ISSN 1337-8481

štvrtok, 21. novembra, 2024

Poslancom NR SR sa prihovoril prezident Ukrajiny Zelenskyj

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

Dnes sa (prítomným) poslancom NR SR online prihovoril prezident Ukrajiny Volodymyr Zelenskyj.

Rokovaciu sálu opustilo niekoľko poslancov NR SR.

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. Nabudúce tam vystúpi Plačková a celá koalícia bude vo vytržení. Heger tam bude tlieskat aj 20 minut po skončení jej prenosu

  2. Žijem na Slovensku a som Slovak Ukrajina ma vôbec nezaujíma Dúfam že táto vláda nám predala všetky zbrane tak nám Insie nezostane len bojovať so slivovicu proti rusom

  3. Tak my máme podporovať Ukrajinu tým, že si utiahneme opasky, to nevymyslíš, to je Zelenskyj,
    podľa t.me/s/rezident_ua
    Potraviny na Ukrajine sú drahšie o 30% a kancelária prezidenta sa rozhodla pokračovať v predaji
    obilia,spoločnosti,ktoré majú právo predávať obilie,platia kancelárie prezidenta 30-40 % provízie, podľa OSN má Ukrajina 25 miliónov ton obilia.

  4. Je zaujímavé sledovať rétoriku Zelenského, ktorý akoby robil hovorcu západu. Vyzýva na všetko možné, čírou náhodou ide o požiadavky, ktoré preferujú aj USA.

  5. Smer a podobným blbcom opustili sálu.Neviem co si ten zazobany Frcko misky,Ale je za vodou tak mu to je jedno.Ako aj tým blbcom v stane.

  6. Treba si uvedomiť že Zelenskyj je prof. herec. On jednoducho miluje kameru a vie manipulovať s obecenstvom. Celé roky sa tým živil. Dnes natiahne staré prepotené vojenské prepotené tričko a hurá vysielať naživo. O pár minút uverejní na svoj instagram ako sa fotí so svojím kamarátom ale uz pekne v obleku s úsmevom.

  7. Neni jedneho jedineho dna, co by ten zmrd neobsmrdal v nejakej televizii, rozhlase, vsade mu tlieskaju ako celebrite. Pripomina mi diskotekoveho podjebavaca. Obvykle najkrpatsi ale najvacsi frajirek s 10 kamaratmi za chrbtom. No ked neni kamaratov, tak sa boji aj papulu otvorit, aby mu ju niekto nerozbil. Paci sa mi, ze Orban ho poslal do pecka a idu si svoju retoriku aby chranili narod. Nie ako ti nasi kolenackovi kkti. A to co vcera stvarali proukrajinski debili na Slavine, bol cisty grc. Ale zase, media aj urady, nic, pekne tichucko, drzime huby, lebo……. Ale nie, ani nahodou nemame dvojity meter, co novinari? Teda pardon, na Slovensku ziadny skutocni novinari nie su.

  8. On len plní pokyny západu. Hovorí presne to čo vyhovuje USA. Žiada zbrane, keď mu ich nedajú tak kritizuje, vyhráža sa, najradšej by celú Európu zatiahol do konfliktu, ak je niektorý štát zdržanlivý, prská ako vianočný stromček. Kritizuje Nordstream, vyzýva na bojkot ropy a plynu z Ruska, kladie si podmienky, vydiera, neskutočné. Keď mu dodajú zbrane, chce iné, chce viac… Čo mu nahúkajú spoza oceánu, to vykrikuje. Raz chce ísť do EÚ, potom by bol aj neutrálny, potom zas do EÚ. Dúfam, že sa tak skoro ani nestane.

  9. čo je to za ľudí ktorí sa divia že prezident napadnutého štátu, kde ruskí vojaci ničia, bombardujú, rabujú a znásilňujú, prosí o pomoc kde može….čo iného on može robiť?…

  10. anonym 10. mája 2022, 21:55…v čom som mimo reality….na Ukrajine Rusi nebombardujú, nerabujú, neznásilnujú?

  11. 10. mája 2022, 21:25
    Urážali a obmedzovali pohyb vsetkych ludi, ktori tam prisli, lebo oni mali akoze protest. Dokonca sa nestitili urazat a nadavat do rusofilov najstarsim ucastnikom SNP, ktori prisli vzdat hold padlym. Padla o tom zmienka v mediach? Nie. Ale akonahle sa niekde objavi komediant Zelensky, tak su vsetci auf. Je toto uz normalne? Moze sa toto diat v normalnej krajine? Pre Slovakov sa tu nehne prstom ale z ukrajiny sa ideme posrat.

  12. Bloger ako by sa ti to pacilo keby si ty isiel napr. tvojmu otcovi na nejake vyrocie položiť kvet a nejaký clovek ta tam nepusti lebo on by tam mal tiez spomienkovu akciu. Ci este stale nic v tej tvojej hlave?

  13. Vlado 10. mája 2022, 22:22 – dokladne som si pozrel vsetky dostupne videa z roznych kamier.

    Zaregistroval som skupinu ludi pokojne citajucich mena na RIADNE a v zmysle zakona REZERVOVANOM verejnom priestranstve.

    Nasledne dosla skupina mimoriadne hlucnych nevychovancov so zastavami obsahujucimi symboly zlocineckeho rezimu. Tato skupina ludi nebrala ohlad na ukazkovo pokojne stretnutie konane v sulade s platnou legislativou a toto OHLASENE zhromazdenie umyselne rusila.

    Nasledne jeden arogantny pan (tvrdiaci ze je prezident republiky) prerazil policajny kordon, arogantne fyzicky a verbalne atakoval ludi fyzicky chraniacich rezervovany priestor. Uroven vystupovania, verejne osocovanie, urazanie a verejne oznacovanie jeho osoby fasistom, by malo byt riesene trestnopravne a to bud ako TC vytrznictva, minimalne v priestupkovom konani.

    Zo zaznamov je zrejme, ze ten pan Ha ra bin sa NEOPRAVNENE snazil vydavat prikazy policajtom, co je nepripustne !

    Na zaklade diania zaznamenaneho niekolkymi videokamerami som dalej videl, ako policajt panovi Ha ra bi no vi oznamil, ze predmetna skupina ludi ma priestor RE ZER VO VA NY !!

    Prosim, berte to tak, ze vychadzam VYLUCNE z dostupnych videozaznamov, tieto som popisal a nebol som tam osobne.

    Ak prosim niekto vidi nieco ine, moze to napisat. Prosim ale konkretne, bez invektiv a osobnych utokov.

    Prosim aj s navodom, kde je co zachytene.

    P.S.: Osobne obdivujem trpezlivost toho pana fyzicky braniaceho rezervovany priestor pred narusanim poriadku a dostojnosti tou nevychovanou a hlucnou partiou a nasledne panom Ha ra bi nom a dokonca aj to, ako strpel sliny na svojej tvari.

    Zaver: mam zato, ze islo o uplne trapnu a nepotrebnu provokaciu, ktorou sa skupina hlucnych individui zakazanymi symbolmi propagujucimi komunizmus snazila zviditelnit. To iste plati aj pre NEuspesneho kandidata na post prezidenta a sudcu dochodu pana Ha ra bi na.

    Toto by sa v civilizovanej spolocnosti stavat nemalo a ludia by mali respektovat prava inych hlavne vtedy, ked sa ich domahaju opravnene – napr. na zaklade prava uzivat legalne rezervovany verejny priestor.

  14. Anonym 10. mája 2022, 22:27 – zasadne sa nebudem domahat demonstrativneho vstupu k hrobu otca v pripade, ked budu na vedlajsom hrobovom mieste pochovavat ineho cloveka. Urcite nebudem vyhanat, odtlacat, urazat a opluvat ucastnikov ineho legalneho podujatia.

    Ale to je len moj postoj, mozno Ty rad kladies kvety na hrob rodicom v case, kedy Ti musi uhnut mnozstvo ludi.

    Kazdy sme iny…

  15. 11. mája 2022, 0:07
    Miloš, Slavín nie je námestie ani kaviareň. Tam nech si trepú o čom chcú. Jedná sa o pietne miesto. Akým spôsobom sa dá toto, ešte v prípade veľkých sviatkov akým 8.máj je, rezervovať? A ešte si nato povolať políciu? Máš pocit, žeby si niekto dovolil alebo by niekomu dovolili stvárať takéto opičárny napri.niekde v Arlingtone? Alebo vo FR. pri dedine Ver sur Mer? A ešte by bránili iným ľuďom položiť tam kvety? A to čo stváral „pán brániaci priestor“, toto je slušnosť? To bola čistá provokácia. Keďže mal okolo seba policajtov, čakal či mu to niekto nevysvetlí ručne stručne aby potom mohol plakať, že aha zase nás „chudákov nekonfliktných“ liberálov napadli.

  16. Vlado,Miloš si to vysvetľuje po svojom,teda tak ako sa mu to hodí (alebo mu to niekto prikázal) Na Slavín môže ísť každý a kedykoľvek. Jasne že to bola čistá provokácia.
    Ja hovorím že čo liberál,to chrapúň !
    Hrajú sa na mierumilovných ale pritom by najradšej zabili každého kto má iný názor ako majú oni. A oni majú riadne pokrivené – prekrútené názory

  17. Takže chápem to tak že na výročie Kociakovej smrti si niekto rezervuje miesto pred jeho domov kde bol zavraždený a účastníci tam nepustia položiť kvety ani jeho matke ? A keby jeho matka Kuciačka povedala policajtovi že len chce položiť kvety tak to znamená že ho príkazuje ?
    Toto čo sú za drísty ? Rovno nech každý mesiac strana HKotlebu, Vlasť si rezervuje miesto pred jeho domov v Mači a robí si tam vystúpenia. To je podľa teba normálne ?
    Jasné ty si zas napíšeš po svojom čo tebe vyhovuje. Ja sa to snažím písať nezaujato a jasne hovorím že Slavín je miesto ktoré ma byť apolitické a hlavne je to pietne miesto. Keď chcú čítať padlých vojakov z ukrajiny nech sa páči pre ruskou ambasádou je to adekvátne ale toto bolo cez čiaru !

  18. Bloger porovnavas neporovnavatelne situacie. Tam nebol pohreb a obsadili priamo vchod. Skusim este raz, ako by sa ti pacilo keby som ja obsadil vchod na cintorín a telom ti branil vstup na cintorin aby si sa nedostal k hrobu tvojho otca si uctit jeho pamiatku. Harabin chcel len prejst a kedze ho nepustili tak az potom zacal argumentovat. Uz chapes ten rozdiel alebo mas stale totalne prepatu a zatemnenu hlavu.

  19. To, že je nahlásené, resp. povolené nejaké podujatie na konkrétnom mieste a v konkrétnom čase, je v poriadku. Dokonca to zákon vyžaduje. Nie je však v poriadku, ak sa niekomu bráni toho podujatia sa zúčastniť. Harabin nemá zákaz navštevovať verejné podujatia (o čom môže rozhodnúť iba štátny orgán), preto nebol dôvod mu brániť, aby tam išiel. Nemôže si niekto zmyslieť, že tohto tam nevpustíme, fyzická osoba nemá žiadne oprávnenie o tom rozhodovať. Akokoľvek Harabina nemusím, nečudoval by som sa, keby podal trestné oznámenie za obmedzovanie osobnej slobody.

  20. pán majko ďakujem vám za popísanie videí máte pravdu.harabín naozaj urážal a útočil.oni prišli provokovať a druhá strana sa nedala

  21. hm a mne by ani nevadilo, keby sa v Bratislave platilo rubľom, pod podmienkou, že by v nej Rusi urobili poriadok …. :):):):):):):):):):):):):):):):)

  22. Podľa môjho názoru: treba si uvedomiť jednu dôležitú vec Zelenský je herec – komik, ale teraz hrá tragédiu …. na úkor Ukrajincov a hlúpej Európy z čoho sa vytešuje USA ….

  23. Podľa môjho názoru: Slavín je miesto, ktoré si zaslúži úctu, učili ma k tomu rodičia, Slavín je miesto, ktoré som si niekoľko krát uctil a priznám sa, že aj s nočnými vlkmi – o ktorých sa nám hlupáčkovia snažia nahovoriť, že sú ľudožrúti, ale v hroboch na Slavíne ležia ich dedovia, pradedovia, vtedy boli bratia Ukrajinci – Rusi – SLOVANIA, teraz sa toto bratstvo podarilo rozbiť zločincom zo západu, ktorým je prvoradí biznis, na mŕtvolach im nezáleží…

  24. stále som sa nedočítal čo by mal ten Zelensky robiť? odovzdať Ukrajinu do rúk rusom? vtedy by bol ten správny prezident?….ak by to tak spravili Fíni v 1940 tak dneska majú životnú úroveň KLDR a kakajú do jamy, no oni sa postavili omnoho vačšiemu agresorovi a dnes patria k najrozvinutejším krajinám sveta….o toto dneska bojuje Ukrajina….či budú ich deti v budúcnosti kradnúť záchody a pračky niekde kam ich další rusky vodca pošle „denacifikovať“ alebo si vybojujú šancu nasmerovať svoju krajinu podľa ich predstáv (a nie predstáv Kremla)….nám by malo najviac záležať na tom aby sa konflikt nerozšíril ďalej a ukrajinci tu hordu zastavili už u seba…..aby potom náš prezident a nech to už je ktokolvek nemusel takto prosit o pomoc a naše ženy a deti nemuseli utekať tak ako utekajú tie ukrajinské…

  25. Rp, sa Ti cudujem, ze sa este snazis.
    To je ako keby si chcel zastavit povoden prutenou ohradou.
    Ale, je to Tvoja volba.
    ps. som zvedavy, co by hovorili/pisali dezolati, keby tam nebol antikonfliktny tim a doslo by k nasilnostiam medzi dvomi tabormi. Pretoze o to islo kosakom a kladivam.

  26. Su stovky miest na svete obdobne Slavinu, ktore som osobne navstivil. Muzea, pamatniky, susosia, pamiatky regionalneho, ale aj svetoveho vyznamu.

    V suvislosti s komentovanym incidentom ma skutocne mrzi NEschopnost ludi analyzovat jednoduche videozaznamy vyhotovene viacerymi kamerami a autormi.

    Tento pripad je z mojho pohladu rovnako jasny a zrozumitelny, ako to, kto je v pripade vojny na Ukrajine agresorom a kto obetou.

    Ano, pri snahe obhajit dianie v prospech jednej strany, niektori jedinci dokazu urobit nemozne…

    Pripomina mi to situaciu, kedy na priechode pre chodcov ozraty chuj zrazi mamicku s dietatom v kociku a rovnako alkoholom postihnuti kamosi z krcmy sice nepopru ze sa to stalo na priechode pre chodcov, ale napadnu vyrobcu auta a toho debila, ktory priechod urobil. Predsa keby to auto nevyrobili a keby tam nebol priechod, k havarii by nedoslo. Minimalne nie na priechode.

    Ale to je len moja uvaha. Ano a alkohol tiez 53 rokov nepijem…

  27. Jozef 11. mája 2022, 10:58…napísať príspevok trvá tak minútu, ak sa aspoň niekto zamyslí nad tými otázkami tak to bude fajn a tiež ma zaujíma ako vlastne tí ľudia rozmýšlajú….na jednu stranu sa oháňajú slovami ako vlastizrada či strata suverenity pri jasne definovanej obrannej zmluve a na druhej strane by odovzdali krajinu (alebo jej časť) do rúk Ruska a zabezpečili svojím potomkom „krásnu budúcnost“ a každý kto je proti je komik riadený USA a západom…..naozaj ma to zaujíma..

  28. USA a Američanov nenávidia iba fanatici. Rovnako ako Rusko a Rusov. Mám výhrady voči americkej politike rovnaké mám aj voči terajšej ruskej politike
    a vojne proti Ukrajine. Nekadím si do úst. To, čo sa mi nepáči pri USA sa mi nepáči ani pri Rusku. Ale to neznamená, že nenávidím USA alebo Američanov. Terajší „tzv.“ demokrati ale používate dvojakí meter. To, čo vám pri USA nevadí za to Rusko kameňujete. Všetko, čo dnes hovoríte proti Rusku by bolo v poriadku, keby ste to hovorili aj v minulosti proti USA. Nazývajme všetko správnym menom. Rusko je agresorom na Ukrajine, USA boli agresorom v Iraku, Afganistane, ap. Ak to takto pochopíte, potom sa môžete pozrieť do zrkadla bez pocitu hnusu zo seba samých.

  29. dano ma 100% pravdu,o majkovi zacinam vazne pochybovat,ci to nie je na liecbu,on by uz prikyvol aj na vrazdu keby to boli jeho neoliberali.

  30. pre Tak takto
    a ako Ty vies co som napr. ja hovoril v minulosti o USA?
    podla teba – ked som odsudil agresiu kdekolvek vo svete predtym, mozem dnes odsudzovat rašistov? moze mi vadit, ze bombarduju nemocnice, skoly, divadla alebo panelaky?
    pretoze pokial ano, tak teba je prd do toho co som hovoril v minulosti.
    chapes?

  31. Bloger tvoja porovnavacia situacia nema nic ale ze ozaj nic spolocne s temou.
    Uz asi 5 dozadu som tu napisal ze usa a soros rozjebu eu a bude tu vojna. Vtedy to tu par dementov ako ratafak, Jozef a dalsi dementovali. Uz je vojna vedla nas a do roka mozno dvoch je u nas a celej eu. Dnes uz ukrajinci zastavili plyn o 1/3 to znamena ze do zimy sa nebudu plnit ani nase zásobníky. Dufam ze viete co to znamena. Pri vykurovani el. zhorí cela susutava nakolko na to ju nemame dimenzovanu. A dotoho brutalny narast cien potravín a vsetkeho. Donedavna ste ani nevedeli resp. nevnímali ze najaka ukrajina a hlavne Zelensky existuje a zrazu mu idete dat aj posledne susto chleba. A on nam zato este aj zastavil plyn. Je zaujimave ze niekde som cital len jednu kratku info ze Zelenskemu niekde nasli na ucte 1,8miliardy dolarov. Na Putina tu vsade citam ze vlastni uz hadam aj polovicu planety a to denne. Pripravte sa bude naozaj zle. Zelensky je herec a neschopny politik. Nechal svoj narod vtiahnut do usa hry a biedy celeho naroda. A pritom stacilo malo. Vyhalsit neutralitu a nevstupovat do nato. Takato garancia by rusom stacila.

  32. tyyy joo, takze za to moze ta kua sereš. a vsetci si mysleli ze batka putin. a pritom by stacilo tak malo, pocuvat teba.

  33. Ako sa teraz zachová hrdina Borisko,ktorý v nedeľu v telke,ziapal,že, len nech skúsia vypnúť plyn a co je také ukrajinské, peniaze za tranzit dostávajú štvrťročne

  34. Anonym 11. mája 2022, 13:59 (asi obyvateľ)..ešte si zabudol na Gatesa, Fauciho, Radičovú a dalších židojašterov spomenúť, ktorí za tú vojnu možu…len ti pripomeniam to že útočí Rusko a nikto iný a navyše už po niekoľkýkrát zmenilo dovod tej agresie – raz je to denacifikácia, potom nejaké laboratoria s bioagentami, no a teraz zase to že sa niekto chystal na Rusko zaútočiť….a do toho ešte prídeš ty a povieš že stačilo aby bola neutralita a Ukrajina nevstupovala do Nato…tak už sa konečne dohodnite na jednej príčine, lebo ak by pri tom neumierali tisíce ludí tak by to bolo až tragikomické že si napamatáš čo si tu vypisoval pred pár týždnami…a ja ti k tomu už po x-té vysvetlujem že žiadny vstup do NATO nehrozil, proteže na to potrebuješ minimálne územnú celistvosť, čo Ukrajina už od anaxie Krymu nespĺňala…Rusko si vymýšla dovody a každý mesiac prezentuje niečo iné a ty im to skrz tie tvoje mozgovymývacie konšpiračné weby všetko hltáš a ani na chvílku sa nezamyslíš nad tým čo ti zase ten vedoucí kolotoč nasadil do hlavy…..
    PS: toho dementa si nechaj pre toho čo ti zavazuje topánky, tu si medzi gentlemanmi, tak sa tak aj správaj…

  35. Ratafak, Zelenskyj už toho veľa neurobí. Je jasné, že odovzdať krajinu by bola blbosť. Lenže teraz je neskoro na riešenia. Otázka je čo robil od nástupu do úradu, aby k tomuto neprišlo? Nerobil pre to nič. Ani on, ani západ. To netvrdím ja, to hovorí generálny tajomník OSN. Bezpečnostná rada OSN sa „dostatočne nesnažila zabrániť vojne Ruska na Ukrajine a ukončiť ju“. Tieto slová sú veľavravné. Keď bola možnosť predísť tomuto, neurobili vôbec nič. Neobhajujem Putina, ani nesúhlasím s tým čo urobil a čo stále robí, ale nečudujem sa mu. Došlo to do nejakého štádia, kedy sa Putin, bohužiaľ, rozhodol.

  36. Prezident ukrajiny kde zomierajú deti a civilisti a on uz 2 mesiace si robí selfie a vtipkuje na live streamoch.
    Vodca krajiny ako vyšítý

  37. uz to dlho nepotrva a dozvieme sa co sa na ukrajine v biolaboratoriach a v akom velkom rozsahu robilo,kolko zapadnych generalov postupne vylieza z podzemia azovstalu a pekne budu vysetrovany,uz sa tesim,este tu spinu zelenskeho treba zadrzat a dufam,ze bude pekne na sibiri v gulagu mysliet na svoje miliardy ako si ich podstivo zarabal.

  38. Ja som tu uz davno pisal ze za to ako politik Zelensky co dostal doveru vlastneho naroda, doviedol tuto krajinu do takejto biedy a katastrofy ho mal vlastny narod obesit ako pre vystrahu na kazdeho politika co svojim pričinením sposobi takuto katastrofu vlastnemu narodu. Vzdy je cesta mieru pred vojnou. A Zelensky to nie len ze nezvladol ale este aj dohnal do extremu vojny. Preco nieje vojna medzi Ruskom a neutralnym Rakuskom?

  39. je neuveritelne kolko pravych vlastencov tu riadne neovlada pisane slovo svojho rodneho jazyka… sice nevies normalne citat, ani pisat, no dokazes spolu s obdobnymi kamosmi odhalit kazdu jednu konspiraciu a propagovat kazdu blbost o ktorej si presvedceny… este tu budete tlapat, ze Harabin nieco robi nezistne v mene ucty k narodu, tak to je totalny hnus…

  40. to vazne p.majko.preco je na ukrajine min 8 silnych miliardarov?a krajina ma HDP horsie ako maroko ,ovladli a vyrabovali komplet celu krajinu a zelensky dal tomu zelenu,za co mu od oligarchov prislo na ucet 1,2 mld za 2 roky. pytam sa ked sa ukrajina odclenila od toho chudobneho ruska,preco ich za tie roky hospodarsky nepredbehla?skor krajina sa ekonomicky potapala ,ako sa to da vysvetlit?

  41. Miloš Majko 11. mája 2022, 11:07
    Miloš, rezervujem si celoročne verejné priestranstvo pred tvojím domom a budem ti brániť vstúpiť von alebo do vnútra. Alebo si rezervujem cintorín v dobe pohrebu blízkej osoby a pošlem ťa vybaviť pohreb k Váhu – lebo rezervé. Moja akcia, moje pravidlá. Už sme doma? Slavín nie je krčma alebo kaviareň plná pridrbaných liberálov. Je to pietne miesto kde chodia každý rok 9. mája tisíce ľudí. A teraz si tam niekto dovolí spraviť súkromnú rezervé párty pre vybratých kreténov a všetkým ostatným zabráni tam vstúpiť? Ako nejebe tu už niekomu? Na bud. keď tam niekomu rozbijú papulu, nech sa ani nečudujú. Ľuďom už z tohto všetkého statne tečú nervy. Či stačí, že teraz trčí z riti správna vlajka – modro žltá a všetci sa tu máme posrať? Ukrajina nie je náš problém. Slováci ich majú viac než dosť.

  42. Hovorca Pentagonu Zelenskyj kde najbližšie vystúpi a bude sa vyhrážať a odporúčať odpojenie od ruského plynu? To už sa nedá nevidieť ako po celej Európe rozpráva želania USA. Ešte sa nájde niekto kto verí, že USA s tým konfliktom nič nemá spoločné? Veď si USA z neho urobili styčného dôstojníka v Európe.

  43. Vlado 11. mája 2022, 21:38 – priestor nemaju rezervovany celorocne a ak sa Ti nepaci ta rezervacia, asi je vhodne pytat sa na jej opodstatnenost tam, kde bola vykonana.

    A vieme, ze ti na Slavine mali verejne zhromazdenie ohlasene. Mali ho ohlasene aj ti, ktori ako arogantni hulvati prisli na Slavin s komunistickymi symbolmi a hulakali tam?

  44. 12. mája 2022, 0:26
    Na Slavín môže prísť kto chce. A nikto nikomu nemá právo brániť vstúpiť tam, či položiť kvety. Ani žiadny liberálny proukrajinský picus. Ak sa tam chceli zgrupovat, mali byt dakde bokom. Nebolo to nic ine len poondena provokacia. A kazdy pohar trpezlivosti raz pretecie.

  45. Vlado 12. mája 2022, 7:07 – pomaly sa dostavame k podstate problemu a o tom by to asi malo byt.

    Tak ako teda to je ? Kto konkretne konal arogantne, kto koho rusil, urazal, osocoval a verejne oznacoval za fasistu?

    A na druhej strane, kto konal podla zakona, strpel verejne osocovanie, urazanie, oznacovanie za fasistu, nadavky, krik sacanie a dokonca sliny na tvari?

    Vlado, ved to chce iba pozriet video, nic viac.
    Ako teda?

  46. sa mu cudujem. teda Vladovi. podla vsetkeho je to priemerne vzdelany gramotny clovek. dokonca sa nebojim povedat, ze aj asi scitany. priemerne. ma pristup k informaciam.
    tak do psej onej, preco je taky radikalny, konzervativny, prorusky picus?

  47. Anonym 11. mája 2022, 18:14….podľa mňa už mal Zelenský minimálnu možnosť niečo zmeniť…dávno pred jeho nástupom do úradu Putin zobral Krym a začal robiť bordel na Donbase, pred útokom písal o Ukrajine že nemá právo na samostatnú existenciu, sníval o ZSSR a o Zelenskom (židovský povod) vyhlasoval že je nacista..ako chceš s takýmto prístupom protistrany o niečom jednať?..Putin o Ukrajine (a starom usporiadani ZSSR) sníva roky a to bez ohladu kto je/bol zrovna prezident….Ukrajina nemala šancu vstúpiť do EU a ani NATO, Rusko nikto neohrozoval a Putin aj tak zaútočil…nezmyselne…..Ruské požiadavky ohladne odstúpenia nejakých území Ruskej federácií a straty suverenity a rozhodovacích kompetencií v prospech Moskvy neotvárajú moc možnosti na dohodu…to nie sú požiadavky, ale ultimáta….“dajte nám čo chceme, lebo zaútočíme“……to ako keby prídem k tebe domov aby sme sa dohodli akú velkú časť domu/bytu mi prenecháš…

  48. Podľa môjho názoru, príde čas, keď Ukrajincom neurobíme čo budú chcieť a potom uvidíme ich charakter ….. som presvedčený, že budú prvý kto nám vypne plyn …..

  49. 12. mája 2022, 7:14
    Miloš nechapes, nechces alebo nemozes chapat? Ved je to den ked chodia k pamatnikom stovky alebo v prip.Slavina tisice ludi. A na rovnaky den si na just rezervujem miesto, zabranim kazdemu jednemu tam vstupit, polozit kvety a uctit si pamiatku a este budem stat na schodoch a obmedzovat ludi? To je normalne? Ako fakt, nech nikto neplace ked na bud.niekomu rupnu nervy a dostanu preplesk. Ukaz mi jednu jedinu krajinu, kde by si v pod.den niekto take dovolil. Nenajdes ju. Okrem nasho liberalneho smetiska.

  50. Vlado 12. mája 2022, 10:13 – Vlado nechapes, nechces alebo nemozes chapat?

    Ked spravca panelaku v ktorom byvas na urcitu dobu prenajme/poskytne cast verejneho priestoru na individualnu / sukromnu akciu, ze je zbytocne / chore a primitivne navazat sa do najomcu?

    Nechapes, nechces alebo nemozes chapat, ze komunikovat treba s tym, kto priestor poskytol / prenajal?

    A stale – nechapes, ze kultura, pud sebazachovy, alebo len sliusna vychova hovori / nasepkava / mozno prikazuje NERUSIT inych vo vykone / uplatnovani ich prav?

    Alebo Ti stale nic nehovori, ze moje pravo sa konci tam, kde zacina pravo Tvoje?

    A ti na Slavine mali na danu dobu suktocne pravo nevpustit tam inych, aje ked si myslim, ze keby tam nedosla tlupa rozhulakanych dezolatov a pluvauci arogantny Ha ra bin, ale normalni slusne sa spravajuci ludia, nebol by (aspon si to myslim) problem ani konflikt.

    Video je JASNE a ZROZUMITELNE – nechapes, nechces alebo nemozes chapat?

  51. Milos, nikde na svete si neprenajmes na pochybnu akciu pietne miesto. Nikde. Nie sposobom, ze tam zabranis inym vstupit. Branili vstupu vsetkym, bez rozdielu. A to v poriadku nie je. Nebavime sa o byte, senku alebo cukrarni.

  52. Ratafak plachta 12. mája 2022, 8:34

    Ako to teda myslel generálny tajomník OSN? Bezpečnostná rada OSN sa „dostatočne nesnažila zabrániť vojne Ruska na Ukrajine a ukončiť ju“.

  53. Anonym 12. mája 2022, 14:27….tak ale ty si to v tom prvom príspevku spojil všetko dohromady Zelenského, západ, OSN….Tajomník povedal to čo si napísal teraz: „Bezpečnostná rada neurobila všetko, čo je v jej moci, aby zabránila tejto vojne a ukončila ju.“…. nehovoril o Zelenskom alebo o západe, tak ako to prezentuješ v príspevku 11. mája 2022, 18:14….ako to myslel, sa musíš spýtať jeho, určite má dobré informácie o bezpečnostnej rade OSN o ktorej chybách hovoril….tak sa stále pýtam, čo mohol ten Zelenský robiť ak má proti sebe Rusko, ktoré si už v čase jeho nástupu malo anektovanú čast uzemia a vyhlasuje o Ukrajine že by nemala existovať….PS: Ten tajomník OSN to povedal v Kyjeve vo chvílach kedy mu tam rusi zase poslali pozdrav v podobe bombardovania…deň predtým si potriasa rukami s Lavrovom v Moskve a na druhý den ho v Kyjeve na rozkaz Moskvy bombardujú, hoci sa z okolia Kyjeva už pred časom stiahli….jak chceš s takýmto zlom jednať?…v čase kedy prebiehali mierové rokovania na bieloruských hraniciach tak rusi bombardovali Charkov, v čase kedy je generálny tajomník OSN v Kyjeve tak rusi bombardujú Kyjev….aký zmysel majú takéto rokovania, keď Moskva ti počas diplomatických/mierových rokovaní hádže bomby na hlavy?

  54. 12. mája 2022, 12:13
    Odkedy maju pietne miesta alebo narodne pamiatky majitelov? Lebo prenajat nieco moze iba majitel. V tomto prip.je to SR. Ci uz aj Slavin je Ukrajina, ako to stoji na kazdom druhom trapnom bilboarde Slovensko je Ukrajina?

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img