale popísanie skutočnosti… 😀 vidieť k čomu inklinuje, aké sú jeho názory a popritom ho velebiť a štekať „na pláž“

  49. Táto strana napríklad hlasovala proti istanbulskemu dohovoru, Chválim ich za to, hoci nie som ich volič. Čo je na Tom fašistické?

  50. Každý kto má iný názor je nevzdelany, zaostaly, spiatocnicky, budú sa mu na západe smiať, je hlúpy, trápny, ‚odborníci‘ sa mu smejú, šíri hoaxy, je proti našim ‚spojencom‘, je fašista, rusofil, hanbím sa za jeho názory, bojuje v hybridnej vojne, šíri klamstvá, o ktorých máme dôkazy, ale nemôžeme ich ukázať.

    Je ho treba zakázať, nesmie mať taký názor, nesmie to hovoriť, nesmie myslieť, nesmie sa sám rozhodnúť…

    Kto je tu fašista?

  51. Vseobecne tusim, aj bez rozhodnutia sudu, ze ste dost mimo 😉
    Ak by sud rozhodoval o ich rasistickych vyrokov, tak by rozhodol o zruseni strany.
    Nazdavam sa, ze sa tak nestalo a vy sa zmierte s tym, ze Kotlebova strana je riadne domokraticky zvolena a vy si kludne volte koho chcete. Je to zasa vase demokraticke pravo. Slovak voli slovaka a buzerant zasa svojich …
    Pravda, vrana k vrane. Ci nie?

  52. Myslim si, ze nie je problem s inym nazorom diskutujuceho. Iny nazor aj ked je skutocne „iny“ demokraciu neohrozuje.

    Problem je s vydavanim klamstva za fakty a pravdu a na zaklade toho organizovanim ludi, ktori sa na to daju namotat.
    Ono niektore veci prezentovane Kotlebom sa pocuvaju dobre, no vychadzaju z nepravdy a Kotleba tak neponuka riesenia. Potrebuje iba masy a nasledne si aj tak urobi co chce. Na viacerych hlasovaniach to je dostatocne jasne vidiet.

    Co sa tyka uniforiem a prejavov nepatriacich do nasho sucasneho sveta, staci nazriet do archivu SOL. Ja OSOBNE som bol na niektorych jeho pochodoch kde pochodovali v uniformach, vykrikovali hesla ktorymi sa skutocne zaclenili tam, kde ja urcite nemam zaujem byt.

    Ze sa dnes prezliekli do oblekov a ich vyjadrovanie je miernejsie neznamena, ze sa zmenili vo svojej podstate. Minimalne ti, ktori urcuju smer v strane. Ti v NR SR zial skutocne zly SMER.

  53. Netreba zabúdať že Sulík sa na tajnáša pred voľbami stretával s Kocnerom v Maďarsku. Sulík je ako chameleón ktorý jedného dňa kamarátsky kávičkuje s Kocnerom a Kotlebom a na druhý deň už do médií vyhlasuje že ich nepozná…
    Tak isto je to aj s celou opozíciou ktorá do kamier vraví niečo iné a pritom nemá problém s Kotlebom sedieť na obede v parlamente v jedálni za jedným stolom a debatovať s úsmevom.

  54. Na jednej strane sa ukazuje prstom na Kočnera a jeho stretnutie so Sulíkom, na druhej strane SMERáci nechcú počuť o tom, ako si ich milovaných straníkov a prisluhovačov kupoval a korumpoval a tvária sa, že sa to nestalo. To je také úsmevné.

  55. to je hrôza ako niektorí ľudia majú doslova vymyté mozgy stačí nejaká tetovačka , ktorú si niekto v mladíckej nerozvážnosti dal vytetovať a už je opečiatkovaní ako fašista, stačí tak málo aby niektorí inkvizítori by týchto ľudí doslova poslali na hranice a čo potom s tými čo majú potetované celé telo, mali by ste ich dať pod drobnohľad či v tej záplave rôznych kresieb nenájdete niečo neprístojné a čo s malými chlapcami čo kedysi na plot kreslili známe kosoštvorce, nemali by byť dnes stíhaní ako nebezpeční uchyláci, nebezpečný nepriatelia žien ktorých by mali teraz pozatvárať? Ja viem – je to úplná blbosť, ale je smutné, že veľa ľudí sa tu tak rada prezentujú takýmito vymytými mozgami a je mi z toho naozaj smutno, pretože kedysi sme boli rozumní a inteligentní národ, ktorí dokázal rozmýšľať vlastnou hlavou a nemusel brať rozumy od nejakých slniečkárov či podplatiteľných novinárov

  56. je zaujimave urcita skupina volicov hlavne neoliberali,krici,ze kotleba hovori co ludia chcu pocut,ja si myslim ze by to tak malo byt,len nezabudime ze to je len jedna strana mince,druha strana je ta ak nieco slubim,vyhlasim ,tak ak ma zvolia tak to budem dodrziavat,
    zda sa mi u neoliberalov je to opacne oni nechcu pocut z ust ich politikov ako by to malo fungovat ako to bude lepsie,chcu pocut ako si budeme znovu utahovat opasky,ako sa nam zvysia dane,ako budu drahsie energie,ze si budeme plnou sumou platit skolstvo,zdravotnictvo,ale to je masochizmus.

  57. Ja by som všetkým tým,čo bagatelizuju túto extrémistickú bandu,prial,aby ste ozaj boli pod ich nadvládou,a aby splnili to čo prehlasuju hlavne tým mudrlantom,ktorí neustále zavádzajú ludi a myslia si,že na Slovensku začína a končí svet.

  58. Čítam komentáre a nestačím sa diviť čo nám priniesla demokracia občania, krajania, susedia Všetci sa hádajú čo sme to za krajinu politici a ich práca i tá zlá ktorá môže za našu ukradnutú krajinu by nás mala spájať to že tu niekto predstavuje svoje názory je fajn ,hlavne ak verejne pôsobí negatívne (fašisti)ĽSNS ja som Slovák videl som stúpencov tejto mierumilovnej strany ako dokázali vulgárne nadávať hádzať kamene do ľudí a detí nevinných turistov a plno ďalších skvostov videlo nie len Slovensko ale i Svet !Ani jedna strana na Slovensku Vám neponúkla riešenia na problémy ani jedna strana no ak niekto vytvára negatívne emócie v spoločnosti to je problém a viete prečo pretože múdri sa poučí z minulosti preto ľudia protestujú stelesňujú násilie svojim konaním a to vedome ľudia mier na zemi i medzi nami žiadny politik ani Kotleba nestojí za to aby sme sa hádali a vnášali nenávisť do našich životov je to ako mor a cítiť ju skoro všade !Pekné sviatky všetkým ………..Ešte aby som nezabudol k tomu že Bol v Seredi .V meste je múzeum Holokaustu prečo nevystupoval tam pri tých artefaktoch tento človek do kultúrneho domu nepatrí ale tam by si hádam uvedomil že tá jeho téza o histórii má asi diery a hlavne kam až dokázala zájsť ľudská nenávisť .

  59. Jednoznačne volím ĽSNS. Liberáli a slniečkári majú neskutočne choré videnie sveta. Stačí mi ako sa prezentujú na nete, napr. stránka Zomri, ktorá sa naváža a uráža do všetkého a každého, ale prekvapivo to nikomu nevadí. Ani adminom soc.sietí. Ale iné stránky sú blokované a mazané rýchlosťou svetla. Takže, ak toto má byť tolerancia a demokracia ála liberáli, dúfam, že kotlebovci vyhrajú voľby, alebo dosiahnu počet hlasov, ktorý z nich spraví neodmysliteľnú súčasť novej vlády.

  60. za 8 eur si vytlačíš tričko s motívom či znakom aké len chceš.
    A zajtra s označeným tričkom LGBTI môžeš hádzať kamene aj ty.
    Otázka je, či si fanúšik LGBT, alebo len aby si nikomu provokáciami škodil..?

    V novnách bude správa, ako jeden buzerant „hádzal kamene ako z akčného filmu..“
    🙂

  61. Chcel by som sa poďakovať europoslancovi za ĽSNS Milanovi Uhríkovi, že bude počas celého europoslaneckého obdobia venovať polovicu zo svojho europlatu ľuďom v núdzi.
    Vy Kotlebovci ste iní, ste charakerní a nezištní na rozdiel od napríklad Moniki Fľaškovej Beniačkovej.
    Ako prvému sa Milan rozhodol pomôcť malému Martinkovi a prispieť mu
    sumou 3 000 EUR na operáciu, ktorou mu napravia vrodenú vadu ručičiek. Môžete si o tom prečítať viac na jeho facebookovej stranke.
    Aj Moniki Fľašková Beniačková sa pochvalila na svojej facebookovej stranke vyhodnou kupou kabelky za 3 000 € v bruselskom obchode.

  62. Asi prečo sa tak tlačia všetci do Parlamentu, vrátane predsedu ĽSNS, lebo okrem iných príjmov pravidelne mesačne mu pristane na účte 1200-1300 € straníckych. A to všetko z peňazí nás všetkých. Súhlasím z názorom, že strany za výsledky volieb by nemali dostávať také obrovské peniaze, ktoré by sa mohli využiť podstatne lepšie a pre všetkých obyvateľov, napr. v zdravotníctve, doprave-mosty v havarijnom stave, aj sereďský-nič sa s ním doteraz nerobí, v školstve, údržbe kult. pamiatok a pod. Keby nedostali toľko peňazí ako dostávajú, by sme videli, ako by sa stenčili rady členov jednotlivých strán. Skoro všetci očakávajú z členstva strany len profity a skutočne seriózne o blaho národa ide málokomu z nich.

  63. Pre Sereď,čo to tu bluznis,.primitívne myslenie,zato,že nejaký boháč,dá na charitu ,,to je celá strana plná charakternych ľudí.?

  64. Píšete tu o krížoch a neviem čo nech si kreslí kdo chce čo aj hovorí ja posudzujeme podľa činov lebo rečí má každý veľa ale skutek útek. A zistiťe si čo robia z jeho strany v EÚ parlamente pan Uhrík A Radačovský pre Slovensko a čo robia napr. Ševčovič a Lajčiak. Takže jednoznačne LSNS👍😉

  65. Neviem kde SOL berie istotu, že všetci občania Seredi nesúhlasia s tu opisovaným mítingom,
    veľmi sa mýlite, mnohí sú za, je to parlamentná strana a musí mať tie isté podmienky ako hociktorá iná. Nezastupujte všetkých obyvateľov mesta, lebo nemáte pravdu.

  66. Výborný rozumný príspevok, toto mal urobiť každý jeden, kto bol proti stretnutiu Kotlebu s občanmi. Jednoducho si ho vypočuť. A potom argumentovať.

  67. co majko dobre sa mazu moje komenty,aj skripete zubamy,alebo sa len usmievate,ano ,ano patri vam tento bulvarny platok,tak dotoho:):):)

  68. Pan Kurbel. Neverim svojim ociam, co tu tarate… Ale zase katolicka cirkev kolaborovala s rezimom, aky tu vladol. Takže ani nie som prekvapeny. Skor sklamany. Ano, demokracia je o slobodnom nazore, to vsak neznamena, ze ultrapravica ma byt strpena a ze liberalna cast obyvateľstva moze nesuhlasit s takouto diskusiou. A ist tam s nimi diskutovat? A o com? Ze by si clovek vypočul bud nadavky, alebo nezmysly a nejasne odpovede tych panov a ich fanúšikov. Vy asi neviete, ze mame muzeum v Seredi a preco tam bolo zriadene? Fakt som si nemyslel, ze taku hlupost napíšete.

    PS: pozrite sa na slobodny prejav fanúšikov LsNs a ochotu diskutovat? Sproste nadavky a nezmysly..

  69. niesom zo Serede, ale nevidim na nej nic specialne, preco by sa tam nemohlo take stretnutie konat, ked sa moze hocikde inde.. chapem ze sa to tejto stranke hodi ako nieco proti vedeniu mesta, podla mojho vlastneho dojmu.. a ked sa niekto moze tak hlupo spytat „kto im to dovolil?“ na nieco taketo, tak sered online je to prave miesto, kde to uverejnit.. osobne prestavam sledovat sered online, pretoze to ma daleko od nezaujateho media, akym sa prezentuje. Pekny vecer prajem.

  70. tony 1. decembra 2019, 13:39 at 13:39 – tony, nebol Vam zmazany ANI JEDEN KOMENTAR.

    Svoje komenty je potrebne hladat tam, kde boli napisane.

  71. Dúfal som že ľudia v tomto meste sú dostatočne inteligentní aby pochopili zmysel týchto článkov ale hlboko som sa mýlil. Vypisujete tu a ďakujeme Tomcanyimu lebo správne urobil keď nezrušil míting kotlebovcom. A útočíte na Maňka ako by sa on svojimi článkami zasadzoval za zrušenie mítingu. Skutočnosť je však úplne iná. On iba poukázal nato že v podstate Mestský úrad na čele
    s Tomcanim voči jednej akcii zasiahol a nepovolil ju a s druhou nemal problém Majko nevypisujem že mal kotlebovcov zakázať lebo… Poukazuje tu na rozdielny prístup v dvoch podrobných prípadoch. To je všetko. Nič viac a nič menej Skutočnosť je taká že MU na Čele s primátorom nemá právo podľa ľubovôle jednému povoliť a druhému nepovoliť . A vy čo sa tu tešíte a vypisujete že primátor urobil správne keď nezasiahol a útočíte a Majka si láskavo uvedomte že MAJKO svojimi článkami vlastne háji vaše záujmy aby sa Vám na budúce nestalo že Vám Tomcani na budúce zákaze vasestretnutie s Kotlebom lebo sa tak rozhodol bez opory v zákone. MAJKO vlastne piše o svojvôli a o tom že Tomcani si to nemôže dovoľovať.

  72. Pekný deň ,plne súhlasím s Pochopte , a verím že tomuto porozumia čitatelia aj diskutujúci v tomto médiu ! A to že si p.primátor Tomčányi robí čo chce je 100%-ná pravda,máme skúsenosti s týmto ,,p. Primátorom Tomčányim a nie dobré ,

  73. Mna by zaujimala len jedna vec ,kto povolil komunistom od roku 1948 az doteraz ,kradnut ,lupit a vrazdit obyvatelov tejto krajiny.

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img