Sereď / Dnes v ranných hodinách začala firma vykonávať rekonštrukciu vozovky od železničného nadjazdu smerom na Trnavskú ulicu. Dopravné značenie hlavne pre autá idúce cez nadjazd ponad železnicu sa podľa všetkého javí ako zmätočné, nakoľko prakticky žiadni vodiči ho nerešpektujú, až na svetlé výnimky. Podľa zadokumentovaného prenosného značenia je zakázané z nadjazdu zísť na Trnavskú ulicu jazdou vpravo. Za niekoľko minút strávených pri vyhotovení fotoreportáže prakticky žiadne auto dopravné značenie nerešpektovalo. Možno je to tým, že nie je vyznačená obchádzka, ktorú by však mal priemerný vodič z logiky veci pochopiť a opravovaný úsek obísť jazdou vľavo a na konci zatrávneného trojuholníka s komickým nápisom Sereď zatočiť vpravo, čím by sa vrátil späť na cestu smerujúcu na Trnavskú ulicu a výjazd von z mesta na R1 smer Trnava-Bratislava.
Za úvahu stojí, či nie je schopný investor nakontrahovať firmy, ktoré by takúto rekonštukciu vykonával vo večerných a nočných hodinách, kedy je premávka minimálna až nulová tak, ako sa to robí v civilizovanej západnej Európe a USA.
Viac informácií nájdete v ďalšom článku publikovanom na SOL.
Radšej most by ste mali dať dokopy a odbremeniť cukrovarskú
Naťahovať nový asfaltový povrch smerom k mostu, ktorý sa minimálne na rok zatvorý je ok….🤣😂🤣
Ak to spravia už od diaľnice ok,ale zatiaľ som si všimol,že to robia len od koľajníc do Kávovín….
A ešte jedna taká maličkosť.Nedávno naťahovali nový asfaltový povrch od Sládkovičova po Sereď… minulý týždeň , keď pršalo v jednom kuse,som si všimol (chodím tade z práce každý deň) ,že už sú na celom úseku cesty vyjazdené kolaje v ktorých stojí voda….A to má tá cesta rok aj niečo….
čo sa čudujeme, keď na každej stavebnej zákazke potrebuje každý „podnikateľ“ zarobiť na nového bavoráka a každý zúčastnený potrebuje niečo „na kávu“… potom je jasné, že tie peniaze budú chýbať na kvalite ciest.. potom, ked sa niekto zabije, lebo dostal šmyk na vode, ktorá stojí v tých vyjazdených kolajách, tak dúfam, že každý z tých stavbárov, si spomenie vo svojom novom autíčku za minimálne 100 tisíc….
Stavbár asi ťažko, skorej ten čo robí verejné obst. sa pakuje,…….
Mimochodom tie koľajnice do kávovín by mohli buď úplne zlikvidovať alebo dať tam gumové prejazdy ako v šúrovciach.
keď tade prebehnem zuby mi hrkocú ešte 15 min po tom
Značiek je tam jak namrdaných ani neviem kade sa môže alebo nemôže ísť
kde ste MsP,čakáte pri Progrese na kamion ?Honista značenie je dobré len ho treba rešpektovať
Zajtra sa pridajú na ten úsek 2 semafory 😁
Nečudujte sa, že sú na novej ceste do Sládkovičova už vyjazdené kolaje! To isté bolo aj na moste. Na všetko sa používa najlacnejší, nekvalitný materiál, nehovoriac o kvalite vykonanej práce. Keď sa zvýšia teploty v lete, ostane povrch ako plastelina po ktorej jazdia autobusy, kamióny…
Aký má význam,že za nadjazdom sa nesmie odbočiť do prava a pokračovať po Trnavskej. A o pár metrov za trávnatým ostrovčekom sa už môže odbočiť do prava a vrátiť na Trnavskú ?
Môže mi to niekto objasniť? A prečo teda nebolo značenie v ceste s presnou obchádzkou trávnatého ostrovčeka?
Prosim Vás seredania, načo ťahajú nový asfalt, prečo neopravia najprv most??? Hľadá sa vhodný dodavateľ / dávateľ???
a este zopar stlpikov na obchadzanie je otocena opacne..
Je tam prikázaný smer a za tým zákaz však sa zobuďte 🙃
Čo robia dopraváci? Prečo neskontrolujú správnosť osadenia značenia
na most kašlať vydržal 100 rokov, vydrží dalších 100. Treba prerobiť štadion, to je priorita čisto 1
Mestkáči striehnú na kamión ako pavúk na muchy 😂