ÚPV SR II |MM| Vicepremiérka Veronika Remišová sa dnes stretla so zástupcami mobilných operátorov, rezortu dopravy a telekomunikačného úradu v súvislosti s pripravovaným riešením pre identifikovanie osôb, potencionálne nakazených koronavírusom. Deklarovali spoločný záujem, a to chrániť občanov tejto krajiny
pred šírením pandémie.
„Počet nakazených koronavírusom narastá a táto vláda robí maximum a prijíma viacero opatrení v boji s COVID-19. Jedným z nich je aj návrh zákona, ktorý včera schválila vláda a ktorý, bohužiaľ, opoziční poslanci absolútne nesprávne interpretujú, aby si nahnali aj v týchto ťažkých časoch politické body,“ uviedla vicepremiérka Remišová.
Pripravované riešenie pomôže identifikovať potencionálne nakazených koronavírusom tak, že operátori call centra budú telefonicky kontaktovať už infikované osoby, na základe ich súhlasu použijú lokalizačné dáta od mobilných operátorov a pomôžu im spomenúť si, kde sa vo vymedzenom časovom úseku pohybovali, a s kým sa stretli, to znamená, koho mohli nakaziť. Vytvorí sa tak zoznam potencionálne infikovaných osôb, ktorý bude poskytnutý Úradu verejného zdravotníctva SR a tieto osoby budú následne prednostne testované.
Aktuálny návrh zákona sa netýka zberu prevádzkových údajov, ani obsahu prenášaných údajov, ktoré sú predmetom telekomunikačného tajomstva. Operátori budú poskytovať len dáta o pohybe, bez akýchkoľvek správ, hovorov, alebo prepojení na iné telefónne čísla. Dáta sa budú využívať a uchovávať len počas maximálne nevyhnutého času. V Českej republike boli vymazané po šiestich hodinách.
„Toto opatrenie robíme s cieľom zbierať údaje na to, aby sme dokázali identifikovať chorých a ochrániť potencionálne nakazených, a touto úpravou zavádzame špecifikáciu, na aký účel ideme využívať lokalizačné dáta pri mimoriadnej situácii v zdravotníctve. V žiadnom prípade nie je toto opatrenie nástrojom na sledovanie ľudí, ako sa to snažili opoziční poslanci „prekrútiť“. Spoločnými silami musíme urobiť všetko preto, aby sa nám podarilo zabrániť hromadnému nárastu chorých a minimalizovať dopad pandémie na ekonomiku a hlavne na životy ľudí. Ochrana ľudského života je to najvyššie dobro, ktoré osobne sledujem,“ upresnila Remišová.
Čo vás je po opozičných poslancoch. Máte dosť hlasov, môžete si schváliť čo chcete.
Po prečítaný poslednej vety súdružky demokratky jej s plnou vážnosťou oznamujem, že necítim absolútne žiadnu potrebu a nepotrebujem jej najvyššie dobro, aby konkrétne ona osobne sledovala ochranu môjho života spoločne so šašom z Trnavy. Nepotrebujem, aby ma takouto formou oberali o moje občianske slobody a takto symbolicky vyjadrujem, že nesúhlasím s ich špiclovacími praktikami. Tieto praktiky nech si uplatňuje voči svojmu popradskému mecenášovi keď opätovne dostane chuť skupovať pozemky.
Je pre nás potešujúce a zároveň povzbudzujúce, ako sa jej priamy nadriadený šašo z Trnavy dokázal v super rýchlom konaní zhovadiť pred svetom dopoludňajším blákaním, aké nepotrebné a predražené testy kúpila Pellegriniho vláda z Číny a následne český minister vnútra Ján Hamáček dvoma slovami “ TESTY ODKÚPIME “ urobí zo šaša kompletného idiota.
BRAVO, len tak ďalej a v zrýchlenom tempe.
Chlapec, ty ani len netušíš ako si vďaka mobilu sledovaný aj v súčasnosti. Ale ideš sa posrať z toho aký si dôležitý, že sa ťa tieto opatrenia dotknú…
Pozor aktivacne sms spravy pre internet banking budu pristupne pre tychto chujov sprostych z matelkovej saso vlady.
Výborné rozhodnutie. Výnimočná situácia, si žiada rázne rozhodnutia. V tomto Matovičovi fandím. A to zďaleka nie som jeho fanúšik. A keď má niekto v tejto celosvetovej situácii ktorá tu nebola 100 rokov ( naposledy španielska chrípka cca 1920) problém so sledovaním pohybu jeho bezvýznamného mobilného telefónu, nech ho treskne o stenu a sim kartu roztrieska kladivom.
najvtipnejšie na tom je že najviac vykrikujú tí najvačší obdivovatelia totalitných režímov jako Blaha a spol…:-D…ak to robí Čína je to ok, dokonca sú kroky Činy dávané jako vzor…, ale ak to vo výnimočnej situácií dočasne a za jasne daných pravidiel robí demokratický štát, tak už je to nástup totality..:-D
Ľudia nebudú nosiť so sebou telefóny a budú ich nechávať doma. Bohužiaľ máme vo vláde ľudí ktorým málo kto verí ako je Benčík, Pročko, Dostal, Matovič, Ciganikova. Takýmto ľuďom malo kto dobrovoľne dá o sebe informácie. Ako som dnes už čítal jeden článok že pokiaľ niekto zomrie lebo nebude mať pri sebe telefón tak to ide na vrub Matoviča kde by mali občania zapaľovať sviečku pred jeho Trnavskú haciendu.
Hamáček doslova řekl, že “bez Zemana by to nešlo” a že “Čína dostane Česko z problémů”.
Problémy nastaly v podstatě záhy. Přestože všichni zdravotníci čekali na zásilku z Číny jako na smilování Boží, velká spousta z nich dostala místo respirátorů tenoučké jednorázové roušky, vedle kterých působí vaše doma spíchnutá bavlněná ústenka jako armádní gas maska. A aby toho nebylo málo, před pár dny se zjistilo, že rychlotesty z Číny mohou chybovat až v 80 % případů.
…ale covid bude tliapat nadalej
Pepe 25. marca 2020, 22:47 – výborný koment.
Inak prečo vám vadí toto opatrenie? Doteraz vám nevadilo, že všetko čo prezeráte na internete vie aj niekto iný? Aha, nevadilo, lebo ste to nevedeli. Čiže asi takto – nevadí vám, že obsah vášho mobilu vidí aj niekto iný, ale vadí vám, že niekto vie kde ste? Čudné.
ludia si stahuju do fonov aplikacie do nemlatom a hned im davaju povolenia na ..vsetko. A tu budu kvakat o svojich pravach. Boha ved si spomente, ulica dokazala dat dolu premiera fica, ked skonci tento „mor“ tak ulica, ked to bude potrebne zrusi aj toto.
Vidím Jozef,že si na úrovni .Sracka sem Sracka tam,Hlavna vec,že sú to naši.
nie, mylis sa. ja verim, ze vasi to uz nikdy nebudu. prave pre tu sracku, co ste tu nechali.
Jozef Jozef čo len s teba bude sa ťa pýtali keď si bol malý. A dnes uz vieme že človek čo sedí doma celý čas a dáva refresh stránky aby mohol svojho vodcu z TT obhajovať 😂. Tvoje životné poslanie je naplnené gratulujeme
Pre Jozefa,predstav si,že existujú ľudia,pre ktorých je Vaši , Naši úplne fuk a že im ide len a len o objektivitu a pravdu.Pre mňa za mňa nech je to ktokoľvek,kto je u moci,hlavne že je doveryhodny.Takze naši vaši to platí len a len pre Teba a Tebe podobným.Toto opatrenie je ZLE. a kruto sa nám vypomstí,a hlavne v ničom nepomôže.
Halo, prečo myslíš že je to opatrenie zlé a jak sa podľa teba vypomsti? Naopak, vyzerá to že v ázijských krajinách to celkom funguje…ale rád si prečítam iny názor
skoda stracat cas, tebe staci pocut – matovic- a si jasny.
Pre Jozefa:
Nezabudni, že Tvoj Boh šašo z Trnavy bol prvý, ktorý chrapúnsky zneužil nahrávanie a bez hanby nahrával Radoslava Procházku. V tejto situácii nás tu presviedčaš, že takýto človek ako šašo z Trnavy má mať prístup k osobným dátam z mobilov. Osobne ani sekundu nepochybujem o tom, že nahrávka Procházku bola jediná, ktorú tento šašo spravil.
mas smolu, na ziadneho boha neverim, takze tadeto cesta nee. A saso aj so svojou stranou uz skoncil. Ale preco si nespomenul sledovanie novinarov, sudcov, gen. prokuratora, vsetky smeracke prusery…. Ci to bolo pre dobro ludu?
COVID-19 26. marca 2020, 12:24 – povazujete zverejnenie nahravky dokazujucej nezakonne konanie Prochazku (pravnik, zakonodarca SR, kandidat na sudcu ES) za neeticke, ci protizakonne ?
Pre Jozefa
Nevyhýbaj sa odpovedi. Vysvetli a zdôvodni chrapúnske konanie Tvojho Boha šaša z Trnavy v súvislosti s nelegálnou nahrávkou Prochádzku. Presvedč diskutujúcich, že šašo je ten kto má mať prístup k osobným dátam z mobilov.
Ratafak Plachta,najprv jedna otazka,v ktorych krajinach to funguje?Niečo som počul o Číne a ďalej? Keď sa takéto opatrenia zavedú,je to absolútna kontrola štátu nad svojím obyvateľstvom,takže sa občanom nedôveruje,okrem toho sa dá tomu jednoducho vyhnúť,nechám mobil doma,za druhé ,niektorým ľuďom to bude otravné,a nenechajú sa otestovať,aj keď budú mať eventuelne príznaky.Ked sa chce niekto vyhnúť karanténe,tak sa je vyhne,musí sa ľuďom jednoducho dôverovať.A dobré si pamätám,že niekto vyzradil bankové tajomstvo,len preto,lebo to vyhovovalo jeho politickému presvedčeniu.Je to instrument,ktorý dáva nesmierne možnosti kontrolujucemu.Vlada nedôveruje občanom,že budu dodrziavat karanténu,prečo by mali občania dôverovať vláde,že túto možnosť nezneuzije.Aj keď hovorí,že sa to po epidémií zruší,štruktúry a zabehane pracovné úkony určite zostanu a to nemá s demokraciou nič spoločného.
A pre Jozef,čo sa Tvojej odpovedí týka,je to presne naopak,mne je jedno,kto čo spraví,keď to je na úžitok,tak sa s ním stotožnil a je mi fuk ,či to je Matovič,Kiska,alebo Pelegrini.Ved o tom to všetko je.Ked niekto(okrem polície,alebo orgánov na to určenými) niekoho nahrá,samozrejme,že je to nelegálne.
Pre Miloš Majko 26. marca 2020, 12:36
Ak to Vy považujete za seriózne a viete sa s tým stotožniť, je to Vaša vec. Pre mňa je to chrapúnstvo.
….vidim,ze uderka zdegenerovanych retardovanych smerackych ficooviec naplno fachci aj na seredonline…..chodte cmulat vasho bradavicnateho rysaveho prechlastaneho phranateho psychopata,dementi…..
Pre Fico je kokot!!!! 26. marca 2020, 12:57
Super, máš svojho psychopata v priamom prenose na TA3, venuj sa jemu.
Dobrá rada: paralen znižuje horúčku.
Si Fico,alebo kokot,tak sa konečne rozhodni a potom ešte Ty si akože zástanca,? Keď si Kokot,tak o Teba nikto nestojí,Ty hajzel nevychovany.Daj prečítať svojim deťom,čo píšeš.
kedze si sa nic nepytal…..
ale aj tak
Údaje budú môcť operátori či telekomunikačné siete poskytnúť úradu na základe písomnej odôvodnenej žiadosti. Takéto možnosti bude mať ÚVZ iba v čase mimoriadnej situácie, núdzového stavu s tým, že zber a uchovávanie týchto dát môže trvať maximálne do konca kalendárneho roka.
—s výnimkou obsahu správ—
pre halo – napr. v Izraeli?
Halo, minimálne Čína a Južná Kórea a myslím že aj Japonsko….nikto ťa cielene nebude sledovať, ak sa preukáže že si nakazeny tak S TVOJIM SÚHLASOM sa vytrackuje tvoj pohyb za posledných x dní, aby si vedel koho si potenciálne mohol nakaziť a mal by sa držať mimo ľudí…ak sa chce niekto vyhnúť karanténe alebo testovaniu tak sa vyhne a môže to šíriť ďalej medzi obyvateľmi , ale je tu možnosť pre zodpovedných ľudí aby si vedeli spomenúť s kým prišli do kontaktu a upozornit ich včas, než stihnú nakaziť ďalších…záleží na nas jak sa k tomu postavíme a jak rýchlo sa z toho dostaneme…sabotovat opatrenie kvôli tomu že ho navrhol niekto s kým politicky nesúhlasím nemá zmysel..
Rat.plach. Všetko sa dá vysvetliť,všetko sa da zahalít do ruska a humanity,ktoré je ,ktoré je prave „in“,ale ja už som veľmi dlho na tomto svete,a viem,že sa to robí skoro vždy,keď sa snažia mať ľudí pod kontrolou.Nevidim tu nikde Európsky demokraticky vyspelý štát.Objektivita je dobrá ľudská vlastnosť.Ale načo to tu toľko popisovať,je to jednoduché,a napísal som to ako môj prvý príspevok.Sracka sem Sracka tam,hlavne vec,že sú to „Nasi“
pre COVID-19: ale nahrávky ich naučil váš človek M.K. Nebol náhodou on prvý priekopník tejto zábavky?
COVID-19 26. marca 2020, 12:51 – neberiem Vam nazor.
ODHALENIE potencialneho ZLODEJA ktory chcel riadit krajinu a rozhodovat o tom ako bude 5 milionov ludi zit a verejne poukazanie na jeho moralne zlyhanie teda Vy povazujete za chrapunstvo.
Za co povazujete nezakonne konanie politika, jeho cielenu snahu okradnut stat, ktory chce riadit – za hrdinstvo?
Ako by sa podla Vas takyto politik spraval vo funkcii a ko by konal, ked uz pri pokuse o jej ziskanie podvadza a porusuje zakony?
Dakujem za odpoved.
Pre Ratafak plachta.
Treba im veriť a nesabotovať ich opatrenia iba do tej doby dokiaľ sa správajú skutočne zodpovedne.
Ak už však zoberie debil do ruky mobil a začne si robiť selfie pri lietadle, ktoré priviezlo množstvo zdravotníckeho materiálu a chváli sa týmito zábermi snáď aj vyvesením na verejných WC na šafku v Blave, hoci sa na tejto zásielke ničím nepričinil, je vrcholom politickej degenerácie. Skutočne hodné inteligencie člena vlády za SaS.
Pre Lolo 26. marca 2020, 16:37
Spomenul som si, že vyššie uvedený magor z letiska chodil k M.K. na rozumy. Opýtajte sa jeho čomu sa tam priučil.
Pre Miloš Majko 26. marca 2020, 16:42
Pán Majko neviem či ste ešte o tom nepočul, ale ak nie vygúglite si ako šašo jazdil 600 km denne po Slovensku. Tam nájdete odpoveď na Váš príspevok.
COVID-19..akože kvoli tomu že sa politik foti pri lietadle, tak správa nezodpovedne a nemali by sme dodržiavať opatrenia?…vadil ti takto aj Pellegrini so Sakovou ked sa fotili pri lietadle?
Halo, „viem,že sa to robí skoro vždy,keď sa snažia mať ľudí pod kontrolou“ – kedy sa toto už u nás za posledných 30 rokov stalo?…teraz je mimoriadna situácia, inokedy si možeš cestovať krížom krážom po svete, robit si čo chceš…kto ta kedy mal pod kontrolou, niečo ti zakazoval alebo ťa sledoval?
COVID-19 26. marca 2020, 16:53 – s takymto konanim sa nestotoznujem ani ja. Je to chore a to odhliadnuc od toho, ci sa o to pricinil, alebo nie.
Zabezpecovat chod statu je POVINNOSTOU predstavitelov statu.
Osobne dokonca zastavam nazor, ze premier by mal menej vystupovat na tlacovkach – to by mal riesit krizovy stab, ale mal by sa venovat riadeniu krajiny.
Je nevyhnutne ocistit policiu, prokuraturu a justiciu od necestnych ludi a to skor, ako stihnu pootacat kabaty.
Ludia v dohladnej dobe ocakavaju robenie poriadku aj na nizsich stupnoch PZ, prokuratury a sudov. A to si vyzaduje skutocne nasadenie vrcholovych predstavitelov statu.
COVID-19 26. marca 2020, 17:01 – nie, nie je odpoved nikde inde, jedine u Vas.
Prosim, odpovedzudte priamo na to, na co som sa pytal. Inak diskusia nema zmysel.
Dakujem.
Pre Ratafak plachta 26. marca 2020, 17:18
Máte pocit, že som niekde uvádzal, že by sa nemali dodržiavať opatrenia?
V dňoch 3-5.3.2020 som navštívil Švajčiarsko a presne dňa 6.3.2020 jeho najviac postihnutú oblasť TICINO a to konkrétne Morbio Inferiore, ktoré priamo susedí s talianskym Lombardskom. V tom čase už v Lombardsku zomierali ľudia. Na naše prekvapenie tam koronavírusu nikto nevenoval žiadnu pozornosť a na nás po vystúpení z vozidla s ochrannými rúškami pozerali ako na prisťahovalcov z vesmíru. Podotýkam, že rúška sme používali už vtedy, hoci u nás ešte neboli žiadne opatrenia a o víruse sme vedeli iba z médií. Domáci švajčiari nami ponúknuté rúška z krabice odmietli.
Máte pocit že som nezodpovedný, máte pocit, že som proti dodržiavaniu opatrení?
Nemal som možnosť vidieť selfie Pelegríniho a Sakovej, ktoré si fotili pri lietadle. Poprosím Vás, pošlite mi odkaz na tieto obrázky. Ďakujem.
Pre Miloš Majko 26. marca 2020, 17:42
Súhlasím s Vami pán Majko. Vy o svojom, ja o svojom. Isté je, že mi dvaja spoločnú reč ne najdeme. Zbytočne strácať čas.
Jozefovi: zväčš argumentuješ racionálnymi argumentami. Mal by si zobrať v úvahu aj tieto tu:
https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=wm#inbox/FMfcgxwHMZJvWRcnCqhncKkhRwFNTWhS?projector=1&messagePartId=0.1
Čo povieš, koľko znich je vymyslených?
Neviem čo tu riešite. Ak majú sledovať telefóny, nech sa páči. Beriem to ako nutnosť. Ak by ľudia s našou mentalitou mali dodržiavať odporučené pravidlá, nikdy by k tomu neprišlo. Preto treba zaviesť pravidlá tak, aby sa ich dodržiavanie dalo vynútiť. Inak to nejde. V tejto situácii určite nie. Nemáme bohužiaľ disciplínu ako v Číne. Stále stretávam na ulici ľudí bez rúška a nechápem to. Pokiaľ sa za to nebude trestať, tak tu poriadok nebude. Doslova by som zaviedol nepísané policajné pravidlo: neprijebeš – nevysvetlíš. Tu musia ísť osobne slobody bokom, pretože niektorí rozdrapení jedinci plní práv a slobôd ohrozujú drvivú väčšinu normálnych.
Pre Miloš Majko
Pán Majko ospravedlňujem sa. Som si vedomý, že sme diskusiu korektne ukončili, ale to som v tom čase prehliadol Váš príspevok Miloš Majko 26. marca 2020, 17:39.
Predpokladám, že rozumiem aspoň čiastočne veci a teda môžem povedať, že chápem Vašu flustráciu z postupov určitých štátnych orgánov, inštitúcií a zložiek aj voči Vašej osobe v minulosti.
Na prekvapenie súhlasím s Vami, že treba očistiť Vami citované štátne orgány a dokonca ja by som tam pridal aj tie iné zložky o ktorých sa tak často nehovorí. Bol by ste prekvapený, aké kšefty sa tu dohadovali a ponúkali. Z Vášho príspevku mám pocit, že tieto zmeny považujete za prioritu. Na rozdiel od Vás v aktuálnom čase za prioritu považujem niečo iné.
V súčasnej dobe považujem za prioritu okrem ochrany proti koronavíru v prvom rade boj za podporu ekonomiky, ekonomiky, ekonomiky, lebo keď nás ako spoločnosť nezabije vírus, tak nás zabije skutočná chudoba na ktorú väčšina z nás naučená nie je. Toto si podľa mňa vyžaduje skutočné nasadenie vrcholových predstaviteľov štátu. Vaše priority považujem v súčasnej situácii za druhoradé. Zároveň som presvedčený o tom, že Vami predpokladaná očista prebehne, ale iba v podstatne menšom rozsahu ako predpokladáte. Verte, že viem o čom hovorím. Tiež Vám pripomínam fakt, ktorý Vám určite je známy, že všetko čo je nemorálne nie je zároveň trestné.
COVID-19 26. marca 2020, 19:30 – v prvom rade – nejedna sa o frustraciu. U mna je to realne hodnotenie realneho stavu spolocnosti po 12 rokoch vlady SMER a ludi tejto strany fungujucich na principe vyhlasenia expredsedu NR SR „Vyhraj volby a mozes vsetko“.
Na zaklade realneho poznania stavu na OS v Galante (leto a jesen 2019) a mozneho ovplyvnovania sudu VPLYVNYMI LUDMI (dokazy su k dispozicii) za ucelom korupcneho riesenia viacerych rozsudkov, ja osobne som dokonca stiahol jednu konkretnu zalobu. Samozrejme riesim inym zakonnym sposobom. Ked nastane spravny cas, bude verejnost informovana o podrobnostiach vratane zverejnenia sokujucich faktov tykajucich sa konkretnych osob v meste vseobecne znamych.
Ubezpecujem Vas, ze konkretny cin a to OBJEDNANIE PODPALENIA AUTA nepohodlnemu novinarovi konanim v organizovanej skupine s cielom jeho zastrasenia, trestnym cinom je, ale bolo aj v minulosti, teda case, kedy k tomu doslo.
A je dnes a rovnako aj bolo trestnym cinom aj umyselne krytie objednavatela a marenie vysetrovania, teda spravodlivosti.
Vyhodou je, ze uznesenia aj rozsudok su podpisane konkretnymi ludmi a ze spis bol, je a bude archivovany. A mam ho kompletny samozrejme aj ja.
A ubezpecujem Vas, ze vyriesenim aj takto zakernych a primitivnych praktiok vsade, kde k nim doslo, odstihanim a odsudenim nielen vsetkych clenov obdobnych organizovanych skupin, ale aj odstavenim od rozhodovania tych, ktori toto svinstvo dlhodobo vedome kryli, alebo umyselne nevysetrovali, spolocnost posunie dopredu a to vo vsetkych smeroch. Skutocne vo vsetkych smeroch.
Netusim ci ste zamestnanec, podnikatel, statny uradnik, alebo voleny zastupca a tak nepoznam Vasu sucasnu poziciu.
Ja som ale firmu zalozil skor, ako vznikla Slovenska republika. NIKDY v zivote som nebol ani jediny den nezamestnany a nezobral som nikdy ani cent socialnych davok. Takze ja som asi v poslednom rade ludi, ktorym je potrebne pripominat, ako dolezita je ekonomika.
Poslednych 12 rokov nam ukazalo, ze najviac spinavosti, podvodov a tunelov dokazu voleni zastupcovia od najvyssej politiky az po najnizsiu komunalnu urobit prave vtedy, kedy sa ekonomike dari.
Fajn, nech sa Vám darí. Čas ukáže, že som mal pravdu.
pre COVID – 19
Píšete : Bol by ste prekvapený aké kšefty sa tu dohadovali a ponúkali. Myslíte tým Sereď, alebo všeobecne v SR? Ak Sereď, dajte vedieť.
pre s.i.n. ??? zrkadlo???
Pavol Kurbel 26. marca 2020, 23:02
Nemal som na mysli tzv. biele goliere, ale to klasické naše krim. prostredie, ktorého časť je v Seredi už uprataná.
COVID-19 27. marca 2020, 8:15 – uz dlhsiu dobu vieme (a vedia to aj vysetrovacie organy), ako dlho a kde konkretne to kriminalne podsvetie svoju cinnost vykonavalo.
Vieme aj (a vedia to aj vysetrovacie organy), kto konkretne sa z tych tzv. „Bielych golierov“ s tym kriminalnym stretaval. A vedia aj kde sa tak dialo.
Vysetrovacie organy maju vedomost o podstatne viacerych veciach, s ktorymi ale UCELOVO a SVOJVOLNE nenalozili tak, ako im ukladal a uklada zakon.
Preco to pisem? Lebo mam pred sebou uznesenia podpisane konkretnymi ludmi v PZ, na roznych stupnoch prokuratury, staznosti voci tymto uzneseniam a dallsie uznesenia…
A nejedna sa o vec jednu, ale o mnoho veci.
Ti, ktori rozumiet maju – rozumeju…
Dnes teda uz to nie je len o tom, kto figuruje v spisoch ako podozrivy, ale aj o tych, ktori sa roky tvarili, ze sa nic nedeje, pripadne, ze nevedia citat. 😉
Trpezlivost, odhodlanie ist za pravdou a vytrvaly zapas vdaka tomu, ze NIC NIE JE ANONYMNE ani pri vysetrovani , postupom casu odhalilo nielen osoby podozrive z nezakonnych aktivit, dokonca zo zlocinu, osoby ktore zneuzivali a prekracovali pravomoci obmedzene im zakonom, ale aj celu siet tych, ktori ich nezakonne konanie kryli, alebo ich konanie ignorovali (ucelovo prehliadali), teda NEkonali vtedy, kedy im konat prikazoval zakon.
Je to presne, ako u Kocnera, u jeho nebetycneho k*kota vtedy generalneho prokuratora Trnku, opicky sudkyne Jankovskej a dalsich zmrdoch vo funkciach – len o nieco nizsie.
Krok za krokom…
– – –
A preto skutocne zo srdca prajem skore uzdravenie…
Miloš Majko 27. marca 2020, 8:58
Pán Majko také typické pre Vás. Reakcia: aké požičaj, také vrát. Poslednú vetu ste si mohol odpustiť, ja som neútočil. Nebudem Vás už ďalej flustrovať, len krátke doporučenie:
PARALEN ZNIŽUJE HORÚČKU.
COVID-19 27. marca 2020, 11:21 – mozno by menej emocii umoznilo citat s porozumenim.
Posledna veta je od textu VIDITELNE oddelena a teda s Vami nema NIC SPOLOCNE. (preto je oddelena)
Ten, komu je v suvislosti s textom v prispevku urcena, moje zelanie bez najmensich pochyb pochopil uplne spravne.
Nielen, že špehujú, oni už aj kradnú.
Dnešná tlačovka:
Novinárka: Pán premiér, prečo došlo k navýšeniu sumy testovania z 35 EUR spred týždňa na 48 EUR? Možno keby ste vedeli vysvetliť?
Matovič: Lebo sme si na úradoch a ministerstve povedali, že tá cena je fajn. A dávať 150 tisíc eur denne je v porovnaní so škodami, ktoré spôsobuje koronavírus, úplne v pohode. Drží slovo, hovorí pravdu bez hanby, čo tam po rozdiele 13.-€.
Z tej istej tlačovky odporúčanie ministra zdravotníctva:
tí, ktorí majú príznaky ochorenia, nemajú auto, nie sú v úplne kritickom stave a chcú sa dať testovať, môžu niekoho poprosiť aby ich v POLOOTVORENOM aute odviezol k najbližšiemu testovaciemu stredisku….Museli veľmi dlho sedieť kým na takéto doporučenie prišli.
COVID-19 27. marca 2020, 13:02 – ak by sa niekto z Vami oznacenej skupiny ludi citil dotknuty a povazoval by za ohovaranie Vase verejne tvrdenie o KRADNUTI, jednoznacne by som sa s totoznil s nim.
Bud ste nepocuval vyjadrenia kompetentnych ludi a neviete v akej suvislosti to povedali a tak je uplne zle, ze sa k veci vyjadrujete, alebo sa vyjadrujete ucelovo s umyslom niekomu Vasimi vyjadreniami poskodit.
Mna skôr desí ,že z ľudí sa časom môžu nájsť novodobí fízli,ktorí ked započujú ,že ste sa v noci moc rozkašlal,tak zavoljú fízlom,tí tam pošlu dalších fízlov,to prešetriť..