Sociálne siete, ale aj verejné diskusie na internete výrazne odstraňujúce cit a prirodzený ľudský odpor voči hrubosti a násiliu docielili stav, kedy tak často opakované slová ako fašizmus, vrahovia národa a iné slovné zvraty používané hlavne „hej Slovákmi“ a ľuďmi cielene odmietajúcimi zaužívané spoločenské normy a pravidlá (aj tie nepísané), sa stali určitým štandardom v bežnej komunikácii. Ľudia ich prestali brať vážne a pripisovať im v minulosti prislúchajúci význam. Spoločnosť zahltená informáciami si časom jednoducho zvykla a tak došlo k tomu, že aj vojna a s ňou spojené nekonečné utrpenie začína byť pre ľudí niečím, čo akosi prirýchlo považujeme za štandard.
Ide o moc, peniaze a zápas o vplyv nad teritóriami
A to platí v malom, aj veľkom. Samozrejme, aj pri vojne platí, že niekto na konflikte zarobí, inému ide o získanie teritória, ďalšiemu o vplyv a moc a – úplne bežný človek trpí. Na strane jednej, ale aj druhej.
V súčasnom konflikte je pomenovanie víťaza skutočne problémom. Otázne je, či tento konflikt víťaza mať bude. Ukrajina bude rozbombardovaná, Rusko na okraji civilizovaného sveta a Európska únia plná ľudí z vlastnej krajiny utekajúcich pred bombardovaním a cieleným vyvražďovaním.
Po dvoj ročnom likvidovaní ekonomík štátov európy a vlastne sveta, ďalšie problémy so zdražovaním a vysokou infláciou. Ďalšie skrachované firmy a ďalší ľudia – hlavne mladé rodiny v neriešiteľných situáciách a vážnych ekonomických problémoch.
Stále viac ľud sa nebude mať kam vrátiť
Bombardovanie infraštruktúry a miest Ukrajiny pokračuje. Ďalšie tisíce ľudí dochádzajú o domovy a aj po vojne sa vlastne nebudú mať kam vrátiť. Ďalšia bolesť zo straty blízkych a to nielen na strane Ukrajincov, ale aj bežných ľudí žijúcich v Ruskej federácii. Tam ešte aj nepredstaviteľné zdražovanie a ďalšia chudoba.
Mladé dievčatá a ženy sú znásilňované, týrané, mrzačené a unášané
Aj tento vojnový konflikt má svet možnosť pozorovať vlastne online. Vidíme mŕtvoly na uliciach, exhumáciu civilných obetí z hromadných hrobov a nevidíme tých, ktorých telá boli spopolnené v mobilných krematóriách privezených Ruskou armádou.
Vidíme utrpenie, znásilnené, týrané a zmrzačené mladé dievčatá. Tie unesené na prostitúciu či predaj nevidíme. Zostanú nezvestnými a raz možno aj zabudnutými obeťami vojny.
Ľudia prestanú mať chuť a záujem pomáhať
V každej spoločnosti sa nájdu aj múdri, hlupáci, čestní ľudia, ale aj zločinci. Výnimkou nebudú ani utečenci pred vojnovým konfliktom k nám, či ďalej na Západ.
Ľudia na začiatku konfliktu prejavili neskutočnú spolupatričnosť, súcit a ochotu pomôcť. Ale aj pomoc bežných občanov má svoje hranice. Niekedy „len“ pomáhajúci príde na to, že ubytovať si do dovtedy kľudnej domácnosti mamičku s tromi deťmi nepoznajúcimi reč, návyky rodiny ubytovateľa, či pravidlá dovtedy dodržiavané v domácnosti môže byť náročné, ba až dlhodobo neakceptovateľné.
Aj ten, kto je pomôcť ochotný, raz narazí na limit, čo si môže dovoliť. No a potom nastane problém. Pretože ľudia utekajúci pred vojnou pomoc budú potrebovať dlhodobo. Dokonca aj po vojne. A my tak ani len netušíme, dokedy…
Hrozí ešte väčší a ničivejší konflikt, napätie bude silnieť
Putin sa vyhráža stále a jednoducho nechce pochopiť, že nemôže diktovať nielen Ukrajine, ale ani Švédsku, či Fínsku. Nechal sa stavať do pozície „veľkého medveďa“ a vlastné divadelné predstavenie zobral tak vážne, že sa s úlohou stotožnil. No ostatní mimo jeho veľmi obmedzenú bublinu z divadla odišli…
Spoločnosť zaznamená výrazné zmeny
Vďaka dva roky trvajúcej kríze vyvolanej COVID-19 a s epidémiou spojenými opatreniami, sa spoločnosť zmenila. Veľmi, možno viac, než sme si dnes ochotní pripustiť.
Po tejto vojne vyvolanej agresorom Putinom, bude zmenená úplne. Len ešte nevieme, ako presne. Vieme však, že hodne a že sa zmeny dotknú každého z nás.
Do politiky sa dostávajú egoisti, psychopati a ľudia bez základného pudu sebazáchovy
Doba je tu skutočne zvláštna. Do politiky sa stále viac a intenzívnejšie tlačia ľudia, z ktorých určité nie malé percento by s najväčšou pravdepodobnosťou malo problém získať právo viesť autobus plný ľudí – povinné psychotesty to istia. No viesť spoločnosť v demokracii nárok majú.
Takíto ľudia opojení mocou následne strácajú pud sebazáchovy a akékoľvek zábrany. A namiesto pocitu vážnej zodpovednosti samých seba presvedčia o tom, že môžu všetko. Následne majú záujem svoju moc upevniť a zlo dostane zelenú a nové meno. V súvislosti s poslednými udalosťami vo svete – Putin…
– – –
Ak je vám text povedomý a aplikovatený v menšom, napr. vo vašej obci, meste alebo komunite, nemýlite sa. Pravdepodobne ide o rovnaké zlo, len v o niečo menšom meradle.
Nuž totálny rusofób sa nezaprie…a určite ním nie ste iba od začiatku vojny, však??
ffdf 15. apríla 2022, 18:30 – kludne napiste, v com sa mylim. Prosim konkretne. Vdaka.
Ľudia už ozaj stratili chuť pomáhať,hlavne keď vidia,že z tej prázdnej špajze sa pre Ukrajinu vždy peniaze nájdu.
Zlo má už dva roky meno slovenská vláda +pezinská skládka.
A ty si Miloško ich poiskok.
van 15. apríla 2022, 18:45 – skusim po druhy raz – kludne napiste, v com sa mylim. Prosim konkretne. Vdaka.
Miloš, čo si napísal platí aj pre iných. Nie len pre Putina. Bush, Clinton, Blair, Albrightová, je ich dosť. Len sa o tom nehovorí. Alebo nesmie hovoriť?
Skôr ako vás, si vypočujem tohoto pána, ten nazýva veci pravými menami https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1710790912599202&id=562858970725741
Dávate zlu meno Putin, ale naša vláda na čele so Zuzou vám nevadí
Obhajujete tu Ukrajincov ale neukážete ani v jednom článku koľko zla tu porobili
Vy len kopírujete informácie z iných, nedôveryhodných médií, ale čo sa deje na Slovensku, to je dôveryhodné
To, že ste fanúšikom Ukrajiny už roky neznamená, že nám môžete vnucovať svoj postoj a všetkých čo majú opačný názor nazývať mentálne nevyspelým
Nemal by ste písať takéto články, lebo nemáte objektívny postoj
Sereďanka daj link na dôveryhodné medium? Facebook to nie je ani náhodou.
Zlo má meno plešatý malý ocot
Aj na fasabuuk moze mat pristup rozumny clovek. Ale hrica a nejaka sliepka to urcite nie su.
Majo ty si šašo liberálny.
Koľko stojí váš názor,respektíve to,aby ste písali to čo vyhovuje určitej skupine ľudí ..Doporučujem si naštudovať históriu,stačí tá krátkodobá.NATO sa v príležitosti biznisu neštítilo oveľa väčšieho zla.Nemyslim si,že to čo sa deje teraz je v poriadku,ale keď napíšete A,napíšte aj B.Dufam že som vás nijako neurazil,len moja predstava novinára,toho správneho,ide ruka v ruke s nestrannostou
Sereďanka 15. apríla 2022, 19:36
Kolko zla tu Ukrajinci porobili? Prosim dajte konkretny priklad a zdroj. Inak tliachate hluposti.
Sereďanka 15. apríla 2022, 19:36
Vláda nemá na čele nejakú Zuzu-asi myslíte p. prezidentku Čaputovú…husi ste spolu pásli?? Ale premiéra, ktorý sa volá p. Heger. Vráťte sa ku sporáku alebo k záhonu prosím.
Majko po voľbách môžeš zavrieť redakciu .
Pre Uc20:39 a ty sa vráť k svojim liekom ktoré ti predpísal pán doktor,užívaj ich podľa predpisu , choď do prírody zelená ukludnuje a zober zo sebou aj Majka podel sa z liekmi a možno prídete na iné myšlienky ako nasierať ľudí.
Minister Smraď,to si myslel Jara Naďa?
Pan Majko. Nevnucujte tu prosim Vase nazory, ved sa nazyvate novinarom. Putin agresor? A co poviete potom na Bidena, Obamu a spol. ked armafa USA utocila a bombardovala napr. Juhoslaviu, Kuvajt, Irak a pod.. to nie su agresori? Co ste tobili Vy ked sa Vasi indiansky susedovia zacali roztahovat a robit Vam zlobu. No branili ste sa, prirodzene. Preco by Ukrajina nemohla ostat neutralna? Preco sa NATO rozsiruje na vychod a obklucuje Rusko? Aky a kto ma na to dovod? Nad tym ste nerozmyslal? Co by robili USA keby niekto na hraniciach v Mexiku rozmiestnil tazke zbrane a armadu tak ako to robi NATO? Ste prefsa novinar, tak nepodsuvajte, ale informujte. Dakujem za porozumenie.
Daniel 15. apríla 2022, 21:13
Daniel synak, prečo ma urážaš a prečo sa nasieraš keď má niekto iný názor ako ty? Nerozumiem ti celkom synak.
Ja som ten pravý Daniel a tamten psychopat o kúsok vyššie iba zneužíva moje meno. Ja nikdy do nikoho nerýpem pokiaľ nejaký pošahanec nezačne rýpať do mňa.
Treba posudzovať vpád Ruska na Ukrajinu v širších súvislostiach. S vojnou vôbec nesúhlasím, ale naozaj si myslíte, že sa Putin v jedno ráno zobudil a povedal si, že nabehne na Ukrajinu? Len tak?
Putin utoci na ukrajinu uz 20 rokov. Cez oligarchiu a politickych prisluhovacov (prvy neposlusny bol az Timoscuk ktoreho rusi otravili a zostal zjazveny) sa snazil urobit druhe bielorusko. Prvy utok na hranice bol v 2014 kedy zobral ukrajine krym.
Na večné časy s USA a dokonca sveta budeme žiť v sračkach, to vám garantujem, ja anonym.
PreAnonym 16. apríla 2022, 0:42
Zjavne máš nasrané v hlave.
To je naozaj smutné sledovať koľko ľudí výtoči ak Majko nazve „zlom“ človeka čo poslal na smrť tisíce vlastných vojakov, jeho armáda zabija, znasilnuje, rabuje na Ukrajine, strieľajú na evakuacne koridory, doma zátvara každého kto vysloví slovo vojna a celemu svetu sa vyhráža jadrovými zbraňami….čo iné je podľa vás zlo ak nie toto?…
9. Maja sa blizi dufam ze dovtedy Putin tu 3dnovu operaciu stihne tak ako dufal ze Moskva ovladne Cierne more a nakoniec Cierne more ovladlo Moskvu 🙂
A zase, lebo Nato, lebo Biden, lebo USA, lebo, lebo. To ospravedlňuje to vraždenie civilného obyvateľstva? Kto tu koho napadol, kto je agresor a koho sa máme v prvom rade my báť, lebo po dobytí Ukrajiny sme my na rade? Nie náhodou ten hitler 21.storočia putin? Keď to tak čítam, u nás bude mať ľahkú robotu, kolaborantov a vlastizradcov je tu dosť. Zdvihnete ruky, pokloníte sa ruským osloboditeľom, ponúknete im svoje ženy a dcéry a taká Sereďanka ponúkne rovno seba.
Opatrne s tou seredankou. Pokial poznam rusov, aj ten tupy opily muzik ma svoju hrdost. Danko, blaha, este ano ale….
..ludia uz nacisto osprosteli..vsetko vidia jasne a vedia presne..to cely svet sa sprisahal a chce ublizit Rusku..jedinej perle demokracie na zemi…chudaci Ukrajinci co zazivaju to co tu uz v dnesnej dobe nema co hladat..chudaci obycajni Rusi co budu trpet sankciami,co trpia represiami len preto ze ten byvaly agent KGB trpi stihomamom…
Ratafak,máš vo všetkom pravdu,ale koľko rokov to chceme takto ešte konštatovať? Ja nemám ani problém,ak sa bude niekto za svoje činy zodpovedať.No najprv by musel byť postavený pred súd.Ale ako? Je treba si uvedomit,že toto všetko je zlyhanie predovšetkým politikov na jednej a aj na druhej strane.Ako by sa nám všetkým zapáčilo potrestanie agresora,reálne to nie je možné,alebo keď,tak len za cenu svetovej vojny.Toto si treba uvedomiť a hľadať riešenia.Takto,ako to vyzerá,je to na veľa,veľa rokov.Slovensko,skôr,alebo neskôr bude mať stále ťažšiu situáciu.A môžme sa aj roztrhať,bez Ruska trvalý mier nie je možné nastoliť.Aj keby Ukrajina direkt Rusov vytlačila,je to len dočasne.Preto nestačí sa každý deň a každú hodinu rozčuľovať,ako sú Rusi zlí sankcie bez konca kraja,k mieru nás to nepriblížil.Jedine by mohlo pomôcť,ak by sa v samotnom Rusku niečo zmenilo.Inak to nevyzerá dobre.
16. apríla 2022, 8:43
To nie je ospravedlnenie ale porovnavanie faktov. Mame sa tvarit, ze spinavosti jednej strany netreba brat v uvahu? Lebo teraz je tu Ukrajina? Treba merat rovnakym metrom a nie mat klapky na ociach. Ak nie, tak drzte huby aj nadalej. Doteraz to vsetkym citlivym empatickym ludomilom islo perfektne.
Prečo musím každý deň v médiách pozerať na toho sfetovaneho herca z Ukrajiny vo svojej životnej úlohe?
Prečo nám prikazuje čo máme robiť?
Vysvetlí mi niekto prečo existuje snaha európskych politikov na pozadí vojny čím skôr dostať Ukrajinu do EU? Prečo vôbec toto prezentujú ako prioritu? Krajina, ktorá ani pred vojnou nespĺňala kritériá na prijatie do EU a teraz už vôbec nie, nemôže o tom spoločenstve ani len snívať. Čo sa odohráva v slobodomurárskych kruhoch, aká hra?
Podľa môjho názoru iba seriózne vyšetrovanie môže dokázať, či viacej civilistov zabili Ukrajinci, alebo Rusi ….. všetko ostatné čo nám ponúkajú médiá sú dezinformácie ….
Zlo má nové meno : ZKORUMPOVANÉ MÉDIÁ spoplatnené doláru . To je môj názor.
Ak by boli médiá nestranné, neskorumpované tak nám ponúknu informácie aj z Ruskej strany, ale radšej nám vymývajú mozgy …
@Anonym 16. apríla 2022, 9:26
Sankcie su riesenie a existuju prave kvoli tomu aby sa to v rusku zmenilo. Trva to vzdy dlhsie kedy sa naplno prejavia ale prejavia sa, o tom neni pochyb. Nikto neocakava ze niekto dostane Putina pred sud. Cele co zapad chce je nech ide do pice so svojimi imperialnymi chutkami, kludne nech si tam daju dalsieho autokrata ale nech sa nejebu do suverenych statov tak ako to robi putin od svojho nastupu (vojensky+hybridne). Putin ma nasrane pretoze ak by ukr zacala tazit svoje nerastne bohatstvo tak by sa mohlo stat ze rusko by uz viac nebolo potrebne 😉
@Anonym 16. apríla 2022, 9:49
Ved si prepni na rusku statnu tv. Tam mozes pozerat svojho senilneho idola 😀
Tak chujovi neponuknu info z ruskej strany? Ty joo, neponuknu. To uz nie je ani na lekara. On bude z tych zadavacov. Zadava novinarom co mu maju pisat. Lebo usa, lebo irak a kde si bol vtedy?
Vega – 50 ročné sankcie nepomohli zločincom z USA zlomiť ani Kubu a Rusko už vôbec nie, stačí si spomenúť na zločincov z Nemecka a ich obliehanie STALINGRADU ….. Úlohou amerických sankcií voči Rusku je pretrhať všetky obchodné vzťahy medzi Európou a Ruskom tak, aby tieto prebrali USA. Uvediem príklad: Teraz sme závislý na LACNOM ruskom plyne a potom budeme závislý na DRAHOM americkom plyne … Ukrajinci sú iba prostriedkom a hlavne obetou v tejto vojne za záujmy USA …. to jesť môj názor !
pre Vega a podobne hlavy, ved preco si doteraz netazila ukrajina svoje ale kradla rusky tranzit plyn ktory len prechadzal cez ukrajinu? A taketo nieco napise len dement co nevie co pise ale presto vsetko to hlasa a pise, „Sankcie su riesenie a existuju prave kvoli tomu aby sa to v rusku zmenilo“ tak napriklad v minulosti len za jeden rok rusko stratilo na sankciach eu 50 miliard ALE eu stratila v tom roku 240miliard. A zaroven v rusku to nastartovalo proces rozvoja intenzívnejšej sebestacnosti. Ale pockaj co bude v eu buduci rok. Uz teraz sa hlasa narast cien energii az 100% cize narast uplne vsetkeho na co sa len pozries. Tak tu prosim nepis takeho hluposti.
Nepomýlil si si názov? Zlo má nové meno U S A? Nebudem to rozoberať bližšie ale len či nahodou si sa nezmýlil?
Radsej 100 Putinov ako jedneho Zmrdovica,ModroknizKARA, Vodkoveho knaza a hufnicu Zuzanu 🙂
Cestujem do Trnavy a na stanici si ale šiesti mladí Ukrajinci fajčia 😡.Tak som im pekne ukázala tabuľu o zákaze fajčenia.A nemajte obavy,to isté si vypočuli aj naši slovenskí chlapci.
Anonym 16. apríla 2022, 9:26….viacmenej s tebou súhlasím, ale v tom Rusku dôjde k zmene asi až keď si dostatočný počet Putinovych oligarchov uvedomí o koľko majetku a biznisu ich Putin svojou vojnou pripravil..a na to su tie sankcie…alebo keď obycajnym ludom dojde ze počet chýbajúcich synov a otcov rodín už presiahol únosnú mieru..
pre M&M,On sa nepomylil,trci z americkeho analu,resp.uz je tam cely,iba nechet mu trci.
zlo pochadza z ameriky a verneho reproduktoru bruselu.
Aha, takže americkí vojaci vraždia civilistov na Ukrajine. 13:22 si odpad spoločnosti a prvý by si utekal na ten západ, keby si zbadal ruského agresora za humnama. Možno z toho západu aj píšeš tieto proruské príspevky.
Lacko má pravdu. Aj anonym 12:20 má pravdu.
Sankcie Rusko nezlomia.
Realne som ochotny diskutovat o tom, ci su krajsie Ukrajinky, alebo Rusky. Ci som mal lepsie espresso v Kyjeve, Mariupole, Odesse, alebo v Moskve, ci Saratove. Ci som sa viezol lepsim / horsim vlakom, letel lepsim lietadlom, alebo sa mi viac pacilo Cervene namestie, alebo Majdan Nezavislosti.
Ale diskutovat o tom, kto pri vojne na ktoru dal vo februari 2022 rozkaz Putin a bombardovani Ukrajiny je AGRESOR a kto je obetou – prepacte moju otvorenost – ODMIETAM.
Nemam cas, zaujem a ani chut riesit ubolene duse obdivovatelov vychdu z bezpecia a slobodneho zapadu.
A nemam chut riesit ani tych, ktori dlhe roky spolu s rodinami zarabaju peniaze a ziju v GB, Svajciarsku a inde na demokratickom zapade a odtial velebia totalitny vychod a rezimy zlocincov Putina, Lukasenka a vsetkych Kimov, ktorych ich matere vyvrhli.
Nakolko som precestoval znacny kus Ukrajiny, Ruskej federacie, Bieloruska, USA, ale aj dalsej stovky krajin, odporucam – menej kopirovat nezmysly a viacej cestovat. Mozno osobne poznanie bude hodnotnejsie, ako cielena propaganda.
Tito nažehlení zločinci a psychopati hrají nyní na Ukrajině vabank o svoji světovládu nebo taky o svůj definitivní konec na smetišti dějin. V podstatě je to 3. světová válka, zatím bez apokalyptických jaderných rachejtlí. Zatím. Zásadní problém je ale v tom, ze se taky hraje o budoucí osud téměř osmi miliard naivních otroků, kteří to ovšem většinou ani netuší. Netuší, že dnes se na Ukrajině hraje o jejich osud a osud jejich potomků ani to, že jsou jen moderními otroky prohnaných a všehoschopných „světovládců“ ze Západu. A v případě, že chazarská mafie zcela ovládající Západ, tuto válku proti soustavně obelhávanému, ždímanému a opovrhovanému lidstvu vyhraje (zatím tomu nevěřím), čeká naivní otroky velmi těžký globální digitální koncentrák v režii těchto zločinců vyznávajících jen mamon, Satana a vlastní nadřazenost. Mnohé kroky bruselské věrchušky pracující taky v jejich režii připomínají úlety feťáka na tripu a jsou jen malou ochutnávkou budoucího koncentráku. A toho se jako myslící a slušný člověk dožít opravdu nechci.
Vdavam hold obrancom ukrajinskeho pobrezia za potopenie kopy stareho srotu s nazvom kriznik Moskva. Len tak dalej! Smrt ruskym fasistom a prznitelom malych deti a zien.
Ruské prasce na Donbase utrpia historickú porážku, ešte o 300 rokov sa to ukrajinské a európske deti budú učiť na dejepise. Sláva Ukrajine.
A kedy sa Ukrajina odpojí od ruského plynu?
Naši predkovia prežili mongolské nájazdy, turecké hordy,
prežijeme aj my ruské hordy s ich nájazdami.
Deti sa raz budú učiť v škole o troch rovnocenných
dobyvateľoch.
Putina uz nikdy nikto nebude brat vazne, ani jeho slovo, ani jeho vyhrazanie. Skoncil dedo jeden stary a ti jeho uchylovia vojaci pozberani z okrajovych casti jeho imperia skoncia pred sudom. Su horsi ako IS. Najblizsie dni ich ukazu v plnej nahote. Nemaju nic, prehraju vojnu a pojdu domov s placom alebo ich pozeru tulavi psi popri ceste. Rossia idi na chuj.
Ukrajinu postavia nanovo bud EU alebo domaci oligarchovia. Rusi budu srat stale do dier v zemi a budu spokojni.
Zásadný problém nám tu všetkým uniká!!!!!!!Majko,kto je agresorom,to sme s všetci zajedno,Nič to ale reálne nerieši.!!!!Sú tieto možnosti,zamiešať sa,čo by znamenalo 3.svetovu vojnu,zbrojit,rozširovať NATO,je tiež len odkladanie problému.Vojenska porážka Ruska je len zbožné prianie vojnových stvacov.Sankcie?Koho už kedy zlomili sankcie? Puč v Rusku,ako bol Chile alebo v Argentine,alebo v arabských štátoch.?To zrejme nevyjde.Zostava sa len dohodnúť,inak máme vojnu do nekonečna.
Edo 16. apríla 2022, 17:23 – som rad, ze ste to napisal tak zrozumitelne.
Anonym 16. apríla 2022, 17:29 – preco „pripadne povstanie nespokojnych obcanov „zrejme nevyjde“?
Anonym 16. apríla 2022, 17:29
Pan anonym, miesat sa do konfliktu nie je zakazane, pomoc napadnutemu narodu nie je zakazana. Takze dodavka zbrani Ukrajine je uplne legitimna. Rosirovanie NATO napr.o Finsko a Svedsko nie je oddalovanie problemu, ale reakcia na ruSSku expanziu. Kazdy stat ma pravo sa zaradit. A sankcie mozno zaberu, uz su naznaky ze Russka federacia je v platobnej neschopnosti. Mame 21. storocie, uz asi nestaci len nafukovat svaly a robit prehliadky na namesti v Moskve. A hrozit jadrovymi zbranami. Mr. Putin skonci.
17:29 si robíš srandu? S ruskými vrahmi sa dohodnúť? Čo to akože znamená podľa teba, vzdať sa? Myslíš, že oni skončia na Ukrajine? Že sa im dá veriť? Aj v 68 sme sa dohodli, že?
Miloš Majko
Skor si myslim, ze tam bude prevrat vojensky, ako nejake civilne povstanie. S hrozou som minule cital informaciu, ze vyse 80% obcanov RF suhlasi s terajsim smerovanim a vojenskym tazenim na UA. Keby ti len vedeli, ze co tam stvaraju ich synovia a snubenci.
Miloš Majko uz si moc trapny,uz ma akoze nebaviš si taky ozaj moc pošahany.Nemas co robit nudis sa tak tu uz kokotiny davas.mal by si sa dat liečiť.
Tak sa teda ešte vyžívajte vo vašich klamných snoch.
Ahojte pekny den prajem
Ukrajinské internetové spravodajstvo..t.me/s/rezident_ua
Pre Cigani 16. apríla 2022, 18:18
IQ hupacieho koníka
Pozrite si dokument od nemeckého novinara..Ukrajinská agonia-utajena válka
Akože už som nasraná aj ja,doteraz som pomáhala,ako som vedela,ale už stačilo.V trnavskom parku si mladí ukrajinci,ktorí určite nemali 18 rokov, veselo slopú.Keď im na hraniciach dávajú letáčiky,kde nájdu pomoc,treba im tam aj dopísať,že na Slovensku je požívanie alkoholu na verejných priestranstvách zakázané!Chodia po charitách, majú tu výhody,vysmiati sú ako lečo a kupujú si tu alkohol.Nemala naša slávna vláda už vo štvrtok avizovať,ako konkrétne pomôže slovenským občanom?
Anonym 16. apríla 2022, 19:28
Presne v tom istom parku sme slopali aj my s kamošmi ešte za komančov a mali sme asi 17 rokov. Bowle z konzervy sme si dávali. A naši tatkovci chodili do roboty a nemuseli sa brániť lotrom z Východu, čo im zabíjali ženy a deti.
Pan Majko, nerozmýšľali ste nad tým, že by ste ,,nezávislé internetové noviny“ premenovali na BLOG Miloša Majka? Lebo táto stránka je len o vašich názoroch nech sa to týka akejkoľvek témy, ak má niekto iný názor nerobí vám problém ľudí urážať. Toto je novinárčina? Nenarazam teraz len na tému Ukrajina..
Bowle, mňa nezaujíma čo bolo,ale čo je teraz.
A preco si myslis, ze mladi ukrajinci budu ini ako nasi chalani? Tiez skusaju vsetko, chcu zit…
Marek 16. apríla 2022, 20:04 – nie, urcite nie.
Tak ako na semafore by ste mal rozlisovat farby a podla tej aktualne svietiacej sa zariadit, bolo by fajn rozlisovat, co konkretne citate.
V novinach su publikovane napr.:
– spravy
– reportaze
– cestovanie
– krimi spravy
– nazory a podnety
– tlacove spravy
– sport
– volny cas
– Muzeum totality
– Transparentna samosprava
– Klamstva primatora Tomcanyiho
– Zivotne prostredie
– Podnikanie a dalsie
a aj
– „Tak to vidím ja“
To je rubrika vlastnych nazorov.
Striktne oddelujeme nazory od spravodajstva.
Problem vidim v pozornosti, vzdelanosti a rozhladenosti znacneho mnozstva citatelov.
A pritom staci tak malo – neprehliadnut AUTORA clanku a RUBRIKU, v ktorej je prioritne zaradeny.
Co sa tyka urazania – prosim, koho konkretne som urazil?
Ja vidim arogantne prasata vystupujuce ANONYMNE a utociace na PODPISANYCH autorov clankov.
Je smutne, ze pisete o urazkach mne a prehliadate tie, ktore smeruju proti mne, kedze ja len reagujem na anonymov.
Vyzyvam kazdeho anonyma ktoreho som urazil, aby sa branil. Rad sa s nim stretnem pred vysetrovatelom, alebo v sudnej sieni.
Na zaver – noviny som pred cca 15 rokmi zalozil s pravidlami, ktore platia a ctime ich dodnes. Asi preto sme tu.
Jednoznacne aj tu pritvrdzujeme a evidentne utoky na redakciu, autorov clankov a podpisane osoby budu (su) riesene bud ich odstranenim, alebo obranou pravnou cestou.
Este pre doplnenie – ak niekto na niekoho nieco napise, my skutocny stav nepozname a nie sme organ, ktory ma opravnenie posudzovat relevantnost diskusneho prispevku, preto postupujeme / odporucame postupovat podla platnej legislativy.
Ale spat k neme – mojmu nazoru.
Nemusite s nim suhlasit. No na nesuhlasim s tym, aby som bol obmedzovany v publikovani vlastnych nazorov zalozenych prevazne na OSOBNOM poznani problematiky.
Je to minimalne nevhodne, kedze pristup do media ma kazdy a po registracii dokonca moze (blogy) kazdy aj pisat.
Ak som nieco nevysvetlil dostatocne zrozumitelne, kludne ma kontaktujte telefonicky.
To znamena, ze ked niekto utecie v strachu o zivot z rodnej zeme, tak nemoze si vypit, nemoze mat bavorske auto alebo ako to je?
Miloš Majko 16. apríla 2022, 20:45
Takže tu je jedna urážka nejakého „miestneho“:
Miloš Majko 16. apríla 2022, 12:29
Miestny 16. apríla 2022, 11:38 a Miestny 16. apríla 2022, 12:12 – za beznych okolnosti to nerobim, ale tu musim…
Ty DEBIL, v zaujme ochrany vlastneho zdravia a zdravia blizkych osob, sa nechaj vysetrit u odbornikov. Ak bude stanovisko ze splnas podmienky svojpravnosti, popros niekoho pricetneho v Tvojom okoli, aby Ti precital, kto je AUTOROM tejto TLACOVEJ SPRAVY.
Bavor,nebojuje sa na celej Ukrajine.A ešte ma štve,že Zelenskyj má v Taliansku vilu, ktorú strážia policajti a nechce tam ubytovať svojich.
Nie, to nie je urazka. To je konstatovanie stavu miestneho debila. A kedze si taky isty…. sak ty vis.
Anonym 16. apríla 2022, 21:19
Je mi jasne, ze pozemne boje nie su po celom uzemi Ukrajiny. Avsak rakety okupantov padaju hocikde od Lvova po Luhansk. A k tej vile, je prezident povinny niekomu poskytnut svoj majetok do uzivania aby mu ho obsrali ci znicili? Ty by si tak urobil?
Anonym 16. apríla 2022, 21:24
Na Vašom mieste by som si naštudoval slovenskú gramatiku predtým, než niečo napíšete. Nemyslím to ako urážku.
Anonym 16. apríla 2022, 20:26
A čo je teraz? Ukrajinskí tatovia sa bránia voči ruským hovädám.
Anonym 16. apríla 2022, 13:06
Moja a to si im kde ukazala na tej osratej seredskej stanici ci kde?
MM 20.45😁😁😁😁tažká shizofrénia,skús si po sebe prečítat,čo si napísal a zamysli sa nad tým. Aj keď si myslím,že na nič neprídeš aspoň to vyskúšaj.
Balkánsky siptar z Trnavskej 15 25 jediný rozumný náhľad na túto situaciu.Tichto zradných politikov
zlo ma nove meno zelenskyj.
mazac MM, uz sa poti.
forbes.com
14.oktobra 2021
Kenneth Rapoza
Ukrajina 2021:Kríza pokračuje
Anonym 17. apríla 2022, 10:41 – nemaj obavy, ja problem nemam. Uzi si slobodny nazor, veleb pre mna za mna aj Kima. Inak, dokazes rozpisat v rozvinutej vete aj dovody?
Len tak rozmyslam, preco to neskusis niekde v Tebou milovanom Rusku…
Ak by sa v minulosti razantne odcudzovali VŠETKY vojenské agresie, nemusela byť ani tá súčasná. Lenže vy pokrytci a súčasní vládni aktéri schvaľujete AMERICKÉ agresie a odcudzujete RUSKÚ agresiu. Normálni a slušní ľudia odcudzujú VŠETKY vojnové agresie, ako zlo. Preto normálni a slušní ľudia volajú po mierových riešeniach, zatiaľ čo pokrytci a súčasní vládni aktéri posielajú zbrane muníciu, šíria nenávisť a snažia sa „torpédovať“ kroky k urovnaniu konfliktu agresívnou a nenávistnou rétorikou.
novinky.cz
8.10.2021
Zelenskyj a Pandora Papers:Cisár je nahý..
Asi takto 17. apríla 2022, 12:05 – napisali ste:
„Ak by sa v minulosti razantne odcudzovali VŠETKY vojenské agresie, nemusela byť ani tá súčasná. “ a „Normálni a slušní ľudia odcudzujú VŠETKY vojnové agresie, ako zlo. “ – SUHLASIM NA 100%
„Lenže vy pokrytci a súčasní vládni aktéri schvaľujete AMERICKÉ agresie a odcudzujete RUSKÚ agresiu. “ – neviem, kde ja urcite nie.
„Preto normálni a slušní ľudia volajú po mierových riešeniach, zatiaľ čo pokrytci a súčasní vládni aktéri posielajú zbrane muníciu, šíria nenávisť a snažia sa „torpédovať“ kroky k urovnaniu konfliktu agresívnou a nenávistnou rétorikou.“ – NECHAPEM uplne dobre. Mozno presne. Mozete dovysvetlit?
MM ty to nepochopíš,si jednoducho iný.
Každý vola po mierovom riešení, ale to sa nedá pokiaľ budú stále ruské vojska tam kde nemajú čo robiť…mier nedosiahneš tak že budeš ustupovať agresorovi alebo že mu necháš kus svojho územia…on si potom bude nárokovať ďalšie a ďalšie…
Edo je odborník na teplú vodu, netreba mu pomáhať.
Anonym 17. apríla 2022, 12:27 – Sanovi odporucas dlhorocny pobyt na psychiatrii, u mna si urcil tazku schizofreniu, pod clankom o ozratej 15 rocnej slecne bez problemov napises, ze ide o protikampan Jankularovi. Tu napises, ze som iny.
Suhlasim, som iny, inak by som totiz pisal anonymne aj ja, sral by som na hlavu kazdemu a bavil by som sa na cudzi ucet tak, ako Ty.
Som iny a zaujima ma, aky si Ty. Anonym, dokonca aj Caputova. Hanbis sa za meno? Pises na tajnasa, lebo mas obavy z reakcie Tvojho okolia?
Fakt si myslis, ze prave Ty si ten normalny?
Som zhrozeny, ze kolko mojich znamych vie sucasnu vojnu vyriesit mavnutim ruky. Ze ved nech Putinovi ten Zelensky necha aj Krym aj Donbas a dobre bude…to ako keby moj sused preskocil plot ku mne na dvor a oznamil mi, ze si berie moju letnu kuchynu. Aj s autom, aj spajzu mi vykradne, pracku vezme a este mi aj zenu pretiahne. No konsky lofas mu dam, ujebem ho lopatou a zakopem ako psa pod hnoj. Asi tak. Slava Ukrajine!
Anonym 17. apríla 2022, 12:08
Porovnaj nejake info o udajnych danovych unikoch a potvrdene info z renomovanych agentur o przneni a zabijani ukrajinskych batoliat ruskymi prascami.
pre Miloš Majko 17. apríla 2022, 12:23
Miloš skúsim ja 🙂 Ľudia by mali odsúdiť všetky agresie – (nielen ruské) ale vieme, že sa to nestalo. Nestalo sa nič. Médiá, novinári, politici, mimovládky, všetci boli tichučko a šúchali s nohami. A sú ticho do dnes. Teda do okamžiku, keď isté veci prekročili mieru a začala vojna, lebo nenahovárajme si, že sa Putin raz ráno zobudil a povedal si, je nuda, poďme si zastrieľať. To je kravina. A spustila sa celosvetová vlna protiruskej nenávisti a zrazu perfektne funguje aj kolektívna vina, čo nebolo pri žiadnom konflikte. A stačí naozaj málo, málinko – používať jeden meter rovnaký a spravodlivý na všetkých. Lenže, to by bol ideálny svet, ktorý nie je. A preto sa bude „istým“ špinavostiam stále tlieskať a na ruské nadávať. Vitajte v 21. storočí. Zelenskyj a jeho spolupartajníci nech sa pozrú do zrkadla, lebo sú už ako soplavé deti. My chceme všetko hneď teraz zaraz okamžite. Nedáte? Ste zlí, horší, najhorší, vyberte si kde chcete byť, na koho ste strane a blablabla. Asi už zabudli čo vyvádzali počas Majdanu a čo a kto fungoval od 2014 na Ukrajine.
Podľa OSN počas 50 dní ukrajinskej krízy zahynulo 1892 civilistov. Pre porovnanie: za jeden mesiac operácie „Shock and awe“ v Iraku operácie Američanov zabili 7 400 irackých civilistov.
Pre Ratafak plachta 17. apríla 2022, 12:36
Už x-krát sa pýtam či vojna začala len teraz vo februári. Stále si to myslíš? Ktorá strana nebola ochotná komunikovať minimálne od r. 2014? Kto koho ignoroval? Prečo sa snažíš navodiť dojem, že všetko sa začalo rúcať až od 24.2.2022?
Vlado 17. apríla 2022, 15:26 – skusme od zaciatku – pises: „A preto sa bude „istým“ špinavostiam stále tlieskať a na ruské nadávať.“
Napis prosim, kto, kedy a kde inym spinavostiam stale tlieska.
Dakujem.
Anonym 17. apríla 2022, 16:30…vieš čo navrhujem že si zoberiem 2 izby z tvojho domu/bytu a k tomu kus záhrady…zároveň ja určim do akých spolkov budeš môcť chodiť a s kým sa budeš baviť…dúfam že sa takto dohodneme a nebudeš eskalovat napätie nejakým nesuhlasom ktorý by sa dal považovať ako provokácia…..no bavil by si sa s niekým, kto by ti toto navrhol..diskutoval by si o nejakom kompromise? Zvlášť ak ti už predtým zabral kus zahrady(krym)..
Pre Anonym, ,napríklad
https://www.archiv2.seredonline.sk/2022/04/14/dvojica-ukrajincov-napadla-zakaznika-cerpacej-stanice/
Ci to je v poriadku?
Igor 17. apríla 2022, 20:08 – podla mna to v poriadku nie je. Preto spravne zasiahla policia a verim tomu, ze dostatocne ucinne zasiahne aj justicia.
pre Miloš Majko 17. apríla 2022, 19:24
1999 bombardovanie Srbska – Dzurinda povolil prelety amerických lietadiel nad našou krajinou a do dnes je hrdý, že to urobil. Napriek tomu, že sme neboli členmi EU.
2003 invázia do Iraku bez rezolúcie OSN na základe sfalšovaných dôkazov o ZHN – do dnes túto Bushovu súkromnú vojnu nikto neodsúdil, médiá mlčali, mlčia a nikto nikdy nespomínal denno denné ničenie Irackých miest, či zabíjanie civilistov. Výsledok sú vyše 2 mil. mŕtvych civilistov. Ani naši papaláši sa ani dnes nestavajú kriticky k tejto akože vojenskej operácii. Navyše sú veľmi háklivý a akože nahnevaní, keď to niekto porovnáva. A pamätám si zábery z tv, kde sa Blair s Bushom objímajú a navzájom si gratulujú k výbornému výsledku invázie. Náš vtedajší premiér bicyklista bol úplne uveličený, že konečne niekto urobil so Saddámom Hussajnom poriadok. Čo tam po tom, že ako teraz Rusko ani vtedy USA s UK nemali mandát OSN na zásah proti Iraku. Načo by im bol. Veď máme 21. storočie, platí právo silnejšieho. Áno Miloš, aj keď ty si s tým nesúhlasíš lebo priznám sa, že nerozumiem novinárskej logike a neradi odsudzujete západné zmrdoviny, dejú sa. A nie sú o nič lepšie ako teraz tie ruské. Len Rusi nevlastnia toľko médií vo svete aby si kúpili správny názor medzi občanmi.
To by si sa Vlado divil, koľko portálov, trolov, médií a užitočných idiotov (ako si napríklad ty) vlastnia Rusi. Majú na to špeciálne financovanie, všetky ich ambasády sú banda špiónov. Amerika a západ im v tomto ani po členky nesiaha. Ale už im to prestáva fungovať, môžeš odvádzať pozornosť koľko chceš, ale takéto okaté vyvražďovanie vlastne bratského slovanského národa, znásilňovanie dievčat, evakuačné koridory rovno na Sibír a cielená likvidácia ukrajinského národa, už tvojimi drístami neospravedlníš a nezakryješ. Si obyčajný proruský vymetený mozog.
pre Vlado 15:26 plne súhlasím, treba používať rovnaký meter a nepomenovávať udalosti jednostranne. Niektorí to nevedia pochopiť resp. nechcú.
pre Anonym 17. apríla 2022, 20:54
Ruský troll kvakvakva furt to isté dokola. Zaujímavé, ak má človek iný názor, je ihneď proruský, putinofil atď. Počuj feši, iná kktina ťa fakt už nevie napadnúť? Čo ťa serie viacej? Že ty si vymletý truhlík, ktorý sa nezmôže ani na vlastný názor a musí to sem drbnúť pod anonymom, lebo ani nato nemáš gule sa aspoň podpísať krstným menom? Alebo fakt, že stále sa liberálnym hovnám nedarí presvedčiť všetkých len o jednej úradne povolenej pravde a verzii konfliktu? A čo sa ambasád týka, tak rozviedčíci sú na každej jednej. Na každej. A máš pravdu, Amerika je v tomto iná, tá si kúpi rovno vládu 🙂 Alebo ak, neposlúcha, tak si vymyslia prevrat alebo vojnu proti terorizmu 😀 Viď arabská jar. Zoznam špinavostí je dlhý.
Vlado 👍
Veru tak. Tu nema zmysel nieco pisat ci reagovat. Tato sustavna propaganda + vakcina = totalne nasrane v hlavach.
Vlado 17. apríla 2022, 20:38 – najdes prosim, ze by som niekedy ja oslavoval nasilie pachane na Srboch, Albanskych Kosovcoch, Srbskych Kosovcoch, na moslimoch v Srebrenici, na civilistoch v Iraku, Syrii, na ludoch v Rwande, alebo na komkolvek inom?
Kto dal Rusakom mandat ukradnut Krym a este predtym sa napchat na Donbas? Vidime ako chrania ruskojazycnych teraz. Rovnaju im bytovky raketami bez vynimky, lebo nemyslim si ze raketa rozlisi kto je ten pravy vyvoleny. Znasilnuju babicky, batolata a chlapcov. Krva hanbim sa ze som maturoval z rustiny, tfuj.
Anonym 17. apríla 2022, 16:10
Asi uvadzas doteraz oficialne, overene a identifikovane pocty mrtvych. Cisla urcite porastu, len to este potrva kym sa vsetko overi. Pocty budu mozno 10 nasobne.
TO SI OZAJ NEJAKI HLUPACI MYSLIA,ze tam vojaci znasilnuju babky alebo batolata?az tak vam drbe?ak vamn ahovoria,ze tam bojuju aj mimozemstania,tak tomu uverite,hlupaci?
Anonym 17. apríla 2022, 16:10
Takto vznikaju hoaxy. Vydrz 20 rokov kym vsetko zrataju a bude to porovnatelne s akciou ktoru uvadzas. Ci nie?
pre Miloš Majko 17. apríla 2022, 22:33
Miloš, nemusíš to oslavovať. Ale bohužiaľ som od žiadneho novinár, či médií nepočul, nečítal ani nikdy nevidel žiadne odsúdenie týchto konfliktov. Máš pocit, že niekde zaznelo toľko protestov, negácie, či doslova nenávisti proti jednému národu v prípade konfliktov v minulosti? Pritom principiálne medzi nimi nie je absolútne rozdiel. A vieš ako sa hovorí, kto mlčí, ten svedčí. Opakujem to stále a stále aj budem – jeden meter na všetkých 🙂 Objektivita, nestrannosť a nezaujatosť. Naučia sa to niekedy aj novinári?
Anonym 17. apríla 2022, 23:00
Pre hlupáka každý hlupák. Všetko si nájdeš na nete. Aj to že rusáci kradnú wc misy, elektroniku aj oblečenie. Ak neveríš netu, nepoužívaj ho trapko.
pocuj trulo 23,12 na nete si najdes aj to ze za vojnu mozu zidojasteri ,tak dufam,ze tomu veris ked je to na nete,ringla klavesova.
Vlado 17. apríla 2022, 23:08
Pytas sa Milosa ale odpoviem ti ja ak sa neurazis.
Nikdy po 2. svetovej vojne sme neboli v takychto srackach, ktore teraz vyvolal Putin. Nikto iny. Platila aka taka rovnovaha. Takze vsetko co bolo predtym je uz neporovnatelne. Vyhrazanie sa atomovym utokom, ostrelovanie Zaporozskej atomovej elektrarne, obsadenie Cernobylskej atomovej elektrarne. pouzitie sarinu v Mariupole. Toto sme tu nikdy v zivote nemali. Vsetky doterajsie konflikty mi pripadaju bezvyznamne, nehnevaj sa. Kurva ved nevies ci sa dozijes rana.
Anonym 17. apríla 2022, 23:16
Hovado ved musis pouzivat rozum aby si si vybral co je pravda
kreten 23,25,ja si vyberam co je podla mna pravda,len je ina ako tvoja pravda,ako ked o iraku tvrdili ,ze maju jadrove zbrane,tiez mali pravdu mienkotvorne media?ktore ti vyzrali ten zbytok mini mozgu.
Anonym 17. apríla 2022, 23:34
Ale ved to je len tvoj problem a mna to nezaujima jebinko
anonym23:20 ked bombardovali srbsko a pouzili ochudobneny uran vtedy si sa nebal? a to bombardery sa otacali a tankovali aj nad slovenskom,ale chapem ked to nebolo na markize,alebo v jojke tak sa to nestalo a ty si bol kludny.
Anonym 17. apríla 2022, 23:41
Celkom ano, lebo o tom ochudobnenom urane sme sa dozvedeli az neskor. A prelety a tankovanie sme vobec nevnimali. Chodili sme do roboty a zivili rodiny atd.
Anonym 17. apríla 2022, 23:41
Markíza bola vtedy v plienkach a TV Joj ešte ani na pláne. Ale to si ty nemôžeš pamätať.
Ľudia preboha hádate sa tu kvôli vymletým hlavám politikov, uvedomujete si to? Stojí vám to za to?
Podľa môjho názoru: vojnu na Ukrajine má na svedomí USA a EÚ a dôvodom je ruské nerastné bohatstvo !!! Treba asi uvedomiť jeden dôležitý fakt, že krajiny ako Británia, Nemecko, Francúzko, Španielsko, Belgicko, Taliansko, Portugalsko kolonizovali, vykrádali, znásilnovali domorodcov už pred 400 rokmi po celom obvode zemegule a už nemajú čo kradnúť, tak sa rozhodli pre Rusko …. A tiež nesmieme zabudnúť ani na „demokratické hodnoty“ USA a ich „prebratie“ indianskej pôdy, ktorú im indiáni „darovali“ a od radosti z ich príchodu si ich asi 100 000 000 išla „dobrovoľne“ ľahnúť do VEČNÝCH LOVÍŠT ……. a tí čo prežili si sami postavili rezervácie v ktorých žijú dodnes …
Zelenskyj stále tliacha, aby sme sa odpojili od ruského plynu,ja sa pýtam, kedy sa odpojí on?
Občas ma napadne taká myšlienka z oblasti fantázie, prečo pri každom vojenskom konflikte nenavlečú tých vojnových štváčov do maskáčov a nepošlú do prvej línie, nech by si tej „dobroty“ do sýtosti užili? Ak by takéto pravidlo platilo, dnes by sme nemali prezidentku, predsedu vlády, ministra vojny /obrany/ a mnoho ďalších tzv. odborníkov vo vláde a minimálne polovicu parlamentu. Pri takejto zásade a postupe zhora dole by sme mali mnohopočetnú armádu bez mobilizácie či povinnej základnej vojenskej služby. Možno by sa väčšina z nich už nikdy nevrátila, ale zas keď človek triezvo hodnotí tých, ktorých máme momentálne na čele štátu, asi by to bolo pre občanov skôr plus, než mínus. Druhou stranou mince by bola asi skutočnosť, že by žiadne vojny na svete neboli, čo by bolo veľkým plusom.
Lacko a tieto mudrosti si vycital rano z pismenkovej polievky, alebo si to vysosal z ocasu? Ved ty by si mohol u vas v ustave prednasat histeriu.
lacko 18. apríla 2022, 11:04 – videl ste indiansku rezervaciu OSOBNE, poznate pravidla za ktorych funguju, alebo ste len pocul, alebo kopirujete to, co sa Vam hodi do kontextu prispevku?
STARÝ „UJO“ 18. apríla 2022, 11:14…čo si predstavuješ pod pojmom „vojnový štváč“…nie sú to Putin, Lavrov, Kadyrov a spol., ktorých vojaci na území cudzieho štátu vrazdia, znasilnuju, rabuju ale sú to naopak politici ktorý napadnutemu štátu poskytujú pomoc?…aj štáty ktoré sa v druhej svetovej vojne postavili Nemecku boli vojnový štváč?
No dobre,a čo teraz Ratafak,už tri týždne hecujes ,lamentujes,propaganda má konjukturu,tak sa pýtam,čo teraz!Mudrujes Mudrujes a Mudrujes.Rusko už je tisíckrát odsúdené,a tisíckrát opísané,že je agresor.No a čo teraz sa pýtam? Zbrojit? Tak to máš na 5.rokov tému.Komu vyhovuje pokračovanie vojny?,
Nie, postavíme do prvej línie Čaputovu, Hegera, Nada a ďalších „vojnových stvacov“ jak navrhuje Starý ujo a vojna skončí…ach jaj
Vojna vyhovuje najme americkému zbrojnému priemyslu.
Este ze ten americky priemysel vyrobil tie nase S 300 a migy. A dobre na nich zaryzoval. Ty myslitel.
Anonym 18. apríla 2022, 13:13 – vojna vyhovuje KAZDEMU, kto zbrane vyraba a predava. Dokonca aj mnohym z tych, ktori ich pouzivaju. Urcite tym, ktori vdaka nim ziskavaju moc.
Len ludom stojacim oproti hlavniam zbrani nevyhovuje. Je ich sece najviac, no spravidla si nepomozu.
Kde sa títo myslitelia berú?…Najviac zbraní na Ukrajine dodáva Rusko, myslíte že ich nakupuje v USA?
ratafak si na drogach?aby teda lepsie bojovali ti ukrajinci proti rusom?nerob zo seba ko…ta.
p.MAJKO a ktora krajina vyraba a distribuuje najviac zbrani?dajte nech v tom mame jasno.
Anonym 18. apríla 2022, 14:00
1. miesto USA
2. miesto Ruska federacia
A teraz co ako?
Akože sa máme len pozerať na to ako Putin zmasakruje celu Ukrajinu, hlavne aby to bolo čo najrýchlejšie? A potom sa budeme pozerať na to ako to zopakuje v Moldavsku, Gruzínsku, Pobaltí a raz sa možno dostane aj na nas…kedy vy putinofili budete spokojní?..keď sa zastaví pri Užhorode, Devíne či až pri Aši?…. Ste ešte vlastne ľudia keď vám vrazdia suseda a vy sa chcete len prizerať a myslieť si že na vás možno nepríde, lebo vás sa to netýka ?
Anonym 18. apríla 2022, 14:00
3. miesto Cina
4. miesto Francuzsko
Rusaci sa odsudili sami. Historia uz na nich nebude nikdy pozerat inak ako na vrahov, ktori napadli kazdeho svojho suseda a vnutili mu svoje videnie sveta. S kazdym maju trenice ze co sa moze a co nemoze. Ludsky zivot a dostojnost pre nich neznamenaju nc. Takisto ani ziadna zmluva s nimi neplati. Su to sluhovia temna a treba sa od nich izolovat
Ratafak, prosím ťa nerob zo seba, že ty si ten IN, najmúdrejší, najlepšejší. Nekomentuj každý príspevok, hlavne ktorému až tak nerozumieš. Keď tak nenávidíš to Rusko, už si mal mať zbalenú „plnú polnú s bandalírom“ a pomáhať Zelenskemu poraziť toho najväčšieho zločinca Putina. Namiesto toho tu vypisuješ nejaké „ach jaj“. Neviem čo ty hovorí R. 1962, kde si bol
v tom čase, v inkubátore, či v Čakajovciach /bez urážky/, čakal na svet. Vieš ja som mal zbalenú uvedenú „plnú polnú ………“, bol som totiž na ZVS v Olomouci a viem dobre o tom svetovom probléme. V hre boli dve veľmoci, bola potrebná dohoda aby neprišlo k 3 svet. vojne. Na šťastie CCCP upustila od plánovaného umiestnenia rakiet na Kube. Dnešok mi pripomína r. 1962 a bez dohody medzi USA a RF, nám v skutočnosti hrozí 3. svet. vojna, ktorú najviac pocíti Európa. Taký ako si ty, chcete vojnu? Do psej matere, tak ju majme. Vy mladí si neviete predstaviť tú biedu a chudobu po 2 svet. vojne. My stará generácia si zvykneme o dva roky /až sa dožijem/ i na kúsok suchého chleba /ak nejaký bude/. Horšie to bude s mladou generáciou, ktorá je v súčasnosti zvyknutá /väčšina/ na blahobyt.
Tak “našťastie CCCP ustúpila”, tebe ten tvoj senilný mozog dobre tí komunisti vymyli. Odsudzuješ mladú generáciu, ale vrah Putin je starý dedo, nie mladá generácia. Keby to bolo na mladých rusoch, tak ho ženú s palicami.
Asi bude musiet vymret cela generacia co este velebi Sojuz a potom bude dobre snad.
ratafak si naozaj ko…t?preco si sa prizeral ako usa bombarduje srbsko?nebal si sa ,ze okupant moze aj teba zbombardovat? ked bombardovali lybiu,syriu,jemen nebal si sa ,ci kaslat na nich to boli len nejaky negri chudobny podla teba?
takych bezcitnych hulvatov co maju jedno oko vypichnute je bohuzial dost.
Anonym 15.08, áno presne tak to bolo ty chudák,keď si hlúpy a neovládas. históriu,tak drž hubu.Rusi vtedy rakety skutočne odmontovali.Tak ,čo na to povieš.
15:23 ty ovládaš zjavne iba tú časť histórie, ktorú ti komunisti vtrepali do hlavy na hodinách marxizmu-leninizmu. Najprv tam tie rakety na tajnáša namontovali, američania im to odfotili zo vzduchu a Chruščov dostal ultimátum, pustil do gatí a rakety musel odmontovať. Bola to príliš komplikovaná doba, aby si to zjednodušil na záchranu ľudstva mierumilovnými sovietmi. Zjavne ti ťahá na 80, tak chápem tvoju nostalgiu za komunizmom.
Anonym 17,16 ,ty si ozaj hlupák a skutočný.A na mňa ozaj nemáš,ver tomu.A tvrdil niečo niekdy niekto nieco iné?.Vyhodený z vysokej,zatknutý,väzenie,a predstav si,to všetko komunisti.Ale to neznamená,že človek by nemal trošku rozmýšľať,a hľadať pravdu.
STARÝ „UJO“ 18. apríla 2022, 14:38…toto nie je o celom rusku ale o konkrétnych ľuďoch vo vedení štátu…chcem veriť tomu že bežný rus by na Ukrajinu neútocil…“nepochybujem“ o tom že v 62 na ZVS si mal tie najlepšie a nezávisle informácie o konflikte CCCP vs USA, len mi teda vysvetli aku logiku v tom ma nazývať politikov pomahajucim napadnutemu štátu vojnovými stvacmi a posielať ich do prvej línie…
Nuž napíšem zopár skúseností z Ukrajincami mojich známych:
1. V dedinke pri Trnave prišla skupina mladých Ukrajincov do pohostinstva, keď odchádzali prišiel za nimi majiteľ, že majú zaplatiť. Odišli s tým, že nech mu to preplatí štát!
2. Mladú početnú ukrajinskú rodinu ubytovala známa vo svojom dome na prízemí. Boli tam len krátko, odišli. Po odchode známa zistila, že ju okradli.
3. Vo vlakoch cestuje enormné množstvo Ukrajincov bez rúšok. Osobne, pri upozornení revízorom sa neunúvajú si ho nasadiť a takisto neustále dochádza ku konfliktom. Kto necestuje, nevie.
Vojnu na Ukrajine nevyrieši 5,5 miliónové Slovensko. Akurát nás to ako krajinu totálne zruinuje. Túto vojnu môžu vyriešiť jedine EU alebo veľké štáty resp. Francúzsko, Nemecko jednaním s Ruskom. Ale čoraz viac vidíme, že vlajky síce vejú ale v skutočnosti nechávajú v tom Ukrajincov sami ako keby im vôbec na nich nezáležalo. Je to hrozná faloš, pretvárka, selektívny súcit.
Anonym 18. apríla 2022, 18:38 – v takto citlivych veciach ODMIETAM informacie od „mojej susedky, kamarata mojej kamaratky, kolegyninej babky“ a pod.
Napiste mi kontakt na tych ludi, porozpravam sa s nimi a ak to je pravda, kludne o tom urobime clanok.
EÚ počúvala usákov EÚ to všetko zaplatí dolár posilňuje.
Najlepší spôsob, ako oslabiť geopolitického protivníka, je pustiť sa do drahej proxy vojny. Princíp nie je nový, poznáme ho z Vietnamu a Afganistanu. Zástupná vojna je pre protivníka drahá, stojí ľudské životy, čo môže viesť k domácej nespokojnosti, nestabilite a nepokojom a môže byť propagandisticky využitá na poštvanie iných krajín proti súperovi a tým ho oslabiť v zahraničnej politike. USA nemajú záujem o mier na Donbase, ale chcú tamojšiu vojnu podľa ľubovôle využiť na podráždenie Ruska a generovanie nákladov pre Rusko. Na Ukrajine teraz zúri zástupná vojna, drahá pre Rusko, čo USA využívajú najlepšie, ako vedia ekonomicky oslabiť Rusko, vytvárať koalície proti Rusku. USA dúfajú, že touto zástupnou vojnou konečne oslabia Rusko a položia ho na kolená, čo otvorene hovoria, keď Washington hovorí, že cieľom je zničiť ruskú ekonomiku.
Málokto to však vie, nechávajú sa emocionalizovať strašnými obrazmi a dožadujú sa opatrení proti údajne satanskému nepriateľovi, aj keď je to na ich vlastnú škodu. Aktuálne je to vidieť na heslách ako „zmrazenie proti Putinovi“. Geostratégovia sa tešia, keď počujú takéto heslá o hlúposti ľudí, ktorí nepochopili, čo sa vlastne deje.
„Hlúpe“ masy sa dajú ľahko usmerniť, o čom vedeli už senátori starovekého Ríma, keď ľuďom povedali, že musia obetovať svojich synov vo vojne proti Kartágu, pretože obetujú svoje deti pohanským bohom, čo bolo naozaj barbarstvo. To bola, ako medzitým archeológovia zistili, rovnako fiktívna vojnová propaganda ako dnešné heslá o ľudských právach. Dôležité je len emocionalizovať „hlúpe“ masy, aby boli ochotné trpieť, prinášať obete či dokonca zomrieť ako vojaci pre ciele bohatých a mocných.
Ľudia sú natoľko emotívni, že vypínajú svoje analytické myslenie. Vďaka tomu je dav tak ľahko ovládateľný. Stačí len udržať emócie vo vare.
A na to sú mediá… SOL nevynímajúc.
pre anonym 10:31 – de facto, de jure.
Ratafak, uvediem tu jednu múdru radu amerického prezident Johna F. Kennedyho, ktorý v minulosti povedal: protivník disponujúci jadrovými zbraňami nikdy nesmie byť postavený „pred voľbu totálneho poníženia alebo eskalácie“ jadrového zbrojenia“.
To platí rovnako dnes ako vtedy. Áno, Rusi sa správajú hrozne… ale ak by malo byť alternatívou prekročenie nukleárneho prahu, tak si budeme musieť trochu zahryznúť do jazyka a rokovať s nimi“, a to aj napriek zverstvám
a neprávostiam, ktoré napáchali. Ak si to pochopil OK, ak nie, taktiež OK. Žiaľ geopolitika nepustí. Svetová politika nie je hra o fazuľky, ale boj o moc vo svete.
Tak ja som sa rozprávala so sprievodcom vo vlaku z Trnavy a ten by Vám vedel porozprávať zážitky s ukrajincami.A teraz sa zas ľudia búria,lebo horné poschodie na železničnej stanici v Bratislave je určené len pre ukrajincov.Slovenskú mamičku s deťmi si tam sadnúť nepustia.Toto nie je diskriminácia? Keď si dal majiteľ potravín z východu na dvere oznam,že neobslúži ukrajincov,už ho riešila polícia. Som za každú pomoc,ale už je to prehnané.Doteraz sa naša vláda nevyjadrila,ako konkrétne pomôže slovenským dôchodcom.
16:51 a čo máš z toho, že takto klameš? Daj kontakt na toho sprievodcu p.Majkovi, on s ním spraví rozhovor, či to už radšej nie? Alebo kontakt na tých ľudí, ktorí sa búria alebo tú mamičku. Všetko je to iba jedna pani povedala (a tá pani bola ruským agentom, teda ficokotlebom).
Ty tupelo,veď si tam choď skúsiť sadnúť,keď tam je napísané,že je to len pre ukrajincov.Ak rozprávaš po slovensky,tak sa tam nedostaneš.A skús si dohľadať viedo zo stanice,už koluje po nete.A každý kto nesúhlasí,je hneď ruský agent,že?
Nedajbože niečo napíšeš na Ukrajincov a už si zaškatulkovaný, že si vymýšľaš.
Pán Majko je novinár,nech na tú stanicu ide a zistí,či tam pustia Slováka,aspoň bude mať o čom písať.Anonym presne,tu uz nič nemôžeš napísať.
Vojna je zlo.2svetova asi nestačí.A ten kokot Putin.O co mu ide.Tu jeho tvár vôbec nemusím.Cisty kokot ruský.O co sa bojí o západ.Ked Rusi frcia na západných produktoch.On sám má veci na západe….co rozpráva o židovstve a podobne.Je to čistý KGB…
STARÝ „UJO“ 19. apríla 2022, 14:05…takže teda že ty vieš že rusi sa správajú hrozne, páchajú zverstvá a neprávosti ale v tvojom prvom príspevku si za vojnových štváčov označil politikov ktorí naopak Ukrajine pomáhajú…
Extrémna blbosť a nevzdelanosť národa, ktorá vyplávala na povrch Slovenska počas korona krízy, sa po začiatku vojny na Ukrajine zdala byť na malú chvíľku prekonaná, no falošná nádej rýchlo odkráčala. Žiaľ sa rýchlo ukázalo, že tá istá skupina ignorantov, ktorí hlásali spiknutie a porušovanie ľudských práv teraz bez mihnutia oka podporuje činy narcistického psychopata Putina, ktorý dehonestuje medzinárodné právo, vyvražďuje civilné obyvateľstvo, vraždí cudzích aj vlastných vojakov, devastuje majetky, vlastný národ ženie do ešte väčšej biedy a neváha mávnutím ruky úplne zlikvidovať akékoľvek demokratické princípy a izolovať Rusko od 21. storočia. Je až neuveriteľne neuveriteľné, že v dnešnej dobe ešte exitujú tak nevzdelaní a extrémne ľahko ovplyvniteľní ľudia, ktorí tejto tupej propagande dokážu podľahnúť, aj keď sú od nej stále relatívne ďaleko. Skutočne by ma zaujímalo, ako by sa títo kvázi-hrdinovia zachovali, keby im jedného dňa mieril 18-ročný ruský branec na hlavu kalašnikovom a oni by sa mu lámanou ruštinou snažili márne vysvetliť, že Rusko milujú, ale on by žiaľ dobre neporozumel a radšej by im pažbou vybil zuby, žene a dcére by zviazal ruky, vyhrnul sukne a podľa chuti by si potom ešte prípadne zastrielal. S prístupom, ktorý milí moji máte, je tento scenár bližšie, ako si pripúšťate.
Aby bolo jasno, nech si ktokoľvek a máš akýkoľvek názor a sympatie, takáto vojna je jednoducho neospravedlniteľná. Áno, Putin je agresor. Putin je zrúda, ľudský odpad, stelesnené zlo. Bolo by viac než žiaduce, ak by všetci Putinofily a Rusofily jednoducho odkráčali do krajiny svojich snov, svoju nadbytočnú energiu tam ďalej míňali na lekcie azbuky a propagandy, a tešili sa zo svojej užitočnosti.
roman,uz si sa bol dat vyfajcit pri milexe,lebo si plny picovin.
kokutek roman,daj sem tie siahodlhe komentare,ked usa napadli syriu,irak lybiu,juhoslaviu…….. rad si ich precitam,ty pomyleny intelektualny prd.
Milý Anonym. Ak túžiš po orálnom sexe pri Milexe, partnera si skôr nájdeš na iných stránkach. Ak hodláš obhajovať vraha, mal by si radšej presedlať na weby s koncovkou .ru . Ak chceš diskutovať o Sýrii, Iraku, Lýbii, Juhoslávii, či Ukrajine, si zrejme na správnom mieste. Pokojne svoj názor vyjadri, zároveň však skús akceptovať cudzí názor. Úroveň vyjadrovania dostatočne naznačuje mieru tvojho intelektu, napriek tomu sa môže nájsť človek ochotný s tebou diskutovať. Pýtaj sa, čítaj, sleduj, počúvaj, študuj.
Roman 19. apríla 2022, 23:15 – 100% – tny suhlas…
Roman ty hlu.páčik, čas ukáže, že na Ukrajine zavraždili viac civilistov Ukrajinci ako Rusi ….. Škoda, že sa stratila novinárska česť a píšu hlúposti pravdepodobne z hnUSAambasády ….
Lacko, vidím to tak, že ak sa ukáže, že sú za tým Rusi, budú toho plné médiá. Ak sa ukáže, že sú za tým Ukrajinci, písať sa o tom nebude. Podľa toho teda uvidíme čo sa zistilo. Takto presne západné médiá fungujú. Samozrejme som za to, že následky svojho konania si každá strana musí znášať.
Lacko 22. apríla 2022, 9:43 – mozete svoje tvrdenie podlozit uvedenim zdrojov, na zaklade ktorych prezentujete takto vazne veci VEREJNE?
Miloš predpokladám, že vieš s počítačom pracovať lepšie ako ja, odporúčam ti hodinu sedieť na ukrajinskej a hodinu na ruskej tv (internete) a potom si urobiť vlastný názor …. napríklad, pokiaľ vlastný názor máš, lebo dnes je to u novinárov vzácnosť ….vieš doláre …..: ht
ešte jedden link: ht dnes naše média od rána tvrdia, že v Mariupole našli hromadný hrob cca 9000 civilov, ktorých vyvraždili Rusi ….. Podľa môjho názoru naše médiá klamú ….
Lacko 22. apríla 2022, 16:48 – uz si presedlal z Otevrisvoj mysl na ORIGINALNE RUSKE PROPAGANDISTICKE weby?
Ty vole, uz tu len vsetko predat a od**bat sa do Ruska. Ale to asi ne, ze?
Tu mas FAKTY !!
https://www.archiv2.seredonline.sk/2021/04/07/novorusija-niekolko-rokov-dozadu-sme-netusili-o-com-je-rec-ze-by-onedlho-realita/
To sa prave deje. Mam sa snad ospravedlnit, ze som to predpokladal uz pred rokmi a pisal som o tom aj presne pred rokom?
Nieco z diskusie pod tym clankom:
Obyvatel 8. apríla 2021, 17:43
Presne tak. Expedicia je jedna vec ale spojit to s takouto jednostrannou propagandou tak to je sila a to len tak hoci komu nepodarí 😂👎.
Miloš, priznám sa že z toho ožralého, nafetovaného kyjevského komika je mi na zvracanie, hm a tuším mi začne byť aj z teba ….škoda že dnes môže po klávesnici cápať hocikto …. a týmto sa s tebou lúčim, snáď sa dáš časom aj rozumovo do poriadku a „od.jebeš“ sa na Ukrajinu, ako si mi ty odporučil Rusko …. PS: a Rusko je nádherná krajina s dobrými ľudmi a určite v tom veľkom Rusku nájdeš menej hlupákov ako na Slovensku ….
.škoda že dnes môže po klávesnici cápať hocikto
ty si toho jasny dokaz.