ISSN 1337-8481

štvrtok, 21. novembra, 2024

Šintava: Holička alebo Režnáková?

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

V sobotu 29. 10. 2022, v čase od 7.00 hod. do 20.00 hod., si budeme vyberať medzi dvoma kandidátmi na starostu: Miroslavom HoličkomStanislavou Režnákovou. Počas obdobia starostovania obidvoch kandidátov som bol poslancom OZ. Dovolím si vyjadriť svoj názor na niektoré skutočnosti.

Začnem Miroslavom Holičkom. Časom skutočne zabúdame, ako to bolo pred štyrmi rokmi, ako sme museli zápasiť za základné pravidlá slušnosti, informovanosti, či demokratických princípov… Čas zahladzuje veľa, ale nezmenilo to históriu a to, čo sme zažili.

Pripomeňme si len výstavbu bytovky, kde Najvyšší kontrolný úrad konštatoval, že pri jej výstavbe bolo nehospodárne použitých cca 37.000 eur. Začatie nezmyselného súdneho sporu o Lodenicu, ktorý stál obec cca 170.000 eur. Keď to spočítame, v obci bolo „vyhodených“ vyše 200.000 eur zbytočne a nezodpovedne. Nechcem si ani predstavovať, čo sme za tie peniaze mohli v obci urobiť a vybudovať. Každý máme nárok na chyby, len nechcime, aby to zaplatili iba občania Šintavy. Spravodlivo sa na dodržiavanie zákonov pozeral Ústavný súd, keď za nedodržanie ústavného zákona dal Miroslavovi Holičkovi pokutu skoro vo výške 9.000 eur, ktorú aj zaplatil.

Zabúdanie je prirodzená vlastnosť, ale dôležité je si aj pripomenúť skutočnosti z minulosti. V tom nám nepochybne pomôžu dve čísla Transparentnej samosprávy, ktoré sú neformálnou obecnou „kronikou“. V pdf formáte ich nájdete TU TU. Pri ich čítaní sa mi znova pripomenuli udalosti, na ktoré by som inak rýchlo zabudol…

Teraz prejdem k Stanislave Režnákovej. Moje očakávania boli väčšie, ako je realita. Preto som nehlasoval za zvýšenie jej platu starostky o 15%. Dôvody nájdete TU.

K posledným štyrom rokom treba niečo ešte uviesť. Keď čítate tento článok, pravdepodobne používate optický internet. Bola to investícia súkromnej firmy, ale starostka musela pri rozkopávkach riešiť množstvo občianskych problémov, aby práce mohli byť bezkonfliktne dokončené. Odčerpalo to sily, ktoré priamo nesúviseli s obcou. Obdobne to bolo aj s COVID testovaním, ktoré odčerpalo obci taktiež veľa síl, ktoré nemohli byť použité na rozvoj obce. Na obidve udalosti sme už akosi pozabudli, ale boli dôležitou službou pre občanov Šintavy.

Ako poslanec som okrem iného navrhol, aby každý rok starostka vypracovala, čo sa v obci za daný rok urobilo. Až z odstupom času môžeme vidieť, že sa obec zveľaďovala, aj keď nie tak rýchlo, ako sme očakávali. Opäť je dôležité si to pripomenúť. Pozrieť si to môže TU (2019), TU (2020) a TU (2021).

Čo povedať na záver? Veľa vecí som nespomenul a niektoré pomenoval zjednodušene. Ale mám za to, že zvolením p. Holičku by sme obec vrátili hlboko do „minulosti“, pravdepodobne bez ďalšieho rozvoja. Aj keď mám výhrady k práci terajšej starostky p. Režnákovej, považujem ju za lepšiu možnosť. Predpokladám, že starostka po svojom ďalšom zvolení  využije všetky doterajšie skúsenosti – aj tie negatívne – a kvalita jej práce sa zlepší. Má na to najlepšie predpoklady. Držím jej palce a obci tiež. Želám občanom, aby sa múdro a zodpovedne rozhodli.

 

Ján Šimulčík, poslanec OZ

 

P. S. Poprosím diskutujúcich o kultúrnosť a podpisovanie svojich komentárov.

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. Jeden lepší, ako druhý. Jeden za osemnásť, druhý bez dvoch za dvadsať. Keby si zvolili Holičku, no to už by si Šintavania pomohli. Zase by sa rozbehol kolotoč so súdmi. No, odvážnym šťastie praje.

  2. Pan Šimulčik . Ten či tá, keď chce byť niekto starosta musí vedieť aký plat bude mat počas funkčného obdobia. No a keď chce viac treba mu surovo nasrať do rúk a nepustit k vode. Málo by to tak byt na celom Slovensku.

  3. Nie, nie, Režnaková vôbec nieje arogantná a zákerná. Ona je ešte horšia. Do očí ťuťu muťu a za chrbtom oči prevracia nad „debilom“, ako ona nazýva mnoho občanov. Ach jaj, že žena a že starostka. Už nie Šintavania. 🙏

  4. Pán Šimulčík. Je zúfalé čítať Vaše riadky. Asi vám nedalo veľa námahy takéto niečo vytvoriť.?Toľko nenávisti a závisti je vo Vás a Vy ako sa prezentujete navonok ,si hovoríte veriaci človek? Vy dokážete bez hanby chodiť do kostola a schovávať sa za pána Boha? Potrebujete a robí Vám to dobre stále do niekoho kopať, opľúvať a ponižovať?Prečo ste nekandidoval ? Veď
    ste zo Šintavy mohol urobiť raj na zemi a ukázať všetkým neschopným ako sa to robí?A čo ste dokázal Vy? Rozbiť celú dedinu, nehlasovať ani za jednu závažnú vec, obracať na posmech poslancov s iným názorom . Nevadí Vám, že kvôli vám nechcel ísť pomaly nikto ani za poslanca, že s vami nechce mať nikto nič spoločné?
    Karma je zdarma, kto seje vietor, zožne búrku.

  5. Pre „V mene občanov“

    1, Ak chce niekto vystupovať v „mene“ občanov, bolo by na mieste sa podpísať menom. Zrazu zisťujeme, že nedokážeme zastúpiť ani seba, nieto ešte občanov, keď sa nevieme podpísať menom, a tak verejne prezentovať svoj názor.

    2, V článku som uviedol fakty. Nemám ten dojem, že by som v ňom „kopal, opľúval a ponižoval“. Chápem, že niekoho tieto fakty môžu byť nepríjemné…

    3, Poďme ďalej k faktom – „rozbiť celú dedinu“ – čím?, že na OZ pomenovávame veci? Že si ľudia môžu OZ pozrieť na internete? Nezdá sa vám to bizarné? Nechápem, ako som mohol rozbiť dedinu, keď podľa Vašich slov „nechce mať nikto so mnou nič spoločné“? Tak tomu už úplne nerozumiem… Pri zbieraní podpisov na nezávislého kandidáta mi občania sami vhadzovali podpísané hárky do schránky, čím vyjadrili svoj postoj. A tých podpisov nebolo málo.

    4, Ďalšie tvrdenie – „nehlasovať ani za jednu závažnú vec“. Škoda, že ste nenapísal aspoň niekoľko. Možno by ste bol prekvapený. Držme sa faktov.

    5, A posledné tvrdenie „kvôli vám nechce ísť pomaly nikto ani za poslanca“ – treba si uvedomiť, že ako poslanec mám iba jeden hlas, ostatní ma môžu spokojne prehlasovať. Problém bude zrejme niekde inde.

    Ján Šimulčík

  6. Presne, pán Šimulčík mohol kandidovať za starostu, ale vtedy by musel znášať aj nepopulárne pripomienky, požiadavky, kritiku poslancov, občanov za nesplnené predvolebné sľuby, a to by nebolo pre neho. A v jeho odpovedi mi chýba po 6, niečo o veriacim človeku.

  7. Pán Šimulcik,aj ste sa zamysleli prečo nepokračujú viaceri poslanci.schopny poslanci. Že by aj kôli vám. Veď svami niečo riešiť to je jak ísť do Ga cez Košice. Prečo je málo kandidátov? No kto by sa tam svami naťahoval. 4 roky len Holička,lodenica dokola. Veď ľudia sú stoho otrávený už. Aj vy by ste nemusel kandidovať.myslim že by to bolo pre obec plus.

  8. moj nazor. doma sme to preberali, ze preto nikto nechce kandidovat, aby sa so simulcikom nemusel dotahovat. aj s kavonom, ten to nastastie pochopil a bude sa asi venovat niecomu inemu. najprv rozbil dedinu majko s jeho ohovaracskym sol a pokracoval jano. s. jano vzdy len hlada smietku v oku druheheo pokracovanie isto poznate…… drzim palce novym poslancom uprimne. a snad sa do sintavy vrati sdliacky rozum a nie premudreli vzdelanci a ohovaraci.

  9. Rád by som tiež počul na to jeho pdpoveď,keď Božie prikázanie hovorí: miluj blížneho svojho, ako seba samého” – či? A o pomáhaní nehovoriac.
    Alebo sa riadi inými prikázaniami?

  10. Kebyže som Holička tak chodím po kanáloch. Má vôbec charakter ten človek? Šimulčík je kontrolór na špinavosti, a to je dobre keď chce byť poslanec.

  11. Občan 11. októbra 2022, 11:39 , čo má toto prikázanie spoločné s témou ?
    Snáď , že by ho nedodržiavali aj kandidáti na starostu a výkonom funkcie škodili občanovi?

  12. Presne je tam niekto na špinavosti. Práve taký človek by mal chodiť po kanáloch. Lebo špinavosti a pravda je sakra dobrý rozdiel.

  13. Spominam si na Sintavu spred osem rokov. Prave vtedy pod beznym clankom boli diskusne prispevky zo strany obcanov poukazujuce na netransparentnost a aroganciu vo vedeni obce ex starostom Holickom.

    Zo zaujmu som prisiel na OZ a starosta bez hanby a stipky pudu sebazachovy povedal, ze zakon porusi, lebo za to nehrozi ziadna sankcia.

    Problem. Nasledne dalsie. Sprava NKU konstatujuca nehospodarne vynalozenie financnych prostriedkov vo vyske takmer styridsat tisic Eur. A diskusia o dalsich peniazoch navyse, ktore firma za buranie ani nepozadovala.
    Arogancia, pohrdanie obcanmi, poslancami, mediom, zakonom…

    Uz na prvom rokovani OZ (za nasej pritomnosti) bolo vidiet spravanie sa poslancov, starostu a uradnicok. Ako by som to slusne napisal – nuz, taki jednoduchi ludia ktori ked otvorili usta, u cloveka znaleho veci mohli vyvolat akurat tak lutost.

    Po prvom zverejneni videozaznamu tuto obecnu tragediu videli aj obcania, ktori ani len netusili, so maju v zastupitelstve. Co do funkcii kandidovalo a co si ludia nepoznajuc ich moralne kvality a vzdelanostne predpoklady, zvolili.

    Neodborne rozhodovanie vtedy starostu sposobujuce mimoriadne vysoke skody obci, ale aj obcanom a to dokonca aj mimo Sintavu.

    Cele zle.

    Systematicke zverejnovanie neschopnosti starostu viest obec co do odbornosti, tak aj po moralnej stranke nastartovalo slusnych ludi, ktori sa rozhodli zmenit obec. Nastavit pravidla a doniest do obce uroven, slusnost, transparentnost.

    Zial, funkciu starostu obce dali ako „darcek pod stromcek“ sucasnej starostke Reznakovej. Od zaciatku to bola nie dobra a vhodna volba, no nebola ina.

    S jej VEREJNYMI SLUBMI OBCANOM si „vytrela zadok“ uz na prvych zastupitelstvach a poslanci boli zial slabi na to, aby jej ukazali, kto o com rozhoduje a kto ma co a ako za peniaze obcanov a pre nich vykonavat.

    Starostka (kedze nic nedokazala) toho vela nepochopila, akurat tak to, ako zabezpecit rodinu – mala zaujem zvyhodnit rodinneho prislusnika pri prijimani do zamestnania – poslanci nekonali. Uz tam ju bolo potrebne zastavit. Tak dnes prosperuje len sport, ktoremu sa venuje jej syn.

    Smutne…

    Kriva cesta za ktoru by obcania hnali voleneho zastupcu na kraj humna uz aj v Moldavsku, natahovanie sporu s Lodenicou, podly a zakerny zapas proti transparentnosti.

    Poslanci o ktorych sa opierala ju vyliali ako vedro vody a ona je dnes na zaciatku.

    Neviem, kto je lepsi, kedze obec nevygenerovala kandidata, ktory by bol iny, ako ti dvaja, ktori po funkcii tuzia znovu. Niekto to tu uz napisal – v podstate je to jedno. Starostka do vedenia samospravy k arogancii doniesla este aj zakernost.

    Co sa zmenilo?

    Uz aj potencialni kandidati na post poslanca pochopili, ze ak nechcu byt na urovni niektorych sucasnych kolegov len dvihajucich ruky bez otazok a nazoru, lepsie je nebyt v diskusii oponentami a na smiech celej dedine.

    V Sintave prave vdaka Simulcikovi je dnes potrebne vediet a komunikovat. Je nastavena urcita uroven, no mohla byt podstatne vyssia, len bolo potrebne byt doraznejsimi a nekompromisnejsimi a to je vycitka voci poslancom, ktori boli uspesni na lodicke, no uz nekandiduju. Preco?

    – – –

    Ono dat to na sedlaka, je nielen, no hlavne na dedine bezne. Ale vyhrat na Ustavnom sude, si vyzaduje trpezlivost, schopnost pouzivat fakty a rozum a – vzdelanie.

    Co sa tyka rozdelenia dediny – ak ma poukazovanie na spinavosti, nezakonnosti, tunelovanie a zneuzivanie verejnych financii, amoralnost konania volenych zastupcov, ci ich nekonanie tam, kde konat mali vo verejnom zaujme byt rezdelovanim dediny, tak ano, viem, ze vieme. A budeme v tom pokracovat.

    Viac v samostatnom clanku.

  14. ani netusite podiel viny na tomto mate. vy nado mnou. pred vami sa chceli vsetci ukazovat a hrat na transpsarentnych, ktovieakych lepsich nez boli ti pred nimi… dobrych poslancov ste vystvali neustalym poukazovanim na nich ved to neunesie hocikto a maju aj svoje rodiny. ked mali svoj nazor? iny nez vas? to sa nemoze? dostali sa na ciernu listinu vasich citatelov a chrumkavy ostali len ti kto poukazoval na chyby. Tak je tomu ak teraz. Vecna opozicia a robit nema kto. je mi zle z tejto doby „novinarov“

  15. Ale, ale , Tito , ty musíš byť strašný zúfalec, nešťastný človek , mdlého rozumu, keď sa znižuješ k takýmto urážkam. Tvoji rodičia si s tvojou výchovou veľa námahy nedali .

  16. Pán Šimulčík nehabíte sa vojsť do kostola ? Ešte som takého farizeja ako ste vy nestretol. Už je na čase aby ste s tými špinavosťami prestali. Pán Boh nie je náhly ale pamätlivý!!!!
    Myslite na to pri svojich“ modlitbách “
    Až vám vaše špinavosti všetci ktorým ubližujete spočítajú pôjdete so zasranými gaťami,?, možno aj so zmeneným ciferníkom. Viete, že ste všetkým na smiech?
    Zamyslite sa radšej nad sebou.

  17. Pán Majko, prečo musíte za každú cenu vždy niekoho urážať? Vôbec by Vám trochu pokory neuškodilo a nebolí to.
    Aj mentálne slabší sú ľudia a majú práva.
    Nechodím často na Vašu stránku, pretože väčšinou som z nej znechutený. Asi si radšej niekde inde pozriem pekné obrázky.

  18. My sme stále postihnutý a preto nedokážeme ohodnotiť kto v dedine čo zmenil.Sol tu zmenilo toľko že môžeme byť vďačný MM že sem chodí a nebojí sa pýtať.Starý hulvát je rovnaký jako stará ježibaba.kedy bude voľakto za koho sa dedina nebude hambiť?????

  19. Pán Volič 11. októbra 2022, 22:21
    môžete byť konkrétny aké špinavosti pán Šimulčik robí?
    Ja som doteraz pri sledovaní činnosti tohto pána nespozorovala nejakú nekalú činnosť, práve naopak,snaha z jeho strany o dodržiavanie zákonnosti a slušnosť.
    Očierňovať niekoho bez dôkazov je také typické Slovenské a v tejto dedine typické holičkovské.

  20. No jedno je pravda..či jeden lebo druhy..arogancia ..surovost.hlupost ..nas bude 4 roky viest..ona len veslari..
    On ani nemam slov….bude veselo
    .

  21. SOL si plni povinnosti urcene mediam a uz vychadzajuc z obsahu niektroych diskusnych prispevkov vidim, ze zjavne uspesne.

    Nepochybne obsanov zaujima, kto rozdeluje dedinu, kto zbiera komptomitujuce materialy na poslancov – verejnych cinitelov, obcanov. Ano, obcania to maju pravo vediet.

    Dovolim si pripomenut (znovu len fakty a myslim si, ze nespochybnitelne) iba DVOJ MINUTOVE VIDEO.

    https://www.youtube.com/watch?v=h8DW-t_u1OQ

    Ak ste zvladli video dopozeratz, prosim – vyjadrite sa v diskusii k veci.

  22. Pán Majko mám iba pár otazok. Čo týmto všetkým sledujete? To, že nemôžete politický vystáť Holičku, ani Režnákovú, to už asi všetci pochopili. Čo navrhujete tým ktorí tu čítajú túto diskusiu? Majú zostať doma sedieť a neísť voliť, len preto, že podľa Vášho názoru sú nekompetentní, neschopní na výkon funkcie? Celé mi to príde, že len odrádzate Šintavanov ísť voliť.

  23. Ak je niekto môj sympatizant, tak ma nemôže ovplyvniť Majko a ani nikto iný. Veď ľudia nie sú ovce, aby ich niekto do niečoho hnal. Ja určite pôjdem voliť a viem aj koho voliť nebudem: LODIČKÁRKU.

  24. Otázka 12. októbra 2022, 18:20 – samozrejme, ze Vam odpoviem na otazky:

    – sledujem to, co je povinnostou media. Zverejnovat fakty, pravdu.
    – mylite sa, oboch by vo verejnych funkciach nemali vystat ludia, ktori opovrhuju aroganciou, pretvarkou a ti, ktori volaju po prave, spravodlivosti a transparentnosti.

    Nezijem v Sintave, preto mi je ludsky ukradnute, kto plytva Vasimi peniazmi. Profesionalne sa dve desatrocia venujem transparentnosti v samospravach, preto na vlastne naklady prakticky osem rokov robim v Sintave to, co robim.

    – ja som volil VZDY a za kazdych okolnosti. U mna nejestvuje neist volit. Niekedy zial musim volit mensie zlo. Nasledne ale o to intenzivnejsie sa snazim upozornovat na netransparentne, nezakonne, ci neeticke konanie volenych zastupcov.

    – ako sa zariadia obyvatelia Sintavy, je ich vec.

  25. Miloš nič proti tebe nemám ale prečo tu píšeš bludy že zverejňuješ pravdu ? Akú ? Sionistickú ? Ďakujem,ale tej „pravdy“ máme u nás vo všetkých zapredaných médiách viac ako dosť !

  26. ďakujem za odpoveď pán Majko. Volebné právo je potrebné využiť a dôležité je, aby si každý vybral svojho kandidáta, či v Seredi alebo Šintave. Týmto ste vzorom pre diskutujúcich, že voliť treba.

  27. Čo ja mám s Kremľom ? Ja som myslel že tento tvoj plátok je o Seredi.ale už ked sem pretláčaš svetonázor spoza veľkej mláky,tak je to o niečom inom.

  28. Pre: Pre: otázka 12. októbra 2022, 19:15
    Píšeš: Ak je niekto môj sympatizant, tak ma nemôže ovplyvniť nik….
    V obecných voľbách,kde každý pozná každého je pre mňa nepochopiteľné takéto vyjadrenie. Chápem v prípade volieb do VUC, vtedy sa veľa ľudí rozhoduje na základe sympatií. Aj ja. V prípade volieb starostu obce v ktorej žijem si sakramentsky rozmyslím komu dám svoj hlas. A preto viem koho voliť nebudem.
    Farizeja, človeka, ktorý nemá morálne právo viesť túto dedinu, človeka ktorý nás jeho rozhodnutiami v minulosti pripravil o financie. Človeka, ktorý ma počas jeho pôsobenia nepresvedčil o jeho schopnostiach.
    Takže nikdy,nikdy,nikdy viac HOLIČKA

  29. Pán Majko, ja netvrdím, že ovplyvňujete a práve preto tvrdím, že ktokoľvek si to myslí, tak nemá vlastný názor a musí sa na niekoho vyhovoriť.

  30. Už som to minule písal, v Šintave ani nemusíte čakať na výsledky volieb. Už teraz viete na čom ste najbližšie 4 roky. Nič moc.

  31. V prvom rade musím napísať, že sa mi nepáčia dve vyjadrenia vyššie, negatívne postoj ku ich kandidatúre sa dá vyjadriť aj slušne.
    Pokiaľ by však kandidáti mali aspoň štipku sebareflexie, tak po množstve konkrétnych námietok svoje kandidatúry stiahnu, aby sa do doplňujúcich volieb našiel nový nezaťažený kandidát na starostu obce.

  32. Miro je aspoň seriózny, čo sa o Sláve nedá povedať. A lakomá je ako šľak a šetrí velice tam, kde by práve mala dať. Ak teda sú len dvaja kandidáti, vždy bude lepšie, keď tam bude Miro.

  33. Keď len chalupárka, asi voliť v Šintave nebudeš. Tak teda aspoň držte palce tomu Mirovi. ✊Bude to potrebovať a zaslúži si našu podporu. Dombal volí Mira a vy ostatní otvorte už konečne oči.

  34. Ty sranduješ..,, ale v skutočnosti takto nejako by mal starosta vypadať. Kavoňa je škoda že nejde ďalej, ale vôbec sa mu nečudujem . Vydržal až moc.

  35. Diskusia na tému kto vyhrá v Šintave je zúfalá, keď už aj u nevhodného kandidáta sa hľadá niečo pozitívne. To ste dopadli.

  36. Anonym 22. októbra 2022, 9:03 treba tomu nechať prirodzený priebeh. Kto je presvedčený, nech volí. Potom sú ďalšie zákonné spôsoby ako riešiť stav po voľbách.

  37. Jej ambície? Popýtajte sa ľudí , ktorí s ňou robili v bankách. Vždy sa tešili, keď ju konečne vyhodili. A už sa trasú v banke , že sa vráti. V obci absolútne nepoužiteľná. Akurát v jej “sro “veslárov, snažila sa ,za obecné ,pre syna.

  38. Presne tak občan, pre seba áno, ale pre občanov len omrvinky. Aj v kostole je lakomá dať aspoň 50 centov do zvončeka. Taký človek na post starostu nepatrí. A o jej správaní a vyjadrovaní sa k občanom ani nehovorím. A ona bude hovoriť, že za obec by aj dýchala. No určite, dýcha za tie prachy čo dostáva. Nech už ide tam, odkiaľ prišla. Miesto jej tam držia.

  39. Vedenie nase nedalo by sa zariadit aby pisala poriadok sv.omší spolahliva osoba a boli k nahliadnutiu načas…nie v stredu da aktualny týžden…

  40. Predvolebný leták p.Holičku je jedna veľká katastrofa. Po jeho prečítaní som nadobudla dojem že on vôbec nemá záujem niečo v obci riešit, zveľaďovať. Mám z toho pocit akoby chcel všetkých svojich voličov odhovoriť od toho, aby lístok s jeho menom hodili do urny.
    Samé všeobecne frázy, nezabudol sa posťažovať na tých čo ho kritizovali , važi si tých ,ktorí nerozoznali jeho klamstvá. Má veľa plánov na rozvoj obce. Škoda že žiaden konkrétny nespomenul. Chce riešiť nahromadené problémy. Aké? Predtým ich nevedel vyriešiť a zrazu to pôjde?
    Ach jaj.
    No, neviem sa dočkať predvolebného letáka p. Režnakovej

  41. Keby pre vás pani Šintavanka napísal čokoľvek, aj tak by to pre Vás bola veľká katastrofa. Napísať-sľúbiť konkrétnu vec je veľmi ľahké. Všetko sa odvíja od spolupráce s poslancami a inými inštitúciami. A katastrofa je tá, čo je momentálne na úrade.

  42. K p. Režnákovej:
    Škoda, že veľmi skoro po sadnutí na starostovskú stoličku, prestúpila z loďky na nafukovací čln. Bolo to na jej plavbe vidieť. Škoda pre ňu, škoda pre občanov, škoda pre lodičkárov. Karty boli rozdané na začiatku dobre, ale …..
    Správanie a spôsob riadenia je slabý. V súkromnej firme by sa na manažérskej stoličke dlho neohriala. Možno sa mýlim, preto by mali zamestnanci verejne ale radšej anonymne zhodnotiť jej spôsob riadenia.
    Rozvoj obce slabší ale objektívne treba povedať, že bolo a je vidieť v obci zmenu po jej predchodcovi. Malými krôčikmi sú realizované aj pripravované investičné zámery či projekty, ale naozaj nejde všetko naraz podľa jej, či našich predstáv. Jej ambície boli veľké, očakávania občanov ešte väčšie, ale naozaj na veľa veci treba čas, prípravu a peniaze. Prehajdákané financie jej predchodcu boli a sú pre obec veľkou brzdou.
    Niektorí občania hodnotia leták tak ako keby robila kampaň p. Holičkovi, lebo ukázala, čo všetko neurobila. Áno veľa treba ešte vybaviť, zariadiť a v konečnom dôsledku zrealizovať ale má jasné a presne stanovené ciele na rozdiel od p. Holičku, ktorý argumentuje nejakou spoluprácou s mnohými inštitúciami, nekonkretizuje čo pôjde vybaviť kam a ako a s kým.

    Uprednostňuje veslárov – možno. Tešme sa a podporme činnosť niekoho, kto reprezentuje obec aj kúsok ďalej ako len po tabuľu obce. Ktorá dedina sa môže pochváliť takým ojedinelým športom, podmienkami, ktoré u nás v obci sú, či prirodzený tok rieky Váh, či už vybudované priestory, škoda ich nechať zdevastovať a potom zháňať oveľa väčšie financie na rekonštrukciu a obnovu. To čo máme si nevážime ale kričíme, čo všetko chceme aby bolo.

    K letáku p. Holičku:
    Jaj pán Holička, klamstvá a falošné reči sú Vaša veľmi silná stránka.
    Rozvinutie spolupráce s mnohými inštitúciami – S ktorými? Vo viacerých sa s Vás za Vašim chrbtom smiali a keby mohli, tak by Vás poslali kade ľahšie. Tých pár chamtivých zapredaných falošných manipulujúcich vydieračských „SMERÁKOV“ nazývate inštitúciami.
    K obom kandidátom:
    Obom chýba pokora. Obaja obviňujú či jednotlivcov, či všetkých občanov. Nie som bez chyby. Kto ich nemá? Rečnícka otázka p. Režnákovej.
    Súhlasím tu s jedným vyššie napísaným príspevkom: Pri štipke sebareflexie, po prečítaní názorov občanov na oboch kandidátov, názorov slušných, neslušných, k veci, či od veci, by sa mali obaja vzdať a do doplňujúcich volieb, ktoré budú v našej obci tak, či tak, by sa mal prihlásiť niekto iný. Možno aj tuná je priestor, aby občania navrhli, koho by na pozícii starostu videli a možno navrhnutí kandidáti by hodenú rukavicu chytili.
    Ešte niečo tu často spomínaným poslancom:
    P. Kavoň – bol dobrý poslanec, len občas mal obraz ako v pokrivenom zrkadle. Raz pekne súmerne, tak ako v skutočnosti, a vzápätí bol obraz celkom iný, s veľkými ústami a s malou hlavou, akoby tam nezostala štipka rozumu a racionálneho úsudku. Prejavovalo sa to zaujatosťou, zákulisnými taktikami a pod. Škoda, aj pre neho aj pre obec.
    P. Šimulčík šiel na každom OZ s kožou na trh. Otvorene, priamočiaro. Aj uverejnením tohto článku sa rozvinula diskusia plná emócií, a veru šklbacov, kopancov sa mu ušlu dosť aj teraz. Je silná osobnosť, pálilo mu to zo všetkých poslancov najviac. Vedel reagovať v každej situácii, nejasnosti, pri každom probléme racionálne, triezvo, vedel s porozumením a s trpezlivosťou vysvetľovať a vyriešiť. Ochotne pomohol aj p. Režnákovej, hoci často práve od nej sa mu dostávalo veľa nepekných kopancov aj na OZ aj za jeho chrbtom.
    Na záver: Niekto má vo voľbe jasno, niekto ešte nie. Rozhodnutie urobia tí, ktorí voliť prídu a rozhodnutie budeme musieť rešpektovať a prijať všetci. Víťaz bude potrebovať veľmi dobrý tím zložený zo zamestnancov OÚ, poslancov, dobrovoľníkov. Držím palce pre Šintavu.

  43. Pre Šintavanka 24. októbra 2022, 13:30
    máte pravdu, všetko sa odvíja od spolupráce s poslancami. Ako vie pán Holička spolupracovať s poslancami mala dedina osem rokov možnosť vidieť…. Moc na názor poslancov nedával…Na návrat sa chystal štyri roky a leták slabota,…. Chce niečo robiť a sám nevie ani čo by bol výstup jeho práce po štyroch rokoch ako starostu…ale hlavne, aby bol starosta…To je dosť málo za taký vysoký plat ktorý by poberal mesačne… koho chce spájať?

  44. A na základe čoho sa máš rozhodnúť koho voliť keď žiadne stretnutie s občanmi,žiadna sebaprezentácia.
    Z letáku sa akurát tak dozvieš že bol starostom dve volebné obdobia. Stabilizoval obec po stránke finančnej. Ako? To myslí tie chybné rozhodnutia ktorými pripravil obec o 200 tisíc e?Že podporoval školu a najmä p. Bodisa? To všetci vieme. Že ho niektorí jednotlivci kritizovali? Bol verejný činiteľ,tak musel znášať aj kritiku za svoje rozhodnutia.. Váži si ľudí ktorí rozpoznajú pravdu od klamstiev?! Škoda, že sám to nedokáže.
    Za mňa neprijateľný.
    P. Reznakova tiež žiadna výhra, ale keďže si musím vybrať tak volím menšie zlo .

  45. Ešte škoda, že pán extarosta nevymenoval tých niekoľko jednotlivcov, čo sa ho snažili a snažia kritizovať, hanobiť, znevážiť…

  46. Toto je k čomu dobré, toto kydanie jeden na druhého, závisť, nenávisť , ohováranie? Ľudia, vy ozaj nemáte iné starosti? Tak si gratulujte, tešte sa , že ste zdraví vy a vaše rodiny a nestarajte sa kto koho bude voliť , Volia iba svojprávni , tak ich nechajte nech sa rozhodnú a
    nepodsúvajte im výmysly vašej chorej hlavy. Vy všetci najmúdrejší a dokonalí, prečo ste nešli kandidovať ?

  47. Radovy mudry spravodlivy…Ty čo si nešiel kandidovat…taky dobrý človek..a bolo by Ti jedno pod akou vládou budes..

  48. Ešte niekoľko poznámok k diskusii.

    1, Všetci sme dostali predvolebné letáky obidvoch kandidátov na starostu. Každý si môže urobiť svoj názor, kto čo píše a ako sa prezentuje. V letáku p. Režnákovej sú informácie o podaných projektoch, plány, ako aj čo všetko sa urobilo v rokoch 2018 – 2022. Dovolím si skonštatovať, že toho skutočne nebolo málo. Máme však väčšie očakávania. Zaviedli sme plán investícií, ktorý je krytý s určitými finančnými prostriedkami. Vo všetkom je potrebné pokračovať.

    2, V prezentovaných informáciách sa pozabudlo ešte na 80 000 eur (2 x 40 000), ktoré získala riaditeľka školy na 2. a 3. fázu opravy elektroinštalácie v škole. Chýba nám ešte uskutočnenie 4. etapy – výmena elektriky v telocvični. Dúfam, že sa to podarí. Zriaďovateľ školy je obec.

    3, Čo sa týka veslárov – všetky investície (oprava strechy, výmena časti okien…) schválili poslanci. Starostka ich iba realizovala. Veslári v rokoch 2018 – 2022 dostali výrazne menej dotácií od obce ako napríklad futbalisti, ktorí, bohužiaľ, tento rok na dlhšiu dobu asi ukončili svoju činnosť.

    4, Pán Holička podľa veku zrejme poberá dôchodok, k tomu je živnostník. Plat starostu, cca 3000 eur v hrubom, nemá byť „prilepšenie“, ale odmena za odvedenú prácu.

    5, O pani Režnákovej v diskusii boli popísané niektoré nepravdivé, ale aj pravdivé informácie. Voľba starostu v týchto voľbách bude o tom, či budeme rozvíjať obec, aj keď možno nie tak rýchlo, ako si predstavujeme.

    6, Príďte si zvoliť starostku/tu vo voľbách v sobotu 29. 10. 2022, od 7.00 hod. do 20.00 hod.. Výsledok volieb bude potrebné rešpektovať. Dôležité je, aby sa volieb zúčastnilo čo najviac voličov, aby bola voľba reprezentatívna.

    Ján Šimulčík

  49. Kandidovať na starostu obce môže taký občan, ktorý na to má. A Miro na to má a držím mu palce. Verím v jeho víťazstvo. A pre radový občan čítaj: Aj Ty si mohol kandidovať a ukázať, čo všetko dokážeš urobiť pre obec a občanov obce. Ale k tomu musíš ešte dozrieť.

  50. Pán Holička mal nasledovať pána Jurčagu a odstúpiť a so cťou odísť do politického dôchodku. Pomôcť dedine môže i z pozície radového občana a nemusí sedieť na stoličke starostu, keď mu skutočne záleží na dobre dediny a občanov Šintavy. Pomáhať sa dá aj z inej pozície rodnej obci a zadarmo bez nároku na plat.

  51. Pre p. Simulcik
    Skoda, ze v Sintave mame malo ludi, ktori maju zaujem zlepsovat nasu obec. Alebo je to preto, lebo nemaju zaujem byt v jednom time s Vami?
    Vysledky a hlasy poslancov o tom presvedcili.
    Je cas sa zamysliet sa nad tym, aka je uloha poslanca. Je to iba poukazovanie na pracu inych a hladanie chyb?
    Verim, ze v novom volebnom obdobi budeme od vas pocut aj nieco ine…
    Ocakavania su velke!

  52. Pre Tomáša K:

    1, Najskôr by som rád poďakoval 220 voličom, ktorí ma zvolili a podporili za poslanca OZ.

    2, To že som v zozname poslancov skončil ako posledný mi vôbec nevadí. Pre Tomáša K.: Majte odvahu sa podpísať menom. Ak tú odvahu nájdete, bude to pokrok. Spokojne ste mohol ísť kandidovať za poslanca, aby nezvolili mňa. Nestačí iba anonymne vypisovať… Treba opäť zopakovať: jeden hlas pre poslanca nič nezmení. Ostatní ho môžu prehlasovať. Neviem, prečo taká tomášovská panika.

    3, Aby sme sa držali faktov, napísali ste :“ „poukazovanie na prácu iných a hľadanie chýb, čo tým myslíte? Viete uviesť príklady alebo iba – jedna babka povedala…

    4, Viete mi napísať aspoň 3 návrhy (môžete aj viac), ktoré som navrhol ako poslanec OZ a poslanci ich schválili? Aspoň uvidím, či veci sledujete a rozumiete im. Viete, ktorý poslanec dal najviac poslaneckých návrhov v rokoch 2018 – 2022? Skúste si to zistiť…

    5, Môžem Vás uistiť, že aj v novom volebnom období budem tak ako doteraz a ako mi to okrem iného ukladá zákon: „obhajovať záujmy obce a jej obyvateľov“. Ak bude obhajovanie záujmov obce vyžadovať zásadný postoj, budem sa ho snažiť mať, aj keď zostanem možno osamotený.

    Ján Šimulčík

  53. Jano, asi nie su obcania s tebou tak spokojni ako si myslis, zo vsetkych poslancov si mal najmenej hlasov, je to hanba 😂 keby bolo viac kandidatov ani sa tam nedostanes, bo kto by uz chcel takeho vola ako si ty.
    Obcania jasne ukazali, ze si nula a si posledny z poslancov!

  54. Tam, kde nie sú argumenty, prichádzajú nadávky. Je to smutné, že pánovi Šimulčíkovi závidíte ešte aj posledné poslanecké miesto. Vlastne ešte jedno poslanecké miesto je voľné, všetci jeho kritici môžu ísť kandidovať a ukázať svoje schopnosti. Určite tam bude množstvo teoretických kandidátov, ktorí vedia iba mudrovať.

  55. Veronika, a co take Simulcik urobil pre obec? Vie len hanobit, odcudzovat druhych ale sam nic nedokazal. Preco ked moze obci pomoct nikdy nepride? Kedy bol na nejakej brigade, alebo pomahat pri testovani? Nikdy! On vie len mudrovat a ked je taky skvely mal ist kandidovat za starostu ale to nejde lebo by musel mat zodpovednost a tej sa boji. Je to zbabelec ktory len mudruje ale nic neurobi!
    Preco bolo malo zaujemcov o post poslancov alebo nekandidovali sucasni? Kvoli nemu lebo nemaju chut s nim spolupracovat!

  56. Milá Zuzana,
    keď čítam Váš príspevok, aj príspevok Tomáša a Jana, mám pocit, že všetky tri príspevky majú niečo spoločné. Je to hnev a nenávisť voči zvolenému poslancovi pánovi Šimulčíkovi. Veď ste všetci traja mohli ísť kandidovať. Alebo všetky tri príspevky písal iba jeden človek?
    Naozaj nepoznám dôvod, prečo nešli kandidovať doterajší poslanci, ktorí tak veľmi podporovali pani starostku, sľubovali hory-doly a napokon ju nechali ako sirotu. Aj mňa by to zaujímalo. Ale na ten dôvod sa treba opýtať ich. Ak to tak skalopevne tvrdíte, že nechceli ísť kvôli poslancovi Šimulčíkovi, nie ste jeden z týchto poslancov?

  57. Naozaj , viete niektorý , čo tu osočujete , pána Šimulčika , čo je náplňou poslanca ? Ak by mala , každá dedina , alebo mesto človeka ako je on , tak by to vyzeralo inak , ako to vyzerá teraz. Tak buďte vďačný , že ho máte .

  58. Rezignácia občanov na možnosť ovplyvnovať chod a smerovanie Šintavy je skutočne paradoxom. Téza o negatívnom vplyve poslanca Šimulčíka na túto skutočnosť je vo svojej podstate úplným nezmyslom. Nemám informácie o skutočnosti, že by niekomu na schôdzi poslancov odhryzol nos alebo vybil zuby. Skôr sa prikláňam k argumentu, že robiť niečo v prospech spoločnej veci, obce či nás všetkých nie je vec ani lukratívna ani zaplatená. A tým pre občanov nezaujímavá. Je treba si uvedomiť, že dobrovoľnosť dnes nie je v kurze a preto je nevyhnutné aby tí, čo nás budú zastupovať boli aj primerane ocenení. Ak sa ale práca pre občanov pre obec a občanov oceňuje len ich hanobením či spochybňovaním tak sa potom nečudujme. Stojíme na rázcestí keď si musíme uvedomiť, že volení zástupcovia sú v prevažnej väčšine slušní a šikovní ľudia ochotní pre nás niečo obetovať. A keď chceme aby to pre nás robili aj naďalej tak by sme sa k nim nemali chovať ako hulváti. Pretože riskujeme, že raz nebude kandidovať či mať záujem o obecné veci nikto.

  59. Ak si dobre pamätám, jediný p. Šimulčík vo svojich minulých článkoch na SOL vyzýval pred voľbami všetkých terajších poslancov, aby išli kandidovať. Neviem si spomenúť, že by tak urobil aj iný z poslancov, čo vlastne znamená, že Šimulčík mal odvahu zabojovať o hlasy voličov. Alebo u nekandidujúcich poslancov zvíťazil strach? Z čoho? Z neodbornosti či z pohodlnosti? Rozumiem, že uspieť na Ústavnom súde nastavilo laťku odbornosti dosť vysoko. Niektorí ju radšej len podlezú ohováraním a osočovaním.

  60. Zaujímavé je, že sa rieši len tento pán poslanec, on však sám nemohol predlžovať jednania obecného zastupiteľstva, potreboval oponenta a toho nerieši nikto.
    Teraz však stojí otázka, ako budú prebiehať rokovania zvoleného obecného zastupiteľstva , keď sú traja poslanci podporovatelia exstarostu, traja nezávislí ,
    jeden Sme rodina a jeden KDH.
    V kom bude mať oporu starostka?

  61. Pre Zuzanu:

    1, Pobavilo ma, keď niekto píše o odvahe iného a sám sa bojí podpísať.

    2, Jedni mi píšu, prečo kandidujem za poslanca, že by som nemal. Vy mi píšete, že prečo som nešiel kandidovať za starostu, že som mal. Ako vidíte, každý chce niečo iné. Ak by som sa rozhodoval, čo chcú iba niektorí občania, vlastne by som nevedel, čo mám robiť… Našťastie mám konať podľa sľubu poslanca: „Sľubujem …že budem …ochraňovať záujmy obce …budem uplatňovať podľa svojho najlepšieho vedomia a svedomia.“. A o to sa aj snažím.

    3, Ak hľadáte pravdu, skúste si odpovedať na otázku, ktorú som položil v bode č. 4 Tomášovi: „Viete mi napísať aspoň 3 návrhy (môžete aj viac), ktoré som navrhol ako poslanec OZ a poslanci ich schválili? Aspoň uvidím, či veci sledujete a rozumiete im. Viete, ktorý poslanec dal najviac poslaneckých návrhov v rokoch 2018 – 2022? Skúste si to zistiť…“ Ak nedokážete na toto pravdivo odpovedať, neprijmete ani moju odpoveď. Ak si zistíte odpovede, už sa ma zrejme nebudete pýtať.

    4, O dobrovoľníctve (brigády, aktivity v obci…) som už písal, ale zopakujem pre dôležitosť: „Ešte jedna poznámka k dobrovoľníctvu a poslaneckému mandátu. V obci máme cca 1765 obyvateľov. Nad 15 rokov je to cca 1500 obyvateľov. Zjednodušene by sme mohli povedať, že v obci môže byť 1500 dobrovoľníkov na rôzne služby a aktivity v obci. Dobrovoľník nepotrebuje schválenie nikým. Jednoducho je dobrovoľníkom. Občania si často zamieňajú dobrovoľníkov s poslancami. Často si myslia: Zvolíme si poslancov a oni budú robiť všetku dobrovoľnícku prácu za nás. Omyl. A ešte raz, omyl. Poslancov si volíme, aby občanov zastupovali pri hlasovaní a smerovaní obce. Dobrovoľník môže byť každý občan obce. Poslancom môže byť IBA zvolený občan. Áno, aj poslanec môže vykonávať dobrovoľnícku činnosť, ale len ako občan Šintavy (to, že je poslanec, nevadí). Aby bol dobrovoľník, na to nepotrebuje byť poslancom. Aktívny môže byť aj bez poslaneckého mandátu. Ak je nejaký poslanec dobrovoľnícky aktívny, tak najmä iba ako občan obce. Občanov v Šintave je 1765 a poslancov 9.“

    Viac odpovedí, či som sa zapojil do rôznych aktivít nájdete v diskusii hore uvedeného článku:
    https://www.archiv2.seredonline.sk/2021/03/12/sintava-preco-som-nehlasoval-za-zvysenie-platu-starostky-o-15/

    https://www.archiv2.seredonline.sk/2022/08/13/kto-bude-kandidovat-za-poslanca-oz-v-sintave/

    Ak ste si to všetko prečítala, určite ste zistila aj odpovede.

    Ján Šimulčík, poslanec OZ

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img