Pred necelými tromi týždňami bol na Zelenú linku MŽP obyvateľom obce Šoporňa nahlásený nelegálny výrub drevín na 15 ha pozemku v obci.
Zelená linka oznamovateľa kontaktovala telefonicky a dohodla sa na osobnom stretnutí priamo v lokalite výrubu. K stretnutiu došlo najskôr individuálne s tým, že na ňom oznamovateľ ukázal miesto výrubu a následne aj za účasti pracovníkov Okresného úradu životného prostredia Galanta, ktorých prizvala práve Zelená linka. Okresní úradníci ohlásili aj dendrológa. Práve on vyhotovuje dendrologický posudok na uvedenú lokalitu.
Na pozemkoch boli okrem náletových drevín vypílené aj stromy, ktorých výrub je možný výlučne s povolením.
Priamo na stretnutí nielen dendrológ, ale aj pracovníci Okresného úradu ŽP potvrdili nelegálny výrub drevín a teda oprávnenosť nahlásenia veci obyvateľom obce. Okresný úrad s okamžitou platnosťou výrub drevín zakázal s tým, že najskôr musí prebehnúť riadne konanie o výrube.
Pozemky na ktorých výrub prebieha majú byť ornou pôdou a o ich uvedenie do stavu so zápisom v katastri nehnuteľností vlastníka požiadal Obecný úrad Šoporňa.
Na pozemkoch s najväčšou pravdepodobnosťou následne developer plánuje výstavbu rozsiahleho logistického centra.
Na základe vyjadrenia Okresného úradu ŽP v Galante, voči tomu, kto nelegálny výrub vykonal bude vedené konanie a následne mu bude uložená sankcia.
Je potrebné dodať, že oznamovateľ zároveň podal trestné oznámenie na polícii, o riešení ktorého nateraz Zelená linka informácie nemá.
Prípadu sa budeme ďalej venovať. Odvážnemu obyvateľovi obce Šoporňa ďakujeme za verejné postavenie sa za ochranu životného prostredia vtedy, kedy to je nanajvýš potrebné.
Developeri -nenažranci sa nezastavia pred ničím. Pomaly na všetkých úrodných-orných pôdach sú logistické centrá. Ako by to bolo, keby Obecný úrad Šoporňa neurobil niečo zlé? Kto ten výrub uskutočnil, treba sa opýtať na obecnom úrade, tí určite o tom niečo vedia. Už aj na tzv. developerov /taký vznešený názov/ by sa malo posvietiť. Veď to sa vymyká zdravému rozumu, akí sú rozpínaví.
treba sa pytat aj na zivotnom v Galante preco to cele kryli ked o tom vedeli??? zeby €€€? spekulujem? mam podozrenie… je cudne ked kompetentny pracovnik povie policii, ze je vsetko v poriadku a maju povolenie.
Nepresiel tyzden zase Soporna v medaich . Zase Macholino jeho sponzor rosipany poslanec zastupitelstva sameho seba obcana ma v pazi , tento vyrub cistenie vodnych kanalovv zacal od prvej ziadosti dohody z developerom . Takymto sposobom sa pripravuje poda pre LP obysiel sa zakon ziadost o envire od MZP ktore moze aj nemusi odporucit firmu ktora vykona studiu.
Plny suhlas. Developeri stavaju len rychlokvasene domy, projekty bez zelene
Vazeny obcania Soporne nezabudajme..
1.Po vystabe LC sa znizia ceny nasich nehnutelnosti
2.Velky problem z dazdovou vodou , topiacim sa snehom
3.Hlucnost , prasnost
4.Dopravna situacia 20 tonovich aut cca50 az 100 denne
5 Problem zo spodnymi vodami ktore nam zaplavia pivnice ,
6. Narast kriminality cudzimi obcanmi ako to uz vSoprni bolo pri prac. Ficovich agenturach , podobnu agenturu RoSIPAL
Po vystavbe v GA LP stupla hladina vody tak ze v okolitych domoch po kazdom silnejsom dazdi zalieva pivnice spodna voda , do toho ak nestiha odtekat dazdova voda spojena z kanalizaciou sracky mate zarucene v pivniciach , po staznosti VS GA a SA nam namontovali spatne klapki no sracky zostali na ulici , Ak pride velky dazd nestaci precerpavacka ani kanal odburat vodu tak ze v pohotovosti su hasici a ich cerpadla ktore nas z casti zachranili . touto cestou dakujem HZZ GA .
Je toto maozne? ten Macho je frajer , ja som vypiloval jeden stromcek hned sa zastavil pri mne vykrikoval , posle na mna kontrolu ZP . On je frajer drzim mu palce pri volbach .
Aspoň bude robota pri výstavbe, nechápem prečo stále pindáte. Keď sa nič nerobí pindáte a keď sa ide niečo robiť tiež pindáte. Otázka je kedy nebudete pindať?
pre lobista
zacalo to cistenim kanala, na zastupitelstve sa ludia ozvali ze kanal to nebude stihat, ze ho treba vycistit, a cuduj sa svete za 2 mesiace sa cistil… prednosta rozpraval, ze to vodari, ze to je uz dlho objednavka… zaujimave ze skoncili pri hlavnej ceste… ved dalej uz netreba… jeho podarena sestricka vsade rozprava ze to uz je davno vybavene a park tam bude…
ked sa zasa riesilo schvalovanie po 3 hodin sankovania velitel stada zdvihol ruku a srado hlasovalo proti…
odznelo tam aj ze co riesia ved tam nie je pravny stav… a cudujme sa svete hned sa kona a hned sa dava na pravny stav aby pani poslanci mohli schvalit…
to ako fakt si myslia ze zerame seno? alebo sa spoliehaju na to ze ludia nechodia na zastupitelstva?
inak to musi byt mega vsimne ked si niekto necha postavit za domom ohavu, co tam po ostatnych ze ich nehnutelnosti stratia hodnotu…
a ty tam pojdes robit??? za minimalku??? nas kraj pred koronou mal najnizsiu nezamestnanost, kto tu bude robit??? tak ako v land rovere 1500 ukrajincou z 2000 zamestnancou toto tu potrebujeme??? najvyssi bod dediny ma tam byt hala vysoka 8metrov, ked vecer zacnu svietit tak budeme ako las vegas… v projekte je 50 kamionov za hodinu no juchuuuu
Lobisti, komu patria pozemky?
Kto dáva súhlas na výrub?
O aký pozemok ide? Pokiaľ viem tak stále je tam orná pôda a vinice.
Tak ešte raz – čo s tým má obecný úrad alebo Macho?
Rýpete do niečoho o čom nie je rozhodnuté.
VY ste tí najmúdrejší. Koľko vás je? Traja? Štyria? či až piati?
Podľa toho čo píšete ste „väčšina obyvateľov obce“.
Tých inžinierov a PhD ste fakt dostali za svine?
Nič nie je rozhodnuté, ale vy viete dopredu, čo sa stane.
Presne ako niektorí „novinari“ – vedia o veciach skôr, ako sa stanú.
Marek, Jozef, Kamil a Robert, už začala kampaň?
bol si na poslednom zastupitelstve kde sa to riesilo? 3h obhajovania, 3h presviecania ze niekto je tiez podnikatel a ze chce aby to tam bolo, ale mohol sa mu pokazit biznis tak to radsej stopol a hned hlasoval proti, ved nebudme blby ved je to vsetko natocene…
niekto by mal oci otvorit nie svine zrat
je nas vela a bude nas este viac, mozno keby tiez dostaneme do vacku budeme lobovat za parcik
Ty co si spadol z porodneho stola pocas porodu asi ?
-Kto podal ziadost na vyrub ? nie obec?
-Kto zmenil upravil uzemny plan obce ? asi obec
Ty si jeden z tych co lobuju urcite neaky zbohatlik komu je jedno ci niekomu vyplavi dom ci nevyplavi mi nie sme traja ci piati ale obcania obce ktory volili ficovo peleho zastupcov nasej obce , co nakradli teraz sa vesaju strielaju do hlavicky , venuj sa psycho hygiene zdz sa pokori ucty k obcanom obce , ziadnu kampan tu nikto nepotrebuje , dockaj casu 2022 obcania ukazu ci PELEHO ritolizcov FiCKOvych budu dalej volit
Adrian sa vela x verejne aj pri osobnych stretnutiach vyjadril ze tu ten park nedovoli urobit, tak nestresujme a verme nasmu starostovy 😉
V Pate im to nepreslo , poslanci sa postavili za obcanov
Ja som pocul ze to pripravuje pre rosipaneho na pozemky .
NO firma bude PO BOX ul Travnata Nitra
Okrem vírusu, ktorý tu nám kráľuje, je tu aj ďalší, na ktorý sa ešte nenašla vakcína je vírus posadnutia na zeleň. Asi mnohých chytá šialenstvo, keď vidia kúsok prírody, kúsok zelene a začne výrub. Asi najlepšie by bolo, keby sa všetko vyrúbalo a zabetónovalo. Vlastne z našej planety robíme mesačnú krajinu na ktorej sa asi nebude dať žiť. Keď sa spamätáme, aby nebolo neskoro.
kragluje nas tu nenazranost niektorych ludi, nezaujima ich priroda, buducnost. Su ochotny si to nechat postavit aj za domom.
VERIME nasmu starostovi ,ked rozhodol aj rozipanym, ze tu nebudeme mat herna ani kasino huzevkove v Pohode, ta ani jedno nebolo . herna zatvorila platnej petici tri mesiace pred nou . neviem ake stigro dostal predseda peticneho vyboru za spravu o peticnom konanai upozorneni ze prebieha od fitrmi ktora prenajimala automaty od spolocnosti BBNove zamky ktora poziadala vidala sudne rozhodnutie NZ na zaplatenie zmluvnej pokuty prenajomcovi firme sidliacej vedla budovi SIS bratislava konatelovi MK a LV 76000 euroza predcasne ukoncenie herne nakolko zmluva bola podpiosvana na 2 roky . nakolko peticia bola ustanovena obcou platna cize preblem z pokutou sa preniesol z firmi MK spol LV na obec .takuto pomoc potichu urobil Stano pre spol MK -LV . Tajpan
Len Stanikovi islo kupu leva pre to bol taky snazivy . stretol sa z Lubosom ten mu povedal mam tam spolocnika prejdeme si to dame ti vediet . samozrejme Stanik na chrapuna zobysiel lubka zavolal spolocnika no ten sa ho spital o ktoru budovu alebo pozemok ma zaujem nakolko mame ich v soporni viacej z lubosom ktory tieto nehnutelnosti pozemky spravuje . Ako spravca konkurznej podstaty Vam poslem Generalnu moc na LUbosaV dalej jednajte uz iba s nim
co sa tyka Pohody Casina Huzevkovho to bola cista utopia ale velmi dobre premyslena k spokojnosti predvajucemu . chlalani najomcovia sa triasli aj starostovi hned zutekali ze bude kasino HUZEVKOVE , TEN HNE DAL UROBIT BRANKU AJ CHODNIK z dovodu dodrzania rozmeru dialky CASINO vs ZAKLADNA SKOLA . stretnutie, aaaakoze kupujuceho, bolo v troch veziach v BA sikovny Patan vsadil na silne ego vygumovaneho ze neustupi od vymrstenej ceny . po komedii z Huzevkovimi projektantami to vyslo . POhodu rychlo kupil Vygumovany z spolocnikom JEbaciskom
NO daj Guma
len idiot moze suhlasit s tym aby taketo monstrum bolo v srdci dediny…
alebo? mylim sa? komu to vyhovuje? podnikatel, majitel agentury, fetak, ojebavac, podvodnik ?
Na konci prispevku sam priznavas, ze keby tiez dostanete do vacku…
Ved tu si skorumpovana svina!
Ak tvrdis, ze niektodostal do vacku, chod a dokaz to. Inak sam seba usvedcujes o vlastnej chamtivosti, ty zmrd.
Vsetci pisete o tom, kto co pocul, zacul, ale nikto nevyjde s konkretnym argumentom.
Trasiete sa aby logistika tam nebola a napadate starostu. Starosta bol vzdy proti skladom. Poslanci rozhodli a dufam, ze to tak ak zostane.
Tak klud. Nerobte si body k volbam
A ci bude referemdum a predcasne volby, tak o tom rozhodnu ludia. Je to ich ustavne pravo. Len ludia z olano sa trasu a vacsina rozhodne. Len dement moze suhlasit s touto koaliciou a jej lidrom. Rovny rovneho si hlada. Hoc aj, viete, psychika jedincov je individualna a len blazon pochopi blazna.
Skorumpovanost musi skoncit v statnom sektore . samospravi ako vidime rozhoduju v prospech im blizkym nie vsetkym obcanom podnikatelom , ako si prisiel k tomu nazoru niekto si robi bodi k volbam ? rovny rovneho si hlada ? studia uz dlho upozornuje na psychicku higienu , kazdy druhi trpi neakou dusevnou poruchou , len blazon sa moze znizit nepravdivemu osocovaniu pouzivat slova ako Zmrd a pod…. Preco obce Sintava , Pata ,Zemianske, Salgocka, Hajske , Puste skratka okolite obce vedia zastavaju obcanov podnikatelov ,Stale na titulkach iba SOPORNA
Na zamyslenie A kto povolil výrub?
B za akým účelom-čomu je to dnes prospešné/žeby pestovať kukuricu? /
C kto mení zápis-zmenu ornej pôdy, vyňatie-na ib-stavebné pozemky?
D kto na tom bude profitovať/starosta ako obec, realitky s účasťou štátom a nami platnými poslancami riadiacimi odbory život. Prostredia=stavebný úrad
Padni komu padni
…len blazon sa moze znizit nepravdivemu osocovaniu..
Ktory novinar najviac pouziva a tym slovom Zmrd ponizuje..?
Vy ste taki isti. Vy ste ti najmudrejsi, cestni, ..ale keby vam niekto dal do vacku, tiez by ste lobovali. (Cuduj sa svete) Vy zmrdi.
A co sa psychohygieny tyka, najprv zo seba umy spinu korupcie a potom zacni uvazovat. Doktor Igor Trnava a jemu spolocnici, nech su ti prikladom, komu sa vyhybat.
Mám ďalšiu senzáciu proti nenávidenej obci resp. starostovi a tresk ju do éteru. Čo na tom, že s obcou to nemá nič spoločne, tak to odprezentujem , čo na tom že nedám priestor druhej strane k vyjadreniu , hlavne že to bude proti SOPORNI. Ale niekomu sa niečo nelubi , tak ti posuniem akože novinárovi do jeho akože novín. Ale hlavne aby boli kliky na stránku a útok na “obľúbenú” obec .
Normalny obcan obce vie Komu o co ide.
Tych „cestnych“ inzinierov a magistrtov spocitam na jednej ruke. Na druhej spocitam inzinierky a byvale zamestnankyne uradu.
Ved VAS je tolko vela!
No, pre tych co vedia pocitat tak ako premier, tak dokopy je to 55, plus jedna nula je nic a nic nestoji, tak dajme dve dozadu. Ked si z toho hajzel robite. Teda spolu 5500. Co na tom, ze obec ma menej obyvatelov.
Senzacia za kazdu cenu. Vsak Jozef. Ci Marek? Alebo … ?!
Preco nieco taketo sa nedeje v susednych obciach ? starostovia su zo vsetkymi podnikatelmi rovny nie len svojim blizkym , v ktorej obci na okoli chceli zneuzit testovanie kovidu na reeferendum ? pre koho sa pripravuje cisti poda za obecne ?
„pre koho sa pripravuje cisti poda za obecne ?“
Čistí pôda za obecné?
No daj, nech to vieme.
Zneužitie testovanie kovidu na referendum?
Keby som zbieral podpisy kdekoľvek, hoc aj na schodoch na poštu či schodoch do úradu, či pred tvojim domom, je to slobodná vôľa a nijaký zákon mi to nezakazuje. Rovnako mi neprikazuje, kde mám dovolené zbierať podpisy. To len vy, zatemnení oľanovci a saslíkovci sa bojíte, aj keď nie je známe čoho, že táto vláda do konca roka skončí. Vy máte z nich nejaký prospech? Zlepšila sa vám životná úroveň tým, že ste zostali bez práce a ešte sa vám aj nose rýpu?
Choré!
A nemohli by tam byť stavebné pozemky pre rodinné domy, alebo pre nájomné byty? To by bolo lepšie ako LC. V šak v Seredi sú dva parky. Tam to môže tiež bit. Starosta a zástupci obce čo vy na to?
pre referendum 15. februára 2021, 16:31 – ja viem len tolko ze minula vlada ZHORSILA zivotnu uroven rozkradanim verejnych financii a ovladanim represivnych zloziek v svoj prospech.
ano, ano, kopec cudzincov a odkundesov, ktorí tam budú, kamionisti budu parkovat po celej dedine a rozhadzovat bordel tak ako v kazdej obci, kde je nejake logisticke centrum….
pre referendum – minulý rok si hovoril, že vláda skončí do konca roka, už si to o rok posunul?
Sídlisko – tam by už nebol svetelný smog? Z činžiaka by už svetlo nesvietilo druhému do okien? Ani autá by tam nechodili? chodníky, cesty netreba? Kam by išla splašková voda a dažďová voda? Vodovod by nebol? Už by nebol pohyb ozidiel, zásobovanie nonstop? A čo tak malý obchodík na sídlisku? Zásobovanie na káričke?
Kto tu spomínal Včelárika zlatého? Už je u prdele?
Samozrejme, že samé otázniky, otázky. To preto, aby ste sa trochu nad svojimi drýstami zamysleli.
Odporúčam pôdu ponechať tak, ako je uvedená. Vinice.
A čo sa životnej úrovne týka, ak vieš“ toľko, že minulá vláda ZHORŠILA životnú úroveň rozkradanim verejnych financii a ovladanim represivnych zloziek v svoj prospech“, podaj trestné oznámenie. Lebo ak by to bolo tak ako píšeš, Matelko by už dávno všetkých obvinil a pozatváral. A ak je to tak, kam sa potom podeli tie financie za rok 2020??? Tiež ich nejako niet. Aj títo kradnú, alebo ako to vlastne je?
Ani tú jednu milardu nedali na odškodnenie podnikateľov. Kto ju ukradol?
Alebo ste naozaj neardentálci? Myslel som si, že už dávno vyhynuli.
komenty nado mnou 15. februára 2021, 19:50 – si slabsie mentalne vybaveny, alebo tu tieto dristy pises vramci nocnej smeny na Sumracnej?
komenty nado mnou 15. februára 2021, 19:50 – Trestnych oznameni je podanych niekolko, neviem ci nesledujes spravy alebo si ty ten neandrtalec.
Ak v r.2020 zacinas s minusom (po minulej vláde, ktorá mimochodom sa este zabavala, ved to neni nas problem, oni na to budu hladat peniaze – znamy vyrok peleho sakovej) tak by si musel mat veeeelmi uspesny rok aby si bol v pluse.
Este nejake argumenty?
Tie vase informacie a medialne spravy.
Vy im este verite? Zabavam sa na vasich komentaroch a vidim len jedno. Hovno viete o zivote. To je to jedine, co viete. Prednasat nazory inych. Vlastny nazor ste doteraz nenasli. A prave takych neardentalcov potrebuje sucasna vladna koalicia.
“ Odporúčam pôdu ponechať tak, ako je uvedená. Vinice. “ – to uz neplati vyse 20 rokov, v katastri je to evidovane ako orna poda.
Pre komenty nado mnou
Porovnávaš svetlo žiarovky v izbe s halogénmi po celom obvode zastavanej plochy, ktoré bude svietiť nepretržite počas večerov, noci, rána.
Porovnávaš hluk a emisie osobného auta s kamiónmi? Ak by boli aj potraviny v tej lokalite, tak prídu denne 2-3 dodávky na zásobovanie a v prípade LP to bude nonstop prevádzka s nepretržitým zásobovaním – vyskladovaním.
Súvislá zastavaná plocha naproti domovej výstavbe?
V prípade domov budú obyvatelia väčšinou tunajší obyvatelia a v prípade zamestnancov vieme aké bude zloženie? Stovky ľudí na tak malú obec.
Súhlasím, treba ponechať ako Vinice a nemáme sa o čom baviť.
Ak mate zaujem vediet, ako realne sa zmeni zivot ludi nielen v tesnej blizkosti uvazovaneho logistickeho centra (inej takto rozsiahlej spolocnosti), pridite sa pozriet k priemyselnej zone v Seredi (LIDL, Amazon a dalsie).
A ceny nehnutelnosti ludi byvajucich na ulici pre zaujemcov o byvanie budu upravene s prihliadnutim na komfort, ktory byvanie bude poskytovat… 😉
Len si ho v tej Seredi nechajte.
Hangarov, skladov a automobiliek mame plnuuu rit.
Podu maju Dani…
Slovaci budu zrat prevodovky a zajedat betonom.
A nasledky? To vidim vzdy cestou do a z Trnavy. Milex. Krasne dielo storocia.
logisticke „centrum“ 16. februára 2021, 13:10 – menej emocii a viac rozumu!
My ho tu uz mame a vy ho tam mat budete. Ak nepohnete rozumom.
Porovnavas neporovnatelne. Horne diely najvyssi bod Soporne! Hala LG ma mat vysku 8m! z vrchu haly budu svietit halogeny osvetli to pol dediny! Porovnavat osobne automobili s kamionmi? Hodinova vytazenost podla projektu cez 50 kamionov.
Prestanme zrat tie svine lebo nam to nemysli a tarame do okola tie iste dristy.
Keď to píšeš ty, tak určite na Dusle zhasnú svetlá. Budú mať dosť svetla z „horných dielov“.
🙂
Preháňaš ako sračka.
Stále je platný LV4850.
Sracky v dedine budeme mat mi , teraz v dobrom pisem . po novej kanalizaci si dajte namontovat spetne klapky , inak ty nizsie polozeny budu mat v pivniciach susedovie sracky
vo vsetkych odpovediach vidiet jednu crtu, bravooo
argumenty a posmesky hodne maleho decka, ako poslanci co na povel ruky dvyhaju
duslo svieti uz teraz, vdaka tvojej inteligencii
LV 4850 hovori o ornej pode, nie o viniciach 🙂
Orna poda sa lahsie vyjme z podneho fondu na stavevbny pozemok za par centov len treba poslancov , aby zddvihali rucicky , potom tam nasadi pan poslanec travicku zelenu taku vysoku z bobulami alebo neake domecky postavi ,bytovecky aaalebo LP .
Dobrý deň, a čo vlastne hovorí územný plán Šoporne? Schválil tam niekto priestor pre takú výstavbu? Bola k tomu nejaká diskusia v rámci dediny? V iných dedinách ak sa ide chystať nejaká výstavba tak sa zvolá stretnutie občanov a vypočujú sa všetci, a až potom sa rozhoduje, nie že dvaja ľudia vládnu celej dedine…. a využijú núdzový stav aby mohli rozhodnúť sami…
v tejto malebnej dedinke je to tak, ze poslanci dostanu v piatok mail s obsahom rokovania na zastupitelstne, v utorok rano a v case ked kazdy pride z prace a relaxuje to vyhlasia. Ale obec informuje transparentne.
ja mam skor pocit, ze rozhoduje jeden, ten druhy sedi za vrchom stola iba do poctu.
pre xxx 17. februára 2021, 16:18
že takí ako ty by mali sedieť za vrchom stola.
Z malebnej dedinky urobili stoku , machovic z jeho sponzorom rosipalom sa naucil za tie roky co a ako . Je to vidiet na cenach nehnutelnosti ktore su v Soporni na terajsie pomeri velmi nizke , dednky v okoli napreduju cim to je ?
Tieto príspevky sú vyplodom chorých a zákerných ľudí čo pre dedinu neurobili ani za makové zrnko , veľmi úbohé prečo nechodite na OZ?
Anonym ty co si urobil pre dedinu ? chodit na OZ ? som rad ze humor ta nepresiel . Som rad ze okolite obce , starostovia poslanci sa neznizili k tomu coho sme svedkami v Soporni , dockaj casu …
17. februára 2021, 19:51
Tvoj nick by viac vystihol, keby si ho napísal – Niktoš.
Vrcholne mám rád ľudí, ktorí hovno vedia, mudrujú a ak majú príjsť (napríklad) na OZ, aby predniesli aj nejaké návrhy alebo pripomienky, alebo napísali mail na úrad, podateľňu alebo starostovi či poslancom, tak sa na tomto fóre idú roztrhať o najkrajšiu múdrosť sveta.
Akým právom potom môžeš porovnávať túto dedinu s okolitými? Aké máš potom relevantné informácie? Od Jozefa? Či – len si počul?
Som rád, že si sa komentárom znížil a ukázal svoju múdrosť, ty Niktoš 🙂
Stanik ci orim ci machovic , uz po tvojom komentari je citit zloba ,mi obcania nie sme najmudrejsi ale ani nie najsprostejsi , Jozka chudaka z detmi co mu zostali no neda sa napisat ani zene … zneuzili ste ho na rferendum aby krili zlociny napachane vedenim , vyrub pripravovany pre svojich , dockame casu ….
Dockame casu VOLBY 2022 padni komu padni ….
NDS robila studie podla EU legislativ na parkovacie miesta pre osobne nak. auta popri dialnici , navstivila dotknute obce . co myslis ktora vyhrala ,
PATA . pre co asi ????? vsetko vam z tej SOPORNI uteka aj ty posledny bezdomovci utiekli taka nizka uroven je u vas a viem ze cigani boli vasi volici
Vsetko uteka?
Uz vidim vase huby, ako vykrikuju kolko kamionov je odstavenych na hornych dieloch.
Ano, vas par iniciativnych, nie ste najsprostejsi, len kricite jeden hot a druhy cihi. Podla toho, co vam vyhovuje.
Kolko trva, kym odparkovany kamion, ktory ma pauzu 48, natlaci vzduch, kolko sa tam za 48 hodin zdrzi, kolko kamionov na kratku ci dlhu pauzu tam bude?..uz tam nebude bordel? A to NONStop.
Hej, komu o co ide? Mysli.
Ak si mudry, zisti si aj podmienky tzv. dlhej pauzy pre vodicov TIR.
Odstavny pruh je naplanovany od miesta odbocky na byvale Koienko motorest cize daleko od zainteresovanych obci , protihlukova stena po celej trase parkoviska. naplanovana zadrziavacia plocha na dazdovu vodu .
A co si tym chcel povedat.
Co s tym ma Soporna?
Kludne si to NDS moze urobil v Seredi a areali byvaleho Milexu. Je tam malo miesta? Tak LP pri Seredi, Gani, …
Ale netlacte novy bordel do polnohospodarskej pody.
Aj mudry schybi Treba sa na chybach ponaucit a z chyb inych vyvarovat.
Amen
Pridajte aj konštruktivne komentáre. Nie iba hádky. V Palárikova chceli rozšíriť farmu. Ľudia sa proti tomu POSTAVILI.My sme horší? Sprosté komenty na šoporňanov…
Investor kúpil pôdu. CHCE S NOU NARÁBAŤ AKO CHCE.
Otázka je prečo mu to bolo umožnené.
NIE SÚ TU POZEMKY DOMY.
Konstruktivnych komentarov je tu dost, 99% z nich hovori proti vystavbe LC, utrpel by tym komfort byvania v obci, o domoch v tesnej blizkosti nehovoriac.
Mozno pred 20 rokmi by to bol velky prinos pre obec, ale v sucasnej dobe si to nemyslim, v okruhu 10 – 15km okolo Soporne je postavenych tolko hal, ze v nich nema, kto pracovat, vacsinu pracovnej sily tam tvoria ludia zo Srbska a podobnych krajin, skusenosti za posledne roky ukazali, ze s tymito ludmi su len problemy, agresia ci uz v praci, alebo vo volnom case. Toto tu potrebujeme?
Jednu vec potrebuje nasa obec pre seriozny rozvoj, nove pozemky na vystavbu RD, vela mladych rodin je nutenych odstahovat sa, pretoze nemaju kde postavit svoj dom.
Existuje moznost v ramci zakona, ktorou by sa znemoznila vystavba LC? Napriklad, zmena uzemneho planu s tym, ze by sa vynala moznost stavat priemyselne objekty a bola by povolena len vystavba rodinnych domov, pripadne bytovych domov? Neviem, pytam sa.
STOP LC ,ano vystavba rodinnych domov pripadne rosipalovych bytovych domov ?Neviem pytam sa
Ako v blazninci.
Jeden proti LC, druhy proti Rosipalovym domom,..
Pytam sa: Vy dvaja ste v Zaluzi?
Raz sa rozhodnut musi.
Postavite tam LUNAPRK 😉
Bez vody, aby neboli sracky, bez elektriky, aby nebol svetelny smog, bez parkoviska aby nebola hlicnost a aj bez hudby. Blazni budu mat radost.
Co tak postavit bytovky ako vo vedlajsich obciach,
Pozemky pre vystavbu RD , ako
Zemiansky
Pustych
Starostovia postavili z eurofondov za pomoci bank
Neviem pytam sa
pre .neviem pytam sa
ak vidis iba dve osoby alebo viac vo svojom okoli no niikto ti neodpoveda ty si vo vedlajsej izba v ZAluzi mas schyzo ….
dakujem za odpoved, sused 🙂
pre : stop LC 20. februára 2021, 12:16
Neviem preco hned Rosipalove bytove domy, ale budis. Mozu byt Rosipalove, Vlcekove, a co ja viem koho este, hlave aby sa nieco spravilo pre ludi.
pre : neviem, pytam sa 20. februára 2021, 14:21
hlboky nadych, vydych a bude dobre 🙂 Evidentne si jeden z mala co tu chcu LC
pre : STOP LC 20. februára 2021, 16:37
To by bolo idealne, postupne to tam vybudovat, aj najomne byty. Pomaly kazda obec v okoli ich buduje, len v Soporni sa akosi spi.
RD 21. februára 2021, 11:14
RD. To „RD“ znamená, že si vyštudoval k titulu počas trvania Roľníckeho družstva? Za svine asi, keď ty všetko vieš. Mal by si sa volať Ing. Ravod.
pre názor 21. februára 2021, 14:04:
RD = rodinny dom, ty posmeskar obycajny 🙂
V Soporni sa buduje ,otvorene dvere ma iba vid.sukromna firma Rosipal , kedy sa predvedie Macho obec pre obcanov nieco za lacnejsie dokonca z pomocou statau ?ked to ide na okoli pre co u nas zisk uteka sukromnemu sektoru ?
Vela ludi zacina otvarat oci, dni vedenia obce su zratane, tak treba este rychlo nieco nahrabat kym sa da, pretoze dalsie volebne obdobie moze priniest velku zmenu.
presne ako pises, Sasenka.
Zazili ste to.
Podla seba sudis…