ISSN 1337-8481

štvrtok, 21. novembra, 2024

Pre plne očkovaných musí pandémia skončiť

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

Asi tak by som stručne povedal, čo musia autority dosiahnuť, aby sa Slovensko posunulo na úroveň vyspelých krajín. Ak niekto chce inak, tak ešte – je čas opustiť stredoveké názory, obavy a odmietanie výsledkov predkladaných vedcami a podložených relevantnými výskumami.

Aj cirkev časom musela uznať, že Zem je guľatá a nie je to Zem, okolo ktorej sa točí všetko vo vesmíre. Pred storočiami k tomu  dopomohlo vedecké poznanie, tým skôr by tomu tak malo byť aj dnes.

A možno by aj bolo. Keby nebolo toľko závislákov na sociálnych sieťach, cielene vypúšťaných hoaxov, zjednodušeného vnímania reality presmerovávaním sa do virtuálnych životov na internet a – a to hlavne – bolo menej populistických „politikov“ a arogantných hlupákov tlačiacich sa do politiky. Aj za cenu zneužívania takto vážnych tém.

Problémom súčasnej vlády podľa mňa je nejednoznačnosť rozhodnutí, zložité, často menené a neprehľadné opatrenia nedôslednosť a nerozhodnosť v ich vymáhaní.

Dnes už aj pokrytec Klány (pred kamerami protestuje proti rúškam a mimo nich s respirátorom na tajnáša nakupuje)  a jeho ovce musia vidieť, že odborníci sa žiaľ nemýlili a pre skutočne kritickú situáciu v zdravotníctve možno ešte do Vianoc pôjdu do smútku ďalší podnikatelia, obchody, kaviarne a reštaurácie.

A spolu s nimi aj tisíce príbuzných, ktorým zomrú stovky blízkych aj keď nemuseli.

Nie, nemyslím si, že pri ochrane verejného zdravia je úplne v poriadku nechávať vysoko odborné veci na úplných amatéroch. Ani lokomotívu, autobus, auto, či dokonca motorku nenecháme šoférovať hocikomu. Spoločnosť sme ochránili zavedením pravidiel, čo je potrebné splniť, aby bolo na cestách relatívne bezpečne. Nik sa nad nevyhnutnosťou absolvovania dlhoročného štúdia, kurzu a skúšok nepozastavuje. No odborníkov, vedcov a profesionálov epidemiológov vážne neberieme.

Je to normálne?

Pre plne očkovaných musí pandémia skončiť. Inak niet cieľa, motivácie a pochybnosti sa množia.

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. Plne suhlasim, ockovanych by uz nemala tato pandemia obmedzovat, neockovany mali dost casu nato prehodnotit co spravia.
    Ak sa rozhodli pre zivot bez ockovania tak by sa nemali zaockovany obmedzovat za ich nezodpovednost.

  2. Ako sa to vyjadril Krčméry? Do Vianoc bude celé Slovensko čierne a v Novom roku budú potrebné ďalšie 2 dávky?Nech Vám už rozpošlú permanentky na to nekonečné očkovanie.

  3. Jedna moja známa je 2krát zaočkovaná a teraz leží v posteli z covidom,vysoké teploty,nemá chut,čuch,má velké bolesti.Podla majkových nezmyslov,čo tu vypúšta,by sa mala pre nu pandémia skončit.Zbohom zdravý rozum.

  4. Važeny pan chatár, kvoli neočkovanym sa virus volne siril a mutoval az na variantu delta, ktory je niekolko nasobne infekcnejsi. Ak nakupis super velku naloz aj s vakcinou zalahnes, bez nej v tom pripade zalahnes ako medved v zime. Jedine co nesedi je preco Boris pitovsky nechce zrusit paragraf 363.

  5. Čierno biele videnie,Čierno biele riešenia,keby to bolo také jednoduché,ako nas chce autor clanku presvedčiť.Serie má,že sa to dáva do politickej roviny.Mam obavu,že očkovanie nebude naša záchrana.

  6. Fico…okrem toho že delta je 2,5 násobne nakazlivejšia ako pôvodná variant a tak porovnavas čísla v lockdowne kedy všetci mali sedieť doma s momentálnou situáciou kedy deti chodia do škôl, dospelí do reštaurácií a barov a napríklad cez víkend boli na hokejovej a futbalovej lige tisíce ľudí…takto pred rokom nepredstaviteľná vec..

  7. Smutne je, že sa nemyslí aj na skupinu ľudí, ktorí vírus prekonali, kam patrím aj ja.

    Je dokázané, že prekonanie chráni proti vírusu, aj proti ťažkému priebehu covidu oveľa dlhšie ako len pol roka, a oveľa lepšie ako vakcina.

    Myslím si, že je menšia pravdepodobnosť, že môžem roznasat ten vírus tak ako niekto zaockovany, keďže už po pol roku dramaticky klesa účinnosť pfizeru (ta účinnosť už od začiatku môže byť rovnako pravdivá ako spotreba paliva uvádzaná výrobcami automobilov).

    Taktiež patrím k skupine mladších mužov, kde mi hrozí zapal srdcového svalu z mrna vakciny (nedavno zomrelo dosť mladých športovcov – možný súvis tam môže byť).

    Prečo sa aj pre nás nekončí pandémia a prečo nás nútia sa dať dobrovoľne zaočkovať experimentálnymi vakcinami?

  8. Ratafak.. Co trepes… takto pred rokom sme tu mali atomovu bombu na covid v podobe celoštátneho skriningu na týždennej báze… Tam tiež boli tisíce ľudí na jednom mieste vonku a mrzli niekoľko hodín… Až taký rozdiel v tom nebude…

  9. Ratafak plachta. Áno delta nebola.ale bude Berta a Herta a ešte neviem čo. No veď práve. Bola prvá vlna a prišla vakcina.sme zachránení. Potom delta a ako vidíme není sme. Neviem koľko máš rokov ale pravdu sa dozvedia naše vnúčatá.

  10. Ja to mám už asi pol roka na komplet v pi.i c19 sa pre vás skonči, keď prestanete sledovať správy v tv a takéto stránky…A to že ľudia umierajú ? Na to mám perfektnú odpoveď netreba SNP2
    alebo kupovať vojenskú techniku ale dat tie peniaze do zdravotníctva, za situáciu v nemocniciach môže vlada ! Neviem v akej bubline žijete podaktorí očkovanie nefunguje vid.Nórsko Švédsko

  11. A ešte jedna otázka .. prečo keď je vakcina sloboda a život.. prečo keď je teda človek zaočkovany a žije aj v čiernom okrese,nemôže nič. No jednoduchá odpoveď: to by bol konec tejto vakcinacii nadobro. By sa naplno preukázalo aký to je život a aké čísla by boli.potom už by im to papal len …. Mier

  12. Vazeny pan chatar, co nemoze zaockovany v ciernom okrese? Vakcina jednoznacne funguje. Na slovensku sme ju vsak pouzili iba na 45%. Ako funguje vakcina je vidiet v nemocniciach, bude vidiet aj na cintorinoch. Mechanizmus fungovania vakcin a respiracnych virusov je zlozity. Co je zlozite NIE JE VHODNE pre priemerneho a podpriemerneho volica smerohlasu, fasistov z LSNS, nebolo nikdy ani pre volica HZDS a SNS. Vy potrebujete jednoduche veci a podane jasne. Napriklad: „Ludia si zasluzia istoty“ alebo „Stop prilivu utecencov na Slovensko“

  13. Len sa žerte medzi sebou. Presne toto potrebujú diletanti vo vláde. Aby sa nikto nevenoval ich kiksom. Očkovaní vs neočkovaní 🙂 Mimochodom, polka planéty je nezaočkovaná, Afrika, viaceré štáty v Južnej Amerike, v Ázii, lebo nemajú peniaze na vakcíny a keďže je to biznis, nikto im zadarmo miliardu vakcín nedá. Alebo viac. Ale tuná sa budeme predháňať kto dostane 3, 4……28 dávku. Na chrípku stačila 1x za rok, na TBC 1x za život, tetanus 1x za 15 rokov, na kovid cca 3x za rok a furt málo??? Držím palce a prajem pevného zdravia všetkým. A nepozerajte toľko tv lebo momentálne je v kurze strašenie a negatívne správy. Choďte do prírody, dajte si kafíčko, pohoda klídek tabáček.

  14. Ej ej už stonáte že očkovanie nie je až taká sloboda ako vám sľubovali. Xy očkovanych xy prekonanych a čísla horšie ako keď sme o vakcíne len snívali. Lebo nové mutácie tu budú každého pol roka na ktoré očkovanie nebude fungovať. Prenášate ten vírus rovnako ako neockovani ale slobodu by ste chceli.

  15. Emmm…toto sa vám snaží vtlct do hláv Blaha a spol.. V Česku plošné testovanie nemali a boli na tom horšie ako my, následne ho na jar zaviedli vo firmách…a naopak Dánsko testovalo násobne viac ako my, ľudia sa sťažovali na dlhé rady v testovacich centrach a vo finále patria medzi najlepších v Európe, čina ak objaví jedneho pozitívneho tak okamžite pretestuje nakomplet celé miliónové mesta a pandemiu aj vďaka tomu zvládajú ..Takze hromadné testovanie ti určite nesposobi covidovu atomovku…ako vážne stáť vonku v dvojmetrovych rozostupoch a byť každý deň hodiny v uzavretej triede či reštaurácií s desiatkami ľudí na pár metroch a s minimálnymi rozostupmi, bez ochrany dýchacích ciest nie je ani náhodou podobné, to snáď musíš uznať

  16. prečo sedíš Vlado pricapený na internete a montuješ sa do každej diskusie svojimi stredovekými komentármi a nedýchaš vzduch v tej tvojej prírode? Nenapadlo ti, že v Afrike nemajú jeseň a zimu ako my a že ani divá sviňa tam nespočíta, koľko je tam nakazených a koľko zomrelo na covid? A mimochodom choď do Afriky, ale nezabudni si predtým dať pichnúť niekoľko povinných vakcín, ktoré tam vyžadujú a u nás nie. Ale ty si jeden z tých typických dedkov nostalgicky spomínajúcich na komunistov, ktorý nevytiahol z domu nos.

  17. Nedávno som počúval, ako si môže Dánsko dovoliť otvárať kvôli vysokej zaočkovanosti. Znova zatvára. Svetlo na konci tunela nie je bezpečný svet, ale akceptovanie vlastnej telesnej smrti, ako cenu za život. To, nie včelička, ľudí oslobodí.

  18. Anonym 11. novembra 2021, 9:40…Dánsko nezatvára, sprísňuje pravidlá pre neočkovaných – tzn. v reštauráciách, kinách a koncertoch sa musíš preukázať covid passom a to v prípade že tam je nad 200 ludí, …pre vonkajšie akcie platí táto povinnosť pri viac ako 2000 účastníkoch….

  19. a pritom by stacilo pocuvat odbornikov.
    Myslim vtedy, ked hovoria – vakcina je sice sloboda, ale….
    To ale znamena, ze neprestaneme byt opatrni, nebudeme na seba prskat pred pokladnami lidlu, nebudeme na seba prskat na capicovych protestoch a budeme sa chranit aj nadalej, napr. rúškami, dezinfekciou a este raz – neprskanim.
    popripade pokusit sa zabranit mutaciam, napriklad preockovanim vacsiny populacie. Ano, da sa to aj premorenim, ale tu hrozia prilis velke straty.
    Aj ti Dani povolili prilis skoro.

  20. Najlepšie by bolo keby ste už aj Vy pán Majko skončili..tak trapného a sfanatizovaného novinára dnešnej vlady som este veru nečital..a už sa nechystam..dalši rok

  21. keby tutok Miloš zavrel tento svoj kram museli by ste si pisat inde ci nikde Budte radi ze vam laskavy Milos vase prispevky nemaze Je to jeho webovka Mili hostia

  22. Pre anonym 9:40 : nemecko – 67,2 % zaočkovanosť , za včerajšok cez 50.000 nových prípadov cov 19, Dánsko 75 % – znovu zavádza prekazovanie sa covid pasom alebo výsledkom testu, denne 2000 nových prípadov ( zdroj TA3). Takže vážení , ružové okuliarky si dajme dole, až taká sloboda to nebude asi ako sľubovali naši vládni predstavitelia. Český imunológ Jiři Šinkora dokonca nazval očkovaných časovanými bombami a nevedomými vrahmi ( zdroj : Život v česku)

  23. Očkovanie a neockovany je to jedno nerozputavajte boj medzi sebou toto naša vláda potrebuje nech môže poza bučky zdražie všetko čo sa dá proti tejto nespravedlnisti bojujte a nie medzi sebou každého osobná vec čo a ako sa zariadite a zaockuje a nezaockuje

  24. 2,krát očkovaní,eventuálne aj tretíkrát,a dosť.To dá zdravý rozum.Tak nerobte teror.Ked chcete tak si to dávajte každý mesiac.Podla mňa už to potom nemá žiaden význam.

  25. heňo…a ty v tom naozaj nevidíš rozdiel že ak sedíš celé dni zavretý doma s deťmi a lekári zatial ťahajú non-stop smeny v nemocnici a odkladajú zákroky alebo možeš fungovať normálne len keď chceš íst na pivo, do kina alebo na futbal tak na 5 sekund vytiahneš covid pass + nemusíš sa báť že až sa ti niečo stane tak pre teba v pohode príde sanitka pretože nie sú všetky obsadené zvážaním ľudí čo ani nevedia dýchať….z Rumunska v týchto dňoch prevážajú pacientov napríkald aj do Česká, zatial čo v Kodani či Lisabone sú plné reštiky, kiná, štadiony….čím to asi bude…..

  26. Akú budeme mať výhodu o proti neočkovaným ? My už sme prehrali všetci !!!! Tu nie je víťaza.
    Už dnes je jasné že očkovaný je taký istý blbec ako neockovaný.

  27. Takáto téma v regionálnych online novinách s možnosťou anonymných príspevkov môže spoločnosť len naďalej rozdelovať a viesť k ešte väčšej frustrácii. Autor má možno dobrý úmysel, ale ten sa vyhýba účelu. Autor svojím názorom v článku nezmení prístup k očkovaniu u nikoho, kto ešte nieje zaočkovaný, pretože neprišiel s ničím, o čom by sa už 1000x nepísalo a nehovorilo a kto to nepochopil fakty doteraz, nepochopí ich už nikdy. Ani žiadny prispievateľ do anonymnej diskusie nezmení svojim príspevkom názor žiadneho oponenta v diskusii.

  28. Heňo je rozdiel byť zaočkovaný a nakaziť sa a mať pritom iba nejaký soplík (tak je to v Nemecku) ako byť nezaočkovaný a nakaziť sa a skončiť v lepšom prípade na pľúcnej ventilácii, keď bude teda ešte nejaká voľná (ako je to u nás a ešte v Rumunsku). Chápeš to tým tvojim zaostalým, obmedzeným a prepitým rozumčekom?

  29. Najväčší z najväčších pán Krčmery predpovedal, príde leto, potom Vianoce, bolo ďalšie leto a už budú ďalšie Vianoce ak prežijeme.

  30. Pokiaľ vás štát do očkovania musí presvedčovať,tlačiť a klamať,lákať na úplatok (lotéria),nútiť,zastrašovať a obviňovať,vyhrážať sa ,trestať a kriminalizovať – môžete si byť úplne istý,že to čo sa propaguje nie je pre vaše dobro !

  31. Mozete sa tu rozculovat, nadavat, hresit, ale aj tak si nepomozete. Ockovanie je na kazdom z nas a ked niekto je ochotny sa ockovat, ma byt samozrejme aj zvyhodneny, uz len z toho principu, ze pomohol v boji s touto marhou. Vlada nemusela urobit nic extra. Ockovanie ma byt vstupenkou vsade, takze ak sa nezaockovany bude musiet testovat, alebo moze sediet bez prachov doma. A opat sa mozete vzrusovat, aj tak vam to nepomoze. Nikto nie je ochotny urobit NIC preto, aby sme ulavili zdravotnikom. Tak som za lockdown pre ockovanych. Kludne mi mozete nadavat, ale k tomuto to beztak dojde.

  32. Daniel, je v podstate jedno kto tu diskutujúcich má aký názor. Nikto z nich neovplyvní rozhodnutie príslušných orgánov. Je zbytočné konfrontovaný svoje názory s inými, tu na SOL to nikomu nepomôže. Ak sa vláda rozhodne znevýhodniť nezaočkovaných, môže tu byť aj 3000 názorov k tomu či je na SOL niekto za diskrimináciu, čo to pomôže? Vy sa hádate, ale nikto z vás o tom nerozhoduje. Tak nie je jedno kto tu je za diskrimináciu?

  33. Anonym 14:14
    To chápem ale asi treba fakt zmeniť vládu. Viem že táto vláda nám nevládne. Tiež počúva iba rozkazy niekoho „iného“.

  34. keď tak kategoricky odmietate mRNA vakcíny,ako zabránite tomu,aby sa do Vášho tela dostala napr.krvou pri transfúzii,ak darca bol zaočkovaný?

  35. Chcem sa spýtať ak neočkovaný prcá očkovanú devu môže sa stať očkovaným? Resp zmení to tomu nepčkovanému DNA?

  36. Chcem sa spýtať ak neočkovaný prcá očkovanú devu môže sa stať očkovaným? Resp zmení to tomu nepčkovanému DNA?

  37. Hlavne pri aktualizacii Windowsov v pocitaci je potrebna dostatocny ochrana, aby sa nepreprogramoval mRna cip, ktory bol vlozeny do telesnej schranky cloveka. Ze pomahaju dve vrstvy alobalu medzi ktorym je vlozena aspon 160 gr. vykres. Najlepsie ruzovy, ale ze aj modra a tmava cervena farba je dobra. Pozor !! Nepouzivat klasicky biely, ten ucinky znasobuje. Pocas zaverecnej fazy aktualizacie treba opakovat jedno latinske zaklinadlo – na nete nie je problem zistit presny text a zut pri tom zuvacku. Ze najucinnejsie ma byt stare klasicke Pedro. Dajte vediet, ci sa postup osvedcil…

  38. A čo si chcel tým povedať? Holandsko má cca 18 mil. obyvateľov. Ta si vyrátaj koľko približne ich je zaočkovaných a koľko nie. Na tých číslach nie je nič čudné. Ak sa nezaočkovaní spoliehajú na kolektívnu imunitu, tak zjavne im ešte nedocvaklo, že nič také neexistuje.

  39. Pán Majko,zoberiete si za príklad nejakého blbecka,a teraz na základe jeho nezmyselných rečí,a blbych rečí si robíte nejaké závery,že je to tak s každým,kto má pochybnosťi s očkovaním.To si ako myslíte,že to niekomu pomôže?.Vytvorili ste aj s niekoľkými vašimi poskokmi deštruktívnu a konflikte založenú náladu,ktorá sa tiahne naprieč celým Vasim blogom.

  40. Holandsko:

    Počet obyvateľov zhruba 17 440 000
    preočkovanosť 84%
    počet infikovaných za včera 16364

    Slovensko:

    Počet obyvateľov zhruba 5 500 000
    preočkovanosť 46%
    počet infikovaných za včera 8400

    Do úvahy treba brať, že nie sme schopný urobiť viac ako 25 000 PCR testov denne, z tohto dôvodu naše vysledky prestanú narastať. Rozdiel medzi Holandskom a Slovenskom je v stave zdravotníctva, inteligencii národa, schopnosti prisposobiť sa opatreniam. Výsledok bude vysoká smrtnosť na slovensku, ale to ešte ty teraz nevieš, ty to potrebuješ zažiť, vidieť na vlastné oči, cítiť, inak by si to nikdy neuveril. A potom si nájdeš vinníka. Pred rokom si tu šíril dezinformácie, že covid neexistuje, potom si tu písal o sorošovom sprisahani, 5G čipoch, matovičovej pomste, do neba si velebil odčervovacie lieky pre kone a dobytok. Šírenie tvojich bludov zabijá slovákov a poškodzuje slovensko.

  41. ja by som doplnil asi ten najpodstatnejší údaj:

    Holandsko – včera 26 úmrtí (pri 17,5 milionoch obyvateľoch)
    Slovensko – včera 38 úmrtí (pri 5,5 milionoch obyvateľoch)

    V prepočte na milion obyvatelov nás včera zomrelo 5x viac ako holanďanov.

    Niektorí nepochopia aj tak…

  42. Ty blbec,načo tu porovnávaš počet obyvatelov,tu ide o to,že skoro celé holandsko je zaočkované a covid sa tam aj tak rýchlo šíri,čiže tá vaša vakcína stojí za hovno.Ale keď chcete,tak si to do seba nechajte napichat.Komu neni rady,tomu neni pomoci😀

  43. presne ako som písal: niektorí nepochopia aj tak….5-násobne vyššia úmrtnosť vlastne asi nie je argument…lebo či denne bude umierať 10 alebo 50 slovákov je niektorým úplne jedno…a tipujem že zrovna tým najvačším „národovcom“

  44. Jednoznacne invermektin funfuje mam odskusane u mna v rodine. Vsade kde som ho nasadil nastalo podstatne zlepsenie stavu. Treba ho nasadit co najskor a netreba sa bat o pocuvat tu ludi co strasia a siria len paniku a strach. Ja netvrdim ze covid nieje ale ked ho dostanete netreba cakat az sa podstatne zhorsi stav. Dokonca aj lekári predpisuju ivermektin tak tu netrepte hluposti. Samozrejme som tu poukazal nato ze vakcinacia nefunguje co je vidiet na priklade Holandska. Akurat to ockovanie ludom tak dojebe ich vlastny imunitný system ze budu mat dozivotny problem ustat bezne virusove ochorenia

  45. Neviem pokiaľ som ja pochopil zmysel očkovania, tak vakcína v prípade ze dostanem kovid, má pomôcť prekonať chorobu, teda mám šancu prežiť.

  46. Obyvatel, skús si už konečne aktualizovať informáciu o vakcíne, že aj očkovaný sa môže nakaziť, ale očakáva sa vďaka vakcíne lepší priebeh. Už niekoľko mesiacov sa o tom hovorí a ty aj tak napíšeš, že vakcína nefunguje, lebo sa nakazia aj očkovaní… Pochopil? Nakazia sa očkovaní aj neočkovaní, ale očkovaní majú výraznú šancu na lepší priebeh? Mám to ešte inak napísať?

  47. Osobne som zaočkovaný. Ale plne súhlasím s tým, čo ste napísali.. Niektorí ľudia, napr.autor článku, si neuvedomujú, že šírená nenávisť a výsmech, netolerancia inakosti, sú pre spoločnosť ešte zhubnejšie ako covid. A to žiaľ aj aktuálne. Covid je nebezpečný, zomrie ešte veľa ľudí. Ale veda nakoniec tento problém vyrieši. . Ale dôsledky neschopnosti tolerancie inakosti v spoločnosti, kde sa čoraz viac cibrí individualizmus, možno už nikdy nerozchodime..

  48. anonym 12. novembra 2021, 11:01 do nedavna sa tvrdilo niečo ine. Ale uz ked je asi kazdemu jasne ze vakcina nefunguje a je to len biznis tak pod tarchou reality uz ine neostava len menit odporucania a cakat a hlavne ze sa vakcinuje. A co natom zalezi ze ludia aj tak dostanu covid, hlavne ze je ockovanie v kurze aj 5x ved uvidime kolko kto vakcin znesie.

  49. obyvatel, ešte raz špeciálne pre teba:

    Holandsko – včera 26 úmrtí (pri 17,5 milionoch obyvateľoch)
    Slovensko – včera 38 úmrtí (pri 5,5 milionoch obyvateľoch)

    V prepočte na milion obyvatelov nás včera zomrelo 5x viac ako holanďanov.

    stále nezapína?

  50. pre plachtu 12. novembra 2021, 11:50….tu sme gentlemani a nenadávame si, takže až sa pekne ospravedlníš tak ti dám aj čísla za dlhšie obdobie – mesiac, možno 2 mesiace ak bude to ospravedlnenie naozaj stáť za to….popros rodičov nech ti vysvetlia že ak niečo po niekom chceš musíš pekne poprosiť a chovať sa slušne…je zaujímavé že u obyvatela ti nevadilo že sem dal číslo za jeden den…

  51. Ratafak a predstav si ze cca tolko zomrelo vcera na sk LEN na rakovinu a kde je este kopec dalsich umrti na ine ochorenia a samozrejme utajovane postvakcinacne umrtia. Ale to tebe asi nevadi lebo covid.

  52. V týždni od 28. októbra do 3. novembra 2021 bola celková úmrtnosť v Holandsku výrazne zvýšená (úmrtie hlásené do 2 týždňov – hlásené okolo 97 %). Celkovo bolo hlásených 3 365 úmrtí; zvyčajne v tomto ročnom období očakávame 2 651 až 2 977 úmrtí. Hlásená úmrtnosť na laboratórne potvrdený COVID-19 bola v tom istom týždni 145. Úmrtnosť bola mierne zvýšená vo vekových skupinách 35-44 rokov a 55-64 rokov. Úmrtnosť bola výrazne zvýšená vo vekových skupinách 65-74 rokov, 75-79 rokov, 80-84 rokov, 85-89 rokov a 90-94 rokov. Úmrtnosť bola zvýšená vo všetkých regiónoch spolu.

  53. A keď Holandsko bude z toho vonku, my budeme v prvej lige s Rumunskom. Viem, že v LSNS neuznávaťe čísla, neveríte v násobilku a pochybujete o matematike ako takej, ale pravdepodobnosť, že Ústavný súd nikdy nevytýči pojednávanie je veľmi nízka.

  54. Obyvatel…už sme sa o tomto bavili, načo sem ťaháš rakovinu? až bude liek na rakovinu tak ho pravdepodobne tiež budete odmietať lebo je to business farmafiriem, nebol dokladné otestovaný a podobné sračky jak k vakcíne na covid…a teraz sa prosím ťa vráť k téme ktorú si načal a prosím napíš v čom si vysvetluješ ten rozdiel úmrtí medzi Slovenskom a Holandskom…díky moc…

  55. Obyvatel poznám x prípadov, keď prišli do nemocnice chorí na covid a po vyšetrení krvi sa zistilo, že majú úplne odfajčenú pečeň. Až potom sa priznali, že „žrali“ ivermectin. Myslíš, že sa im tá pečeň zregeneruje? Asi ťažko… Upozorni prosím ťa na to aj tých tvojich v rodine, nech si pre istotu spravia pečeňové testy, a nech sa potom nečudujú, akí sú ťažkí alkoholici. A pointa: tí nezaočkovaní prichádzajúci do nemocnice so zničenou pečienkou, aj tak majú malú šancu sa z covidu dostať bez následkov. Lejeme do nich drahé niekoľkotisícové lieky, ktoré sú teraz schválené a teda v tvojej reči megaexperimentálne sračky (kŕmime tým samozrejme farmafirmy, nie 10 EUR za vakcínu, ale 2000 EUR za jednu ampulku tohoto lieku).
    A ešte raz pre teba ako to tu už niekto písal: je rozdiel mať 10000 zaočkovaných pozitívnych na covid s priebehom ľahkého soplíka a 10000 nezaočkovaných s ťažkým priebehom v nemocnici, s veľkou smrtnosťou.

  56. A ešte k tej rakovine – práve preto bude viac mŕtvych aj na rakovinu, lebo sme plne vyťažení liečbou neočkovaných coviďákov.

  57. Nešťastníci… Stále tu riešite a riešite, predbiehate sa so svojimi pravdami jeden pred druhého.. JAA, JAA, JAA mam pravdu, len JAA a moja pravda a nikto iný .. Toľko pýchy, toľko spusnosti vo vás je, že pre naplnenie svojho nenasytneho ega zničite zbytky ľudskej spolupatričnosti pod vplyvom manipulativnych politikov, ktorým nejde o nič iné, len o ich vlastnú moc. Len sa hádajte ďalej…

  58. Jaro a ratafak kolko mate v sebe uz vakcin proti kovidu? Zatial som necital ze by niekto zomrel na ivermektin pokial ho bral normalne podla protokolu. Jaro aj pecen ma sancu a vie sa regenerovat ale napr. take srdce po srdcovom zapale a jeho trvalom poskodeni od vakcin uz takuto sancu nema. Ale to nie je len Holandsko tu mate priklad Belgicka
    https:/

  59. Obyvateľ, čiže je lepšie sa pokúsiť regenerovať pečienky celej rodine ako si dať vakcinu, ktorá je overená, schválená a vytvára protilátky. Na veterinárne antiparazitikum nie je žiadny protokol, bol to dobrodružný experiment, ktorý sa skončil zistením, že niekto sfaľšoval dáta a vymyslel si veci. Dnes ho žiadny lekár nepoužíva, ani fanatik. A drž sa Holandska, nezačínaj ďalšie fabulácie s Belgickom. Šíriš dezinformácie, hecuješ spoločnosť, zabíjaš ľudí a ničíš slovensko!!!

  60. Az po registracii a naslednom schvaleni sa liecivo dostane do stvrtej fazy klinickeho tesovania, co je vlastne teraz. Tato moze trvat aj par rokov. Tu sa testuju dlhodobe ucinky na obrovskom mnozstve subjektov.

  61. Tak uz to zacinaju volať ze genova terapia.

    Stefan Oelrich, člen vedení a šéfa oddělení farmaceutik ve společnosti Bayer AG, Německo. Bayer je jedna z největších farmaceutických společností na světě a má prsty ve výrobě mRNA injekcí. Poslechněme si, co řekl na tomto Světovém summitu o zdraví.

    Stefan Oelrich: My, jako společnost Bayer, podnikáme ten skok v buněčné a genové terapii, což je podle mě jeden z těchto příkladů. Snad v tom do budoucna uděláme pokrok. MRNA vakcíny jsou ve výsledku příkladem té buněčné a genové terapie. Vždy rád říkám, že kdybychom před dvěma lety dělali veřejný průzkum a ptali se lidí, jestli by byli ochotní si vzít genovou terapii a píchnout si ji do těla, nejspíše bychom měli 95% míru odmítnutí. Tato pandemie podle mě také otevřela oči mnoha lidí vůči inovacím takovým způsobem, který předtím možná nebyl možný.

  62. mRNA vakcíny nielenže pacienta neliečia, ale ani nedokážu zmeniť jeho genetickú informáciu. Po podaní vakcíny sú na základe mRNA v tele pacienta syntetizované proteíny.

    Tento proces prebieha v oddelenom bunkovom priestore, takzvanej cytoplazme, nie v bunkovom jadre, kde sa nachádza ľudská DNA.

    Voľná mRNA v cytoplazme nemôže žiadnym spôsobom zmeniť ľudskú DNA. Po odovzdaní informácie sa mRNA rýchlo rozpadá.

  63. Svoju stredovekú zaostalosť a inteligenciu škvárobetónu si preukázal už pri Holandsku. Belgicko radšej nechajme tak…vďaka takým ako si ty dnes nemáme nemocnice a čaká nás tvrdý lockdown a humanitárna pomoc.

  64. Ty tupec si nepochopil ze v Holandsku zaockovanost v super cislach a presto vsetko tam stupa chorobnost a zahlcuju nemocnice? A v Belgicku spadova nemocnica ako napriklad v Galante a ze ani jeden pacient nezaockovany ale vsetko len zaockovany!!! Tak bud si debil a nechapes realitu alebo fetujes. Tak ci onak ma neotravuj.

  65. Obyvateľ, zase si v koncoch tak odvadzas pozornosť ..najprv rakovinou, potom zase Belgickom, a ked ti nevýjde ani Belgicko tak to skúsiš madagaskarom atd…ale máme tu stále tu nezodpovedanu otázku: cim si vysvetľuješ 5 násobne väčšiu úmrtnosť u nás než v Holandsku?

  66. Obyvatel pridaj a googli viac, už sa začínaš chytať slamiek ako topiaci sa, aby si vedel zdôvodniť svoje choré teórie pred okolím, keď ti začínajú klásť nepríjemné otázky, napríklad že prečo niekto musel zomrieť kvôli tomu, že si ho prinútil neočkovať sa. Prihára ti?

  67. matematiku, slušnosť a argumentáciu sa treba naučiť čo najskor, v dospelosti sa to doháňa veľmi ťažko, závisí či máš záujem to dohnať a akých ľudí máš okolo…s matematikou ti trochu pomožem, ten vzorec je jednoduchý: celkový počet umrtí/(počet obyvatelov/10000000)….pozor – zatvorky v menovateli sú naozaj doležité…vypočítaj si čísla za posledný týžden alebo mesiac pre Holandsko a Slovensko a potom ich porovnaj…s matematikou som ti pomohol, ale slušnosti ta musia naučiť doma…pekný víkend

  68. Ja vidím ako hlavný problém školstvo – celé desaťročia sa zanedbávajú matematika. fyzika, chémia. Je k tomu nedostatok učiteľov, to budeme musieť dofinancovať nad štandard, inak sa nepohneme. Výsledkom sú práve takýto ľudia, nevedia si vypočítať nič, ani základné osobné financie, v logike a kritickom myslení sú v lese. Sú potom ľahko manipuľovatelní, zamknutí vo svojich vyhradených názoroch,celý život klamaný.

  69. Viacmenej súhlasím, aj keď nie každý musí mať talent na matiku či fyziku tak ten základ čo sa učí na zakladke by mnohým bohate stačilo…čo ma ešte zaráža je ten nedostatok pokory a sebareflexie…schopnosť uznať že niečo neviem, že som sa mýlil, rozumne diskutovať aj ked mozeme mat odlisne nazory atď…namiesto toho tu vidíme urážky v diskusiách a končí to až vyhrazanim a útokmi na lekárov či epidemiológov…

  70. Ratafak preco je taka umrtnost? To ako žartuješ alebo nieco berieš ked sa pytas na takuto hlupost. Ale dobre odpoviem v skratke ale najskôr poprosim tvoju odpoved na moju otazku lebo asi bola skor. Ci vobec si a kolko krat zaockovany? Mal si uz covid?

  71. V Singapure sa rozhodli nepreplácať liečbu nezaočkovaným. Dúfam, že sa z toho stane celosvetový trend a príde to aj k nám.

  72. Prosím tu prítomných svedkov covidových kedy nás normálnych ( rozumej neopichaných „vakcínou“) očipujete a zatvoríte do koncentrákov ? A akú batožinu si môžeme zobrať so sebou ? Prostriedky komunikácie asi nie,že ? Aby sme náhodou nešírili proti covidovú propagandu…

  73. Daniel už som ti to tu minule písal. Nie my, diskutujúci, ale vláda sa tak možno rozhodne. Potom budeš musieť na nich smerovať otázky o druhu batožiny.

  74. Obyvateľ…sa vykrucas jak nenaučený pubertak pred tabuľou…uz si napísal tak 7-8 príspevkov a k tej úmrtnosti v Holandsku a u nás stále nič, namiesto toho ďalší link na zjemajvlek…že ty si písal veliteľovi kolotoče nech ti pomôže s odpoveďou a on ti neodpovedá…

  75. Daniel presne takého ako ty sme mali v nemocnici. Na profilovke mal logo vašej komunity, preškrtnutú striekačku, reči ako ty a skončil u nás. Saturácia ako percento rakúskej zaočkovanosti a strach v očiach. Doslova prosil o pomoc. Skončil na Jiske, bol tam 2-3 mesiace. Liali sme do neho experimentálne lieky, obrazne povedané hektolitre. Ako tak sa z toho dostal aj keď s následkami, s pokorou a vďakou od nás odišiel. A vieš čo má teraz na svojej stránke? Že jeho nevyliečili v nemocnici, ale vyliečil ho nejaký liečiteľ. To je presne o tom, čo je v tom článku. Neprizná si svoj omyl, vy už proste nemôete zmeniť názor, aj keby ste sa už teraz chceli nechať zaočkovať, lebo by ste boli za blbcov. Preto my ostatní vám musíme dať šancu, aby ste sa mohli vyhovoriť, že ste boli donútení sa dať zaočkovať. A základ je nevysmievať sa vám. Pretože ide aj o nás.

  76. To si dobre napísal. Nepriznať si omyl ani za Boha a v žiadnom prípade nezmeníte názor, aby v očiach svojej komunity nebol za blbca. Ale skuvíňať v nemocnici sa nehanbil. A prečo by mal 40 eurovou vakcínou podporiť farmafirmy, keď ich môže podporiť potom žraním tisícových liekov a nákladnou liečbou aj poisťovne. To je ich logika.

  77. Ratafak a Jaro prosim vas o jednoduchu odpoved na moje jednoduche otazky.
    Ste zaockovani a kolko krat? Prekonali ste covid?
    A Jaro este porosim link na toho nevdacneho pacienta o ktorom tu pises. Clapci jednoduche otazky tak poprosim jednoduche a pravdive odpovede. A vase rozsiahle uvahy a omačky okolo toho si nechajte pre seba lebo to ma nezaujima. Dakujem

  78. Obyvatel samozrejme prekonal som medzi prvými minulý rok, lebo v takom prostredí pracujem, našťastie s ľahkým priebehom, protilátky som po polroku už nemal a samozrejme som aj 2 krát zaočkovaný. Prečo je to pre teba také dôležité? A tú osobu si vygoogli, si v tom expert, prečo by som tu mal zverejňovať jeho priezvisko bez jeho súhlasu. Ale pomôžem ti aspoň začiatočným písmenom: J

  79. Jaro no preto chcem to jeho meno resp. link aby som sa na co tu pises pozrel aby som sa ho nato priamo opytal. Mas v tom problem sem dat link toho co tu pises?

  80. Dobre si ma pobavil. Čo sa chceš s ním spojiť, aby si ma vypátral? Bolo by to dosť pravdepodobné a potom dôjsť hulákať pred môj dom. Aj tak si užívame dosť atakov a to priamo od nezaočkovaných pacientov. A neodpovedal si, na čo ti je info, či som zaočkovaný. Ja som ti odpovedal, odpovedz aj ty. Aj keď od psychopata by som toho asi veľa chcel.

  81. Obyvatel 14. novembra 2021, 11:15 – takze Ty vlastne chces, aby lekar verejnosti vyzradil meno pacienta a aby si Ty nasledne mohol pacienta kontaktovat a debatovat s nim…

    Dobru chut k obedu.

  82. Jaro trpis nejakou paranojou? Mne si ukradnuty a vobec ma nezaujimas ako osoba a tvoj pobyt. 😂 Ja si chcem len overit to co tu pises o nomje pravdive . A chcem si vypocut jeho nazor. A ver ze mne je uplne jedno kto konkretne si a ani ma to nezaujima.

  83. Obyvateľ stále len vykrucanie…je jasné že odpovedat nechceš lebo by si musel uznať že ten rozdiel v úmrtnosti asi nie je len tak…namiesto toho odbočky na rakovinu, belgicko a osobné otázky na diskutujúcich, do čoho ťa naozaj nič není…už desiaty príspevok sa len vykrucas z témy, ktorú si sam nacal….bavíme sa o účinnosti vakcín a k tomu tie osobne informácie naozaj nepotrebuješ ..úplný nonsens je požadovať nejaký link na pacienta, ako keby si každý covid pacient vytvaral stránky ci reportáž aby sa pochválil chorobou…

  84. Miloš ja som obed akurat dovaril aj ty? A ja neviem ci je Jaro lekar, zdratnik alebo upratovac v nemocnici a je mi to jedno ale on tu nieco napisal o jeho webe a tvrdeniach tak ma to zaujima kde je pravda. Nic viac nic menej

  85. Ratafak nemáš pravdu že diskutujúcich do nikoho nič nie je. O mojej osobe sa tu všetci prestarávajú,kto som čo som čo robím,kam chodím,kde robím,čo som mal k obedu a čo pijem,čo nosím oblečené… ale to že mi ani jeden z tých mudrlantov nesiaha ani po členky nikoho nezaujíma.
    To len tak na okraj,lebo aj ty si sa prestarával o mne kadečo.

  86. Ratafak ake osobne informacie? Ved vlada schvaluje zakony kde uz musis automaticky pri vstupe do prevadzok ukazovat a potvrdzovat tieto informacie. A musis to ukazovat ludom co nepoznas. Napr. pri vstupe do obchodu resturacie pod.

  87. Áno, robia to vlády po celom svete…tu sme ale v internetovej diskusií a nakaziť sa nemôžeme, nejedná sa o osobný kontakt…preto ti píšem že teba do toho naozaj nič není,…covid sa po nete nesiri, dúfam že to vieš ..odpovies teda už alebo sa budeš stále vykrucat?…nechce sa mi s tebou strácať toľko času, keď sa nedokážeš posunúť v diskusii…Je to ako rozhovor s holubom čo chodí stále dokola…

  88. Obyvatel 14. novembra 2021, 12:35 – ja vidim fakty tu v diskusii, na videach z Lidl, na videach z polovnickej chaty, na tlacovkach prepnutych – nenapisem politikov, ale ludi pri moci.

    Vidim fakty na rokovani MSZ v Seredi, OZ v Sintave, vidim vysledky vysetrovani desiatok kauz a verejne vyhlasenia, ze predsa tie nezakonnosti poslanci OBIELILI.

    A vidim fakty, ze aj tieto clanky, diskusie su monitorovane organmi policie, prokuratury a nepochybne aj tajnych sluzieb. A NIC SA NEDEJE.

    Policajtov a prokuratorov NEZAUJIMA OBIELOVANIE NEZAKONNOSTI, korupcia, pofiderne konanie volenych zastupcov – lebo – lebo by hovorili o KORUPCII, ktora siaha aj medzi nich.

    Ja dlhe roky vidim a verejne upozornujem na TOLEROVANIE NEZAKONNOSTI v mnohych veciach a VEREJNE UPOZORNUJEM, ze nie je koniec a situacia sa ZHORSUJE.

    Pytam sa, dokedy ludia ako Ty, budu VEREJNE spochybnovat a dehonestovat lekarov, vedcov a odbornikov a ich nazory sa snazit vyvazovat linkami na nikym nepodpisany videa, clanky uverejnovane na anonymnych weboch? To fakt musi prist k otvorenym konfliktom, aby si ZODPOVEDNE OSOBY V ZASADNYCH FUNKCIACH ZABEZPECUJUCICH CHOD STATU uvedomili, ako strasne pochbili, chybuju stale a to NERIESENIM uz aj ZAKLADNYCH OTAZOK JEHO EXISTENCIE?

    Dokedy vam toto vsetko bude tolerovane? Dokedy si ludia nazorovo sa nachadzajuci v stredoveku napriek jasnym a zrozumitelnym faktom, budu dovolovat osocovat ludi tahajucich spolocnost dopredu?

    Obyvatel 14. novembra 2021, 12:35 – ide na svet velmi zla doba, socialne siete urobili svoje. A to ludom ten psychopat chce ponuknut vyssie formy virtualnych vnemov a teda zivota na FB.

    V clanku som to pomenoval dostatocne jasne – pandemia a opatrenia s nou spojene, mali a musia pre ockovanych skoncit. Cim skor si to predstavitelia EU a Vlada SR uvedomia, tym skor budeme mat moznost zacat vracat sa do normalneho zivota.

    Ak si to neuvedomia, ocakavam obcianske nepokoje a nevyhnutny restart spolocnosti a jej budovanie od zaciatku. Mozno Europe fakt chyba vojna a mozno su ludia skutocne tak primitivnymi tvormi, ze nic ine im oci neotvori…

  89. Ratafak co to mas za pokriveny a falošný mozog a charakter? Tak tebe nevadi ze sa musis plne identifikovat tvojim covid zdravotnym stavom pri vstupe uz skoro vsade a hoci komu kto bude stat pri vstupoch uz aj na wc ale zato mas problem to napisat tu na anonymnom fore kde si ako anonym? 😂😂😂 Uvedomujes si vobec aku oblubnu absurdnost tu prezentujes?

  90. Miloš ty si uz uplne mimo realitu ked pises a dozadujes sa ze, Pre plne očkovaných musí pandémia skončiť,,? Miloš to naozaj nevidis a necitas realitu? Aj zaockovani prenasaju virus a aj zaockovani plnia nemocnice a aj zaockovani zomieraju na virus a okrem toho maju dalsie vazne zdravotne postvakcinacne problémy. Preto som tu upozornil na stav Holandsku, Belgicku atd. A tvoja reakcia je ze sa tu dozadujes aby policia zacala zatvarat mna a dalsich co na takuto pravdivu realitu poukazuju? Miloš spametaj sa.

  91. Obyvateľ ty si popierač reality. Na slovensku je 46% zaočkovaných a 54% nezaočkovaných. V nemocniciach leží 80% nezaočkovaných a 20% zaočkovaných. Zaočkovaný prenášajú vírus 10x menej ako nezaočkovaný. Bolo by fajn keby ministerstvo zverejnilo smrtnosť zaočkovaných a nezaočkovaných a dlžku hospitalizácie. Ale vy v hnutí skinheads(terajšia LSNS) tomu aj tak neuveríte. Stav v Holandsku je opačný ako ho popisuješ, si popierač reality.

    Kde sa dozaduje, aby ta polícia zavrela?

  92. Obyvatelia Rakúska nezaočkovaní proti koronavírusu budú musieť ísť do lockdownu. To isté sa bude týkať aj ľudí, ktorí nedávno nákazu prekonali. V nedeľu sa na tom dohodli kancelár Alexander Schallenberg a predsedovia vlád rakúskych spolkových krajín. Opatrenia začnú platiť v pondelok. Informácie priniesli tlačové agentúry DPA a AFP.

    Sme v pandemii, iná cesta nie je, naša vláda je vlažná, nikde žiadny lockdown, je to kruté. Po prekonaní covidu prídeš o protilátky veľmi rýchlo, jediná cesta je vakcinácia, je to tak, či sa to pači alebo nepáči. Alebo na cintroríny ako pred 200 rokmi.

  93. Som zaockovany a pre mna sa uz pandemia skoncila. Co sa tyka emotivnej angazovanosti v otazkach spojenych s pandemiou. Vnimam, co sa deje, dodrziavam pravidla a necitim uz ziadny strach ani obavy. Ani o seba ani o rodicov. Tiez su zaockovani, samozrejme.

    Na antivaxeroch sa smejem. To su velmi mudri ludia. Uz ako dvanastrocni mali tolko isto rozumu ako aj teraz v dospelosti.

    Pred ockovanim som bol v poriadku a v poriadku som aj po dvoch davkach Pfizeru. Dostat tretiu booster davku nemam ziadny problem. To len tak na doplnenie skusenosti a nazorov tu v tejto diskusii. Je to moj pribeh, moja realita, moje videnie tejto slamastiky.

  94. Odmietaci nosenia rusok mi pridu ako velki egoisti. Same ja, ja, ja, ja. Ja si ho nedam, ja tomu neverim (ako keby sa tomu odborne rozumeli), ja to odmietam, ja sa nebojim nakazy…

    Ci to rusko pomaha alebo nie, to neviem. Skodit vsak urcite neskodi a pre mna je hlavnym dovodom nosenia ruska solidarita so zenami pracujucimi v obchodoch.

    Su to poctivo pracujuce zeny. Neprestali a neprestavaju chodit do prace, kde sa denne stretavaju so stovkami ludi. Som im velmi vdacny a urobim vsetko, co je v mojich silach, aby som ich pred virusom ochranil.

    Nie je pre mna ziadny problem si to rusko pocas nakupu nasadit. Hanbil by som sa pred nimi, keby som sa spraval inak.

    Tak isto vnimam vodicov autobusov, sprievodcov vo vlakoch, ucitelov, ucitelky. Kvoli tym pracujucim ludom. To, ze Matovic je idiot a sluha systemu tak isto ako Fico a ostatna politicka zberba, to mi je jedno. K pracujucim ludom citim solidaritu a vyjadrenim solidarity s nimi je aj nosenie ruska v ich pracovnom prostredi.

  95. Obyvatel 14. novembra 2021, 14:17 – napisal si – citujem:

    „A tvoja reakcia je ze sa tu dozadujes aby policia zacala zatvarat mna a dalsich co na takuto pravdivu realitu poukazuju? Miloš spametaj sa.“

    Prosim, uved ma do obrazu – skopiruj z mojho clanku, alebo prispevku v diskusii, kde som to napisal. Dakujem.

  96. Miloš precitaj si toto co si napisal a coho sa dozadujes? Ja trosku citam aj medzi riadkami tvojho pisomneho prejavu a kedze ta trosku nejaký ten piatok poznam tak uz viem odhadnut kam mieris a co si chcel vyjadrit svojim prispevkom. Samozrejme ze si to nenapisal presne odslova doslova ale…

  97. „Pytam sa, dokedy ludia ako Ty, budu VEREJNE spochybnovat a dehonestovat lekarov, vedcov a odbornikov a ich nazory sa snazit vyvazovat linkami na nikym nepodpisany videa, clanky uverejnovane na anonymnych weboch? To fakt musi prist k otvorenym konfliktom, aby si ZODPOVEDNE OSOBY V ZASADNYCH FUNKCIACH ZABEZPECUJUCICH CHOD STATU uvedomili, ako strasne pochbili, chybuju stale a to NERIESENIM uz aj ZAKLADNYCH OTAZOK JEHO EXISTENCIE?

    Dokedy vam toto vsetko bude tolerovane? Dokedy si ludia nazorovo sa nachadzajuci v stredoveku napriek jasnym a zrozumitelnym faktom, budu dovolovat osocovat ludi tahajucich spolocnost dopredu? „

  98. Absurdita je požadovať bezinfekčnost v internetovej diskusií a ešte to porovnávať s prevádzkami kde dochádza k osobným kontaktom…nijak to nesúvisí s očkovaním v Holandsku, ktoré si ty sám načal ešte predtým než si zistil sa musíš pozrieť na úmrtia…Tak sa ta pýtam asi po desiate a snáď už naposledy čím si to vysvetľuješ?…a skús už priamo a bez omáčok alebo napíš že nevieš nech to tvoje argumentacne trápenie už ukončíme… moja bezinfekčnost v tom vážne nehrá žiadnu rolu

  99. Anonym 14. novembra 2021, 15:30 nechcem protirecit ale tie ruska skutocne viac skodia ako pomahaju. Ak moc plujete recou tak trosku sanujete vase paprsky ruskom na okolie. Ale len ciastocne nakolko su video studie kde dokazuju realitu. Ale v prvom rade skodite sebe a to hlavne pokial ste zdravy. Vase telo sa zbavuje patodenov prave aj vydychovanim a rúškom to opetovne tocite do svojho nadychu a nasledne znovu do pluc. Samozrejme slabsie okyslicenie mozgu a tela co je vazny problem. Plesne tvoriace sa na rusku. To ze ich tam nevidite neznamena ze tam nie su. 90% ludi si to vlhke rusko len odlozi a nasledne pouziva hodne dlho. A to je vazny problem. A taktiez z toho ruska sa uvolnuju mikro castice ktore skutocne aslebne dychate do pluc. Takze vase tvrdenie ze nosenie ruska je neskodne je skutocne zavadzajuce. Ale ako kratkodobe opatrenie pri vstupe niekam tak ok a ja nemam v tom problem.

  100. Miloš v tvojom prispevku sa pytas a ja som ti odpovedal v skratke ako som pochopil tvoju dlhu opytovaciu uvahu. Mas pocit ze som tvoju opytovaciu uvahu zle pochopil?

  101. Podla mna za nosenie rusok hovori zdravy sedlicky rozum. Pokial virus preziva vo vlhkom prostredi, tak kazda zabrana smerom odo mna alebo smerom ku mne, cez ktoru neprenikne vydychovany aerosol obsahujuci virus, je dobra a prospesna.

    Plesne cloveku dobre urcite nerobia. To je jasna vec. Nosim jednorazove papierove ruska. Tym je problem s plesnou vyrieseny.

    Da sa napisat vela argumentov za aj proti. Ja na to odbornik nie som. Som robotnik. Prave preto som chcel napisat, ze v situacii, ked ja sam neviem, tak je pre mna tym urcujucim faktorom solidarita s ostatnymi pracujucimi ludmi.

  102. Ratafak a teraz nieco k tebe. To ci si infekčný alebo nie mi je jedno. Ja nepozadujem tvoj test ktory urcite nemas lebo si pravdepodobne zaockovany a prave to ze zaockovany ako ty sa netestuju tak to nadalej nekontrolovane roznasate a infikujete aj ockovanych ale aj neockovanych ludi. Aj toto je jeden z dosledkov tejto covidovej pandemie. Prave preto som spomenul Holandsko a nasledne dal reportaz z Belgicka. Zatial takto ale mozem pokracovat ak bude treba

  103. Anonym aj ja pouzivam zdravy sedliacky rozum ale to neznamena ze tie ruska neskodia. To papierove rusko nieje papierove a obsahuje mnozstvo prvkov ktore podliehajú rozkladu a naslednemu vdychovaniu. Nebudem to tu podrobne rozpisovat. Ale je to len jednorazove pouzitie a na max 2 az 4 hod. A kto to dodrzuje? Nikto. Da sa dolu a do vačku alebo do auta na palubovku a takto sa toiste jedno rusko toci az az az. A respirator je to iste ten istý postup. Ako solidarita a ohlad je ok ale rusko a respirator urcite to nieje zdraviu prospesny proces

  104. Obyvatel ty tu splietaš neuveriteľné nezmysli. Povedz chirurgovi keď ťa bude operovať, nech si nedáva rúško, lebo mu to poškodí pľúca. V nemocnici má personál niekedy aj 12 hodín nonstop rúška a neľutuješ ich. A o tých očkovaných tu melieš ako keby sa oni netestovali. Testujú a to dosť často, keď sú v kontakte s nakazeným, čo je teraz každú chvíľu. Ty stále nechápeš, že aj testovaní sa nakazia, ale majú výrazne nižšiu pravdepodobnosť skončiť na ventilácii alebo zomrieť. Je u nás zaintubovaný nezaočkovaný mladík ročník 91. Myslíš že by tu bol, keby sa predtým zaočkoval? Ale lepšie je pre teba asi zomrieť ako hrdina teraz, ako za 5 až 10 rokov na nejakú neviem akú vymyslenú chorobu, ktorú pripíše vedúci kolotoča vakcinácii. Spamätaj sa prosím ťa a keď už ty sa očkovať nechceš, aspoň v tom nebráň ostatným.

  105. Nechovam negativne pocity voci nezaockovanym ludom. Som zaockovany, nevnimam ich ako ohrozenie pre seba. Kazdy si vybera svoj boj a oni si vybrali ockovanie. Maju na to pravo.

    Ten boj ale bude coraz tazsi. V horizonte nasledujucich tyzdnov a mesiacov budu coraz viac pocitovat obmedzenia na kazdom kroku. V praci, na verejnych podujatiach, pri cestovani. Je mi luto, ze nieco, co je pre mna uz vyriesenou zalezitostou bude pre nich nadalej kazdodennym frustrujucim faktorom ich zivotov.

  106. Jaro ja nikomu nenadavam ze nosi rusko. Je to kazdeho osobna alebo pracovna vec. Aj lekar by mal vediet a urcite vie ako dlho ma mat dane rusko. A pochybujem ze ma obycajne a to iste rusko 12hodin. A ak ma tak je to katastrofa a porusenie hygienickeho a pracovneho navodu. Jaro ty vies kto toho mladika nakazil? Co ked ho nakazil prave ockovany a netestovany clovek ako si ty alebo ratafak. 90% ockovanych sa netestuje. A pritom prenasaju covid. Ano mozno sa niektory zaockovany clovek otestuje ale ak iba bol v priamom kontakte s infikovanym. Lenze problem je v tom ze velke mnozstvo ockovanych je bezpriznakovych prenasacov covidu a ani o tom nevedia. Prave vakcina im zabezpecila bezpriznakovost. Prave toto je priklad Holandska. Ale vidim ze ty to nechces pochopit resp pripustiť ze toto je realita. A nakoniec si stale nedal link na tu stranku pacienta aby som si overil tie tvoje tvrdenia. A stale čakám len neviem ci sa dockam 🙂

  107. už napíšeš dáš ten dovod prečo v Holandsku umiera 5x menej ludí ako u nás?…alebo chceš naznačiť že to je kvoli očkovaným, ktorých majú holandania viac ako my?

  108. Obyvatel, ty si nedal zdroj na tých tvojich 27000 mŕtvych po vakcinácii v Európe, a to nie je nič súkromné. A ty po mne chceš dať odkaz na facebookovú stránku pacienta? Čo si sa ty s koňom zrazil? A mimochodom, keby si ozaj chcel, tak si to nájdeš, keď si na facebooku, tak hľadaj a určite nájdeš. Myslím že aj vieš, iba to chceš po mne zverejniť. Idem teraz spať, ráno znova do roboty, už teraz sa teším, čo ma tam čaká. Empatia sa už míňa, zvlášť po atakoch od takých ako si ty. Dobrú noc.

  109. Jaro ja som ned pisal ze som to niekde cital a ze ja odhadujem ze ich bude este daleko viac ked tam zaratam aj postockovacie umrtia. Neukladám si kazdy zdroj.

  110. Obyvatel, kurňa, ako moze vakcina v holandsku zabezpecit bezpriznakovost?

    Takto sa to predsa nerobi, do psej matere!

  111. Ono je to tak v tomto štáte. Pokial by ta vcasna a preventivna zdravotna starostlivost nebola taka ze ludia pomozte si sami a potom vam mozno aj panboh pomoze, tak potom by aj ta hospitalizácia a mortalita bola podstatne mensia. Ale bohužiaľ biznis je biznis

  112. Sudruh obyvatel, kurňa, 17 november sa blizi a ty sa tu na dedine prepracujes, daj si pauzu, hybaj na chatu. Zakladom je, ze vakcina nefunguje a nie ze zabezpecuje bezpriznakovost, ako by si hospitalizoval bezpriznakoveho? Sme predsa uz jasne deklarovali, ze covid existuje! Do psej matere.

  113. Ako si prisiel nato ze som sudruh? Ja niesom ficoid. Tvoj zaklad je špatný. Ono vakcina funguje, len nie tak ako by mala a ako je prezentovana. A zakladom je ze prezpriznakovy nepotrebuje hospitalizaciu ale prave karantenu a to sa nedeje ale prave naopak taky ako Miloš si myslia ze su za vodou a este sa dozaduju konca pandemie pre nich. Ale to je omyl a obludnost. Nic sa pre nich neskoncilo a aj vdaka vakcine to zakerne pokracuje. Traba si uvedomit ze sme na jednej lodi ktora nas potapa a pokial nebudeme drzat spolu nie len proti covidu ale hlavne proti tej diktature ktora sa popri pandemii zavadza tak sa utopime vsetci

  114. Obyvatel, aj si uvedomuješ ako si protirečíš? Píšeš „Pokial by ta vcasna a preventivna zdravotna starostlivost nebola taka ze ludia pomozte si sami a potom vam mozno aj panboh pomoze…“, ale keď máš možnosť využiť prevenciu v podobe vakcíny, tak zrazu si chceš pomôcť sám. Ty vyčítaš štátu, že nerobí prevenciu, ale keď ju robí, tak aj to je zle. A keď sa rozhodneš pomôcť si sám, tak vzápätí vyčítaš štátu, že človek si musí pomôcť sám, lebo prevencia nefunguje. A inak doma všetci zdraví?

  115. Opravujem, A zakladom je ze bezpriznakovy nepotrebuje hospitalizaciu ale prave karantenu a to sa nedeje, lebo sa netestuju,

  116. Obyvatel 15. novembra 2021, 7:15 – dobre, teda vzhladom k tomu ze sa pozname, napriek tomu, ze si VEDOME A ZAKERNE KLAMAL s pouzitim mojho mena, skusim to este raz.

    Napisal si: “ Traba si uvedomit ze sme na jednej lodi ktora nas potapa a pokial nebudeme drzat spolu nie len proti covidu ale hlavne proti tej diktature ktora sa popri pandemii zavadza tak sa utopime vsetci“

    Specifikuj podrobne, ako si predstavujes to drzanie spolu a hlavne, co mas na mysli „proti tej diktature ktora sa popri pandemii zavadza tak sa utopime vsetci“

    Prosim podrobne a faktograficke.

    Ja totiz tvrdim, ze v opatreniach proti Covidu, teda PREVENCII NIE sme na jednej lodi. Boli sme v minulom roku, no ockovanim sme my prestupili na lod, ktora plava. Sice pomaly, ale plava, hlada bezpecny pristav, sem tam sa vyboci z kurzu, no nepotapa sa.

    Ty si na potapajucej sa lodi vedome a dobrovolne zostal. Mozno sa snazis zvacsujuce sa diery zalepit, no voda pribuda. Mozno niektori vedia dobre plavat, mozno sa pobijete o tych par zachrannych clnov, no nakoniec aj Titanic isiel ku dnu.

    V jednom suhlasim a robim co mozem a ak sa situacia nezlepsi, budem este aktivnejsi – to je „pomoc“ poskytnuta firmam a podnikatelom podnikajucim cestne. Tu povazujem za UPLNE NEDOSTATOCNU.

    Tak teda skus – cakam.

  117. obyvateľ…asi si nepochopil že súkromné veci do ktorých teba nič nie je a ktoré absolútne nesúvisia s témou ktorú si načal rozoberať nebudem….už len z princípu pretože, tá tvoja otázka je absolútne irelevantná a jediným cieľom je zase odpútať pozornosť a zmeniť tému do ktorej si sa sám zamotal, pretože by si musel priznať niečo proti čomu neustále bojuješ….nemá to zmysel namiesto vecnej odpovede neustále uhýbaš, vymýšlaš si irelevantné osobné otázky, pripájaš dalšie linky na x iných článkov, len aby si sa vyhol jasnej odpovedi, pretože tá odpoveď je pre teba neprijateľná..pre teba je lepšie ju odignorovať a vyhladávať len články ktoré zapadajú do tvojho sveta…..proste odpovedať nechceš a ja to rešpektujem, lebo aj to je odpoveď a celkom jasná….mohol si to napísať už dávno..

  118. Ratafak neodpovedas ty mne le o ja som dal skor temu a aj otazku na vas co bojujete proti. Neva moja naslena otazka je kolko krat si testaval od vakcinacie a aj Milos. Naskocili ste na vakcinacnu lod a plavate bez testovania medzi neockovanymi ale pritom potapate svojim infekcnym prenosom neockovanych.

  119. Obyvatel 15. novembra 2021, 13:24 – no, mne uz niekolko hodin neodpovedas – neva…

    Zaujima ma, preco o nas hovoris, ze my bojujeme proti? Ja snad bojujem? Nebojujes nahodou Ty, ti antivaxeri v LIDL ci kotlebovci a ficovci na namestiach?

    A – Obyvatel 15. novembra 2021, 13:24 – to sa uz fakt nekontrolujes, ked VEREJNE vseobecne o vakcinovanych ludoch pises – citujem: “ Naskocili ste na vakcinacnu lod a plavate bez testovania medzi neockovanymi ale pritom potapate svojim infekcnym prenosom neockovanych.“

    Bud taky laskyplny a okrem toho na co cakam, dokaz prosim, KTO a KOHO konkretne „potapa svojim infekcnym prenosom“.

    Skutocne dakujem za konkretnu odpoved.

  120. Strana SMER-SD a jej divízia Hlas, divízia Dobra volba, divizia SNS a odštepný závod LSNS sa otvorene hlásia k odporu voči vakcinácii, sú proti obmedzeniam, proti rúškam, otvorene sa k tomu priznávajú, ľudí k tomu hecuju na námestiach a v online priestore. Ich cieľ je moc, peniaze a v hre je ich vlastná sloboda, kedže stoja pred bránami väznice. Výsledkom ich práce je nízka zaočkovanosť populácie na slovensku, strata všetkých nemocnic na slovensku(dnes ich funkčnosť je na úrovni vojny), sú zodpovední za smrtnosť, ktorej sme a ešte len budeme svedkami, sú zodpovední za tvrdý lockdown, ktorý tu bude pol roka, su zodpovední za brutálne ekonomické škody z dôvodu obmedzení a lockdownu, na cestu neočkovanosti naviedli polovicu národa, a len preto aby dosiahli späť moc. Sú zodpovední za to, že budeme potrebovať rozsiahlu humanitárnu pomoc.

  121. Ľudia si zaslúžia istoty Veľký Slavkov No samozrejme,tak to je,ešte že ľudia môžu čítať takéto ozaj sprostosti,nezmilil si si dobu.?Uz nie je rok 1950.

  122. Miloš vcera bola nedela a mal som volno a tak som mal dost casu tu trosku reagovať. Cez týždeň tvrdo pracujem 12 hodin denne tak nemam tolko casu na sol. Ved to vies. Tak sa nehnevaj ze hned nereagujem podla tvojho zelania.
    Chces odomna dôkaz. Ale ved niekolko som ich sem uz dal,len keby si ich necenzuroval a pozeral tak by si pochopil súvislosti. Ale dobre tu mas posledny este raz.
    https://rumble.com/vnqhhf-netestovat-okovan-je-logick-oxymoron.html

  123. Obyvatel 15. novembra 2021, 21:36 – odpovedz prosim priamo, jasne a zrozumitelne na to, na zaklade coho VEREJNE tvrdis napr. o mojej osobe, ze niekoho „potapam svojim infekcnym prenosom”.

    Nedavaj mi ziadne otazky – Ty predsa na zaklade niecoho (mna zaujima coho konkretne) inych VEREJNE obvinujes prakticky zo sirenia infekcnej choroby.

    Dakujem.

  124. Miloš pozrel si si to video a stale nechapes realitu? Aj ja ako neockovany aj ty ako ockovany sme potencialne prenášači virusu čiže infekcie. Preto sa ta pytam. Kolko krat od testovania si bol na pcr test. Odpoviem za teba pravdepodobne ani raz. 😂 Kludne to priznaj.

  125. Anonym 15. novembra 2021, 18:06 pytas sa co navrhujem? Jednoznacne je dokazany prenos aj ockovanou osobou, tak musi platit rovnaky režim ochrany ako plati pre neockovaneho. Ockovanemu musi stacit fakt slabsieho priebehu infekcie ochorenia v jeho tele.

  126. Obyvatel 15. novembra 2021, 22:16 – krok za krokom.

    Odpovedz prosim priamo, jasne a zrozumitelne na to, na zaklade coho VEREJNE tvrdis napr. o mojej osobe, ze niekoho “potapam svojim infekcnym prenosom”.

    Nedavaj mi ziadne otazky – Ty predsa na zaklade niecoho (mna zaujima coho konkretne) inych VEREJNE obvinujes prakticky zo sirenia infekcnej choroby.

    Zaujima ma cito Tvoje VEREJNE tvrdenie o inych konkretnych ludoch – zaujima ma, na zaklade coho toto tvrdis.

    Dakujem.

  127. Miloš neodpovedas ale chapem preco. Lebo som nespravne polozil otazku. Tak prepac a este raz a spravne.
    Kolko krat od tvojho ZAOČKOVANIA si bol na pcr teste?

  128. Obyvatel 15. novembra 2021, 23:25 – neodpovedaj mi otazkou – mna na svoju hru nenamotas. Svoje tvrdenie si prehnal. Si uplne mimo, prestal si sa kontrolovat a VEREJNE ludi obvinujes zo sirenia nakazlivej choroby. Chcem poznat dovody a dokazy potvrdzujuce Tvoje VEREJNE tvrdenie.

    Dakujem.

  129. Miloš vidim ze nechapes resp. nechces chapat realitu tak ti odpoviem celou vetou ako v skole. Ja to tvrdim na zaklade vyjadrenia odborníkov a aj na zaklade vyjadrenia bývalého ministra zdravotníctva co som dolozil videom. Tak co staci takato odpoved alebo je to malo a podavas na mna trestne oznamenie? 😂😂😂
    A teraz sa priznaj ako chlap. Ze od ockovania si sa pcr testom viac netestoval

  130. Obyvatel 15. novembra 2021, 23:36 – pytam sa naposledy – kto Ta opravnil oznacit konkretne osoby za roznasacov nakazlivej choroby.

    Ty bud chlap a odpovedz. Alebo sa ospravedln. Ty si anonym, ja som plne identifikovany a napriek tomu som si NIKDY NEDOVOLIL nieco take a to voci NIKOMU !!

    Najskor si KLAMAL a daval mi do ust vazne veci, ktore som nenapisal. Tvoje vysvetlenie – cital si medzi riadkami.

    Teraz tu ludi verejne oznacujes za siritelov virusu. Nie potencialnych, nie nahodnych – ale uvadzas svoje chore myslienkove pochody ako fakty.

    Nie, nepodam na Teba trestne oznamenie. Ale odmietam stav, kedy sa vyseries kde Ta napadne a zasvinis tym koho chces.

    Ako som napisal – patris medzi ludi, ktori sa prestali kontrolovat. Ja som nicim nikoho neobmedzoval, tolerujem nezaockovanych, no nastava mnou predpovedany stav, kedy nezaockovany VEREJNE utocia na zaockovanych. To je chore a mimo akceptovatelnu mieru obmedzovania – mna urcite.

    Onedlho bude ockovanie viac menej povinne. A mala poznamka – aj kvoli nam ockovanym, vlastne len kvoli dostatocnemu poctu ockovanych, ani Ty nie si od dnes zatvoreny. Nam dakuj, ti chudaci z LIDL nie su normalni…

  131. Miloš nakoľko nemas potvrdenu pcr testom tvoju bezinfekcnost cize negativitu na covid nie starsieho ako 48hodin, tak si pre mna a moje okolie potencionalny roznasac virusu covid19. Toto je realita platne pre kazdeho zaockovaneho ale aj nezaockovaneho. Dobru noc🙂a svetu mier😁

  132. Obyvatel 16. novembra 2021, 0:10 – tymito svojimi CIELENYMI utokmi, obvineniami a klamstvami – vsetko VEREJNE, si ma presvedcil o tom, ze si uplne prepnuty a mimo.

    Ludia ako Ty su nebezpecni dnes uz nielen pre inych, ale aj pre seba. Skor ci neskor s tym TO skoncis, lebo niekto si raz proste povie dost !!

    Chybou tejto vlady je, ze NEdokaze jednoznacne zadefinovat nevyhnutnost ockovania a aj vtedy, kedy uz malo byt povinne, stale bluznia o nejakej dobrovolnosti.

    Na vychodnom Slovensku ziadaju o pomoc armadu.

    Nastupuje medicina, ktora je standardom za vojnoveho stavu. Ono to v diskusii vypada jednoducho az srandovne. V praxi to ale v podstate znamena, ze lekarsku starostlivost dostane len obmedzeny pocet ludi a aj to len tu zakladnu.

    Ludia ako Ty su za tento stav zodpovedni.

    Ste agresivna, utocna sebranka, ktora cim viac bude tieto fakty chapat, tym viac bude agresivitu zvysovat. Preto, lebo si uvedomite, ze ste toho pricinou. A pozostalym sa budete pozerat do oci. Nielen po covidovych pacientoch, ale aj tych, ktori mohli prezit, keby ste nezadrbali nemocnice svojou tupostou.

    Preco toto pisem?

    Lebo na tejto diskusii je PRESNE VIDIET, ako neskutocne primitivne sa vytacas a tych, o kom si VEREJNE naklamal a obvinil si ich nepravom nasledne namiesto ospravedlnenia sa vyzyvas, aby boli chlapmi. Fuj!!

    Tuto diskusiu povazujem za velmi dolezitu. Odhaluje totiz pravdu o urovni vasho myslenia a o nebezpecenstve, do akeho spolocnost zeniete.

    Ste uplne mimo – keby sa to tykalo len vas pobavil by som sa, no tyka sa to aj mna a kazdeho, kto bude teraz chory. Akokolvek chory.

    Ste agresivna sebranka a mrzi ma, ze prave Ty si az tak hlboko a v takto pre mna nepochopitelnej veci klesol.

    A prosim, ked o inom Ty anonym VEREJNE klames, nasledne ho VEREJNE a bez akehokolvek dokazu obvinis zo sirenia nakazlivej choroby, nevolaj po svetovom mieri. Vyznieva to totiz komicky…

  133. pán Majko, ešte by som k tomu dodal jednu vec…približne pred rokom celá konšpiračná scéna, ktorá je základom poznania a informácií pre ľudí typu obyvateľ vykreslovala testovanie ako nástroj diabla, pretože podla nich na samotných odberových tyčinkách sa má nachádzať koronavirus/nanočipy atď ,testovanie navyšuje počet pozitívnych a podobne….no a dnes zase vyčíta že sa málo testujeme….on vlastne ani svoj názor nemá, len verne kopíruje to čo mu podsunie konšpiračná scéna a ani si nepamatá že pár mesiacov dozadu pisal opačne…

  134. Ratafak plachta 16. novembra 2021, 8:55 – ja som si vzdy myslel, ze staci mysliet a clovek pride na to, co je normalne a co nie. Nestaci.

    Su ludia, ktori skutocne uplne podlahli nezmyslom, ziju na nich a stali sa ich svetom. Problem ale je, ze dnes uz chcu, aby boli aj nasim svetom.

    Obyvatel nie je hlupy, on len dobrovolne zacal zit v omyle. Nebranim mu v tom, no odmietam stav, kedy VEREJNE o mne klame lebo cita moje texty medzi riadkami a VEREJNE ma obvinuje zo sirenia virusu a ohrozovania jeho a jeho okolia, co samozrejme nema ako preukazat.

    Ocakaval som namiesto smajlikov ospravedlnenie. Otacam list a uz neriesim…

  135. Povinne ockovanie by pandemiu vyriesilo. Plny suhlas. R
    acionalne rozhodnutie. Niekedy stat musi prebrat zodpovednost za regulaciu spolocnosti v mene ochrany poctivych rozumnych ludi.

    Vela problemov by vyriesilo aj povinne zamestnanie. Kazdy predsa vie, ze ak niekto legalne nepracuje, tak jeho zdroje prijmov budu asi nelegalne s negativnymi dopadmi na ostatnych poctivych clenov spolocnosti.

    Takisto by spolocnosti prospela regulacia medialneho prostredia. Takto, ked hocikto moze tvrdit hocico, sa ludia stavaju obetami vselijakych kriklunov a exhibicionistov bez akejkolvek odbornej pripravy, ktorych je v medialnom prostredi neurekom.

    Aj regulacia cien by mozno bola celkom dobrym nastrojom na zlepsenie zivota ludi a medziludskych vztahov. Nuz a take veci ako vyherne automaty a hazardne hry… Je to nejako spolocensky prospesne? Nebolo by lepsie postavit taketo veci mimo zakon? Peniaze predsa nemozu justifikovat uplne vsetko.

  136. anonym 12:28 ups,ale tato doba uz tu bola,ked vlada rozhodovala za ludi,aj vtedy sa umlciavali krikluni a jediny hazard bola sportka,ale ked sa vam paci tvrdy socializmus,nebudem vam brat vas nazor.

  137. Sportka bolo velmi rozumne riesenie. Boli dane zapasy, ktore sa dali tipovat. Dvanast ich bolo, myslim. Kto chcel, mohol si zatipovat aj vyhrat, ale malokto bol taky blazon, aby na 12 zapasov vsadil celu vyplatu. U moznosti tipovania jedneho zapasu tomu tak je a ludia prichadzaju o majetky a dostojnost. Socializmus v Ceskoslovensku mal celkovo viacero dobrych rieseni. Skoda, ze sme sa od neho vratili ku kapitalizmu.

  138. Co tym chcem povedat a specialne den pred 17. novembrom je to, ze socialisticke statne zriadenie, na ktore sa v sucasnosti tak nejako zo zvyku bez rozmyslu nadava, bolo lepsie schopne realizovat viacero spolocensky prospesnych procesov. Pre slusnych pracujucich ludi, podotykam. Nie pre prizivnikov a kriminalnikov, samozrejme.

    Za socializmu by sme uz boli vsetci zaockovani a po uliciach by sa nam netulali bezprizorni migranti, pretoze vtedy ostraha statnej hranice fungovala.

  139. Ano, pokial suhlasili s ideologiou strany. A drzali hubu a krok. A pokial nie, tak sa stat postaral o exkurz do historickej pevnosti Leopoldov. Alebo kupele Jachymov.

  140. Patdesiate roky boli obdobim tvrdej triednej vojny. Bolo potrebne sa tvrdo vysporiadat s nepravostami sposobenymi vojnou. Odoberat majetky (arizatori, kolaboranti), zrealizovat menovu reformu. To boli potrebne a spolocensky prospesne kroky. Pre slusnych pracujucich ludi.

    System sa vyvijal a uz od skorych sestdesiatych rokov bola mozna velmi siroka spolocenska diskusia. V ramci istej moralky, samozrejme. Navrhovat prevadzkovanie kasina alebo verejneho domu tolerovane, samozrejme, nebolo. Za to by som do Jachymova posielal aj dnes.

  141. Cize podla Teba znarodnil bolsevik len arizatorov, rozkulacil kolaborantov a menovou reformou odrbal zlodejov a podvodnikov?
    A to sme zacali o zodpovednosti a ockovani.

  142. Milos nebudem reagovat na tvoje zvratene a urazajuce obludnosti. Ja pre teba niesom anonym a to ty dobre vies a presto vsetko ma tu urazas a obvinujes z nejakej zodpovednosti umrtia. To potom by som mohol aj ja povedat ze si zodpovedny za smrt kazdeho kto zomrel po ockovani a na nasledky ockovania ale nikdy si taketo nieco nedovolim povedat ani na teba alebo ratafaka alebo Jara.
    Tu vam dam videa odbornikov, A spametajte sa

    https://www.mojevideo.sk/video/36073/imunolog_karel_drbal_bodka_za_koronavirusom_(rozhovor_v_ct).html

    https://www.mojevideo.sk/video/34616/ako_sa_chranit_pred_koronavirusom.html?utm_source=related_player

  143. Chlapci že vás to ešte baví. Tí ktorí sú presvedčení že sa nedaju zaočkovať lebo….. tých tu tieto komentáre niekedy až urážajúce nepresvedčia. Sledujúc túto diskusiu povedal by som, že očkovaní tu násobne viac urážajú neočkovaných. Čo tým dosiahnete? Len to že neočkovaný sa urazí a nikto ho nikdy nepresvedčí aby sa dal zaočkovať. Osobne si myslím, že je to vec každého jednotlivca. Mám osobnú a nie zrovna najlepšiu skúsenosť s očkovaním. Veľmi by som rozmýšľal dať si pichnúť tretiu dávku. Ak má niekto obavy z očkovania má na to právo. Neviem prečo sa tu teda treba navzájom urážať. Veď táto diskusia dokáže aj priateľov stojacich na opačných stranách barikády znepriateliť. K čomu je to dobré?

  144. Pán Kurbel príďte sa pozrieť do nemocnice. O tie ide. Je to úplná katastrofa. Nevládzeme. Každá smena = niekoľko príjmov, niekoľko prevozov, minimálne 1 mŕtvy. VŠETCI sú nezaočkovaní, ľudia spamätajte sa, nepočúvajte psychopatov ako je Obyvatel, on je chorý, riaďte sa svojim rozumom.

  145. p.kurbel,velmi pekny a hlavne rozumny prispevok,vela ludi a znamych sa odklonilo od priatelskej diskusie,je to smutne,bohuzial aj na sol panuje cim stavnatejsie prispevky tym lepsie.

  146. Pan Kurbel, uvedomujete si, ze pokial Vas sprava o spikeproteine vo vakcine dokaze rozhodit, co s Vami spravi plna naloz spikeproteinov vo viruse? A Vas organizmus sa nebude vediet branit.

  147. Ja netvrdím, že nemocnice nie sú preplnené. Som dokonca presvedčený, že očkovanie do určitej mieri pomáha a chráni. To ale neznamená že vulgárnymi nadávkami , urážkami a ponižovaním nezaočkovaných sa nemocnice vyprázdnia a zlepší sa epidemiologická situácia. Ja som len chcel upozorniť na to, že starí priatelia si dnes často nevedia prísť na meno, lebo stoja na opačných stranách barikády. Ak to takto pôjde ďalej tak sa začneme všetci nenávidieť, len preto, že máme iné názory. Táto cesta nevedie nikam, len k ešte väčšej izolácii celej spoločnosti.

  148. Jozef vaš spikeprotein ma nezaujíma. Ja len viem že po druhej dávke som si nič z predošlého dňa nepamätal a bol som týždeň v nemocnici.

  149. Ja som mal covid a hned v pociatku som si nasadil samoliecbu. Tak trosku viem o com pisem. Kto z vas Miloš, Ratafak, Jaro, Jozinko ste ho mali? Ci aj to je osobne a tajne?

  150. Obyvatel 16. novembra 2021, 18:46 – o nieco vyssie 15. novembra si napisal – citujem:

    „Naskocili ste na vakcinacnu lod a plavate bez testovania medzi neockovanymi ale pritom potapate svojim infekcnym prenosom neockovanych.“

    A Ty teraz napises mne – znovu citujem:

    „a presto vsetko ma tu urazas a obvinujes z nejakej zodpovednosti umrtia.“

    Pred tym si klamal, ked si pisal nieco, co som nikdy nepovedal. Po upozorneni na to, si napisal – citujem:

    „Ja trosku citam aj medzi riadkami tvojho pisomneho prejavu a kedze ta trosku nejaký ten piatok poznam tak uz viem odhadnut kam mieris a co si chcel vyjadrit svojim prispevkom.“

    A teraz pises – znovu citujem:

    „Milos nebudem reagovat na tvoje zvratene a urazajuce obludnosti. “

    – – –

    Ako som uz napisal, strata casu. A prosim, bez tych linkov na weby bez kontaktov na autorov clankov, videi a vydavatela. Teda bez akejkolvek zodpovednosti.
    Dakujem.

  151. Obyvatel 17. novembra 2021, 11:29 – ak sa jedna o pravdu, niet obavy podpisat sa pod clanky a na Tebou zdielane a sirene weby uviest vydavatela, ktory za sirene materialy nesie zodpovednost.

  152. Obyvatel už som ti aj ja písal aby si sa na to vykašľal,veď vidíš že tie tvoje linky opichancov stejne nepresvedčia. Vyčkajme a uvidíme ako sa to vyvinie. Ja si stojím za svojim ale keď vidím ako sa tu svedkovia covidoví nedajú o ničom presvedčiť,tak je zbytočné strácať tu čas.
    Ako je tu v nadpise že pandémia musí pre očkovaných skončiť,tak ja verím že sa nikdy neskončí ! Teda skončí až vtedy keď skončí táto zapredaná vláda. Ten blbeček Klus už vyhlasuje že sa bude treba očkovať každé 3.mesiace… tak aký koniec ? „Vakcíny“ ľuďom totálne zničia imunitu a o to tu ide.
    Amen

  153. Takže táto vláda skončí a tým skončí aj covid. Všetky svetové vlády tlačte na tú našu, aby odstúpila, to je podľa toho debilka nadomnou jediná záchrana pre celý svet. Zvoľte ho prosím za generálneho riaditeľa pre likvidáciu covidu vo svete. On, jedine on nás zachráni, on má riešenia. A ešte možno Obyvatel, ale ten iba kopíruje anonymné články. Tento kráľ Daniel to má ale z vlastnej hlavy. A toto sa normálne pohybuje medzi ľuďmi, pane Bože pomáhaj nám.

  154. Ty čo máš hovno namiesto mozgu a schovávaš sa za Anonyma : 14:53 takže ty si akože napísal niečo zmysluplné ? Jediné čo si tu dokázal je kydať na mňa a to je teda dosť úbohé !

  155. Doktor Piják, idol antivaxerov, a v ťažkom stave s covidom? Ten, ktorý sa preventívne napchával ivermectinom? Ako je to možné, že nezabral? Aj tak si ale myslím, že ak sa z toho aj dostane vďaka enormnému nasadeniu zaočkovaných zdravotníkov, tak on niečo vymyslí, aby nebol za blbca. Napríklad že mu pomohol ten ivermectín alebo nejaký ľudový liečiteľ. On je relatívne mladý, ale čo tí starší, ktorých prehovoril aby sa neočkovali a tým ich poslal na istú smrť?

  156. Pán Majko, prepáčte, ale pridávam sem link na dezinformačný a konšpiračný web plný nezmyslov a bludov. …zaslobodu.sk

    Vážený „obyvatel“ snáď neprešiel týždeň v roku, aby si sem nepridal link na nejeký dezolátny web, prispôsobený čitateľom s IQ škvárobetón. Jedným z nich bol aj horeuvedený. Tento webový portal sa venuje výlučne vakcinácii, vysmieva sa a spochybňuje vakcíny, opatrenia a vysmieva sa uznávaných infektológov. Autor tohto webu minimálne rok propaguje veterinárne antiparazitikum ivermectin ako zaručený a vysokoúčinný prostriedok na liečbu COVID19, a tento postup propaguje ako najsamlepší.

    Autor tohto dezolátneho a konšpiračného webu MUDr. Piják, dnes zaľahol s COVID19 v Univerzitnej nemocnici v Bratislave a dožaduje sa liečby, ktorej sa vysmieval, od lekárov, ktorým sa vysmieval a nazýval ich vymletými.

    Tohto dezoláta, primitíva a antivaxera tu obyvateľ vyzdvihoval ako uznáveného doktora, ktorý ma iný názor, iný pohľad, a neviem ešte čo.

    Túto krajinu čaká pol roka lockdown, brutálne ekonomické škody, rekordná smrtnosť, prvé miesto na svete, čaká nás rozsiahla humanitárna pomoc. To všetko vďaka ľudom ako obyvateľ, daniel a podobný. Máte toto všetko na svedomí.

  157. Dezolat ty si nejako riadne vyšinutý ! Prečo ďakuješ za všetko mne ? Ja som vymyslel covidovú tyraniu ? Ja tu pretláčam nefunkčné „vakcíny“ ?
    Sa zobuď !

  158. Pre Anonym 17.03
    Mas pravdu. Nebezpecny clovek bez urovne. Ako kazdy narcis. Skoda, ze to psychicky nezvladol. Mne je jedno, ci tam je Smer alebo Olano. Ta sama funkcionarska zberba. Co na nom bolo dobre, ze zatvaral ludi minulej vlady Smeru. To sa mi pacilo a paci. Rovnako sa mi bude pacit, ked nova vlada bude zatvarat tieto sucasne pijavice. Aspon za tych 24 milionov uliatych cez Pezinok, ak uz nie za ostatne kamaratsafty.

  159. Jaro a dezolat. Ako radostnu zvratenost tu prezentujete a zaroven sa tu odbavujete na chorobe cloveka ktory ma iny názor. Vam uz to dobre hrabe, ved zomieraju aj zaockovani ludia a aj lekári.

    https:/

  160. Obyvatel 17. novembra 2021, 22:50 – tak teda v ciste odbornej problematike, ktoru sucasni odbornici studovali dlhe roky a vzdelavaju sa po cely zivot, robia vedecke vyskumy, musia mat publikacnu cinnost – Ty hovoris o inom nazore.
    A este aj mysliacich ludi osocujes, ze im dobre hrabe…

  161. Miloš tak ked si dovolia na mna napisat ze som zodpobedny za umrtia, alebo ze ich mam na svedomi a podobne sprostosti tak to je v poriadku.? Ved ked to niekto napise na teba tak hned podavas TO. Ked tu napisu na toho MUDr. ze je primitiv a dalsie urazky, tak toje tiez v poriadku, ze? A ked sem dam link na podobny pripad len v opacnom garde kde sa zaockovany lekar otrasne vyjadroval o neockovanych a dokonca ten lekar po zaockovani zomrel, tak to zmazes. Miloš Miloš nedobre robis s takouto cenzurou a propagandou. Uvidis ze raz ta budu ludia za to odsudzovat.

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img