ISSN 1337-8481

streda, 30. októbra, 2024

Poľský kamionista dvakrát prešiel cez zákaz a s kamiónom s návesom sa otočil uprostred križovatky

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

Sereď / Arogancia niektorých vodičov kamiónov, teda „profesionálov“ akoby nepoznala hranice.

Sereď vďaka logistickým centrám je mestom, do ktorého, alebo cez ktoré denne smerujú desiatky až stovky kamiónov. Pravdepodobne značenie samotných centier nie je dostatočné, alebo pozornosť vodičov  je zameraná nie na soférovanie, preto viacerí z nich idúc zpravidla z rýchlostnej komunikácie napr. do AMAZONu „zablúdia“ do mesta. Stáva sa, no profesionál by mal vedieť, pokiaľ môže ísť a čo si na kamióne s návesom môže dovoliť. Arogantne porušovať dopravné predpisy a pre svoju chybu ohrozovať ostatných vodičov, je ťažko za čiarou.

Dnes (utorok) krátko pred deviatou hodinou doobeda, poľský kamión idúci z Bratislavskej na železničný nadjazd nielenže nedal prednosť vodičom osobných áut idúcim od Trnavskej ulice do mesta, ale bez problémov ignoroval zákaz vjazdu na nadjazd ponad železnicu a zastavil až pred svetelnou križovatkou, kde prišiel na svoj omyl. Namiesto zatočenia na Cukrovarskú a zopakovania si trasy po R1 smerom na AMAZON, vodič poľského kamióna s návesom vošiel do svetelnej križovatky, kamiónom zablokoval premávku a od ostatných vodičov si takto arogantne vynútil priestor na otočenie sa priamo v strede križovatky.   A ako inak, odišiel znovu na nadjazd ponad železnicu (opätovné porušenie zákazu) a smerom na logistické centrum.

Na videozázname je arogancia poľského kamionistu zadokumentovaná rovnako, ako na kamerách MP. Jej stanovisko, ako aj stanovisko KR PZ k vyrieseniu niekoľko násobného porušenia zákona vodičom kamióna prinesieme neskôr.

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. Je vidieť že ani jeden redaktor alebo svedok nešoféroval kamión, denne riešite kamionistov ale most nieje opravený ani za 2 roky. Chápem že sa bude opravovať až keď sa zje**** a zabije zopár ľudí, jeden kamión má hmotnosť jak 7 aút za sebou stojacich v čase 14:30 a 17:00-19:00 keď sú tam kolóny good job odborníci. Keď budete držať volant kamiónu a prejdete 1500km za jeden deň môžeme sa baviť kto porušuje zákony.
    Vy si čas prispôsobíte keď idete do práce aby ste nemeškali ale kamión nie keďže musí byt presne na čas na mieste a preto chodia cez most pretože obchádzka zaberie veľa času.
    Pochopí len múdra hlava ale polovodič nie 😘

  2. Moja múdra hlava hovorí ze ospravedlnenie za tooolko porušení proste neexistuje. A už vôbec nie ta arogancia že ohrozí iných a otočí sa v križovatke. Toto dúfam ho bude stáť draho.

  3. Vodič máš moje sympatie ! Nejaký blb si zmyslel že sa uzatvorí most a tým je to vyriešené. Ono ten most by sa mal aj opraviť ale to nikoho nezaujíma. Táto jebnutá vláda radšej vyhodila miliardu na zbytočné testovanie,nefunkčné „vakcíny“ a na cigánov 333.-evri na osobu a tak by sa dalo pokračovať.
    Liberálni čaputovci zožerte ma !
    A všetci voliči Olajno sú debili !

  4. Daniel 1. septembra 2021, 0:11 – Dano, za vlady SMERu som roky ja osobne fotografoval a verejne upozornoval na flakanie udrzby nadjazdu a na zatieranie asfaltom prasklin na moste, aby jeho stav nebolo vidiet. Toto je pruserom zanedbanej udrzby nadjazdu a NAS ZA ZELEZNICOU sa to tyka osobne. A ver, ze pri jeho uzatvoreni budeme pozadovat kompenzacie, kedze do mesta budeme pravdepodobne musiet niekolko krat denne jazdit po R1.

    Dano, mrdam na nepozorneho kamionistu – kto by si toto dovolil urobit s osobakom? Pytam sa, kto? A ktory tupa hlava by si to dovolila v zahranici? Ja osobne tvrdim, ze toto si dovoli len obycajne arogantne hovado a prave take si zasluzi sankciu.

  5. Miloš aj ja mám kamionistu u prdele,na križovatke sa však otáčať je poriadna drzosť !
    Ale ten most leží v žalúdku viacerým ľuďom a aj ten prispieva k chaosu. Chodím tade často a vidím ako sa zahraničné kamióny otáčajú ak idú z Bratislavskej. Už som videl ako bol jeden takmer na moste a začal pomaly cúvať naspäť k benzínke.

  6. Daniel 1. septembra 2021, 0:39 – predpokladam ze uznas, ze ja jazdim cez nadjazd niekolkokrat denne. Tu je ale rec o kamionistovi a porusovani zakona. Nadjazd a jeho zanedbany stav je ina kapitola. Za to by sa mali zodpovedat zodpovedne osoby.

  7. Daniel, akým morálnym právom sa vyjadruješ ty, nezamestnaný poberač podpory zo štátnych financií, ktoré tvoríme my pracujúci našimi daňami k čomukoľvek, čo sa týka fungovania mesta, či štátu?

  8. Ten kamionista si zaslúži pokutu už z princípu, že to je poliak.. 😉 Kto jazdí zahraničie, vie o čom.
    No tzv porušovanie zákazu nad 3,5 t je žiaľ realita, ktorej sa nedá zábrániť a častokrát ani vyhnúť zo strany vodiča. Ani vy by ste neboli happy, keby ste museli so 40 t hovädom do zahraničia, kde označovanie ciest a trás je asi najúbohejšie v Európe a teda sa držali navigačky. A prvá reálne viditeľná a vnímateľná tabuľa, z ktorej pochopíte (ako cudzinec), že je cesta uzavretá je až v mieste, kde s kamionóm už nemáte šancu zmeniť to. Preto by si buzny nemali z toho robiť biznis, ale prvý priestupok riešiť napomenutím.. Lebo fakt v špičke je ten most preťažený viac ako keď po ňom prejde jedna súprava.
    Za čo si však fakt zaslúži exemplárne potrestať je za to otáčanie v križovatke.. Toto spraví len opica, ktorá včera ešte skákala po strome a dnes sedí za volantom ťahača!

  9. V akom svete žijeme, aka je to demokracia, keď sloboda vyjadrovania je nadradená morálke? Hodnotový rebríček demokracie je najprv sloboda slova a až potom morálka? Narážam tu na prípad pána Daniela, ktorý poúča každého a vo všetkom a pritom je to pijavica cicajúca finančný systém, do ktorého prispievame my pracujúci, ktorí sme pánom Danielom kritizovaní. Ďakujem za odpoveď.

  10. Ivan vodičovi som nikde negratuloval ! To som len odpísal diskutujúcemu menom vodič že s ním súhlasím. A tuto hore tým dvom psychopatom odpisujem že od štátu nedostávam ani cent !!! Mňa tu budú riešiť či dostávam niečo od štátu… vy dementi tam riešte tú armádu cigánov čo berú astronomické dávky a nie mňa !

  11. POZOR! MOST NAD ŽELEZNICOU NA CESTE I/62 UZATVORENÝ PRE VOZIDLÁ NAD 3,5t – určite to Poliak pochopí !!! A tabula so zákazom vjazdu je umiestnená v mieste kde už vodič v podstate nemá čo spraviť len prejsť cez ten most!
    Z opačnej strany má aspoň možnosť odbočiť na ul. vonkajší rad (mohli by tam umiestniť tabulu s prikázaným smerom jazdy pre vozidlá nad 3,5t a tak isto aj na cesty od Bratislavskej a Trnavskej umiestniť prikázaný smer už pred tou križovatkou pred mostom) … to značenie by mohli páni od polície aj rozumnejšie vymyslieť. Otáčanie v križovatke jednoznačne na pokutu!

  12. neviem či rozumiem, nebol som tam 🙂 … a tento problém sa predsa netýka len Poliakov, chodí sem aj veľa vodičov z Rumunska, Maďarska atď. Oni určite nerozumejú!

  13. Ja viem, že ty žiješ statočne zo sebalásky, ale predsa.. To, že od štátu nič nepoberas ti verím asi tak, ako to, že si odborník na mikrobiológiu. Tak tu nepoučuj nás zamestnaných, ako sa ma žiť, pretože ty, co žiješ ako cigáni, ktorých tak rad kritizuješ, bez práce, na obtiaž spoločnosti, nemáš ani za mak právo tu kohokoľvek o čomkoľvek poučovať.

  14. Ja inak s Danielom nemám absolútne spoločného,ale nemyslite si,že je Vám veľké hovno,ako,s kým a zaco žije? Starajte sa v tomto prípade sami o seba.To snáď nie je možné.

  15. Most v Piestanoch pre kamiony uzvrety, Hlohovec a Sered to iste. Zostal iba na R1 a aj ten je krasne zvlneny. Do Sintavy sa onedlho dostanete s kamionom len cez Nove mesto alebo Salu 🙂

  16. Milan,po R1, to je ten kameň úrazu,veľa dopravcov,a hlavne Poľských nechcú platiť za diaľnice,tak jazdia cez mesta a dediny,a to nielen na Slovensku.Je ich neúrekom po celej Európe.

  17. A nie, nieje mi jedno, kto Daniel je. Pretože že to lúzer z okraja spoločnosti, ktorý ostatných slušných, pracujúcich a rozumných ľudí poúča, vysmieva sa im a posiela ich do prdele.

  18. Co ine sa dalo cakat jak ze kamionisti sa tu budu obhajovat ze lreco jazdia jak chuji 😁
    Nato neni ospravedlnenie vy telata, ak nezvladate tu pracu tak chodte za pas.

  19. inak riadna drzovka! keby niektorý kamionisti vedeli čítať a poznali číslice, možno by robili niečo iné. niekedy sa my zastavý rozum kam dokážu tie 40 tonové kamióny vojsť aj napriek X zakazovým značkám.to už nie je nepozornosť, to je debilita.(tiež robím MCD.ale 9t autom)

  20. To je výsledok vstupu do EÚ. Prečo nás do EÚ prijali? Nuž, aby nám zničili dotiaľ vybudované hospodárstvo, aby sme boli odkázaní na dovoz, čím, že už nemáme pomaly žiadne vlastné hospodárstvo, ale aj naďalej si ničíme našu pôdu vybudovávaním diaľnic, ktoré nám permanentne ničia tieto opachy a ktoré musíme na vlastné náklady opravovať, nehovoriac o mostoch. Ďalšia vec, za volantom sedia mnohokrát veľmi mladí ľudia, ktorí nemajú skúsenosti a ani fyzickej zdatnosti, aby takýto kolos ovládali.

  21. Bohuš 1. septembra 2021, 16:52 – ak nejde vylucne po dialnici a v kuse bez zapchy, vyluk, tankovania a pod. tak priemerna rychlost 70 je vysoka.

    To su tie nezmysly, ktore za kazdu cenu ma potrebu niekto pisat – len aby nieco pisal…

  22. Miloš .dufam že tá posledna veta nebola na môj výpočet. tá rýchlosť vôbec nie je vysoká.akurát že je to podla AETR nelegálne. ja som dal v pohode 1300km vo dvojke 9h+9h jazdy.a to sme ešte neboli v Schengene ani Češi. tankovanie, mýto, hraničné kontroly

  23. A teraz sa uz nevyjadrujte..Lebo pán jednostranný novinar Majko ma pravdu…co napíse on je pravda…vsetko ostatne čo by nebodaj niekto mu povedal proti názor..tak je tupec atď..Ach Miloš hovorim zober foták a fot chrobáky..atd a to komentuj..

  24. Čo je na tom pravdy že kamioňáci sa vo dvojke klátia do anusu? Kedysi som chcel jazdiť na PV3S do Berlína s drevom ale práve toto ma odradilo

  25. Chudak vodic, boze, ako keby su ludia ludsky tak mu pomozu s otockou, videl sancu otocit sa tak ju vyuzil namiesto toho aby sa tocil v Nitre 😉

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img