ISSN 1337-8481

streda, 30. októbra, 2024

Vyhovujú občanom a obyvateľom mesta služby (ne)poskytované poštou v Seredi? – pošta v Kauflande je zatvorená

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

Sereď /  V decembri, krátko pred vianočnými sviatkami kriticky reagovali na nedodržania otváracích hodín stanovených vedením pošty na prevádzke Sereď 1, teda na „hlavnej“pošte v meste. Reakciu vedenia pošty si môžete prečítať tu:

Pošta pochybenie v nedodržaní otváracích hodín v Seredi priznala a hovorkyňa sa ospravedlnila. Stačí to nespokojným občanom?

Pošta Sereď 1 oznamuje zmeny hodín pre verejnosť

 

Koncom decembra, presnejšie pred Vianocami bola uzatvorená Pošta 3 na Cukrovarskej ulici (v Kauflande) – to číslovanie vyzerá skutočne honosne, vie niekto povedať kde v Seredi sa nachádza Pošta č.2 ? – a to vychádzajúc z oznamu vyveseného na dverách hlavnej pošty bez uvedenia termínu  opätovného otvorenia prevádzky.

Je možné ešte stále považovať poštu v Seredi za plne funkčnú a služby pošty pre obyvateľov mesta a občanov za spĺňajúce štandard zodpovedajúci aktuálnemu dátumu v kalendári v meste s takmer 16 000 obyvateľmi?

Otázka pre vedenie pošty teda znie: Dokedy budete skracovať otváracie hodiny a zatvárať pobočky v meste? Už dnes ( a takýto stav trvá už dlhú dobu) je doručovanie zásielok na adresu doručovateľmi otázne a vyslovene nespoľahlivé. Budú nútení občania hľadať iné alternatívy riešenia nielen balíkov, ale onedlho už aj listových zásielok?

Pošta bola vždy v histórii v každom štáte (dokonca aj na divokom západe) niečím váženým a výnimočným. V Seredi na tento status zabudli už dávno.

 

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. V Seredi byvam 30 rokov a pošta je tu stále rovnako otrasná!!! Ale teraz je to ešte horšie! Ľudia stoja v dlhých radoch až po cestu! Mesto by s tým mohlo niečo robiť!!!

  2. Keď chodíte na poštu s chujovinami a neviete si šek zaplatiť z pohodlia domova, tak sa nečuduj. Aj zásielky si môžete dať doručiť hocikde, ale vy najradšej na poštu kde sa dlho stojí, veď na čo by ste potom nadávali.

  3. Odosielanie listových zásielok kedysi.
    V trafike ste si kúpili 60 halierovú známku. (60 halierov = 18 centov)
    Napísali ste list, vložili do obálky, nalepili známku a list vhodili do najbližšej poštovej schránky. To boli také plechové skrinky pri chodníkoch.
    Odosielanie listových zásielok dnes.
    Napíšete list, vložíte do obálky, a obálku odnesiete na poštu, ktorá ešte nebola zrušená. Počkáte 10 – 20 minút, kým sa dostanete k okienku, podáte list pracovníčke pošty s tým, že list chcete odoslať a zaplatíte jedno euro, čo je päť a pol násobok hodnoty starej poštovej známky.
    Takto šetria čas moderné technológie ak chcete poslať obyčajný list.

  4. Každý deň chodím z práce okolo pošty. Ľudia stoja vonku. To je vo vnútri toľko ľudí, že už musia stáť vonku na tej zime? Alebo sú už takí osprostení z toho covidu, že preventívne stoja vonku?

    Asi 2 mesiace dozadu som bol „donútený“ si ísť po zásielku na túto našu poštu. Otvorené dve okienka.
    Vyzeralo to nasledovne: pri jednom okienku ukrajinci asi traja. Niečo sa snažili vybaviť, no z rozhovoru som vypočul, ako im pani za okienkom hovorí, že nemajú potrebné doklady alebo dokumenty k vybaveniu. No pani za okienkom bola neviem čím motivovaná a nahlas rozmýšľala a hovorila, kde ešte a ako to vyskúša pozrieť alebo dohladať, aby im vyhovela. Takto to bolo cca 20 minút, kým som sa dostal na rad pri druhom okienku.
    Som si tak v duchu spomenul na to, ako som čakal zmluvu od ZSE na pripojenie a pani za okienkom bola veľmi ochotná zistiť, kde je moja zásielka (elektrikár, ktorý mi to vybavoval zadal nesprávne moju korešpondenčnú adresu). Jednoducho ma behom minúty odbila tým, že nedá sa a hotovo. A to bolo na tej pošte podstatne menej čakajúcich.

    Samozrejme o GDPR pri stole poštovej banky sa asi nemá zmysel rozpisovať. Od telefonátov až po osobné stretnutia s klientmi, čakajúci počujú všetko.

  5. …(60 halierov = 18 centov)…
    …zaplatíte jedno euro, čo je päť a pol násobok hodnoty starej poštovej známky…

    …matika ti na škole asi moc nešla, čo?

  6. Inkasný vzťah: voda, elektrika, plyn, mobil = jedno nadstavenie na večné veky amen, funguje už desaťročia

    Trvalý príkaz na úhradu: všetky ostatné opakujúce sa platby v rovnakej výške, funguje už desaťročia

    Príkaz na úhradu v internetbankingu: výnimočná občasná platba, funguje už desaťročia, nutné zobrať do ruky mobil alebo sadnúť za PC určite LACNEJŠIE a lepšie ako státie v RADE…činnosť tak typická pre národ.

    Doručenie balíka… balíkomat, box je ich už dosť

    Balík do 5kg odoslanie kuriérom bez zmluvného vzťahu za cca 5 – 8 eur v tomto je pošta lacnejšia, len či to stojí za to stáť v rade medzi ľudmi držiacimi šeky v náručí. Platba šeku na pošte alebo faktúry na pošte je extrémne drahá služba, v podstate je to luxus.

    Poslať list…v krajnom prípade, inak vymysleli už email a funguje už desaťročia. Listová zásielka, no snáď podpísaná zmluva by sa ešte dala pochopiť.

  7. pošte sa treba vyhnúť, čudujem sa ľuďom, ktorí chodia platiť „poukážky“, ktoré by vedeli napr. zaplatiť iným spôsobom (prevodom na účet, inkaso atď), balík sa dá poslať lacnejšie, rýchlejšie a spoľahlivejšie kurierom (napr. rôze podacie miesta), v podstate jediný dôvod chodiť na poštu je poslať list. A pritom sa dá aktivovať konto na stránke, overiť bohužiaľ na pošte a potom už len z domu si pripraviť list (ak náhodou treba občas poslať), doma odvážiš, zaplatíš, hodíš iba do schránky vonku bez čakania… ja sa snažím pošte vyhnúť ako sa dá

  8. Keď neexistovalo elektronické bankovníctvo, na poštu sa chodilo úplne so všetkým. S každým jedným šekom. Ešte aj telefonovať, lebo nie každý mal doma pevnú linku. Akurát bola výhoda hodiť list s nalepeniu známkou do schránky (v tomto prípade pošta cúvla dozadu). A všetko sa na pošte stihlo obslúžiť. Dnes katastrofa, presný opak. Zaujímavý paradox priniesli nové technológie. Ešte že tam idem raz za rok podať doporučený list, inak sa jej vyhýbam.

  9. Akí ste len všetci múdri!Vysvetlite starým ľuďom,ktorí nemajú ani šajnu o takých veciach, sú radi že vedia telefonovať a nieto ešte narábať s počítačom!A ešte,mnohy ľudia nie sú zdatní v týchto veciach, či mladí,alebo starší! A tak idú na poštu!!!

  10. V tych radoch stoja starsi ludia? Sa tam chod pozriet, taketo reci platili pred 25timi rokmi nie dnes. V tych radoch stoja vsetky generacie okrem starsich ludi. Ti tam uz ani nevladzu dojst a davno maju veci nadstavene. V radoch stoja generacie 30 az 60rocnych. Tieto sluzby maju zaplatene v balikoch sluzieb svojich beznych uctov. Starsi ludia by ani nemali na brutalne poplatky spojene s platbami na poste. Kazdy v rade stojaci ma smartfon a je na facebooku.

  11. 1. Doručovatelia vôbec nič nedoručujú, iba hádžu žlté lístky !!! Pre toto sa tvoria fronty na pošte ! Úradné zásielky do rúk vám prídu teda len a len na poštu a preto sa to tam kopí. Takisto obyčajnému človeku je príliš drahé posielať balík kuriérom !

    2.Panie za priehradkami sú extrémne arogantné a neochotné. Dokonca som zažil ako sa vychechtávali, zatiaľ čo ľudia stáli v radoch !!!

    3.Každý Boží deň tam stoja doslova fronty nadávajúcich ľudí. Je to totálne manažérske fiasko celej Slovenskej pošty. Jedna pošta pre celú 16 000 Sereď + tisíce cudzokrajných pracovníkov ?

  12. Ake zlte listky? Uradne zasielky pristavaju na slovensko.sk odkial ti pride email, ze mas postu. To ti povie ten poondiaty smartfon, ktory ma kazdy vo vacku. Ty kde zijes?

    Posta je len na balik a list, v ktorom je podpisana zmluva nic viac.

  13. Ahojte,
    pošta – starý krivkajúci štátny moloch. Ale pozor, to bratostrana SNS bola matkou a hádam dnes je stále aj starou matkou. Takže za všetkým treba hľadať čo, no peníze. Postupom času sa začal uvoľňovať trh napríklad s balíkovými zásielkami. Ale listy zostali stále v chamtivosti pošty. Teda dnes už radšej počkám mesiačik, či dva a prinesiem to sám, ten list. Samozrejme ostatné ide mailom, už čakám, kedy najmúdrejší aj toto speňažia. Pošta – hrôza a strach. Bohužiaľ, naši najstarší spoluobyvatelia opäť zostanú na ocot. Alebo doručovanie úradných doporučených zásielok. Takže opäť iba dominancia štátu. Tu musím povedať, že však elektronická schránka – nuž , ale mnohí z verejnej správy, či samosprávy ako keby spadli z neba. Máš schránku, dobre – pochodom v chod na poštu. Trocha ľudskej prítulnosti asi nezaškodí. A pozor, ešte tá elektronická schránka – Sociálna poisťovňa – so zaručeným podpisom tam neuspejete, lebo zákon, kuknite. Štát v štáte, behaj teda po úradoch a plať za overovanie podpisov. Pošta už mala dávno zaniknúť a mal vzniknúť iný doručovací subjekt. Ale pozor – peníze.

  14. absolútny súhlas!!!Už dávno mali byť niektoré služby poskytované Sl.poštou SPRIVATIZOVANÉ!!V mnohých zahraničných filmoch ste si mohli všimnúť,že doručovanie listov,zásielok,ich podávanie a iste aj mnoho iných komerčných poštových služieb neprebieha na poštách,ale v iných subjektoch napr.v obchodných prevádzkach a pod.

  15. Pre Anonym 18. januára 2023, 17:09
    A načo spomínaš moderné technológie ked si ich podla popisu vobec nepoužil ? To máš nasraté v tej hlave či ako?

  16. Načo tu spomínate moderné technológie. Keď dostane pracujúci človek list a nájde si žltý lístok, tak musí ísť na predsa na tu zasratu postu a ten rad si jednoducho odstáť musí. 🥵

  17. Teba by bolo treba zlikvidovať, ty blbec korunovaný a nie pošty. Ty myslíš, že keď niečo vieš urobiť na počítači, že každý má naň a že každý to ovláda a hlavne starší ľudia? Ty sa tu prezentuješ ako múmia, ktorá nehodne mozgom.

  18. Treba poslať komplet príspevky občanov z tejto diskusie GR do Bratislavy…lebo adi toto netušia keď modernizuju poštové služby 21.storocia

  19. Treba poslať komplet príspevky občanov z tejto diskusie GR do Bratislavy…lebo adi toto netušia keď modernizuju poštové služby 21.storocia

  20. Najviac ma naserie, ked si najdem v schranke zlty listok a pritom sme boli cely den doma ale nezazvonil nikto. Jednoducho tam musim ist a vystat si radu. Ttoto je jedina vec, preco potrebujem postu. Preco nefunguje napriklad vecerny rozvoz balikov ked su uz ludia doma z roboty??? Hocijaky brigadik by im to mohol vozit. Tfuj.

  21. Privatizácia? Náš poštový trh je už dávno voľný. Je tu cez 20 podnikov. Tie si však vyberajú lukratívne časti, ktoré dopĺňajú aj inými službami – hybridná pošta, t.j. obsluhujú veľké firmy zobálkujú faktúry, vo veľkých mestách roznesú vo vlastnej réžii, do malých pošlú cez poštu alebo robia expresky a balíkoboxy/výdajné miesta (čo je obdoba lacného balíka na poštu). Aj tzv. univerzál (listy, balíky, šeky) je voľne prístupný, minulý rok bolo naň licenčné konanie, nikto okrem pošty sa neprihlásil.
    Tiež sa čudujem, prečo ľudia nevyužívajú elektronické služby pošty. Doma vyplním, zaplatím online (dám rezervu, aby mi ho nevrátili, ak som neuhádol váhu alebo rozmery), vytlačím a nalepím štítok, list hodím do schránky (tie ktoré majú nálepku podaj online) alebo idem drzo dopredu k okienku, kde je napísané online podaj, položím, prekvapeným poviem zaplatené online a hneď odchádzam. Šek som platil, už ani neviem kedy aj to bolo len preto, že nejaký krúžok pre deti chcel, aby sme to tak platili a deti doniesli ústrižok o zaplatení.

  22. Však aj Mesto, keď posiela svoje listy ( dane, poplatky za odpad, a pod:) radšej využíva svojich ľudí, ktorí to roznášajú po meste – a ešte na tom ušetrí.

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img