ISSN 1337-8481

štvrtok, 21. novembra, 2024

Práve teraz: Súd v Galante pojednáva vo veci záväzku Obce Šoporňa vyplývajúceho zo zmluvy

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

Galanta / Práve teraz sa na Okresnom súde v Galante začalo pojednávanie vo veci záväzku Obce Šoporňa vyplývajúcemu zo zmluvy uzatvorenej medzi starostom a štatutárom obce Šoporňa Mgr. Adriánom Machom a dodávateľom  MajkoDesignStudio s.r.o..

O pojednávaní budeme verejnosť informovať.

 

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. Anonym 15. júla 2020, 7:42 – vyhodené lóve.

    Ešte je len začaté a ty už vieš ako to dopadne?
    Mňa zaujíma výsledok. PRÁVOPLATNÉ rozhodnutie súdu. Tie vaše drýsty si nechaj postupne spolu s krok za krokom. Na výletnú loď tento rok aj tak pre niekhoho nebude. Chýba cca 2.600,-€?

  2. Načo meno-Načo trepeš o nejakej lodi a právoplatnosti? Všetky právne úkony platíme z daní už teraz! Machovi to je fuk,ide už vabank!

  3. Je povolené fotiťit? Kto sa s kým súdi, a ešte to zverejňovať, podľa mňa si to nemôže dovoliť ani novinár. Prezumcia neviny.

  4. Anonym 16. júla 2020, 22:18 – s prispevkom takejto formulacie nemam problem. Diskutujuci sice problemu nerozumie, ale ani svoje vyjadrenie neprezentuje ako fakty.

    A teraz k veci: ide o UDAJE ZVEREJNENE zo zakona a to priamo sudom tyzdne dopredu. Ide o POVINNOST zverejnit rozpis pojednavani a to aj TRESTNYCH. Ide o pojednavania VEREJNE !! Znamena to teda, ze ze aj na samotne pojednavania (aj trestne) moze verejnost slobodne prist a zucastnit sa ich.

    Ak mate zaujem, rovnake informacie najdete aj na stranke sudu.

    Na zaver: Otazka polozena pravdepodobne obcanom neznalym problematiky. OK. Ale ze sa na jednom pojednavani obcou plateny ADVOKAT Trnkocy, ktory kandidoval na post Ustavneho sudcu protestoval proti filmovaniu v budove sudu, v pravych obmedzil novinara a nasledne sa pytal clenov justicnej straze, ci je mozne filmovat v buduve sudu, je na zamyslenie!

    Je smutne, ze advokat ktory sa chvali prednasanim na univerzite a trapne mal ambicie byt sudcom Ustavneho sudu, sa vedomostami v tejto konkretnej veci nevyrovna ani novinarovi. 😉

    Srdecne tymto pozdravujem.

  5. anonym ty si je_nutý keď máš jasne napísané,že všetky konania sú verejné?Každý človek môže ísť na každý súd ako verejnosť.Všetko je verejné!

  6. Čisto typicné novinárske a „transparentné“ ako sviňa.
    Namiesto „O pojednávaní budeme verejnosť informovať.“, naráža na Trnkócyho…

    O pojednávaní budeme verejnosť informovať. – Tak čo je s tou informáciou?

    Mám pocit, že odpoveď bude – krok za krokom v ďalšom článku, kde Pán novinár začne rozpisovať stav za posledných 5 rokov, čo by skutočne stálo za to, napísať to jednou vetou.

    Vidím siahodlý článok od nezodpovednosti, až po zmrdov, od právnych služieb až po aroganciu na súde, ….
    Ale ale Pán novinár, TOTO všetko čítame už niekoľko rokov.

    Tak ideš. Jednou vetou. Ako dopadlo pojednávanie?

  7. „Srdecne tymto pozdravujem“ 17. júla 2020, 11:58 – som rad, ked moj prispevok „padne na urodnu podu“. A on padol. Takze klud, vsetko bude, vsetko ma svoj cas.

  8. Miloš Majko 17. júla 2020, 13:40 – „padne na úrodnú pôdu.“

    Jedno viem isto. Tie príspevky, ktoré sa dajú napísať stručne a jasne na pár viet, Pán NOVINÁR musí rozvinúť do nekonečných statí, aby mal člonkov plnú riť a stále o tom istom – o ničom. Len články a KLIKY 🙂
    Je to smiešne, pán novinár. Čo už s tebou. Len dúfať, že raz pochopíš, že informovanosť je v niečom inom.

    Prečo máš problém napísať, ako bolo rozhodnuté na pojednávaní?

    Tak neviem o akej úrodnej pôde píšeš. Len nezabudni, že kým niečo napíšeš, aby ľudia nezabudli o čom to predtým bolo. Lebo znova a znova čítať stále TO ISTÉ, nemusí to potom nikoho baviť.

    Netreba hovoriť dlho. Stačí krátko, ale k veci 🙂

    …úrodná pôda. všetko má svoj čas. Trápne divadielko, pán novinár. Akoby som počúval premiéra. Nie je to váš kámoš?

  9. si smiešny 17. júla 2020, 14:59 – nervozita evidentne narasta, co sa prejavuje aj v netrpezlivosti.

    Pravom…

    Nemaj obavy, vsetko je tak, ako byt ma. Prve odhalenie pokusov o manipulaciu s uctovnymi dokladmi pride onedlho. Ostatne nechame na kompetentnych organoch.

  10. Aky si ty domyslavy. Teba je skutocne skoda byt zahrabanym v seredi.
    Majko na hrad. Ked ty vsetko vies skor, ako sa co stane. Ako mi narasta nervozita.
    Ty chudacik namysleny 😉

  11. nervozita? 17. júla 2020, 17:10 – to som uz niekde pocul. Nie, dakujem, zatial je treba upratovat tu. 😉

    A sice netusim, co sa stane, ale viem, co mam v rukach. A v kontexte to je veci povedane na pojednavani to je na TO. Dalsie? 😉

    A mas problem. Totizto uz nejde o banalitku, ale o nieco, co s najvacsou pravdepodobnostou zmeni zakon. Ano, az tak…

    A detail nakoniec – vidis, ze ja nervozny byt nemusim, ja ssa stale podpisujem. To Ty si posraty uz roky…

  12. Ľudia to chápu takto,prečo nie rovno k veci.Majko mal zmluvu so Sopornou,a tá mu platila,ako neviem.Macho tú zmluvu zrušil,a od tej doby bol zly,ale Majko zrušenie zmluvy napadol,a teraz sa súdia.Take jednoduché to je.

  13. Anonym 18. júla 2020, 10:19 – v podstate v strucnosti sa to da povedat aj tak. Len „a od tej doby bol zly“ je potrebne nahradit „od zmluvy odstupil nezakonne“ a dalej – a to je pre neho a obec vacsi problem – pred sudom chce manipulovat s dokazmi. A to je este vacsi priekak. V novembri budeme mudrejsi…

  14. Priekak je ten,že ste sa mstil,kde ste mohol,jedna nedodržana zmluva,každá zmluva sa dá vypovedať.Pan Majko,vy ste používal verejnosť,na presadenie svojich,podľa Vás nárokov na to,aby vám obec platila za nejaký mediálny priestor.Mate viacej takých projektov?

  15. Anonym 19. júla 2020, 1:48 – nevypisujte nezmysly. Ak chcete, aby Vase prispevky zostali v novinach, najskor si precitajte, ako vznikla zmluvy. Ja som ju nepytal – chcel ju Macho, ked nastupil do funkcie.

    A ano, kazda zmluvy sa vypovedat da. Problem, je, ze Obec Soporna zastupena starostom a statutarom obce porusila podmienky vypovede.

    http://archiv.seredonline.sk/clanky/ake-su-fakty-o-zmluve-s-obcou-soporna/index.html

    Nie som povinna osoba a nemusim NIC nikomu vysvetlovat. Co obyvatelom obce povedal Macho, ktory na rozdiel odomna je povinny obyvatelom dat vsetky pravdive informacie o zavazkoch a pravnych vztahoch, ktore za Obec Soporna podpisal?

  16. Anonym 19. júla 2020, 10:28 – sledujuc Vase komentare to tak nevyzera. Skor vidim, ze Vy ste nikto bez mena a mate problem vyrovnat sa s faktami. Uz len otazka, aky mate na to dovod. Ze by financny? Alebo je za tym nieco ine? 😉

  17. Anonym 19. júla 2020, 11:43 – nemala by otazka zniet: „Kto nedodrziava zavazky vyplyvajuce z pisomnej zmluvy?“

  18. Ale prosím Vás,to mňa vôbec nezaujíma,mňa zaujíma to nesmierne farizejstvo,ako sa vlastne finančné požiadavky,zabuluju do obalu,že Vám ide o blaho spoločenstva,a to skoro vo vsetkom,čo tu roky vypisujete.To isté je Váš problém zo Seredou atď.Ludia nie sú hlúpy.Nedaju človekovi zarobiť mi tak im to osladíme,lebo máme. vplyv cez médiá na verejnosť.Niekedy je to dokonca na mieste priznávam

  19. Sledujúc…
    OK. M.M. vidí naše vaše IP adresy. A ak „sleduje“, má aj vlastnú „anonymnú“ databázu? Mám pocit a dúfam že sa mýlim, že pánovi vedúcemu nezostal zvyk kandidáta…
    Je neskutočne ľahké mať na všetko čas, premyslieť si a potom kritizovať. Chcel by som vidieť pána dokonalého na niektorej pozícii verejného činiteľa. Súhlasím, že zákon sa musí dodržiavať. Každí zmluva je aj vypovedateľná. Záleží od uhla pohľadu. Kým si jeden myslí že je to OK, druhému ide o peniaze.
    Hlavné je, že niekto má čo písať už (koľko?) 15 rokov.
    Tak poďme – začni verejne na stoličke funkcionára a uvidíme, ako to pôjde. Nevypisuj, nevykrikuj – ukáž, ako sa to robí.

  20. Anonym 19. júla 2020, 12:05 – zvykne sa hovorit, ze zapas s anonymom v diskusii je ako paraolympiada. Aj ked vyhrate, vzdy zostanete…

    Fakty su zverejnene a dalsiu diskusiu povazujem za stratu casu.

    „sledujuc Vase komentare to tak nevyzera“ 19. júla 2020, 12:47 – takze nestacila ta webova stranka obce? Stale nemas dost? A moju kandidaturu nechaj na mna. Ja na uzivenie nepotrebujem cely zivot byt plateny danovymi poplatnikmi, na sledne kradnut a podvadzat.

    Clanok je o zalobe proti Obci Soprna, ktora pod vedenim jej starostu a statutara porusila pisomne akceptovane zmluvne podmienka. Teda nie o mne, ale o Machovi.

  21. Tomu Machovi sa nečudujem.Tolko vecí už poprekrucal že radšej sa súdi s Majkom,s Prokuratúru a bohvie s kým ešte len aby nemusel nič predložiť žiadne doklady?! Hra drahú hru s obecným advokátom za vela vela obecných peňazí!

  22. Každý iný názor od starostovej skupiny hejťákov je nesprávny alebo že nič o tom nikto nevie? Mýlite sa vážený pane starostov mudrlant.Len aby ste nebol čoskoro sklamaný keď Macha odsúdia a dokážu mu ďalšie prechmaty!

  23. Kvôli financiám sa súdi každý kto má na ne nárok. Tu nejde o blaho spoločenstva ani o “vlastné vymyslené požiadavky”. Asi neviete čítať,prvá trieda ZŠ 😉 čo je psáno je právne dáno a musí byt dodržané, ale vyhýbať sa zodpovednosti, hádzať špinu a vymýšľať si nezmyselne výhovorky je také machove.

  24. Ja som ozaj nezucastneny,nepoznám ani Macha,ani Majka a práve preto to vidím úplne nestranné.Ket čítam o Sopornou,tak sa špina hádže celý ten čas len na Macha,takže o čom to bluznite,a práve ,že sudenie sa,nepovažujem za vyhýbanie sa zodpovednosti,len nechápe,z akých dôvodov požaduje Majko peniaze od obcí,a na základe akých faktov sa také zmluvy robia.Soporna,nechcela platiť za niečo,čo je zbytočne,a to je celý kameň úrazu.Prave,že ja viem dobre čítať.

  25. Je sradnovné ako tu každý anonym vypisuje ako je nezaujatý,nepozná Macha ani Majka,je nestranný a nadáva,ako sa iný zbavuje zodpovednosti.Hlavne že píše anonymne aby zodpovednosť niesť nemusel.A jediný pán Majko nemá problémy napísať všetko pod svojim menom aj s dôkazmi.Hanbite sa na úrade a starosta si chudáčik čo sa bojí všetkého.Myslíš si,že sme ovce čo žerú trávu???Jediný komu dôverujem čo sa týka našej dediny je Majko!!!!!A poser sa.

  26. Že anonym čo nikoho nepozná a zvlášť Macha???? Hahahaha! Ale ide sa vyjadrovať a zastavať Macha odušu. Macho nás celu dedinu zatiahol do tohto súdneho procesu a my to platíme z obecných financií! Ďalšie faktúry pre obecného právnika Trnkociho. 3000 EUR za jedno sedenie?Uz sa milý starosta Macho ukludni a nerob zo seba geroja!

  27. HAhaha Macho si objednal služby Seredonline, lebo ich chcel využívať. Medzičasom si to ale rozmyslel (prečo asi?) a chce odstúpiť od zmluvy. To isté sa deje u operátora, zoberiete si novy telefón, za ktorý vám rozrátajú splátky na 2 roky. Keď by ste si to po polroku rozmysleli, telefón chtiac-nechtiac ALE musíte doplatiť a NAVYŠE je k tomu aj pokuta za odstúpenie od zmluvy. Absolútne rovnaký prípad. Niet o čom, kde je nárok, tam si nepomôže ani súdom ani Trnkócym.

  28. Hlavne že keby od zmluvy odstúpi Majko tak Adrián spolu s Trnkócym by ho rozniesli na kopytách a Trnkócy by si povymýšlal a pourážal aj to čo pravda neni a čo je čierne by tvrdil súdu že je trblietavo ružové a vy by ste tu pi**vali na Majka jak si mohol dovoliť odstúpiť od zmluvy, kde je jeho nestrannosť a podobné žvásty. blablablabla
    DVOJAKY METER?
    VED TOTO JE GRC

  29. Toto môže byť všetko pravda,ale na grc je,že Majko využíva verejnú mienku a verejnosť,na presadenie svojich nárokov.Kto má pravdu je mi úplne fuk.Rozdiel je v Tom,že ak Vy máte nejaký súdny spor,tak sa to vyrieši na súde a hotovo.Pan Majko kriminalizuje starostu,nech je aký chce,preto je to nebezpečne pre verejnosť.To nie je novinarstvo,to je proste na to nemám výraz.

  30. Anonym 21. júla 2020, 12:03 – napiste prosim, akym sposobom KONKRETNE vyuzivam verejnu mienku a verejnost na presadenie svojich narokov.

    Napiste dalej, akym sposobom KONKRETNE kriminalizujem starostu, co ma byt pre verejnost nebezpecne.

    Napiste to sem do 24 hodin, teda do stredy 22.07. 2020 13:30 hodiny – v opacnom pripade svoje VEREJNE vyjadrenie budete vysvetlovat organom cinnym v trestnom konani.

    Dakujem.

  31. Pán Majko,aj ja mám niečo zaujímavé.Co to je ,keď niekto niekomu zaplaví emailovú adresu asi tak tak 100 emailami,v priebehu pár dni a to asi v takomto znení“sggewuiigjhgjkirrjlkgewsxhkkuruotgkku,a to na pol strany.Ja sa len pýtam.Uz ste sa poradili zo svojim právnikom.Chcete sa aj so mnou súdiť?Tak to je môj dojem v príbehu pár rokov,odkedy píšete o Soporni.A bolo toho dosť,a to hlavne od určitej doby.Pritom ozaj nemám zo Sopornou nič spoločného.A nevyhrazajte sa mi za to !

  32. A ešte niečo k tomu,reagoval som na príspevky tohoto článku a vôbec všetkých článkov na túto tému,a nie je žiadnym tajomstvom,že ich bolo neúrekom.

  33. Anonym 21. júla 2020, 14:13 – naco ta nervozita, ved o nic nejde, pokial viete preukazat Vami o mne napisane vyroky a vazne obvinenia.

    Rovnako ako vo Vasom prispevku o pismenkach, ani vo Vasich obvineniach nechapem, o com je rec. Preto som Vas slusne (verim ze tuto moznost si vazite) poziadal, aby ste konkretizoval svoje tvrdenia. Ak tak neurobite v uvedenom case a nenajdem v e-maili majko@majko.sk ani OSPRAVEDLNENIE napisane uz nie anonymne, ale podpisane Vasim menom a priezviskom s uvedenim telefonickeho kontaktu, skutocne na Vas podam trestne oznamenie.

    § 373
    Ohováranie
    (1) Kto o inom oznámi nepravdivý údaj, ktorý je spôsobilý značnou mierou ohroziť jeho vážnosť u spoluobčanov, poškodiť ho v zamestnaní, v podnikaní, narušiť jeho rodinné vzťahy alebo spôsobiť mu inú vážnu ujmu, potrestá sa odňatím slobody až na dva roky.

    (2) Odňatím slobody na jeden rok až päť rokov sa páchateľ potrestá, ak spácha čin uvedený v odseku 1
    b) z osobitného motívu,
    c) verejne

    Ako som uz napisal, nic sa nedeje, ak viete co pisete a viete to aj dokazat.

    Alebo este inak: viem (tusim) mnozstvo veci o vselikom, ale napisem VEREJNE tak 5% z toho nie preto, ze by som pisat pravidelne zabudal, alebo by som nemal na to odvahu. Veci, ktore nemam relevantne podlozene dokazmi nepisem preto, aby som inemu neublizil, pripade sebe neprivodil trestne stihanie.

    Mozno Vam v rozmyslani pomoze toto:

    http://archiv.seredonline.sk/clanky/ked-sa-na-cloveka-vedro-spiny-vyleje-tazko-sa-ocisti-videorozhovor-s-profesorom-judr-jaroslavom-ivorom-csc-video-1/index.html

    Pod clanockom su 2 videjka – prof. Ivor je skutocne profik a jeho vysvetlovanie by mal pochopit kazdy priemerne inteligentny jedinec.

    Iste ste si vsimli, ze reagujem vylucne vtedy, kedy v tom vidim zmysel, alebo vtedy, kedy to pisatel prispevku skutocne prezenie tak, ze ani moja takmer nekonecna tolerancia nestaci.

    A Vy ste to prehnal skutocne velmi. Ide o vazne obvidenia napisane VEREJNE a Vami, nie diskutujucimi pred Vami.

    Cas bezi. To nie je vyhrazanie, ale jednoduchy a strohy oznam.

  34. Vážený pán Majko,Vy chcete na mňa podať trestné oznámenie a chcete na mne dôkazy za to ,že som napísal citujem,ako využívate verejnú mienku vo veci sporu s obcou Šoporňa,zastupovan ho pánom Machom.Nuz tak,že každé súdne konanie týkajúceho sa je okamžite Vami prezentované verejné vo Vašom médiu.Tym pádom,ako keby ste lial vodu na mlyn politickým odporcom Sopornianskeho starostu.Vy sám to samozrejme len prezentujete,to ale stačí,na to ,aby sa rozpútala debata,ktorá niekedy hranici s dobrými mravmi.Je využívanie verejnej mienky trestný čin?Je upozornenie na túto skutočnosť trestným činom?Ja si myslím že nie.To za prvé.A Tá druhá varianta,kriminalizovanie Sopornianskeho starostu.Ked sa objaví článok o ňom,nasledujú ako na povel ,Leopoldov čaká,bol odsúdený,pôjde do basy.Dobre,to nepisete Vy,za to sa Vám ospravedlňujem,ale výsledok je taký,že ľudia si to skutočne myslia,že je kriminalistický živel.Myslel som si to aj ja.A nebezpečné je to v tom,že ľudia v obci potom neuznávajú žiadnu legislatívnu autoritu.No dobre ja som starší človek,ak Vás to urazilo a moje vysvetlenie Vám nestačí,tak sa Vám tu aj verejné ospravedlňujem.A samozrejme,že na túto stránku už vôbec nikdy nepôjdem.

  35. No super teda posledný komentár,ospravedlnenie je jedna vec ale treba stále pripomínať že starosta Macho nerešpektuje legislatívu a robí si čo chce ako akýsi diktátor.To treba riešiť a informovať občanov lebo ináč sa nič nedozvieme.Vsetko buď tají alebo prekrúca podľa seba.

  36. Anonym 21. júla 2020, 22:39 – lutujem, NESTACI. Anonym sa len tak rozhodol nakydat na hlavu konkretnej osobe klamstva, s ktorymi nemam nic spolocne.

    Nezaujima ma, kolko mate rokov, kto je Vasim oblubenym starostom, ci co robite vo volnom case. Klamstva ste napisal a ja prijmem VYLUCNE verejne ospravedlnenie od osoby podpisanej menom a priezviskom. Vy ste dobrovolne menoval mna. Vy ste sa rozhodol, ake klamstvo o mojej osobe verejne napisete. Vy ste si zvolil sposob, cas a aj rozsah a obsah prispevkov.

    Mate moznost akceptovat ponuknutu sancu, alebo znasat nasledky za svoje UMYSELNE konanie pred zakonom.

    Ja nie som voleny zastupca a nie som povinny znasat akekolvek osocovanie, dokonca ani kritiku vo zvysenej miere a uz vobec nie klamstva od Vas ani od nikoho ineho.

    Odporucam najskor rozmyslat a az potom hovorit alebo pisat verejne. Nejde mi o spor, ale to, co ste si dovolil je ako som uz napisal daleko za ciarou akceptovatelnosti.

  37. Pán Majko,najprv ste chcel,moje vysvetlenie,to som Vám podal,ak si myslíte,že to nestačí,tak sa nedá nič robit .Ale,Stalk je tiež trestný čin.A ja si myslím,že moje vysvetlenie podporené dobrým advokátom nie je trestný čin.A už mi 5 ľudia pracujú na Tých skutočných okydavacoch.

  38. STB 22. júla 2020, 10:07 – standardne by mal byt tento prispevok zmazany, pretoze porusil pravidla diskusie.

    Zmazany ale nie je a ani nebude. Preco? Lebo presne dokumentuje stav, ktory v obci nastal.

    Ano, jde o praktiky zauzivane STB.

    Pokus o diskreditaciu konkretnych ludi anonymnymi diskutujucimi. Namiesto transparentnosti a dodrziavania zakonov trestne stihanie, OBZALOBA a suden starosta a statutar obce.

    A ano, uz spomenute STB praktiky – zahladzovanie stop aj pri pisani anonymneho prispevku.

    Obcania, mam dobru spravu. Boja sa. Boja sa verejnosti, publicity v mediu, boja sa zverejnit doklady o hospodareni obce, boja sa zverejnovat obcanom to, co im uklada zakon.

    Ste na dobrej ceste. Boja sa totiz aj svoje konanie obhajovat a vysvetlovat pod svojimi menami. A boja sa aj anonymny prispevok napisat bez toho, aby zametali stopy.

    Otazka je, dokedy toto volenym zastupcom bude tolerovat stat a zakony. A samozrejme samotni obcania…

  39. Už to dlho nepotrvá a starosta Macho dostane spravodlivý trest zo súdov a následne od občanov keď všetko víde na povrch,všetky jeho klamstvá zo zneužitia právomoci verejného činiteľa.

  40. Niekto z úradu či rovno starosta je riadne nervózny že sa tu prepierajú ich nezákonne postupy a že sa občania postupne dozvedajú informácie zásluhou p.Majka a zopár statočných spoluobčanov.

  41. CO sa to deje v tej Soporni, kde su zodpovedny teraz ked na hodovej zabave napadli 4 chalani z organizatorom mladeho chlapaca ktori lezi teraz v nemocnici. kde je vysetrovanie za ublizenie na zdravi ? mozno sa tu potichu rodi oraginozava skupina ?

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img