ISSN 1337-8481

utorok, 3. decembra, 2024

ÚNIA dopravcov Slovenska – UNAS a Asociácia Žltý Anjel Asistance24 zasielajú otvorený list Predsedovi Vlády a Ministrovi financií SR

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

UNAS |DM|

Vážený pán Predseda Vlády SR,
Vážený pán Minister financií SR,

dovoľujeme si Vás s úctou pozdraviť.
ÚNIA dopravcov Slovenska – UNAS a Asociácia Žltý Anjel Asistance24 Vám zasielajú otvorený list a to nasledovne:
Dňa 05.05.2022 sme zachytili v televízií TA3 správu, kde je návrh v Parlamente SR na odškodnenie herní a herných spoločností v rámci COVIDU.

UNAS a AZAA24 Vás žiada o prehodnotenie odškodnenia herní a herných spoločnosti. Pre dopravcom je to výsmech do tváre. Neustále žiadame túto Vládu SR o pomoc pri znižovaní nákladov pre dopravu, aby sme boli konkurencie schopný voči EÚ dopravcom.

Je totálnou hanbou zo strany Ministerstiev, že absolútne nikto nereaguje na podnet , ktorý sme podali na Protimonopolný úrad SR pre nadmerné zisky pohonných hmôt. Slovnaft vyváža našu spracovanú naftu a benzín do Maďarska, kde v Rajke natankujete naftu za 1,287,- EUR a u nás za 1,819,- EUR. Slovnaft má 10 x násobne vyššie zisky a Vláda SR sa tvári, že nič nevidí.

Naši dopravcovia musia odstavovať vozidla a prepúšťať zamestnancov pre neustále zvyšovanie pohonných hmôt a zo strany Ministerstiev si niekto dovolí dať návrh na odškodnenie herní, ktoré berú našim rodinám financie. Cestná nákladná doprava, sekcia Odťahových služieb a Taxi NEDOSTALA počas Covidu ani cent zo strany Vlády SR.

Ročne doprava prináša do rozpočtu cca 2 mld. EUR a Ministerstvo dopravy SR a Vláda SR sa k nám správa ako k nepriateľovi štátu. Všetkým pomáhate a Slovenský dopravca skapína. Pýtame sa , ako chcete nahradiť veľký výpadok financií do rozpočtu, keď nám každý deň padajú dopravcovia?

Je na čase, aby ste zobudili a začali myslieť aj na dopravu , pretože hrozí, že nebude mať kto zásobovať obchody . Všetky náklady idú hore a vy nič nerobíte.

Vážená Vláda,
touto cestou Vás vyzývame , aby ste začali okamžite riešiť vysoké náklady v doprave a premrštené ceny PHM .

S úctou

Stanislav Skala, predseda UNAS
Marián URGE, prezident AZAA24

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. Matelko spasi slovensko,,da po kilecku a vybavene. Je to frajer. A ta captava p…a co ma 15tis.mesacne ani nekomentujem,ved teraz potrebuju nase peniaze na ukrajine co mi chceme.

  2. Vidim, ze znovu sa jednoduchy narod odbavuje pouzivanim najjednoduchsich (asi jedinych zrozumitelnych) „argumentov“.

    Problem je podstatne hlbsi. Cez SMERacke myto za dekadu dosla infrastruktura o stovky milionov Eur, vytunelovane tunely, eurofondy a – pokial sa pamatam a to sa pamatam, Slovnaft kamosovi posunul Meciar a ten ho posunul tomu, kto dobre zaplatil.

    A dnes trpia dopravcovia a nasledne my vsetci.

    Skuste rozmyslat, koho sa na co treba spytat, aby sme presne vedeli, kto za co zodpoveda a ake nasledky nesie za svoju nekompetentnost niesol.

  3. A načo by ti boli dalšie € ? Aj tak by sa ocitli len v rukách tých našich… mimochodom s tým smerom začínaš byť trápny podobne ako sa stále navážaš do pána primátora

  4. Pre M&M 7. mája 2022, 17:20 – pravdepodobne horsi je slizky a kabat obracajuci Pelle. Fico aspon zostal v SMERe. Pelle jemu v zadku pichnuti sa tvaria, ako keby sa ich historia zacala pisat otocenim kabatov.
    Presne oni su nebezpecni…

  5. Pán Majko, možno ste si nevšimol, ale tento článok je o oprávnených požiadavkách dopravcov. A o prioritách vlády, že herne sú dôležitejšie. K tomu by nejaký argument nebol?

  6. No napisem to strucne a asi takto. Nieje tomu tak davno co si ma bloger presviedčal ze Matovic je blazon. A teraz? Z jeho zadku ta uz ani nieje vidieť.

  7. Pri Myte sa len 10% vyzberanych penazi vracia spat do infrastruktury, to je megaojeb. Ale tak co uz, ked je jebnuty narod co sa zmoze akurat na nadavky a nedokaze pochopit viac ako futbal 😀

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img