Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!
Comments are closed.
UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.
Už by bolo na čase.
Juj ci som sa len zlakooool!
Keby Slovensko neposielalo a nevyrabalo (hufnice Zuzana 8+dalsich 16 sa chytaju vyrobit a predat) zbrane pre Ukrajinu, Rusko by nemalo dovod na Slovensko zautocit.
Poradim Zelenskemu (moj nazor) – nech Ukrajina ostane neutralna (nebude jedina) a bude vsetko OK. Nemusia zomierat vojaci aj nevinni ludia.
Chcel by som vediet nazor prosteho Ukr. ludu, aky maju nazor.
Ostat vojensky neutralna krajina, alebo dospiet k takemuto stavu???
Preco nespravia referendum o tomto???
demokracia 18. januára 2023, 9:38 – na stredu predpoludnim celkom humorny text.
Neskusite si aspon v tom „vseveducom“ Googli naklikat, co znamena NEUTRALITA a akym procesom sa stat stava tzv. neutralnym?
Je fakt, ze sice ubudne humoru, no bude aspon snaha o rozmyslanie.
PhDr. Róbert Ondrejcsák PhD. (* 23. máj 1977[1]) je slovenský diplomat, analytik a politik. V rokoch 2010 – 2012 a 2016 – 2020 pôsobil ako štátny tajomník Ministerstva obrany SR. Od januára 2021 je veľvyslanec Slovenska v Spojenom kráľovstve.
Čo od „politika“ vyškoleného západom môžeme očakávať?
K obsahu svojej činnosti nech si doplní aj to, že je autor strašidelných rozprávok pre dospievajúcich. Či je platený v librách, dolároch alebo eurách a ako dobre, to neuvádza ani wikipédia.
Podla generala Macka vyhra vojnu Ukrajina. Ondrejcsak by sa mal dohonut s Mackom, lebo takto je to informacny gulas.
Anonym 18. januára 2023, 9:50 – aky slovensky politik je podla Vas akceptovatelny (pre Vas)?
pre: Miloš Majko 18. januára 2023, 9:42
…no dobre, specialne pre Vas: …neutralna = aby sa Ukrajina nepchala do NATO
len na zopakovanie:
– Rusko napadlo vačšinu (ak nie aj všetkých) svojích susedov
– v minulosti okupovalo aj nás (aj maďarov, zaútočili aj na Polsko)
– Rusko sa otvorene vyhráža celému západu, nás má za nepriatela
– Putin sníva o obnove sovietkeho zvazu, ktorého sme boli satelit
– videli sme kamerový záznam kde zamestnanec ruskej ambasady verbuje na 500 novinára hlavných správ (prečo asi…?)
– naše tajné služby už roky reportujú o Rusku ako o najvačšej bezpečnostnej hrozbe
– kusok od naších hraníc vyhodili do vzduchu muničný sklad – dvaja mrtvy, škoda asi miliarda KČ – pripomínam že ČR je v NATO a útok sa aj tak stal..
– bordel na Polsko – bieloruských hraniciach s migrantami, ničenie plotu, pretláčanie migrantov – pripomínam že Polsko je v NATO…
to sú udalosti ani nie tak dávne…naozaj tu je niekto, kto si stále myslím že mať toto za suseda je OK, a nie je to bezpečnostné riziko?…čo by musel ten štát viac spraviť aby niektorí pochopili že takto sa spolunažívať viac nedá…rusi sa tak snažia a my stále nič…
demokracia 18. januára 2023, 10:11..zase tie isté 100x vyvrátené klamstvá..toto nie je o NATO….Ukrajina bola odmietnutá už v roku 2008 (odmietli to Nemecko aj Francuzsko aby sa zbytočne nedráždil Putin), v roku 2014 aj tak zaútočil…odvtedy ani nebola šanca aby sa pripojila – nemala územnú celistvosť a bez toho to naozaj nejde, a Putin aj tak v 2022 zaútočil….takže nie, o Nato to naozaj nebolo a aj keby bolo tak to Putinovi može byť tak maximálne jedno,…rovnako ako mu to je jedno pri Fínsku a Švédsku…
Ratafak a zasa samé proamerické fekálie !
demokracia 18. januára 2023, 10:11 – specialne pre Vas a pomalsie a este zjednodusenejsie – skuste si vygooglit, ako „vznika“ neutralny stat.
Ratafak plachta 18. januára 2023, 10:21
Vyborne zhrnute a cista pravda. Palec hore.
Cigan Dezo sa rano zobudi a v byte je teplo , chyti radiator horuci , pusti vodu tecie tepla aj studena ,zazne svetlo svieti pusti plyn plyn ide ,
Cely rozruseny krici na zenu
Arana ! Vstavaj Komunisti sa vratili k moci
No vy traja ste sa našli ! Majko,Ratafak a Depesak. Ale ani sa nečudujem. Toto sú neoliberálne stránky
Nie neoliberálne stránky,ale neoliberálne sračky..
Rusko okupovalo Madarov
Madari okupovali v minulosti Slovakov
Rusko sa otvorene vyhraza SR , dodavame zbrane ? ci?
Putin sniva o obnove Sov. zevezu narodov , bez drog , korupcie, zmenu indetiti narodov .. sme kamerovy zazanam ako Baidenov syn fetuje z mladistvimi ,
Nase tajne sluzbi uz davno robia pre sukromne spolocnosti
Kusok od nas vyhodili do vzduchu budu v ktorej boli zbranez Turecka ktore tam nemali co robit , boli by pouzite pri hraniciach z UA
Bordel na Polsko – Bieloruskych hraniciach ,
Bordel na Slovensko -Ceskych hraniciach
Boredel na V stvorke , tajne sluzbi nemaju prehlad o migrantoch buducich terosristov v statoch EU
To su udalosti cerstve , chaos vsade v statoch EU , uvalovanie sankcii proti RF , vysledok sa rovna neistota v cenach energii ktore sme predali za facku inemu statu …
tak toto neporiesi ani dr. chocholoušek.
a doma ako? stale na palenom?
Daniel 18. januára 2023, 11:07
No ved mas sancu argumentacne vyvratit, co Ratafak napisal, len smelo do toho.
Anonym 18. januára 2023, 9:50
Mam tomu rozumiet tak, ze najspravnejsi politik je iba ten, co je vyskoleny Vychodom a plateny je v rubloch?
Prajem dobrý deň,
hľadať odpovede od obyčajného prostého Slováka dnes na túto tému je iba hodenou udičkou pre trestné stíhanie. Však ticho je vždy pre niekoho dobré. No a ešte malé ohliadnutie sa. Politiku verejne vždy robia politici. / v zátvorke mecenáši / .Sú to tí, čo ako prví utekajú z krajiny, aby si ochránili svoje zadky. Slovensko nie je dnes v žiadnom vojnovom stave, teda osobne som to ešte nikde nečítal , či nevidel v takmer jednostranne zameranej propagande. Aj mojim vzorom sú Švajčiarsko , či Rakúsko. Kto nebol nevidí, kto nepočul závidí. Tak , tak politik je iba vták, letí kam ho vietor zaženie. A zrna je na svete teda naozaj dosť.
Už to začína. Autor Ondrejčsák uverejni status ktorý ma jediný účel a to polarizovať potom ho dá zdieľať majiteľ stránky ktorý začne bez hanby urážať každý iný názor občanov.
Prečo mi to pripomína rétoriku agresívneho Budaja ktorý keď príde do Tv relácie tak ako náhle mu redaktor povie iný názor či dokonca fakt tak tam začne na celé štúdio hulákať a nadávať alebo rovno dokonca nepustí nikoho k slovu.
Našťastie slusní ľudia ich tento rok evidentne pošlú do zabudnutia
Depesak a Ratafak,tak vám dvom niečo vysvetľovať je jedno a to isté ako hádzať sušený hrach na stenu !
Daniel 18. januára 2023, 13:10
Skoda, mohol si to skusit.
nemohol.
leda tak ten hrach hadzat. na ine sa nezmoze.
zas lúza ma plne usta reci o vitazstve Kremelskeho neonacizmu.
Sibirske opice oplotime nech sa tam v zemliankach tulia a nech nezdrhaju na zapad
…a kolko nevinnych ludi zomrelo vo Vietname, v Iraku, v Juhoslavii???
To nebola vojna???
To bola videohra alebo show v TV???
A preto maju vybuchovat bytovky par kilometrov od nasich hranic a vyhrazat sa nam jadrovymu zbranami????
Ty irak….. dezol…
demokracia : to nebola vojna ale „mierová misia “
Keby ako prví zaútočili Rusi,tak by sa to volalo vojna !
to sú také dosť zaujímavé logiky…keďže boli vojny aj v minulosti a bolo ich dosť, tak vlastne nevadí ak budeme susediť so štátom kto by nás mohol napadnúť, lebo to má v povahe…veď keď gréci napadli Tróju, tak prečo by nás dnes nemohli denacifikovať rusi….keď susedovi v minulosti ukradli auto tak nebude vadiť ani keď ho ukradnú mne….pretože šak také veci sa diali a dejú a nemali by sme sa tomu brániť…..alebo aká je za tým logika pri našom dnešnom ohrození vyťahovať historické vojny z iných častí sveta?
pre: Ratafak plachta 18. januára 2023, 14:16
Mas uplnu pravdu – odsudzujem to tak isto ako aj ty a vacsina naroda.
Len chcem poukazat na to, ze ked bol v minulosti niekto okupant, tak si to povedzme otvorene a ukazme na neho tak isto prstom ako na Rusov.
Preco sa USA (takisto okupant) teraz hra na velkeho brata, ktory mieru akoze pomaha dodavkami zbrani???
Nalejme si cisteho vina a potom robme zavery.
Ja som tak isto za mier, ale nedosiahneme ho zbranami!
Slava Ukrajine a hrdinskym ukrajinskym vojakom! Gerojom slava! puttler – idi na chuj. Ukrajina zvitazi!
…mozno zvitazi a mozno nie, neviem.
Ak ano, ale za aku cenu???
Anonym 14:42
To ty si ten riadny chuj ! Rusi už vyhrali,len ty si si to ešte nevšimol !
demokracia 18. januára 2023, 14:28…ale veď to ja jasné…tých vojen bolo ale tolko že keby ich máš všetky vymenovať a odsúdiť tak sa nikdy nedostaneš k tej aktuálnej, ktorá ta ohrozuje teraz….aký význam má pri tejto sa baviť o vojnách rímskych, trojskych, egyptských, osmanských, švédskych, čínskych, americkych, nemeckých atď….
ak prestane agresor útočiť a vyhrážat sa, prestane západ pomáhať..tých zbraní na Ukrajinu dodáva najviac práve Rusko, ako to že toto vám nevadí?…mier nedostiahneš tak že sa podvolíš agresorovi a necháš padnúť jeden menší štát za druhým…a už vonkocom nie ak agresora pustíš na hranice…pretože aj my sme ten menší štát….
Ratafak vidíš to moc čierne ! Čo by tu tí Rusi asi tak hľadali ? Putin sa môže na malinkaté bezvýznamné Slovensko akurát tak vyprdnúť ! To bu bu bu tu robia „naši“ politici. To sú USA lokaji ktorí sa tešia z vojny a prispievajú k jej vzniku.
A mali by byť zastrelení občanmi svojej krajiny. tak nejak to povedal Ernst Hemingway.
A ty si im naletel ako malé decko.
Tak ja neviem ale podľa mojich skromných vedomosti sme člen NATO tak ako by nás mohli Rusi napadnúť?
Ako by mala vyzerať moja príprava na to, že Ukrajina prehrá? Sme v NATO, ak Rusi napadnú Slovensko, naši spojenci majú povinnosť nám pomôcť. Rusi si dobre uvedomujú, že napadnutím členského štátu NATO automaticky musia počítať s odvetou všetkých štátov NATO. Aj keď konkrétne USA ma doposiaľ presvedčili, že sú aktívni iba v konfliktoch, z ktorých niečo majú. Nič to ale nemení na tom, že takéto články sú zbytočné a ich autori… Škoda reči.
To len somár vyrobil poplašnu správu.
Kde to všetci žijete ? O čom to blúznite ? Ak keď sme členom zločineckej organizácie NATO,tak tá sa na nás zvysoka vykašle ! Už to raz západ urobil. V Mníchove 1938 ! Vykašľali sa na nás,jednoducho nás obetovali aby si ochránili vlastnú kožu.
Slovanov z východu má celý západ za odpad,pozerajú na slovanov ako na hmyz. V Belgicku zabili colníci slováka a tá prašivá colníčka ešte pri tom hajlovala !
Mám veľa kamarátov vo Francúzsku,Holandsku aj inde ktorí tam dlhodobo pracujú a majú rovnaké skúsenosti. Ohŕdajú nad slovanmi nos a v Nemecku po kamarátovi pokrikujú potkan z východu…
Ste takí istý ako jeden môj liberálny kamarát skákal od radosti 3.metre od zeme keď bolo to referendum o prijatí do únie. Sa tešil že únia nám pomôže !!!
V čom nám pomohla ? Urobili to tak aby naši zapredaní politici odovzdali našu ekonomiku západným korporáciám. Tí ju okamžite zlikvidovali aby tu prekvitala jejich vĺastná.
Po 30.tich rokoch „slobody“ budeme bez tepla,bez elektriny,ktorej vieme vyrobiť viac ako spotrebujeme,bez malých podnikateľov – úmyselne zlikvidovaných a bez práce. V „tejto krajine“ nám už nič nepatrí,vládne tyrania,cenzúra,udávanie a tupý liberálny rozum !
Hurá západ !
demokracia 18. januára 2023, 14:28 – od Druhej svetovej bol mier dosiahnuty a garantovany „len“ a teda AZ zbranami. Bola to Studena vojna, ktora jasne a zrozumitelne urcovala ciary, za ktore sa proste neoplatilo ist. Za ciarou sa strielalo ostrymi.
Pred par rokmi chvilu kludu, mier a status quo aj bez Studenej vojny fatalnym a bezprecedentnym sposobom porusila Ruska federacia vedena prave Vladimirom Putinom.
Putin svetu ukazal, ze ani ratifikovanie medzinarodnych dohod nemusi byt zarukou ich nasledneho dodrziavania a po anexii uzemia cudzieho statu, rozputal aj otvoreny vojensky konflikt prakticky v centre Europy.
Jedine Putin moze zabezpecit mier. A jedine Putin a jeho posahane Rusko musi Ukrajine a svetu nahradit napachane skody.
Kedze Putin vie, ze prehra by ho stala nielen zivot (ten uz pravdepodobne davno nepatri jemu) , hlavne povest a to by ho stvalo urcite najviac.
Preto mam stale obavy, ze z dovodu aby vojnu „neprehral“ aspon navonok a este si chvilu pozil, siahne po doposial v Europe nepredstavitelnom rieseni. Ake to bude riesenie neviem, ale bude bolestive aj pre nas, EU a NATO, lebo samotna Ukrajina by konflikt s RF fakt ustala len tazko.
Slava Ukrajine a hrdinskym ukrajinskym vojakom! Gerojom slava! puttler – idi na chuj. Ukrajina zvitazi! Dezolati na Slovensku – neviete to predychat, coo?
Ešte dodatok : vtáčia chrípka, choroba šialených kráv, prasačí mor,áno samé choroby: Treba ešte viac zdevastovať poľnohospodárstvo a sukromnikov všetko treba zdevastovat a hurá kupovať od EU ako nám nariadili. No ak únii ešte niekto verí tak to už musí byť riadny tupec.
Treba ešte čosi vymyslieť aby sa u nás nepestovalo a nechovalo vôbec nič ! Šak načo ? Kúpime si predsa všetko zo západu… za naše žobrácke platy,néé ?
Anonym 17:08
Ty máš teda riadne našliapnuté do cvokárne !
Daniel – pracoval som v Holandsku, Belgicku, Nemecku a Anglicku a nemam take skusenosti, od zaciatku pandemie som na SVK a este dodnes som v kontakte s byvalymi zamestnavatelmi a kolegami.
Ale ak kamarati zdielaju tvoje tupe myslienkove pochody, necudujem sa ze ich tam maju za odpad. My na SVK si to iste myslime aj o tebe. Pozdravuj a neprehanaj to s voccovou medicinou.
https://www.youtube.com/watch?v=YyxUjDT4uvs
Daniel…veď ti Rusi už u nás boli, čo tu asi podľa teba chceli na tom bezvýznamnom Slovensku?..ako významné je Moldavsko či Gruzinsko keď robia bordel aj tam…
Sopornan, dnes sme v NATO, za 5-10 rokov už nemusíme, stačí jedna dobrá „vlastenecka“ vláda a sme vonku..od toho sú napríklad ti dobrí chlapci čo za 500 eur budú vytvárať v spoločnosti náladu aby sa to podarilo…
Naozaj je tu niekto, kto si myslí že susedstvo s Ruskom nepredstavuje riziko?
zaujímavá debata akurat treba na konci napísať „a pozdravujem súdruha kapitána“ . lovci ťašistov v zastúpení PZ SR budú mať zas nadčasov 🙂
. a progresívcov ako maku , asi sú generovaný priamo windowsom 🙂 . hold keď sa rúbe les lietajú triesky ale čo by už táto krajina neurobila pre svetlé zajtrajšky . údajne ale nepotvrdené z MI 6 p. Dostál s kaukulačkou v ruke zadefinoval číslo ktoré najlepšie hodí k slovu demokracia na SK . je to číslo 76 . 🙂
Ratafak plachta
Raťafák, píš čo chceš. Ale. To čo tu mnohí píšu a načo poukazujú je, že keď sa jedná o Rusk si ty a tebe pod. klávesnicový špeciáli najväčší bojovníci proti vojne a Rusku. Keď sa jedná o špinavosti z dielne Pentagonu a Bieleho domu držíte všetci piče a šúchate s nohami. Pochopil si? Alebo si natoľko sprostý, že to nechápeš, či nechceš chápať? Jedno ti vadí, druhé nie. Do 24.2.2021 nikde na svete vojny neboli? Alebo si sa prebral až teraz? A čo keď je to za hranicami? Mne vadí vojna nech je kdekoľvek. Tebe nie? Či len nemáš gule povedať to naplno? Však keď chceš pomáhať, v pohode, zbaľ saky paky a adios. Smer Ukrajina. Potrebujú kktov do prvej línie.
Bozeee bodaj ty Rusaci nech už sú tu.
Anonym 19:23 co ty tu pises???ze vzdy len sa pise o rusku ze vojna a tak,tak kamo sleduj to lepsie akurat ked sa pise o vojnach tak hlavne sa pise o tom ze USA bola tu a hentam a co vsetko urobilo ale to ze ti kurva rusi kde boli vsade za poslednych 20-30rokov to nikto nepise resp malo sa o tom pise popozeraj po nete daj do vyhladavaca kde bojovali rusi a to sa budes cudovat,napr aj oni boli v afganistane a niekto pise o tom ????takze najprv nastuduj kde ti skurvenci vsade boli a potom tu rozpravaj o USA (mimochodom ked oni niekde boli nerozdavali ruske pasy a ani nerobili referenda a nepripajali uzemie k USA ako robia RF)
Anonym 18. januára 2023, 19:23 – tu sa jedna o to ze co ma s tym USA ty mongol? Odbacas od temy, lebo sympatizujes z Russkom (So Sovietskym zvazom na vecne casy). USA nenapadlo Ukrajinu.
Pochopil si? Alebo si natolko sprosty?
Ty si nepochopil že USA,teda,EU teda NATO v jednej osobe. svojim vplyvom vo vládach,(prezidenty,premiéry,vlády tlačia,médiá,mimovládky atď idú stále na východ.ciel nie je Ukrajina,nikdy nebola.ukrajina a Ukrajinci sú obete ktoré boli obetovane a budú ďalší.To nie je o dobrých a zlých.To je o Amerike a Rusku.Od čias dávnych a minulých az do záhuby.
Pán Majko, Je pravda, že Rusi sú agresori, ale to neznamená, že by to nemali riešiť diplomatickými cestami za pomoci EU a USA a inými mocnosťami, Alebo mier stratil kredit vo vašich neoliberalnych hlavách. Veď aj pápež František k tomu nabáda. Pretože táto nezmyselná vojna škodí a ožobracuje v spolupráci s vládou Slovensko. Veď na tom profituje hlavne USA a Čína. A je to pravda!!
Vinco máš úplnú pravdu a je to tak ako píšeš. Neoliberáli nikdy nič nepochopia ! U nich je zlé iba Rusko a basta !
Toto všetko robia mocipáni z USA a tých už som tu pomenoval pravým menom veľakrát.
Je to len malá rodinná skupinka odtrhnutá od reality bežných ľudí ale ktorí vlastnia takmer celú zemeguľu. Aj preto všade vo svete zničili národné banky aby profitovali iba oni vo svojich bankách . Patria im úplne všetky obchodné reťazce,preto malých miestnych podnikateľov zlikvidovali aby sa kupovalo iba v ich obchodoch. Patrí im komplet celý Hollywood,všetci herci,režiséri…
škoda pokračovať. Ale poniektorým bezmozgovým to tu vôbec nedochádza
Daniel – Ano, vieme vsetci, ze si odhalil celosvetove sprisahanie za vysokozdviznym vozikom. Nosati, zidojastery z vesmiru, opichanci, neoliberali vs tvoje 4 ludove, nekvalifikovana praca, trestne stihanie, spackany zivot a prazdno v hlave aj v dusi
Daniel 18. januára 2023, 21:44
Zeby to naozaj bolo take jednoduche Daniel?
Daniel 18. januára 2023, 21:44
Pane potrebujete naliehavo ambulantnú pomoc. Neváhajte vyhľadat špecialistu, pomôže poradiť aj obvodný lekár. Po nadstavení liečby sa stabilizujete a budete sa môcť opäť vrátiť plnohodnotne do života, dajte si povedať. Ignorovaním tohto stavu to bude len horšie.
Už nech sú tu Rusaci,dvere majú unas otvorené.A viete dobre že u kolkích ľudí ďalej.toho sa bojíte. Že by sa skončila vaša liberalno- promamericko- židovska sága
Ukrajina vždy patrila k Rusku Rus si iba robí poriadok v svojej zemi
Ale ste ma pobavili bezmozgoví liberáli ! Cha cháááá,je to presne ako som napísal. Vám to ešte stále nedošlo .
Daniel-
co to leze ze své skrýše?
fašista a težce dýše
jen si pískej fašisto
spojenci jdou naisto
jen si vrzni, jen si vrzni
američané jsou v plzni…
Anonym 18. januára 2023, 19:23
Naco je dobre dookola vytahovat staré balkanske, iracke, afganske vojny. To by sa dalo pokracovat az po 30 rocnu vojnu a co z toho? Od minuleho februara sa vedie velka dobyvacna vojna vedla nasich hranic, ci nie? Ta sa nas dotyka ovela viac. A nezacali ju americania, rozkaz na utok dal rusky prezident. Hadam to nespochybnis. Da sa pochopit, ze milovnici a obdivovatelia Ruska su sami z toho nervozni. Prepisuje sa novy svetovy poriadok a my sa mozeme iba pozerat. „Acohentizmus“ je uz trapny. Kazdy z nas si musi jednoducho vybrat, za koho sa postavi, je demokracia.
Depesak,Majko,plachta….zase len svoje.2+2 je koľko? Jasne 7. Degeši
demokracia 18. januára 2023, 14:28
OK, da sa s tebou suhlasit v tom, ze mier mozno dosiahnut aj bez zbrani. Cize zastavenim palby a mierovymi rokovaniami. Skus nam napisat, ako by mali prebehnut v tejto chvili mierove rokovania medzi UA a RF…lebo ja si to uprimne momentálne neviem ani len predstavit (o mesiac moze byt situacia ina).
UA by mala prenechat svoje zvrchovane uzemia Rusom, ci ako si to ty predstavujes? Nechat im Krym, Luhansk, ci vsetko aby sa uz konecne Rusi prestali hnevat? Potom bude dobre? Alebo Rusi by sa mali zbalit a so sklonenymi hlavami sa vratit za hranice? Zaplatit ukrajincom vojnove reparacie? Prislubit ukrajinsku neutralitu? Urobit pocas primeria nove riadne referenda s medzinarodnymi pozorovatelmi? Ako to vyriešiť? Jedno je iste, raz to niekto vyriesi, ale teraz…neviem neviem
Fico 19. januára 2023, 7:15
Deges je ten, co ti rano obliekol trenky.
Ak by rusi chceli mozu nas ostrelovat raketami a podobne z ruskeho uzemia nepotrebuju k tomu ukrajnu, rakety dostrelia z ruska kludne aj do rakuska na cm presnost…
Anonym 18. januára 2023, 19:23…ja neviem či ti treba dookola vysvetlovať že každá jedna vojna je zlá, bez ohľadu na to kto ju vedie. To je snáď samozrejmé. Ale keď sa ťa spýtam pár jednoduchých otázok ako napríklad:
– pri ktorej inej vojne hrozilo že budeme susediť s agresorom, ktorý napáda okolité štáty?
– pri ktorej inej vojne sa agresor vyhrážal celému západu (kam patríme aj my) jadrovými zbraňami?
– pri ktorej inej vojne sníval o našom území (obnova vplyvu ZSSR, územie od Vladivostoku po Lisabon)?
– pri ktorej inej vojne nám agresor už mesiace pred vojnou zvyšoval ceny strategických surovín tým že limitoval dovážané množstvá…atď
tak v momente zmizneš ako prd vo vetre. A teraz neviem či si len vobec neuvedomuješ nakoľko je táto vojna pre nás z hľadiska bezpečnostných a ekonomikých rizík odlišná od všetkých tých predchádzajúcich (či už amerických, ruských atd.) alebo si to uvedomuješ len ako typický zarytý, ublížený a ukrivdený rusofil potrebuješ odviezť pozornosť od toho svinstva čo tvoj idol pácha alebo ako sám píšeš si naozaj “ natoľko sprostý, že to nechápeš, či nechceš chápať?“….
pre: Depesak 19. januára 2023, 7:16
Ak by USA nezalezalo na rozsirovani NATO smerom na vychod a netahali by tam menej vyspele krajiny (ako aj Slovensko), nebola by ani vojna na Ukrajine!
Pozrel si sa niekedy do mapy okolo cierneho mora? Ako pekne NATO obkolesuje Rusko?
NATO je organizacia pod velenim armady USA.
demokracia 19. januára 2023, 8:55….a prečo podla teba nezobrali v 2008 do NATO aj Ukrajinu?…
Zdvoraznujem, ze odsudzujem vojnu, ale nevzdam sa nazoru, ze Rusko sa len prirodzene brani.
Vie si niekto predstavit, keby Kuba alebo Mexiko zacalo rozmiestnovat bojovu techniku na svojich hraniciach???
…skuste sa zamysliet
pre: Ratafak plachta 19. januára 2023, 8:58
v 2008 mozno nezobrali, ale dnes ma Ukrajina nasliapnute do NATO ako nikdy pred tym, este aj s podporou nasich trolov politikov a nielen nasich, aj europskych, samozrejme ze s podporou USA.
vseobecne si myslim a verim v to (napisem to uplne jednoducho), ze keby Ukrajina vyhlasila, ze sa nebude snazit o clenstvo v NATO, konflikt by sa urovnal.
Stacilo uz krvy-prelievania!
ešte raz ti opakujem: v 2008 Ukrajina chcela, NATO to zamietlo…to je úplne v rozpore s tým čo píšeš o úmyselnom rozširovaní NATO. A aj napriek tomu že NATO sa k Rusku rozširovať nechcelo tak Putin v roku 2014 zaútočil a tým že zaútočil a rozbil Ukrajinskú celistvost tak absolútne nebola žiadna šanca na prijatie do NATO (Ukrajina nespňala základnú podmienku územnej celistvosti) a aj tak Putin v roku 2022 zaútočil zase…teraz sa narýchlo viacmenej zo strachu z ruskej agresie pripájajú Fínsko a Švedsko a Putin vyhlásil že s tým nemá problém….takže tým NATOm to naozaj nebude.
Na Rusko od Hitlera (a ten útočil na všetkých) nikto nezautočil, naopak Rus útočí po dlžke svojej hranice na okolité štáty a tie a vháňa ich tak do NATO…a aj to obkolesovanie bolo kde presne? z Pobaltia, čo je tak ani nie 5% ruskej hranice?…
niekto tu napisal, ze nam sa nemoze nic stat lebo sme clenskym statom NATO a NATO by nas v pripade utoku zo strany Ruska (i ked keby sme vojensky nepodporovali Ukrajinu, nebol by vobec dovod) zachranilo. To je mozno pravda, ale pytam sa za aku cenu?
Kde by sa asi tak bojovalo??? Kde by padali rakety a kde by zomierali ludia???
Viete kde???
No predsa na Slovensku! Uvedomujeme si toto???
A sem nas vedu nasi politici, ked sa spravaju takto detinsky, ked podporuju vojnu, aby sa zapacili velkemu bratovi USA.
To je vsetko z mojej strany – koncim tuto debatu.
pre: Ratafak plachta 19. januára 2023, 9:29
…staty v NATO (cierne more) – Ukrajina sa tlaci, Rumunsko, Bulharsko, Turecko. Ostava tusim uz len Gruzinsko.
Vyssie na mape – pobaltske krajiny, este vyssie Finsko, Svedsko.
Z drujej strany USA (Aljaska)
Je to jednoduché,pozrite sa teraz na Brazíliu ,na Jemen.To len tak mimochodom.Otocme to,Týmto,čím argumentuje Ondrejcak,presne tak argumentuju Rusi.Predstavte si,že Ukrajina bude v NATO,predstavte si ,že rakety by boli za pár minút v Moskve,a všetkym tým,čím straší a zavádza ľudí( podľa mňa nehoráznosť prvého stupňa,to je skutočný hoax),presne tým argumentujú aj Rusi. Ako sa to tak pekne hovorí moja sloboda konci tam,kde začína sloboda iného.Takze my všetci máme nárok na bezpečnosť,ale Rusom to odmietame.Boli časy,keď chcelo Rusko vstúpiť do NATO,s úsmevom odmietnuté,boli časy,kedy sa uzatvorili( po krvavých nepokojoch v ruských hovoriacich oblastiach) Minske dohody.Teraz po vyhlásení Merkelovej,vieme prečo.Ktora krajina na svete,by pripustila,aby sa v susedstve utvorila jej nepriateľské moc.Ved sa pozrite,čo sa dialo na Paname,Chile,Argentine,a v iných juhoamerických štátoch,ak to nevyhovovalo záujmom USA.Ci výhra Ukrajina,alebo Rusko,aj tak nevyhrá nikto.My len prehráme.A namiesto toho,aby si Slovensko chránilo svoje vlastné záujmy,priamo sa katapultuje medzi mlynské kamene dvoch veľmoci,ktoré nás môžu v záujme svojom úplne rozdrviť.Prosim Vás,tu nie je dobrý a zlý,zlý sú všetci.Jedni sa schovávajú za nejakú demokraciu( tu ich svojskú) a druhí za svoju doktrínu Prehrali sme všetci a to na dlhú dobu!!!!?
Rumunsko, Bulharsko aj Turecko majú jednu zásadnú prekážku a tou je more, cez Čierne more moc útok nehrozí…
Svedsko a Fínsko dlho v NATO neboli a ani byť nemuseli nebyť nevyspytateľnej ruskej agresie – sám Putin ich tam nahnal, nikto iný…a podľa jeho slov to nie je problém – ako to?
Jediné kde by teoreticky mohol hroziť útok je to Pobaltie a to naozaj nie je obklučenie….a aj to Pobaltie je v NATO kvoli strachu z Ruska a nie že by chceli útočiť
Jasné že Gruzinci sa tlačia, majú tiež s Ruskom problémy od roku 2008
Ukrajina sa tlačí a NATO ju odmieta – stále sa pýtam prečo, ak je cieľ NATO rozširovať sa smerom k Rusku? Dáva ti logiku že NATO odmieta Ukrajinu ak sa chce tlačiť na Rusko?
Všímaš si to že tie štáty ako Ukrajina, Gruzínsko, Fínsko, Pobaltie majú minulé či súčasné skúsenosti s ruskou agresiou?…že nie oni (tie menšie štáty), či NATO útočili na Rusko ale to Rusko v minulosti či dnes útočí na nich?..dáš nejaký príklad kedy sa útočilo na Rusko a Rus sa teda može citit ohrozený? Kedy sa Rusku niekto vyhrážal?…tých príkladov z ruskej strany je totiž celkom dosť…
Myslim si ze Ukrajina tak skoro do NATO nebude prijata, skor sa priklanam ze nebude prijata vobec. Asi bude musiet prijat neutralitu. Hlavne slovo pritom budu mat USA a RF. Necudoval by som sa, kebyze medzi nimi uz existuje nejaka ticha dohoda ze ako dalej.
pre: Ratafak plachta 19. januára 2023, 9:52
…vobec, ale ze vobec nepochopene – chcel som poukazat, ako NATO obklucuje Rusko (nie opacne), preco asi???
Ukrajina bude do NATO prijata ihned po ukonceni tohoto konfliktu.
Anonym 19. januára 2023, 9:46 – dobre napisane
a ja chcem poukázať na to, že ak by chcelo NATO obklučovať Rusko tak už je dávno Ukrajina v NATO (ale oni ju odmietli)….ak by ju v roku 2008 prijali, tak dneska možno nemusíme riešiť vojnu…nemajú aj Ukrajinci právo na bezpečnosť?…kto reálne kedy Rusko ohrozil ak sa cíti byť v ohrození?
myslíš že to NATO sa rozširuje kvoli tomu že chce zaútočiť na Rusko (čo sa nikdy nestalo a naopak aby neeskalovali situáciu ani neprijali Ukrajinu), alebo že Rusko pravidelne útočí na svojích susedov a vyhráža sa….?
Anonym 19. januára 2023, 9:46 – konkretne AKE VLASTNE ZAUJMY si podla Vas ma Slovensko chranit?
Sialeny Medvedev sa zasa vyhraza jadrovou vojnou. No kto okrem neho toto robi? American? Cinan? Brit?
pre anonym 09:46 de facto de jure, no geopoliticky analfabety to aj tak nepochopia.
Anonym 19. januára 2023, 13:26
Na to, ze niekoho oznacujes za geopolitickeho analfabeta si dost trufaly. Pretoze ty si asi blicoval cez slovencinu.
pro Ratafaka plachtu:
Před dalším rozšiřováním NATO varoval Putin 10.února 2007 na Mnichovské bezpečnostní konferenci. V březnu 2008 na summitu NATO toto varování opakoval a prohlásil, že přijetí Ukrajiny a Gruzie do NATO bude považováno za přímé ohrožení bezpečnosti Ruska. Navzdory tomu USA v květnu 2008 na konferenci NATO v Bukurešti oznámily záměr rozšířit Alianci o Gruzii a Ukrajinu. V červnu 2021 se na summitu NATO hovořilo jednoznačně o ukrajinském členství v Alianci a Joe Biden Ukrajině sliboval členství v NATO dokonce v prosinci 2021. Až teprve generální tajemník NATO Jens Stoltenberg v březnu 2022 přiznal, že „přijetí Ukrajiny do NATO není na programu“. To, bohužel, sdělil až tři týdny po zahájení invaze na Ukrajinu.
Vysoký představitel OSN Michael Schulenburg (který před 40 lety utekl z NDR a 34 let pracoval v nejvyšších funkcích v OSN): „USA zorganizovaly puč, který svrhl Janukovyče v roce 2014 a nastolil prozápadního prezidenta Porošenka, což vedlo k latentní válce mezi Ruskem a USA o vliv na Ukrajině“. Většina rusky hovořících občanů na Donbase podpořila vytvoření separatistických republik v Doněcku a Luhansku. To vedlo k vojenským střetům s ukrajinskou armádou. Separatisty podpořilo Rusko, ale ruská armáda na toto území vstoupila až 24.února 2022. A nešlo na Donbase o uplatnění práva na sebeurčení, které Západ podpořil v případu albánské většiny v Kosovu?
Tak takto 19. januára 2023, 13:54….kopírovať vieš pekne, a teraz sa skús ešte zamyslieť nad tým čo tam je napísané a či to nie je písané presne pre takých čítalov ako si ty…
zamysli sa ako je možné že ak sa ten podľa vás najvplyvnejší štát na svete ktorý to celé riadi a je na čele NATO vyjadrí že má zámer rozšíriť NATO o Ukrajinu a Gruzinsko ako je teda možné že ani v roku 2022 to ešte stále nie je realita…ako to že „všemocné“ USA chcú, Ukrajina chce, Gruzinsko chce ale stále sa tak nestalo?..to je asi trochu divné nie?…popísať sa dá všeličo tak aby to publikum zožralo a to sa pánovi Kavanovi podarilo…realita je taká že:
– na tom summite v 2008 Ukrajina nedostala ani štatút kandidátskej krajiny a Putin na ňu aj tak zaútočil,..
– ruská armáda bola na území Ukrajiny už dávno a to nie len na Kryme (alebo aj to chcete poprieť, lebo aj tam tvrdili že neboli a potom sa priznali)…ale aj na donbase, sami sa odhalili keď sud v Rostove ešte v roku 2021 vyniesol verdikt vo veci korupcie pri zásobovaní ruských vojsk na Donbase…
Okrem toho kopírovania a čítania si skús aj overovať to čo je v tých riadkoch napísané…
Ratafak,ty si sa zamyslel,a vytvoril si si nejakú domienku,ktorá tebe vyhovuje,aj ja robím to isté a teraz ty ideš tvoju domienku a hlavne nejakou naivnou logikou dokazovať ,že takto je a nijak inak.Lenze takto to nefunguje! Poznáš to,pravda je dcérou času.A ešte kto napadol kedy Rusko? To nemyslíš vážne.A s tou Gruziou,to si nastuduj poriadne a nezavaàdzaj tu.A u nás nenapadlo Rusko,ale SSSR,,
v čom zavádzam? tak skús odpovedať…
– kedy NATO alebo niekto iný napadol Rusko alebo sa mu vyhrážal?
– kedy vstúpilo Gruzínsko do NATO? (lebo ako píšeš aj USA aj Gruzínci chceli už 2008)
– kedy vstúpila Ukrajina do NATO? (lebo ako píšeš aj USA aj Ukrajinci chceli už 2008)
– ktorý štát je nastupnický SSSR a ktorý štát celý ten spolok krajín riadil
na toto sa dá odpovedať jednoznačne a bez nejakých domienok…
Či budeme susediť s Ruskom alebo Ukrajinou tak pre obyčajných ľudí sa nezmení ale absolútne nič. Vojna skončí, biznis pofrčí ďalej a bohatí zbohatnú. Raťafák, spojenci nám sem posielajú LNG za 4násobné ceny. Ak, ti to uniklo. Teraz rieši celá EU dilemu, skade vezmú naftu + iné dôležité suroviny. Po odstavení Slovalca bude výpadok hliníka. Takže je na mieste otázka, či toto naozaj chceme, položiť si ekonomiku a totálne ožobračiť národ, len aby pár papalášov bolo za pekných, že sa pridávame k sankciám, ktoré sa minuli účinku a poškodili najmä nás.
Anonym 19. januára 2023, 15:16…takže ti teda nevadí susediť so štátom, ktorý útočí na svojích susedov? Pre vychodniarov sa nezmení nič ak sa na našich hraniciach bude diať to čo sa dialo na Polsko-Ukrajinských hraniciah (ničenie plotu, pretláčanie migrantov), ak sa občas nad Sninou, Humenným preletí ruský mig (niekedy s jadrovou hlavicou) ako sa to občas stane nad pobaltím atď..si s tým v pohode?..naozaj chceš takéhoto suseda?
stačí jednoducho áno – nie?
Ale ale Ratafak,takúto argumentácii si strc vieš kam.Nam to vadí,samozrejme ale vadil nám aj mŕtve deti a civilisti vo Vietname ,v Iraku,v Juhosláviou,V Líbii,v stovkách iných štátov,tam čo sme nerozputali takú Antiamericku kampaň,ktorá by viedla až k seba zničeniu,zakazoval sa americká zastáva,? Americká literatúra,? Americká hudba? Boli Američania vylúčení zo všetkých športových podujatí?Boli na Američanov uvalené sankcie? a všetka tá nenávisť,kde sa aj vo vás berie? Dostávali tieto napadnuté zeme miliardové pomoci,posielali sa tam zbrane,všetkého druhu.Vidis nejaký rozdiel v týchto vojnách? Ja nie,A série má,že v jednom prípade sa idete zblázniť a v druhom myknete plecami,že to už bolo.A TOTO LUDI SERE.A nie,ako vy nám chcete dokázať,že sme ‚ pro ruský“ ja teda ani náhodou.Ale ľudia,majú dosť tohoto pokrytectva.
ver, že aj mne to vadilo, toto nie je o nenávisti ale o eliminácií rizika a možných hrozieb ktoré by súviseli s potenciálnou ruskou výhrou a zabraním najvašej europskej krajiny(okrem toho Ruska)…a máš pravdu: v minulosti bolo vela vojen či amerických, ruských, atd pri ktorých sa toto nedialo…žiadne z nich nemala takýto eskalačný potenciál, nemala tento rozsah a viacmenej bolo jasné kde sú jej hranice a nedochádzalo k takýmto otvoreným vyhrážkam….najprv si zobral Krym nestačilo, potom Luhansk a Doneck a tiež nestačilo, bombarduje celú Ukrajinu a boja sa aj Moldavci, Gruzínci…a asi vedia čoho…ani Fíni a Švedi nie sú sprostí a vedia prečo rýchlo do NATO, a aj Poliaci vedia čo robia ak sa snažia budovať armádu….ja mám pocit že vy zase máte potrebu neustale zlahčovať to čo tu reálne hrozí – susedstvo s krajinou napádajúcou okolité štáty a logicky aj tebe to vadí, každému kto má pud sebazáchovy to vadí tak ako nám teraz pomože spomínať na Vietnam či Irak?….my nemáme na to aby sme vyriešili všetky vojny na svete, aby sme úplne všade posielali pomoc a zbrane(aj keď sa to niekde deje) a ani ty by si to vo finale nechel lebo je to samozrejme drahé, ale je logické že keď to nebezpečenstvo hrozí nám a agresor sa vyhráža tak nemožeme sedieť zo založenými rukami a čakať….a je jasné že vojna v susednej krajine, ktorá mení bezpečnostné pomery v regione v ktorom žijeme je viac mediálne pretriasaná ako vojny na druhom konci sveta…..
Ratafak plachta 19. januára 2023, 15:25
Aby si sa neposral. Ešte sme neboli ani v NATO a už potkan Dzurinda aby sa strčil čo najhlbšie do americkej rite, povolil prelety lietadiel, ktoré bombardovali Srbsko. Ale niééé, tam nikto neumrel ani nebol zranený. Lebo americké bomby sú „humánne“. Vtedy ti nad hlavami nevadili plne naložené lietadlá bombami, veľká časť s ochudobneným uránom? Bol si už vlastne na svete? Lebo mi pripomínaš tých super 20 ročných odborníkov na všetko. Presne ako je to napísané v príspevku hore. Z jedných sa idete posrať a druhým tlieskate.
Všetkým tupcom, ktorý sa boja Rusov : Dajte Rusom pokoj a Rusi dajú pokoj vám …..
Vďaka roku 1968 a bratskej pomoci ZSSR, NDR, PĽR bol v Európe mier v podstate až dodnes …
Ak príde mobilizácia a budeme skapínať za záujmy západu (ako to už bolo v minulosti) pochopíte čo znamená slovo MIER ….. tupci …
Doteraz sme boli závislí na lacnom ruskom plyne, rope a odteraz budeme závislý na drahom americkom plyne, rope ….. Takže hlupáčkovia kedy pochopíte kto zarába na vojne na Ukrajine ….
neviem kolkokrát mám zopakovať že všetky vojny a útoky sú zlé…ale ak obhajujete jednu svinárnu druhou, tak to sa tu rovno možeme všetci pozabíjať, lebo šak vraždy sa stávajú….Nato týždne bombardovalo juhosláviu, tak teraz može Putin mesiace bombardovať Ukrajinu, vyhrážat sa všetkým atomovkov, a mys máme prizerať lebo Juhoslávia…úžasná logika….pýtaš sa kolko mám rokov a hned v dalšiej vete píšeš že som niečomu tlieskal..to si čísto domýšlaš a je vidieť že cez nervičky prestávaš rozmýšlať, daj si dole to červené súkno z očí, možno sa chod prejst a potom sa zamysli či naozaj chceš susediť s agresorom….a keď si stále povieš že áno, lebo šak Nato bombardovalo srbsko, tak už asi nie je o čom diskutovat…
Tak si sa nam predstavil a aj svoju rodinu. A to vas vsetkych volaju ze tupci?
Ratafak plachta 19. januára 2023, 17:25
Nie, nemusíme iba prizerať. Lenže presne to sa robilo, keď robili a robia špinavosti amíci. Prizeralo, kývalo s hlavami a držali huby. A bez ohľadu na výsledok vojny, pre nás sa nezmení nič. Lebo many many lóve a biznis must go on.
Táto vojna niekomu vyhovuje. Ale nie je to ani Rusko, ani Ukrajina.
ratafak,to sa len robis debilny,alebo aj v skutocnosti si.este je tu moznost,ze ta niekto plati za tieto sprostosti co tu vygrciavas.
Americký časopis Forbes zveřejnil údaje o jmění předních ukrajinských politiků, uvádí Reporter. Jak se ukazuje, finanční situace nejvyšších představitelů ukrajinských úřadů se v souvislosti s konfliktem s Ruskem výrazně zlepšila. Americký časopis Forbes zveřejnil údaje o jmění předních ukrajinských politiků, uvádí Reporter. Jak se ukazuje, finanční situace nejvyšších představitelů ukrajinských úřadů se v souvislosti s konfliktem s Ruskem výrazně zlepšila.
Prezident země Volodymyr Zelenskij během roku více než zdvojnásobil své jmění a stal se dolarovým miliardářem. Jeho čisté jmění vzrostlo z 650 milionů dolarů na 1,5 miliardy dolarů.
Do klubu miliardářů vstoupili také ministr obrany Alexej Reznikov, ministr zahraničí Dmitrij Kuleba a poradce šéfa prezidentské kanceláře Michail Podoljak.
Trochu za nejvyšším vedením země zaostává starosta hlavního města Vladimir Kličko, jehož kapitál narostl ze 150 na 800 milionů dolarů.
Ve stejné době, podle hodnocení stejné publikace, velmi zchudli oligarchové Ukrajiny.
Nejbohatší člověk v zemi Rinat Achmedov přišel o 2/3 svého majetku a bývalý prezident Petro Porošenko a dněpropetrovský podnikatel Igor Kolomojskij klub miliardářů úplně opustili.
Zveřejněná data ukazují zainteresovanost kyjevské elity na pokračování konfliktu.
Dynamika mnohonásobného růstu blahobytu Zelenského a jeho okolí by také měla vyvolat otázky i u západních sponzorů. Je zřejmé, že jejich finanční pomoc končí v kapsách vedení země a nejde na udržení bojeschopnosti ozbrojených sil Ukrajiny. Ano, a běžní občané Ukrajiny by si měli položit otázku: proč vojáci umírají na frontě bez pořádných zbraní a uniforem, zatímco nejvyšší představitelé si cpou vlastní kapsy západními dolary?
USA vědí, že Zelenskij krade západní peníze
Úřady Spojených států si dobře uvědomují, že ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskij zpronevěřuje peníze přidělené Západem jako „pomoc Ukrajincům“, nikdo to neskrývá, řekl bývalý ukrajinský premiér Nikolaj Azarov.
Podle bývalého premiéra bude Washington tolerovat Zelenského zpronevěru mnohamiliardové finanční pomoci, pokud ten bude plnit úkoly, které mu byly přiděleny.
„Rozkrádá se to, nikdo to neskrývá, každý o tom ví. Američané to také vědí, ale dokud Zelenskij řeší úkoly, které jsou pro něj stanoveny – zničit zemi, způsobit škody Rusku – budou nad tím zavírat oči,” řekl v rozhovoru pro Youtube kanál „Mrija“.
Politik se domnívá, že v tuto chvíli můžeme mluvit o krádeži zhruba dvou desítek miliard dolarů. Azarov poznamenal, že Zelenskému by neprospělo, kdyby Sněmovna reprezentantů v Kongresu USA provedla audit.
Rus zabíja obyvateľov ukrajiny na dennej báze a svet sa iba pozerá, občas niekto pošle nejaké zbrane. Rus ďalej plieni a zabíja na suverejnom území cudzieho štátu. Ničí majetky nevinných ľudí, zabíja, znásilňuje, rabuje,dokedy ešte? Skúsenosti s rusom máme ešte v živej pamäti, propaganda ešte stále smrdí vo vzduchu, propaganda ešte stalé spôsobuje škody v spoločnosti. Nikto by nechcel, aby našu krajinu „normalizoval“ rus. Rusko je reálna hrozba. Rusko bolo a bude jediná hrozba pre našu krajinu, pre slobodný život a spokojný život na našom Slovensku.
Poznať kto a ako si polepšil na samostatnosti Kosova sa nehodí?
Spoločnosť Albright Capital Management, ktorej vlastníkom je Albrightová, sa údajne s ďalšími ôsmimi spoločnosťami zúčastňuje na privatizácii kosovského Telekomu. Podľa zákulisných informácií je vraj výberové konanie ušité na mieru práve firme Albrightovej, ktorá sa výrazne angažovala v riešení otázky nezávislosti Kosova.
Privatizácia Telekomu bola nedávno už skoro dokončená, keď náhle odstúpil Chorvátsky Telekom, väčšinovo vlastnený nemeckým Deutsche Telekom. Nemeckí investori ustúpili údajne preto, že bývalí šéfovia firmy sú v Kosove trestne stíhaní za korupciu.
Kosovský Telekom má viac ako milión predplatiteľov v mobilnej sieti a asi 100 000 užívateľov pevných liniek. Albrightová už vlani zarobila 20 miliónov eur vďaka predaju vlastníckeho podielu v telekomunikačnej firme Ipko slovinskému Telekomu.
Podľa chorvátskeho denníka je americký vplyv v Kosove obrovský už od roku 2000. Napríklad generál NATO Wesley Clark, ktorý velil spojeneckým operáciám pri kosovskej kríze v roku 1999, sa chystá kúpiť hnedouhoľné lignitové bane a zaoberať sa výrobou kvapalného paliva z tohto menej kvalitného uhlia.
Kosovo je piate vo svetovom rebríčku nálezísk lignitu, ale výrobe paliva sa vo svete venujú iba čínski experti. Jutarnji list Clarkov zámer považuje za nebezpečné experimentovanie v balkánskom teritóriu.
prosim ta, mozes sem dat link na ten clanok z forbesu? myslim priamo ten clanok, ktory pise o tom, co si tu zkopiroval 🙂 dakujem velmi pekne, isto to bude super citanie pre ludi, co pravidelne forbes citaju a tento super clanok im unikol 🙂
Ak niekto Forbes číta, tak mu článok neunikol.
ty si natahany ty cvok,kde ti ten mini mozog vymleli?treba ti riadne preliecenie,inak amen tito blazni su nebezpecny pre krajinu.
Pre : rusko je hrozba.
Ty sám si hrozba ! Rusko vtiahol do vojny ten tvoj milovaný západ a Ukrajinu jednoducho obetovali na svoju špinavú hru. Lenže pre teba a tebe podobným ťažko niečo vysvetliť. v prázdnej hlave nie je nijaké pamäťové médium kam by sa dalo čosi uložiť
Tiez poprosim link, lebo to bude asi jeden s “tajnych” clankov, ktore sa k nikomu okrem Anonym 19. januára 2023, 19:47 nedostali.
to su tie, co byvaju oznacene – zdielaj, citaj kym to nezmazu.
lebo ti ONI, co to mazu su straaasne one.
a prezradim ti este jedno strasne tajne tajomstvo o ktorom este nikto nevie – psst, je to tajne. ale nikomu ani muk.
Anonym 19. januára 2023, 19:47
Ze ti klavesnica z tych hovadin nezhorela.
Anonym 19. januára 2023, 19:47
To je veru ina prauda…cela Amerika o tom vie ale nikto neurobi poriadok. Ideeeees 🙂
Anonym 19. januára 2023, 20:04
Stara Madeline zaraba uz jedine na druhom svete.
Ale pozostali si ziju celkom dobre.
Pre ratafaka
Vies preco Ukrajina nemoze byt teraz prijata do NATO?
Lebo tym padom by ju museli chranit vojska NATO a to je 3 sv. vojna, ktoru nechcu ani USA.
Im staci ked ludia umieraju daleko od nich
Demokracia 20. januára 2023, 8:54…no a presne o to ide…
vieme že Ukrajina nemože byť v NATO (ani nesplňa základné podmienky…)
vieme že Ukrajina nie je v NATO..bola odmietnutá aby sa vyhovelo žiadosti Putina…
a ten Rus na nich aj tak zaútočil…..a ja sa teda pýtam prečo, keď je jasné že Ukrajina sa do NATO dostať nemohla…tak proti čomu sa teda to Rusko bráni vraždením a rabovaním na ukrajinskom území keď samotné NATO odmietlo prijať Ukrajinu?….neviem už ako ti to mám napísať, ale tá príčina „lebo sa NATO rozširuje“ v prípade Ukrajiny je klamlivá…žiadne rozširovanie sa nekonalo a ani nehrozilo…
ratafák,rozširovanie hrozilo a aj hrozí, si totálne mimo.
V Moskve inštalujú na výškové budovy protiraketové systémy:
https://www.cas.sk/clanok/2760911/pripravuju-sa-na-najhorsie-pozrite-co-rusi-instaluju-na-vyskove-budovy/
Vcera dostal 15 rokov basy byvaly bosniansko srbsky velitel Indjic za masaker civilistov z roku 1993. Spravodlivost ho dostihla po 30 rokoch. To len na tak okraj, niekto sa tu kedysi prsil, ze Rusi predsa nemozu a nebudu sudeni za zlociny na Ukrajine.
Anonym 20. januára 2023, 10:07…šak vysvetli jednoducho…ak chce NATO zaútočiť na Rusko, ak sa chce rozťahovať tak prečo tú Ukrajinu v roku 2008 neprijali?…a keď ju neprijali, prečo aj tak Putin zaútočil?..a možno ešte napíš kedy naposledy NATO alebo jeho členský štát na Rusko zaútočil (tak ako to robí pravidelne svojím susedom Rusko)….
dokážete niekto odpovedať na jednoduché a logické otáky? alebo sa im stále budete vyhýbať lebo odpovede nezapadajú do vašej logiky „všetci chcú rusko zničiť a oni sa musia brániť útočením na susedov“?
😁😁😁
Ratafak plachta 20. januára 2023, 10:42
Nikto, ale ze nikto ti tu na tieto elementarne veci jednoducho neodpovie. Kazdy len odvrati pozornost od otazky, pripadne okopiruje sem nejake hoaxy, alebo bude ti nadavat do liberalov a americkych ritolezcov. Sami su dezorientovani z toho čo Rus vyvadza. Nevadi, dobre im tu davas. Drz sa.
a Forrester nechal vystrielat osadu ponkov. heč
Moje nervy ! Depesak vy dvaja s Ratafakom ste sa museli čelne zraziť pri rannom behu po hrádzi…
Depesak 20. januára 2023, 10:55…bohužial, tí ľudia sú schopní iba reprodukovať to čo čítajú na aeronetoch, sputnikoch, u Blahu, Chmelára atd…akonáhle položíš základnú-logickú otázku, na ktorú nikde nečítali odpoveď tak reakcia je útok alebo útek od otázky….
na druhú stranu ich chápem…celý žívot mali nejakú predstavu o usporiadaní sveta (Rus je ochranca všetkých slovanov a jeho mocná armáda nás vždy ochráni) a to sa tento rok totálne rozsypalo a v záplavé všetkých tých častokrát protichodných informácií je tažké sa zorientovať….je ťažké zmeniť v hlave vzorec ktorý sa upevňoval desiatky rokov…
svet sa mení, chyby robíme všetci…základ je ale rozmýšlať a vedieť uznať svoj omyl a poučiť sa z neho..inak sa nepohneme…
Daniel 20. januára 2023, 10:58
Aj sme ti kyvali a nevidel si nas?
Ratafak plachta 20. januára 2023, 11:38
Asi takto nejako to bude.
Ratafak davas otazky na ktore uz bolo xx odpovedane. A nakoniec na ne najdes odpovede aj v Putinovom nejednom prejave kde upozornoval zapad a hlavne usa aby vojensky neobklucoval Rusko ked Rusko neobklucuje vojensky usa. A nezabudaj ze NATO je defakto pakt usa. Pravdepodobne to tu uz nikoho nebaví sa opakovat a reagovat na tvoje primitivne otázky. Treba si uvedomit ze Rusko sa stiahlo z celeho vychodneho bloku a urcite nie preto aby sa tam vsade nastahovalo NATO.Po pade socializmu bola jasna dohoda vojenskych mocností,ktore vyhrali a ukoncili poslednu svetovu vojnu. Vtedy dali Rusku slovo ze sa nebude NATO rozsirovat. Toto su dohladatelne fakty, len zmrdi to nedodrzali a NATO sa roztiahlo a obklucilo cele Rusko. A Ukrajinu neprijali zatial len preto lebo Rusko povedalo uz dost. Hoveda si stale neuvedomuju ze Rusko ma najviac jadrových zbraní a ked ho touto politikou zapad dozenie do patu tak bude koniec zivota vsade, vcetne tvojho. Neviem ci takato odpoved staci pre tvoj mozog ale uz viac sa mi to nechce rozpisovat.
Nezabudajte na zmenu ukrajinskej ustavy z februara 2019 este za Porosenka. Do februara 2019 mala Ukrajina svoju neutralitu zakotvenu v ustave. Po ustavnej zmene sa zmebil charakter statu a jeho smerovanie. Vojenske akcie Ruska su reakciou aj na tieto ustavne zmeny na Ukrajine.
Rusko je najväčšia krajina a má najviac nerastných surovín na svete. Pozrite čo dokáže Dubaj za peniaze z ropy. Všetci rusi by sa mohli mať dobre.
Ale kde je to obklúčenie? Videl si niekedy mapu Ruska?..veď to ani nejde obklučiť…vačšina je more-oceán, tam im plávajú nejaké lode NATO a ohrozujú Rusko?..potom je tam obrovské Čína, Mongolsko, Kazachstan, Kaukaz a zase čierne more – tam ich obklučuje NATO…a potom tá Ukrajina, ktorá bola odmietnutá a nemala šancu do NATO, Bielorusko už podmanená krajina….takže to obklúčenie je Lotyšsko a Estonsko – 2 malé štáty? To vážne?.
Vážne si nevysledoval to že zatial čo na Rusko je velmi ťažké nájst nejaké ohrozenie či vyhrážky…tak to Rusko útočí na susedov pravidelne a je úplne jedno či chcú do NATO alebo nie, ten dovod si vždy nájdu..?
si myslíš že tie krajiny sú v Nato preto aby útočili na Rusko alebo preto aby sa potenciálnemu útoku, ktorý prichádza pravidelne bránili?….neni to samotné Rusko, ktoré svojími „denacifikáciami“ vháňa tieto krajiny do NATO?…dneska už Moldavsko tiež prosí o západné obranné systémy- prečo asi? aby útočilo alebo sa mohlo brániť?….robíte úplne nasilu z agresora ublíženú obeť…
Píšeš že ukrajina v roku 2019 zrušila Neutralitu…no asi im to moc nepomohlo keď už od roku 2014 tam majú Rusáka na Kryme a na Donbasse,..ten sa im na nejakú neutralitu vykašlal..ale to ty asi nevidíš…
mimochodom – celé to máš postavené na nejakej dohode o nerozširovaní NATO…na aká to je dohoda? z akého roku a kde bola podpísaná?…..
x-krát sme sa už o tom bavili a vy vždy prídete s tými istými klamstvami a tvrdíte že už to bolo vysvetlené…no nebolo, nikdy ste svoje tvrdenia nevedeli ničím doložiť, len opakovane klamať….
takže kde sa podpisovala tebou zmienená dohoda o nerozširovaní NATO?
Som zvedavý, čo budú vypisovať milovníci Ukrajiny po úspešnom ukončení vojny Ruskou federáciou.
To čo aj teraz. Budú plašiť správami o tom, že sa Putin zahryzne aj do nás.
Ratafak,presvedcujes,presvedcujes,nás obyčajných ľudí,presvedcuj Rusov,aby sa stiahli,a že im nič nehrozí,že nemusia mať obavy ,lebo NATO,a hlavne USA,nikdy nikomu neublížili,to si len všetko vymyslame,a že Gorbacov nikdy nehovoril o rozširovani NATO.My s tým nič neurobíme.Mozme teda rozširovať nenávisť proti všetkému Ruskému,môžme robiť sebaznicujuce sankcie,keby to situácii pomohlo,no prosím.Mozme dodávať zbrane do aleluja,a ešte viac a ešte viac,no prosím,keď to veci pomôže.Mozme liat miliardy do Ukrajiny(teda do Ukrajinskych oligarchov),ja teda osobné nejaký prínos nevidím.Ukrajina musí vyhrať,počujeme stále,a aj keby,čo myslíte,že Rusi stiahnu teraz chvost a povedia prepáčte,a nechajú sa vláčiť po nejakých tribunáloch?Keď sa na veci pozerám reálne,je to utopia,na ktorej niekto zarába.Tak potom neostáva nič iné,ako mobilizovať,a vstúpiť do vojny a to prosím pekne 3.svetovej.To je tvoja predstava.? No tak si tu ďalej vypisuj rejme Tá to baví).Veľmoci si presadia vždy svoje záujmy.Ze je to nespravodlivé? No áno,mal si sa narodiť ako American,ale ja ti garantujem,že by ťa tento konflikt v takom prípade vôbec nezaujímal.Ale musím priznať,že takú propagandu,ako ide z tvojej hlavy som nezažil ani v 60 rokoch minulého storočia.Vsetka česť.
Pripomína mi to jeden český film : jen ho nechte ať se bojí !
Toto je diskusia, snažím sa ju viesť slušne s fakticky..mýliť sa môžem ale zatiaľ som tu nečítal v čom..ak to považujes za propagandu, tak čo je potom to čo predvadzate vy? – argumentacia založená na neexistujucich článkoch (napríklad z toho forbes) či neexistujucich dohodách, veci ktoré ste si vymysleli či bezhlavo okopírovali – to nie je propaganda?
K tej vojne, keď sa podarilo rusov vyhnať napríklad z afganistanu tak prečo by to nevyšlo aj Ukrajincom…a možno to nevyjde a čaká nás susedstvo s agresorom…je v šak v našom najvyššom bezpečnostnom záujme aby sa to nestalo a aby v budúcnosti naše deti nemuseli utekať pred denacifikaciou, tak ako dnes musia ukrajinci..Ale .vidím že niektorí sa na to aj tešíte..
Utekať možno budeme, ale kvôli tomu, že sme sa do toho konfliktu nechali zatiahnuť. Na to sa možno tešíš ty, keď tú pomoc podporuješ. Vidíš, vnímať sa to dá z rôznych uhlov.
Aj vďaka našej pomoci to vyzerá tak že ho Ukrajinci zastavia ďaleko od našich hraníc…ak by bol v Užhorode už bude neskoro, rus si zámienku vždy nájde, tak ako si ju našiel pri všetkých svojích okupaciach a agresiach(napr. Aj rok 68)..takže buď pomôžeme a zastavíme ho čo najďalej alebo pôjdeme každý za seba a počkáme si na denacifikaciu či bratsku pomoc alebo aký názov tomu zase vymyslí ..ak si my menšie štáty nebudeme pomáhať, pohltí nás ako jednohubky jednu po druhej…poznáš tu povesť o troch prúdoch kráľa Svätopluka?…
Ratafak,už nevieš „kudy kam“68 rok nechaj tak,to boli aj Ukrajinci,a A tam všade,aj v pol Európe boli po druhej svetovej vojne a zase aj Ukrajinci a stiahli sa dobrovoľne,aj z Nemecka a Nemecko sa spojilo,A s Ruskom sme susedili odjakživa,prestaň už konečne šíriť túto lož,čo by tu asi u nás robili.10 rokov počúvame,že Ukrajina je červená čiara,tak ako bola Kuba pre USA červená čiara,alebo stredná Amerika.A čo vlastne robia američania na Kube?,keď sú taký mieromilovny,v Turecku v Sýrii ,v Afrike,majú základne na celom svete.Preco asi.Uz niekto niekedy ohrozil USA?
Prečo stále rozosievaš teóriu, že by nás mali Rusi napadnúť? Veď to je len tvoja zámienka na ospravedlnenie zbytočnej podpory Ukrajiny a predlžovania v
ojny.
Ratafak mas moznost ist ukrajine pomoct. Staci tam vycestovat a prihlasit sa tam do armady. Bojaschopni Ukrajinci utekajú sem tak chod tam a bojuj a netrep tu hluposti.
Autonómia Donbasu,a Luhansko,v rámci štátu Ukrajina,Neutralita Ukrajiny,Krym už Rusi nevydaju.Takto nejak mali vyzerať Minske dohody,západ mal iné plány,a použil na to Ukrajincov.Predhodil im účasť v EU.Do NATO ich nikdy nezoberú,lebo si ešte vedia uvedomiť,že tam hrozí nebezpečenstvo pre celý svet. Vojaci zo západu tam presto všetko budú.Nakonec to takto dopadne.Zomrie tisíce ľudí,Ukrajina rozbitá na cimprcam,Európa už nikdy nebude mať prím v obchodovaní ,do popredia sa dostane USA,ale aj Čína a India.India nie je až taký problém a zCinou majú USA este zálohe Tajvan.Takze my všetci máme ešte dlho o čom písať.Majte sa aj vy dobré.
myslel som si,ze ten cvokino ratafak je uz na ukrajine a bojuje po boku banderu a on tu stale len mudruje.
ratafak je Nadov syn,viem to urcite,siri tu proamericku propagandu blazon c.1
Anonym 20. januára 2023, 22:13 – nema taku moznost, zakon to zakazuje a ak si si nevsimol, vsetkych uz varoval GP 363
Už to tu bolo,ale Majko to vymazal:
K obsahu Štepánkových výrokov.
Ozbrojené skupiny? Áno máme Slovenský poľovnícky zväz s počtom cca 60 tis členov dobre vyzbrojených.
Médiá? Áno . Pripravené sú na všetko. Aj otočiť. Záležať bude iba na tom, kto ich bude platiť. .
Vnútorný rozvrat? Začal 29. 2. 2020.
Zatýkanie ? Bude. Osvedčeným orgánom je NAKA.
Pravdepodobný koniec členstva v NATO a možný koniec členstva v EÚ? USA ako šéf NATO už pôdu pripravila a na rozklade EÚ Brusel usilovne pracuje.
Existencia krajiny (Slovenska) ako satelitu Ruska a Maďarska? Autor iba zabudol na Poľsko, ktoré o časť Slovenska má tiež záujem.
Nemôžu Vás zabiť, uväzniť, okradnúť, zbiť, mučiť…zabudnite, ak sa tu nastolí ruský režim, toto všetko zrazu bude možné, stratíte základné práva…právo na život. Všetko sme tu už mali a niečo ešte stále máme. Autor zabudol na zosnulých v kolúznej väzbe.
RUSKÉ METÓDY? Na svete existujú aj metódy iných štátov. Autor zabudol na atómové zbrane. Boli to Američania, ktorí 6.8.1945 hodili prvú atómovú bombu na civilov v Hirošime.
BLAHOBYT a PODMIENKY SPOLOČNOSTI? Dve tretiny Slovákov žijú na hranici chudoby.
KTO SI MYSLÍ, ŽE UKRAJINA PREHRÁ, RUSKO SA POSUNIE NA VÝCHODNÉ HRANICE A NA NAŠOM ŽIVOTE SA NIČ NEZMENÍ – VÔBEC NIČ NEPOCHOPIL. ???
Kto si myslí, že Ukrajina prehrá, nech sa netrápi a pozrie si optimistické videá s generálom Mackom. Potom pochopí.
Anonym 20. januára 2023, 21:36..tak ešte raz:
Pretože napadli väčšinu štátov na svojej hranici…
Pretože sa vyhrážajú…
Pretože Putin sníva o obnove ZSSR, ktorého sme boli satelit…
Pretože nám to uz v minulosti urobili..
Stačí to takto? Ja nehovorím že to bude hneď pri tejto „ukrajinskej“ agresii…on si kľudne počká 5, 10, 20 rokov na vhodné podmienky…rozširuje sa stáročia a je naivné si myslieť že by sa zastavil zrovna na našej hranici…naozaj si myslíš že všetci ti fíni, švédi, poliaci, gruzinci, moldavci atď ktorí zbroja či sa snažia dostať do NATO sú blbí či naivní?…že iba precenuju rusku hrozbu…
Naozaj si odpovedzte: chcete susediť so štátom, ktorý útočí na svojích susedov? Chcete toto pre svoje deti?…je tu niekto, kto jednoznačne odpovie- áno, toto chcem?
S piatimi milionmi obyvatelov a zapredanou vladou budeme satelitom vzdy.
Plachta,teraz sme satelit tej skurvenej ameriky,to ti nevadí?
Anonym 23. januára 2023, 9:03 – iny navrh – alternativa ?
Takto si USA robia alibi.
Daniel W. Swift byl zabit na Ukrajině ve středu, uvedl představitel námořnictva poté, co byl považován za aktivního dezertéra již od března 2019. „Nemůžeme spekulovat o tom, proč byl bývalý námořník na Ukrajině,“ pokračovalo prohlášení námořnictva. Podle jiných zpráv podlehl ve čtvrtek ráno zraněním, která utrpěl na bojišti.
Teraz by Majko mohol urobiť anketu s otázkou.
Bojujú na Ukrajine za americké záujmy iba „dezertéri“ z US Army?
Veď samozrejme, že o tom nechcú špekulovať. Najradšej by boli, keby sa o tom vôbec nehovorilo.
Anonym 23. januára 2023, 9:03…neviem čomu presne hovoríš “ satelit tej skurvenej ameriky“ ale možem si viacmenej robiť čo chcem (kludne aj celý den pozerať ruskú televíziu), nikde v uliciach žiadne tanky a asi mi to teda príde o dosť lepšie ako byť denacifikovaný…
máš to v hlave pomýlené,ale čo už,aj takýto tu s nami žiju.
no, nechcem byť denacifikovaný a ani susediť s agresorom ktorý rád denacifikuje okolité krajiny, a chcel by som to takto zanechať aj pre dalšie generácie….ak to považuješ za pomýlené tak asi ok, s tým dokážem žiť….len mám pocit že či to pomýlené nemáš skor v hlave ty
Anonym 23. januára 2023, 9:03 – ak by si mal pravdu, co nemas, radsej budme satelitom “skurvenej ameriky” ako satelit prechlastaneho fasistickeho russka bez splachovacich hajzlov.
Keby si tú pomoc aspoň vážili…
https://www.aktuality.sk/clanok/oHOyC6n/predrazene-nakupy-papalasizmus-miliony-pod-matracom-ukrajinci-odhaluju-kauzu-za-kauzou/
Miloš Majko 23. januára 2023, 10:09
Anonym 23. januára 2023, 9:03 – iny navrh – alternativa ? iba debili si pustia domov vojakov z armády, ktorá od II. Svetovej vojny vyvraždila najviac ľudí ….
Anonym 3. februára 2023, 13:10 – tak ako pohraniciar, znovu chces strazit socializmus a Rusov na nasom uzemi?
Ved nenapisal o darebakoch, ako si ho spoznal?
Miloš Majko 3. februára 2023, 14:47 Ano, strážili sme hranice načo sme my Pohraničníci boli vždy hrdý, nestrielali sme ľudí ako to ty tvrdíš …. a darebákov bolo dosť aj vtedy, ktorých nebolo treba ľutovať, keď utekali mimo hraničné prechody ako ten ujo kotolník, ktorý sa teraz dištancuje od Štb …. …. Je pravdou, že sme žili skromnejšie, ľudskejšie ako teraz, potraviny boli zdravé – smetiaky prázdne … Rusi tu boli 30 rokov, 30 rokov ti bol MIER, ktorý nám bude onedlho vzácny …. a v podstate všade kde stupila noha amerického vojaka zostali iba ruiny a krv … Novinári mali novinárske preukazy, nie ako teraz sa hrá na novinára všelijaký „majsterko“ čo udrží kameru na pleci ……. A už keď si taký historik tak daj na pľac kto vyhubil indiánov …., alebo napíšeš, že indiáni zomreli od radosti, ked uvideli belochov … ?
Anonym 3. februára 2023, 16:04…ty píšeš že: „30 rokov ti bol MIER, ktorý nám bude onedlho vzácny“…vyzerá to že očakávaš koniec mieru na Slovensku, kto ho podľa teba naruší?
Ratafak plachta 3. februára 2023, 16:28 milý raťafák, nikto nezažil hrôzy vojny viac ako Rusi …. ľudia potrebujú vojnu, lebo si nezaslúžia mier, ničoho si nevážia, nemajú žiadne zábrany, úctu. Milý raťafák ty si myslíš, že Nemcov prešla chuť na naše kvalitné SLOVANSKÉ ÚZEMIA ???
Ty joo. Teba by mali vystavovat. Takeho exota len tak lahko nenajdes. Ty hrdy hladac novinarskeho preukazu. Jak sa da byt takto blby?
no vau, ono to vyzerá že ty si tú vojnu aj celkom praješ…“Ludia potrebujú vojnu, lebo si nezaslúžia mier…“
vzhladom k tomu že Nemci v minulých rokoch riešili viac uniformy pre tehotné, bipolárne atď než zbrojenie si myslím že útočné chutky moc nemajú..stav nemeckej armády naozaj nie je taký že by mohli na niekoho útočiť…ale takže ty sa momentálne viac obávaš útoku z nemecka než z ruska?
Ratafak plachta 3. februára 2023, 16:47 už samotný tvoj názov napovedá, že máš potrebu zmeniť lekára ….
Anonym 3. februára 2023, 16:41 ty si super, keď obdivuješ novinára bez novinárskeho preukazu ….
Anonym 3. februára 2023, 17:04…ako vždy keď dôjdu argumenty nastupuje útok a urážky…nesklamal si
17.06 keby len novinara, ja obdivujem aj teba. Takeho dementa, aby si hladal.
Ratafak,ja ti dám argument,nerob už prosím ťa propagandu,ale zanalyzuj situaciu lebo tato situacia nepomôže ani Ukrajincom ani nám.Uz vieme,kto je agresor,už vieme,že USA sú dobrí,a Rusi zlí,takže o tom si nás už presvedčil.Takze veľa šťastia,a teraz verbuju do Ukrajinskych špeciálnych jednotiek,máš možnosť .
Jasne ze Rusi su svine, bez debaty…
Anonym 3. februára 2023, 17:06 – vidim, ze si zatazeny na preukazy, povedz – koho novinarsky preukaz Ti sposobuje vlhke sny?
NEW YORK – Severoatlantickú alianciu čaká v tomto kritickom období neľahká úloha. Funkčné obdobie generálneho tajomníka Jensa Stoltenberga sa pomaly končí a vo vzduchu visí otázka či svoj mandát predĺži, alebo ho nahradí niekto iný. Medzi možnými kandidátmi sa objavila aj prezidentka Slovenskej republiky 😂😂😂 ciste zufalstvo, svet sa v riť obracia
Milos, to je ten hrdinsky obranca hranic socializmu? Ktovie ci mu este funguju tie hodinky, co mu daroval sudruh velitel. Inak, co myslis, nastenku este robi doma? Za chvilu bude oslavovat februarovu puču pracujuceho luda, takze bude zdobit nastenku jak besny.
Anonym 3. februára 2023, 20:14…žiadny argument si nedal, len zase používaš slovo ktorému vôbec nerozumies…propaganda…základný prejav je účelové skreslovanie faktov či až doslova klamstvo…napríklad ak obhajujes útok na inú krajinu nejakými biolaboratoriami, ak si vymýšľaš neexistujúce dohody o nerozsirovani NATO, či rozposielas falošné povolavacie rozkazy atď…tak napíšeš mi už čo z toho čo som tu napísal je propaganda…
Všetko
Ratafak, spochybňuješ biolaboratóriá, ktoré priznala aj Nulandová?
SLOVNÍK SAMOZVANÉHO SEREĎSKÉHO NOVINÁRA : Miloš Majko 3. februára 2023, 21:51
Anonym 3. februára 2023, 17:06 – vidim, ze si zatazeny na preukazy, povedz – koho novinarsky preukaz Ti sposobuje vlhke sny?
Miloš, čítal si už etický kódex novinára ? http://www.ssn.sk/eticky-kodex-novinara/
Nestačí iba vedieť čítať. Čítať je nutné s porozumením a najmä sebareflexiou.
Ja som si ho precital a nikde tam nestoji, ze novinar musi respektovat tupeho nebetycneho …teba.
Anonym 4. februára 2023, 10:17 podľa toho ako píšeš tvoja inteligencia je skutočne na vysokej úrovni …
anonym 14:42 vykrikuješ nacistické heslo.ukrajina prehrá a s nou nato,o tom sa nebudeme baviť !!
čas strávený na týchto tzv „novinách“ považujem za stratený čas, nestretol som tu nič rozumné ani nikoho rozumného ….
Anonym 4. februára 2023, 9:44…takto..biolaboratoria máme aj my, ma ich skoro kazda krajina….spochybňujem to že je to oprávnená zamienka na vojnu, to už môžu napadnúť naozaj kazdu krajinu, v každej nejaké nájdu…Dneska rusi denacifikuju 4 uzemia, a čo takého v tých biolaboratoriach našli? Kde su? A čo takého sa v nich vyvijalo že bolo treba zaútočiť na ukrajinu a vyzabíjať desattisice ľudí?..už aj samotná ruská propaganda od toho upustila, nemá v rukách nich čo by tebe podobným požieračom konspiracii mohla ukázať..ale ty stále držíš…
Nuž ale nie je biolaboratórium ako biolaboratórium…
Nie vsade cvicia netopiere, aby nakazili len slovienov.
Anonym 4. februára 2023, 12:08…otázka je teda stále tá istá…čo takého sa dialo v tých ukrajinskych že musel Putin vyzabijat desaťtisíce ľudí, totálne zbombardovat Mariupol, útočiť na Odesu, Kyjev, Lvova atď, vyhrážať sa celemu západu atomovkami, pozatykat ruských občanov ktorí s tým nesúhlasili…čo tam teda je/bolo?
Čo tam je? Pod zemou celá Mendelejevova tabuľka, ropa, plyn, úrodná zem, 40 miliónov ľudí, ktorí si viac vzdelaní, schopný vyššej produktivity ako opice v drevených dedinách za uralom. Vysoký potencial strojarenského, hutníckeho priemyslu. obrovská plocha úrodnej zeme. Ekonomický výtlak ako celé ruSSko. Strategická poloha, prístup k moru. Vybudované jadrové elektrárne. Proste pre oligarchiu stojacu za ruSSkou diktatúrou je to zlatá baňa.
Pevne verím, že tam svet pošle všetko čo má, do vzduchu, na more, na zem. A skončia to čím skôr. Putin zničil rusko behom momentu, desiatky rokov v izolácii, desaťročia splácania škôd.
Pravdu neoklameš: https://www.youtube.com/watch?v=ulM_zpgJ2vc
Anonym 4. februára 2023, 5:11 – ano, je to on. Ale takych ako on je tu viac. Kvikaju z pohodlia demokracie, v podstate este stale blahobytu o socializme, nadavaju na tvorcov demokracie a ospevuju totalitu, v ktorej by si nedovolili ani len otvorit hubu mimo styri steny izby kde chrapu a aj tam by este suskali, lebo by tusili ze su odpocuvani.
Ano, je to ten hrdina vydavajuci sa za pohraniciara, ktory sa zadrel, ked dostal priame otazky o tom, co na hraniciach robil ludom, ktori chceli opustit totalitny rezim.
Je to prokremelsky troll – jeden z mnohych, s ktorymi budeme bud zapasit, alebo im umozni ich pomylena nazory pisat niekde v gazete Putin.
Pripadne si ich v diskusii vsimnu bezpecnostne zlozky len nam pride sprava, ze im prekutrali pelechy a nasli v nich materialy podporujuce zlocinecky rezim potlacajuci prava inych ludi.