ISSN 1337-8481

štvrtok, 21. novembra, 2024

Mimoriadne: V ruskej štátnej televízii sa vyhrážajú Slovenskej republike raketovými útokmi

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

Prezídium PZ SR |MM|  Vyhrážok sa okrem iných krajín NATO dočkalo aj Slovensko. Vyhrážky a dezinformácie – toto je pracovná metóda ruskej propagandy.
Úsmevné je, že promptný preklad videa a jeho prvotné šírenie v rámci slovenského internetu zabezpečil dvorný importér prokremeľskej propagandy, ktorý má pravdepodobne z jeho obsahu nesmiernu radosť.

Sledujte Hoaxy a podvody – Polícia SR

zdroj: Polícia Slovenskej republiky Fb

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. No sa hovorí kto sa smeje naposledy sa smeje ako? Veď médiá už v máji hovorili že už melú s posledného a akosi melú stále. Len aby nám oči z jamiek neviliezli.

  2. Najprv rusi upozornovali,aby ukrajine nikto zbrane neposielal,ze to moze vyvolat vojnovy konflikt,len blby NAD s par vojnovymi stvacmi sa tomu uskrnali.
    A tu to mame,teraz sme na dostrel,to ORBAN,bol prezieravejsi.

  3. smial sa tomu kazdy, kto neveri tym ruskym bachorkam… podla Vas by bolo najlepsie vykaslat sa na ukrajinu, nechat ich na pospat a dalsich x rokov celit vydieraniu, hrozbam a debilizmu Ruska…rusi nemaju co hladat na uzemi ineho statu, ktoreho existenciu popieraju a dokonca veverjne diskutuju o vyhladeni jeho obyvatelstva… a Vam pride normalne ustupit a nacuvat Rusku? Sme v nato, chovajme sa ako clenovia nato a hajme zaujmy nato…ja neviem, ci ste za taketo blbosti plateni, alebo ste proste len drbnuti..

  4. Kamoško, ideš na to celkom dobre, ale Ukrajina v NATO nie je, preto je zvláštne argumentovať, že sme v NATO, chovajme sa ako členovia NATO a hájme záujmy NATO. Lebo zatiaľ hájime záujmy celkom iné. Som zvedavý, keby rusáci sem nabehli, či by tí podporovatelia dodávania zbraní na Ukrajinu prví utekali na front. My sme totiž do toho konfliktu vstúpili celkom dobrovoľne.

  5. Pre anonym 15:03
    Bud si isty kamo ze keby tu nas napadli tak Fico a vsetci by vykrikovali ze podte nas chranit ved sme v NATO.zatial sa vám lahko hovori ale keby bolo zle,tak vsetci by sme chceli aby ostatny okolo nas vtom nenechali sami.a pomohli nam ako teraz chcu to ukrajinci

  6. lika 1. februára 2023, 14:21

    Orbán takto: Maďarská centrálna banka vládu upozorňuje, že zmrazenie cien základných potravín, ktoré malo skrotiť infláciu, má presne opačný efekt. Krajina dosiahla v novembri vôbec najvyššiu infláciu v Európskej únii na úrovni 23,1 percenta. Regulácia cien potravín spôsobuje ich nedostatok na pultoch, na čo už museli zareagovať obchodníci. Sieť Aldi minulý týždeň zaviedla objemové obmedzenia pri nákupoch základných potravín. S platnosťou od 17. decembra si môže v Aldi zákazník kúpiť len jeden liter mlieka, oleja, kilogram cukru, múky, zemiakov a maximálne jedno balenie vajíčok. Obmedzenia „jednej tácky“ sa týkajú aj mäsa. toto dokázal Vami veľmi obľúbený Orbán. Okrem toho je veľmi dobrý v ťažbe eurofondov v prospech vlastnej oligarchie.

    Ďalej Orbán takto: Forint voči euru sa od začiatku invázie na Ukrajine oslabil o približne 13 percent a voči americkému doláru o 15 percent. Ešte v októbri bol forint slabší až o 35 percent, ale maďarská centrálna banka prepad domácej meny krotila a reagovala zvýšením úrokových sadzieb z 11,75 na 13 percent.

    To by si chcel úrokovú mieru 13%?????????????????Ako u Orbána?

  7. Dáta Eurostatu ukazujú, že rast cien potravín je v Maďarsku oveľa väčší ako v krajinách V3 (Slovensko, Česko a Poľsko).

    Maďari momentálne tankujú najdrahšie z krajín V4. V decembri maďarská vláda zrušila zmrazenie cien pohonných látok po tlaku rafinérie Mol, ktorá už nevedela dodávať na trh dostatok palív. Už tam neboli palivá.

    Maďarský Lidl nastavil limit pre cukor, múku a zemiaky na päť kilogramov, pri kuchynskom oleji na tri litre a v prípade mlieka nastavil limit na šesť litrov. Kúpu kuracích pŕs Lidl obmedzil na štyri kilogramy.

    A ruský troll tu bude vypisovať o rozumných proruských maďarských politikoch a zhadzovať slovensko.

  8. Anonym 1. februára 2023, 16:19 debílek, nás dražoba ešte len čeká …..Naši politici nám energiu zatiaľ nezdražia, lebo sa boja nepokojov …. Zaplatia ju z pôžičky, ktorú budeme splácať iba my – bežní ľudia …. Úlohou našich politikov je zadĺžiť Slovensko a keď príde zo západu ujo „exekútor“ tak až potom pochopíš, že Slovensko nepatrí Slovákom ….

  9. Lenže my v NATO sme a máme právo požadovať od spojencov pomoc. Na rozdiel od Ukrajiny. To je dosť podstatný rozdiel. Takže ak by Fico vykrikovala, aby nás NATO chránilo, nie je na tom nič čudné. Rovnako to môže vykrikovať Matovič, Heger, Sulík, Mafián, hocikto. Keď už sa nahuckaná EU rozhodla dodávať zbrane, tak nech to má aj efekt a kľudne sfúknite Rusov z Ukrajiny, bude pokoj. Ale toto čo sa tu deje je čistý mat, raz vraj majú na vrch Rusi, potom naopak… Mne tá podpora fakt pripadá tak, akoby sa pomoc dávkovala tak, aby sa konflikt udržiaval. A USA sa smejú aká je EU sprostá. Kým bude vojna, dovtedy bude profit.

  10. Anonym 1. februára 2023, 16:30 – debilek, vies uviest aj o aku pozicku ide? Od koho?
    Politici urcuju cenu energii? Kto dava ulohy nasim politikom? Podel sa o svoje poznatky a hlavne zdroje informacii.

  11. Anonym 16:31 takze podla teba ked UA neni v NATO tak nech skape nie????ale podla OSN ostatne staty mu mozu pomoct ked sa musia branit,keby sme my neboli v NATO tiez by sme chceli aby nam niekto pomohol no nie???ci by sa ti pacilo keby kazdy na okolo povedal ja dam od toho ruky prec hlavne ze ja mam pokoj.ale ked tak lepsie porozmyslam ludia rozmyslaju tak kym ma to vysostne netyka tak nech ten druhy aj skape hlavne ze ja nech mam lacny plyn benzin a jedlo.vies ako sa tomu hovori lahostajnost to je ta najvacsia chyba ludi.a pre vsetkych ktory tu ospevujete Orbana tak to je prvo triedny hajzel,ked chcete dozvediet aj ozajstne spravy z madarska ako to tam chodi kludne sa ma opytajte ako to je zo to stymi cenamy za potraviny,maloobchodnik nakupi olej za 850forintov a musi predavat za 520forintov minus 330forintov za kazdy liter mu nikto nezaplati povies tak naco predava????zakonom je dane ze ztychto tovarov musim mat na sklade tolko a tolko ked nie dojde kontrola a dostanes pokutu no pacilo by sa ti to????pre dalsie perlicky z madarska kludne sa pytajte,mimochodom v transpatenty international madarsko je v europe najhorsie co sa tyka korupcie

  12. Anonym 1. februára 2023, 16:31 aj ukrajina má právo požadovať pomoc. Ak by ich Briti, Francuzi a Američania neodzbrojili, tak dnes by im Kadirov s Wagnerom a Putinom denno denne nezabíjali ženy, matky a otcov, deti.

    Budapeštianske memorandum je medzinárodná dohoda, ktorú podpísali 5. decembra 1994 v maďarskom hlavnom meste Budapešti ukrajinský prezident Leonid Kučma, ruský prezident Boris Jeľcin, americký prezident Bill Clinton a britský premiér John Major.[1] Čína a Francúzsko poskytli potom o niečo slabšie individuálne uistenia v samostatných dokumentoch. V rámci tohto memoranda Ukrajina sľúbila vzdať sa svojho jadrového arzenálu za čo jej ostatní signatári poskytli niektoré bezpečnostné záruky.

    Memorandum svojimi ustanoveniami odkazuje na právne záväzný Záverečný akt Konferencie o bezpečnosti a spolupráci v Európe. Ten podpísali všetci signatári memoranda.

    V memorande sa signatári zaviazali okrem iného rešpektovať ukrajinskú nezávislosť a suverenitu v medziach vtedy platných štátnych hraníc, zdržať sa hrozby silou alebo použitia sily proti Ukrajine, zdržať sa použitia ekonomického nátlaku na Ukrajinu v snahe ovplyvniť jej politické smerovanie, zdržať sa použitia jadrových zbraní proti Ukrajine, riešiť prípadné použitie jadrových zbraní voči Ukrajine na pôde Rady Bezpečnosti OSN, či vzájomne konzultovať vzniknuté nejasnosti ohľadne zmienených záruk.

  13. Anonym 1. februára 2023, 17:42 Pre DEBIL A: naše elektrárne vyrobia elektrinu asi 5x lacnejšie ako ju náš jebnutý štát kúpi od šmelinárov …..

  14. čo z toho robíte vedu …keď nadrbaný Slota vykrikoval že pôjde na tankoch do Budapešti tak ste z toho nerobili drámu ako teraz …. debili ….

  15. Keď si chcete spraviť reálny obraz o ruskej armáde, tak jediný dôkaz je, že neobsadili najchudobnejšiu krajinu Európy Ukrajinu ani za jeden ani za dva týždne, dokonca ani za rok. Neobsadili ani separatistické územia. Všetko sú to len veľké reči. Môžu mať jadrové zbrane a čo, keď sú vlastne konvenčne nepoužiteľné. Vymenili už niekoľko generálov, zlyhávajú na všetkých frontoch, obyčajní Rusi vôbec nechápu za koho a prečo bojujú a nechce sa im ísť tisíce kilometrov ďaleko na nezmyselnú smrť. Rusko nie je žiadna veľmoc. Sú hrdzaví ako naše odstavené komunistické fabriky.

  16. Ano, Rusaci ani nevedia preco tam idu a zomieraju ale este trpko zaplacu ked budu niekolko dekad platit vojnove reparacie.

    Uz 100 rokov diktatori v Rusku nicia rozvoj a potencionalny blahobyt obevatelstva…

  17. Rusaci pojebu celu europu do riti, a len bukvice z LGBTI sa tesia tejto situacie, uz sa nevedia dockat, ako imbudu roztahovat ritnice….

  18. A preto tu bol pred pár týždňami článok, či sme pripravení, ak Ukrajina prehrá. Kurník, v týchto médiách sa dočíta človek všeličo.

  19. Dezolati nerozmyslaju co bude zajtra a pozajtra. Tak to bol namet na zamyslenie pre menej vnimavych. Ak uz ti ani toto nepomohlo bude dobre zvazit svojpravnost

  20. Vladolf 1. februára 2023, 18:40

    Zas tie tvoje obľúbené krčmy… Daj pozor, aby si náhodou neskončil v dezolátnom stave po náhodnom opojení sa nemenovaným mokom pri počúvaní krčmových analýz. Lebo ty ako popredný analytik určite zbieraš informácie zo všetkých možných zdrojov.

  21. ja sa Rusom ani nečudujem …poslali sme proti nim ich vlastnú S300 – kde sme porušili dohody … tanky, zbrane a podľa môjho názoru podporujeme na Ukrajine fašizmus tým že vyzbrojujeme banderovské hordy v ktorých vojaci sú potetovaný hákovými krížmi viď zajatci z Azovstalu ….. No, myslím si, že je to vojna riadená zo západu, je to vojna v ktorej západ bude bojovať do posledného Ukrajinca a keď sa minú Ukrajinci kto príde na rad po nich ??? skúsme hádať ….

  22. tá logika niektorých je naozaj smutná:
    najprv: Ukrajina nemože byť v NATO, aby sme neprovokovali Putina a nerozpútal vojnu…tak radšej nechajme Ukrajinu mimo NATO a bude kluď
    potom: ok, tak síce aj tak zaútočil ale nemali by sme Ukrajine ani pomáhať aby sme neprovokovali Putina a nerozpútal ešte vačšiu vojnu….takže tam nechajme tých ukrajincov pokapať, šak oni si s tými bratskými čečencami, kadyrovcami atd už nejak poradia…a bude klud…
    takže budeme len čakať a pozerať sa ako sa im darí….
    a ešte za všetko može ten feťák Zelenský, ako to že sa nechce dohodnúť s niekým, kto vyhlasuje že jeho krajina nemá právo na existenciu, zabíja ukrajincov a bombarduje mu mestá?…prečo sa tejto bratskej pomoci tak bráni?

  23. Ocenujem ze pouzivas slova „myslim si“ a „podla mojho nazoru“ sice si zly clovek ale aspon je to nepchas ako hotovu vec

  24. pre lilka 1. februára 2023, 14:55
    Čo sa rozčuluješ? Tak isto sa svet zachoval aj v príp. Iraku, Líbye, alebo Srbska. Amíci a neskôr aj pritakávači z NATO tam nabehli i keď im OSN nedala povolenie na zásah. A? Stalo sa niečo? Boli na niekoho uvalené sankcie? Nič. No vidíš. Vtedy všetci pisálkovci aj papaláši držali chrápy a teraz skáču meter vysoko. S celou Ukrajinou už idete ľuďom akurát na nervy.

  25. Dopravca 1. februára 2023, 17:43
    Prečo NATO ani OSN neprišlo na pomoc Arménsku keď ich napadol Azerbajdžan za výdatnej pomoci Turecka? Používali zakázanú kazetovú muníciu, čo je dokázané. A, podporil ich niekto? Azerbajdžan aj Turci ostali vysmiaty, bez postihov a ešte im EU lezie do riti, lebo biznis, že?

  26. Vladolf 2. februára 2023, 15:15

    Groznyj sa bombardoval za prezidenta Jelcina, ty analytik. Ako by si navrhoval bojovať s islamistickými hordami (zďaleka to neboli iba domáci Čečenci)?

  27. Aspon Poliaci maju rozum.Jsem připraven na to, že železná opona bude znovu spuštěna, pokud budeme mít za východní hranicí agresivní stát, který chce zabíjet své sousedy, zabrat jejich území a odebrat jim svobodu. Jsem připraven postavit železnou oponu až do mraků, jen abychom si je udrželi daleko od nás,“ pronesl Duda při setkání se svým lotyšským protějškem Egilsem Levitsem na adresu Ruské federace.

    Učinil tak podle agentury PAP v reakci na výzvy, aby spuštění nové železné opony, podobné té, jež za studené války rozdělovala západ a východ Evropy, naopak nepřipustil. „Ať si Rusko nechá svůj ruský svět pro sebe, jestli se Rusům líbí. Nám se nelíbí,“ doplnil polský prezident.

  28. Dopravca 2. februára 2023, 16:16 prestaň čítať sorošovské médiá, lebo osprostieš načisto …..už ti moc k tomu nechýba ….

  29. Dopravca…poliaci majú s rusmi (a aj s nemcami z druhej strany) bohaté historické skúsenosti, vedia o čo ide….ale nie len oni oprávnené obavy majú Fíni, lotyši, estonci, moldavci, gruzínci…len nám niektorým stále nedopína čo je to mať rusa na hraniciach…

  30. Anonym a ty prestan citat tie spravy a la infovojna,a podobne.pre teba len tolko lebo s ludmi ako si ty neda normalne napisat,lebo vsetko soros zidojastery a co ja viem co este precital kadetade kde je ta 100%pravda (ale len podla teba )prezradim ti nieco tu ozajstnu pravdu nikdy nedozvies ani z infovojny ani zo CNN.vzdy vsade hladate niekoho na koho mozete ukazat kto zato moze lebo to vám dava ako taku istotu ze VY ano VY viete kde je ta pravda a ostatny su ti sprosty.

  31. Vlado sa pytas preco nedosli pomoct armensku???lebo keby dosli tak zase zato by ste ohovarali NATO a USA ze zase sa tam seru istotne chcu im zobrat vsetko a tak.nedosli pomoct to je problem dosli by to by bol problem.ty tu nevypisuj ze preco tu nedosli a tam dosli priznaj sa ze nemas rad USA a NATO a viacej sa ti paci ten Rusky styl zivota,ved nikto ti to nebere ved pre mna za mna daj si putina vytetovat na svoje celo.ale to sa ti len paci preto lebo mas tu ako taky poriadok a moznost si zarobit a ako tak zit.

  32. Všetci tí hrdinovia, čo si masírujú ego tým, že sme v NATO budú šúchať nohami, keď ich zrazu NATO bude potrebovať v maskáčoch a so samopalmi v rukách. NATO je celý západ a ten keď bude ťahať na východ a príde k stretu, určite nás to obíde. Nás určite všetko obíde. Celá Európa bude bojovať proti Rusom a Rusko proti zvyšku Európy, len slovákom bude dobre.

  33. A kedy budeme suchat nohami ked rusi ze rok nepreali ani 100 km od hranic. ???

    Za 20 rokov ked sem dojdu s gumipuskami a v teplakoch tymto tempom?

    Alebo zas wannabe?
    Iba ty sam veris svojim klamstvam 🙂

  34. Dajte Ukrajincom všetky zbrane sveta, držte sa Budapeštianského memoranda. Nič drzejšie som na svete nevidel, ako zabíjanie ukrajincov, detí, žien, útočenie na bytové domy. Rus sa vyhráža celému svetu najnovšie Izraelu. Civilizovaný svet by sa mal spojiť a ukončiť ruské vraždenie na Ukrajine.

  35. Vladolf 2. februára 2023, 16:10

    Máš do absolútnej dokonalosti vytríbené vyjadrovanie. Ty si ojedinelý prírodný úkaz. Toho sa drž a v živote sa nestratíš. To fašistický dedo nemá chybu. Holt ako hovoria Česi: Kdo umí, umí, kdo neumí čumí.

  36. Pre, Anonym 2. februára 2023, 17:57, cudujem sa ze to tu Majko este nezmazal a bavam sa ze tieto fakty podane Putinom tu tato banda tupcov aj tak nechape a neberie vážne. Ale budu to chciet aj po chopiť a aj brat vážne, ale az ked uz bude neskoro. Šefčovič to dnes povedal jasne. „europa potrebuje ukrajinu lebo je tam litium a grafen“ takze tu je pes zakopany. Europa potrebuje kolonizovat a vysavat ukrajinu.

  37. Anonym 18:13, ale ale,nič iného si nevidel? Toto zabíjanie je presne také zle,ako zabíjanie Vietnamcov,Kórejcov,Afganistan ,Libijcov,Chile,Argentína,Srbsko,Sýria.Banglades,Granada,,Somálsko, Etiopia,Libanon,Palestina,Stačí ti to? Lebo môžem menovať ešte ďalšie.Aj teraz zomierajú ľudia v Jemene,Sýrii a hlavne Kurdi.

  38. Vladolf 2. februára 2023, 22:45

    Hlavne, že ty si človek rozhľadený a širokých obzorov, ktorý všetko chápe nie v úzko vymedzených rozmeroch a časových úsekoch. Skrátka génius akému páru niet. Tebe bude zanedlho nielen Slovensko, ale aj planéta malá.

  39. podľa môjho názoru ten náš skrachovaný generál je bývalý lampasák a na vojne (rok 1979) sme vždy hovorievali, že čo lampasák to ko.ot …

  40. Anonym 3. februára 2023, 9:02 – ked verejne tvrdis o gen. Mackovi to co hovoris, povedz uz konecne nieco o sebe. Ako to bolo ked si sluzil na hraniciach ako pohraniciar a „chranil“ si CSSR ? Kolko ludi utekajucich pred totalitnym rezimom si zastrelil, resp. kolko tych slusnych si za slobodou pustil?

    Vyhybas sa odpovedi – si vobec ten, za koho sa vydavas, alebo si „len“ obycajny prokremelsky troll plateny za sirenie nezmyslov?

    Vyhybas sa konkretnej komunikacii a namiesto toho velebis Putina a bez hanby vypisujes, ze ruski vojaci budu znovu na Dukle ci dokonca v Londyne.

    Ako som napisal uz skor – ludia ako Ty su NEBEZPECNI a skor ci neskor skoncite v base, vy totiz nemate mieru. Jedna vec je mat nazor na politiku, no uplne ina verejne propagovat a ohlupovat ludi tvrdeniami vyslovene oslaujucimi Putina a nim vedenu okupacnu vojnu na uzemi cudzieho statu – to je za ciarou.

  41. Miloš Majko 3. februára 2023, 14:41
    To čo je vyhrážať sa niekomu cudziemu väzením za názory. To robili v minulosti komunisti. To sme ale pokročili v slobode názoru a prejavu…

  42. Miloš nevyhýbam sa konkretnej komunikácie, ani nevelebím Putina, desím sa z vojny na Ukrajine, v Juhoslávii, Syrii, Iraku ….. je mi ľúto každého človeka, ktorý zomrie vo vojne a hlavne sa bojím, že debili zatiahnu do vojny aj nás…….. Ja do vojny nepôjdem, tam pôjdete vy mladší já tu zostanem „opelovať“ vdovy 🙂 …… Sám tvrdíš, že si demokrat a v demokracii má každý právo na názor … Si to Ty kto tu tvojich oponentov nazýva dezolátmi, urážaš ich . Ak vidíš, že nevieš seriózne oponovať tak príspevky mažeš ….

  43. Anonym 3. februára 2023, 7:42
    Ale nie je. Podľa expertov na všetko ako tomáš, raťafák a Vladolf je jediný svetový problém Ukrajina. Všetky ostatné vojny a konflikty – bývalé ako aj aktuálne sú nepodstatné, pretože ich nemajú na triku Rusi ale mierotvorci z USA spolu s puclíkmi z NATO. A každý predsa vie, že americké bomby nezabíjajú agresívne ale humánne a demokraticky. Nikto nerieši ani to, kde skončili miliardové šeky Zelenskému a jeho kamarátom. Na Ukrajine je zakázaná akákoľvek kritika vlády a jej predstaviteľov, neexistuje tam opozícia ale všade kde sa objaví Zelenský sa idú z neho doslova posrať. Však drbnite dakde veľkoplošný monitor a spravte tam rovno pútnické miesto ako vo Fatime, kde sa bude idol všetkých liberálov a zbrojoviek zo západu zjavovať ako orloj každú hodinu.

  44. Anonym 3. februára 2023, 17:57..komentárov mám v diskusiách celkom dosť, dáš mi sem aspoň jeden kde tvrdím to čo o mne píšeš?…ďakujem

  45. Miloš s tou basou to neprehanaj. Lebo karma je zdarma. Budaj tvoj kamoš bol evidovaný vo zväzkoch štb tak ako ty. Kazdy vezen tvrdi ze je v base omylom a ze je obeťou justicneho omylu. A zrazu sa najde Budajom podpisana spolupraca na udavanie. Len aby sa nenasla nejaka spolupraca aj s tvojim podpisom.

  46. A nepíše??? Zhora až po spodok!
    Len to by niekto musel chcieť pochopiť, čo by znemanalo mať tisíce km hranicu s NATO! /a na tajnáša si tam navoziť JZ ako v 1962! :-)))/
    Iba niekoľko málo minút na dostrelu od Maskví!
    Všetci rozmýšľajte, toto si rus jednoducho nemmóže dovoliti!

  47. Anonym 4. februára 2023, 0:27 – nie, nemas pravdu. Media neprezentuju to, co VEREJNE o inych ludoch tvrdis a pises Ty. A uz vobec to neprezentuju zvazky STB.

    Bud si hlupak, ktory nevie citat s porozumenim – a toto su velmi vazne veci, takze ak neprecitat a nevediet, tak radsej byt ticho – alebo vies velmi dobre ake su fakty a to co pises, pises vedome s cielom inym poskodit.

    Skusim to este takto – pockam 24 hodin a dam Ti sancu veci si nastudovat, pripadne sa popytat ludi, ktori Ti mozu pomoct s pochopenim faktov a pockam, ci budes napr. zajtra o takomto case mudrejsi.

    Ako vidis, nic nie je zmazane ani z Tvojich tvrdeni a tak asi chapes, ze ja viem o com pisem. Uvidime, ci to budes vediet aj Ty.

  48. Niekoho vyssie zaujima, ze odkial sa zobral pojem „humanne“ bombardovanie. Opravim. Ide o „humanitarne“ bombardovanie. Ja som to zachytil prvykrat od vtedajsieho ceskeho prezidenta Havla, ktory obhajoval bombardovanie Juhoslavie, mostov, budovy televizie, skratka civilnej infrastruktury krajiny a hovoril, ze ide o humanitarne bombardovanie.Odvtedy sa to pouziva ako symbol zapadnej propagandy, kedze Zapad dokaze bombardovat vzdy dobre a spravodlivo.

  49. V tej televiznej diskusii som ja ziadne vyhrazky Slovensku ruskymi raketami nezachytil. Titulok je klamlivy a zavadzajuci. Ten clovek tam len konstatuje, ze si obcania SR aj Polska musia uvedomit, ze zapajanie sa do toho konfliktu dodavkami zbrani a poskytovanim logistickej podpory so sebou moze priniest to, ze prileti nejaka raketa, alebo ze tu zacnu posobit diverzantske skupiny. Nevyhraza sa. Hovori pravdu. To je jeden z dopadov tej vojny na nase zivoty. Pricom do zahranicia zatial lietaju len ukrajinske rakety. V Polsku uz ukrajinska raketa aj zabijala. A posobenia diverzantskych skupin, po volbach na Slovensku na buduci rok a po uprave nasho zahranicnopolitickeho kurzu, by som sa tiez obaval skor z ukrajinskej nez ruskej strany. Hmla vojny sa tomu hovori. Sme vo vojne a mozu sa diat veci, ktore nevieme dopredu predpovedat. Ako hmlu vojny to definoval Clausewitz.

  50. Zakladom jadrovej parity medzi velmocami je rovnovaha ohladom poctu jadrovych zbrani (Rusko ma cca 5,500 jadrovych hlavic, co je ako USA, Velka Britania a Francuzsko spolu) a schopnosti ich dorucenia na ciel. Takze ak jedna strana ma umiestnene jadrove hlavice pripravene na odpal vo vzdialenosti povedzme 800 km od hlavneho mesta protivnika, tak protivnik ma tiez umiestnene svoje hlavice vo vzdialenosti 800 km od ich hlavneho mesta. Z geografickych dovodov sa Americania tlacia na Rusko po zemi a Rusi to zasa tiez z geografickych dovodov riesia ponorkami. Aj teraz je niekde pri vychodnom pobrezi USA urcite odparkovana na pol roka nejaka ruska ponorka s jadrovymi hlavicami. Kym ju nepride vystriedat dalsia.

  51. 5.23
    Klames, Havel to nepovedal, takze ty si to urcite takto nepocul.

    Domnievam sa, že behom zásahu NATO v Kosove existuje jeden činiteľ, o ktorom nikto nemôže pochybovať: nálety, bomby nie sú vyvolané hmotným záujmom. Ich povaha je výlučne humanitárna.

    Takto to povedal a to je uplne ine ako to, co tu vsetci dezolati splietate.
    Ano, mozno tato stylizacia bola trochu nestastna, pretoze dementi to pochopili inak, ale tolkokrat to bolo vysvetlene, ze uz len ozaj blbci to nechapu.

  52. Anonym6:56,keď to takto Havel povedal,tak mi vysvetli pojem humanitarne bombardovanie,a okrem toho zabudol aj na vtedajšiu ministerku Olbriht,a nemeckého ministra Fischera.Ktori vlastnili a vlastnia skoro celý Telekom v Kosove.Tieto rečicky o nejakých humanitárnych záujmov,to je len pre niavnych.Za každým bombardovaním sú vždy,vždy len ekonomické záujmy!!!!!!

  53. V záznamoch nášho ÚPN je toto:

    Majko Miloš 19.02.1969 krycie meno Vedúci kandidát tajnej spolupráce registračné číslo 39879 séria II Bratislava

    KTS – spis kandidáta tajnej spolupráce
    Spis zhromažďoval údaje previerkového charakteru na osobu, ktorá mala byť získaná na spoluprácu.
    Hádam to už je je jasné každému.

  54. Vzhľadom ku skutočnosti, že kosovský Telekom vlastní Allbrightová, resp. jej rodina, môžeme po určitom čase spochybniť vyhlásenie, že tam nebol hmotný záujem. To však nemohol v čase výroku tušiť ani Havel.

  55. Z USA sa ešte nikto nevrátil rozumnejší ako keď tam odchádzal ….. kolkokrát tam bol ten náš pančovaný novinár ???

  56. Anonym 4. februára 2023, 9:35 – co tym basnik chce vlastne povedat? Ze Nato bombardovalo Kosovo aby pani si kupila Telekom v Kosove? Alebo jej dali Telekom v Kosove aby Nato prestalo bombardovat?
    Neminuli sa ti nahodou neuroleptika na paranoju? Ak nie mal by si zvazit navstevu odbornika aby ti ich predpisal.

  57. Pre Anonym 4. februára 2023, 13:48

    Keď nechápeš čo chcem povedať, nereaguj na mňa ako primitív. Ja ťa neurážam. Zbytočne splietaš teórie čo by bolo, keby bolo. Dám ti otázku – vlastnila by rodina Allbrightovej tamojší Telekom aj vtedy, ak by sa NATO v Kosove nikdy neukázalo?

  58. Anonym 4. februára 2023, 14:34 žiadna propaganda – čistá pravda, spýtaj sa otca, deda povedia ti ako to v skutočnosti bolo … Ak budeš počúvať rôznych neschopných, skorumpovaných a samozvaných, sorošovských novinárov, nikdy sa pravdy nedočkáš …

  59. Anonym 4. februára 2023, 14:34 – kde konkretne splietam ake teorie co by bolo keby bolo? Zadal som ti par otazok, na ktore nechces/nevies (ale skor nechces) odpovedat a vykrucas sa otazkou typu “co by bolo keby…”
    A to nehovorim o tom o co ti ide takymi to komentarmi.

  60. veduci 4. februára 2023, 13:53 – z napisaneho textu je zrejme, ze pisat viete. Ak viete aj citat, tak by ste odpoved mali poznat.

    – Nie, nebol.
    – Nie, robil som s nim rozhovory (su uverejnovane skoro dve desatrocia) a je jednou z veducich osobnosti Novembra ´89 a novodobej historie Slovenska.
    – Prvy raz som ho nazivo videl v Hainburgu a nasledne aspon tisic krat pri osobnych stretnutiach, pri vyrociach novembrovych udalosti, na prednaskach, v diskusiach, n NR SR, na ministerstve a pod.
    – Pocul som, ze na pomery tej doby velmi dobre, ale to je potrebne pytat sa byvalych prislusnikov STB

    Tak, ako bude aj v clanku, myslim si, ze Budaj je rad, ze sa fragment jeho strateneho / ukradnuteho spisu nasiel a samotny historik, ktory spis nasiel tvrdi, ze z neho nevyplyva spolupraca Budaja s STB a ze nim podpisany „suhlas“ je obsahovo skor prislubom mlcanlivosti.

    Ide o velmi, velmi vaznu a zlozitu problematiku, do ktorej sa snazia vidiet odborne mimoriadne zdatni historici – akekolvek vyjadrovanie sa cloveka bez vedomosti, moze viest akurat tak k pravnym sporom.

    Jedno na Vasom prispevku ocenujem a preto som aj odpovedal – pytate sa.
    Mozno fakt neviete.
    Teraz by sa situacia mala zmenit. Pripadne este, ked si na stranke UPN vo vysvetlivkych (uznavam ze su nevyrazne a treba ich dohladat !!) zistite, aj co znamena skratka KTS, mohol by ste toaj oznamit verejnosti.

  61. KTS – spis kandidáta tajnej spolupráce
    Spis zhromažďoval údaje previerkového charakteru na osobu, ktorá mala byť získaná na spoluprácu

    To znamena, ze cloveka na tento zoznam zaradil prislusny okresny dostojnik StB bez toho, aby o tom dotycny vobec musel vediet.

  62. Všetci sme dnešní? Ešte nikto nikdy nepočul o falšovaní „dôkazov“.
    Zverejnené je vždy iba to, čo je na zverejnenie vhodné. Históriu píšu víťazi a pravda je vždy iba tovarom, ktorý má svoju hodnotu a preto ju možno vytvoriť, predať aj kúpiť.

  63. Anonym 4. februára 2023, 16:15 – povedane inak, islo o tajnu totalitnu policiu, ktora robila tajne. Keby osoba vedela o zhromazdovani informacii o sebe , asi (pochopitelne) uz neboli autenticke.

    Informacie boli zhromazdovane aj za ucelom kompromitacie ludi, vydierania, zistovania spolahlivosti, pre ich predpokladanu protikomunisticku cinnost a pod.

    Nasledne boli vytipovane osoby vhodne na spolupracu kontaktovane STB a spolupraca im bola ponuknuta (alebo inak). Vtedy uz osoba vedela (alebo vediet mohla), ze bola STB rozpracovana a mohla sa zariadit. Bud sa vzopriet rezimu, alebo sa podvolit a spolupracu podpisat.

    Nasledne je potrebne skumat (ale na to nemame moznosti ani kapacity my, bezni ludia), ci osoba ktora spolupracu podpisala ako AGENT, skutocne aj na ludi donasala. A to ma byt aj pripad Budaja.

  64. Nepride mi nic nepochopitelne na situacii koncom 80. rokov, ked bol niekto mladym clovekom vstupujucim do zivota a jeho rodicia sa verejne stavali proti rezimu, napr. nesuhlasili s okupaciou CSSR, ze ho miestna StB evidovala, urobila na neho spis a povedzme ho aj kontaktovala. To bola ich napln prace. Z nicoho z toho nevyplyva suhlas so spolupracou. Taky clovek o tom fakt ani nemusel vediet a ani byt nijako spolocensky aktivny. To islo podla rodinneho povodu. A kedze zakladom demokracie je rimske pravo, tak bez dokazov sa neobvinuje. Radsej nechat bez obvinenia sto zlocincov, nez obvinit jedneho nevinneho. Myslene obrazne, samozrejme.

  65. Milos teda sam si napísal, že Štb si vytipovala vhodných ľudí na spoluprácu …., zrejme tí štbáci naboli sž tak blby, keď si vytipovali správne a vedeli kto bude donášať ….:):):):);):) Ty si ako mlady zamestnanec ešte v TOS Galanta nechcel spolupracovať s Śtb a nechcel si ísť do KSČ ??

  66. Milosko aj Fica by si tak obhajoval, keby niekto vytiahol taký doklad o spolupráce s Štb ako sa našiel na tvojho kamaráta s ktorým ste si zrejme na tých tisíckach stretnutí mali čo povedať …. :):);):);););):)

  67. Anonym 4. februára 2023, 18:53 – nie, nikdy. Moj otec po sestdesiatom osmom z KSS vystupil. Ja som nikdy nekandidoval a ani som nebol ZO osloveny.

    Bol som jednym z mala redaktorov novin, ktori neboli v KSS.

    A teraz sa predstav Ty – si byvaly frustrovany aparatcik KSS?

  68. Anonym 4. februára 2023, 18:32 – ja sa skor priklanam k poctivemu, nezavislemu skumaniu veci odbornikmi.

    Nesedi mi, aby sa niekto „vysmykol“ zo spravodlivosti len tym, ze niet dokazov. Totiz prave v pripade spolupracovnikov STB mohlo ich cinnostou trpiet hodne nevinnych ludi, ktori mohli byt dokonca s udavacmi kamaratmi.

    ZASADNY PROBLEM vidim, ze sa o STB a jej zlocinoch zacina hovorit realne az po viac ako tridsiatych rokoch od revolucie.

    Tvrdo mal platit lustracny zakon a byvali komunisticki funkcionari a STB-aci mali byt na aspon stvrt storocie postaveni mimo verejne funkcie.

    Neboli by ovladli stat.

    Jednoducho NESKORO. No z pohladu prava a spravodlivosti radsej neskoro, ako vobec. Otazka stoji, do akej miery po tak dlhej dobe a pri tak tupej casti splocnosti, bude mozne vysporiadat sa s faktami objektivne a korektne.

    Jedno je fajn – fakty ak existovali, sa mozu objavit aj po dlhej dobe. No a potom stoji otazka (mozno len konspiracia) preco „tu a teraz…“

  69. Anonym 4. februára 2023, 19:58 – jedna vec je diskusia, no druha cielene utoky a prezentovanie svojich vlastnych uvah a konspirovanie tam, o com nemas ziadne vedomosti.

    Co si mysls Ty nie je vobec podstatne.

    Ja sa o problematiku podrobne zaujimam od revolucie, hovorim s odbornikmi, v muzeu mam tisice materialov a aj tak viem malo, aby som sa k niektorym veciam mohol vyjadrovat.

    Neprehanaj svoju aktivitu rovnako, ako svoju naklonnost k Putinovi.

  70. Miloš to si ty ten Eliaš??? Tomu neverim, že ty by si niečo podpísal štébakom ….Hm, potom môže byt pravda aj to, že si bol tak múdry , že ta komunisti (v TOS Galanta)nechceli ani do KSČ zobrať ??? Vysvetli mi ako to s tebou je, lebo sa mi nechce veriť, že ty by si miloval komunizmus, alebo je to všetko len prezliekanie kabátov ???

  71. Anonym 4. februára 2023, 21:12 Áno aj tak sa to dá chápať ….. kua, ja som sa narodil o osem rokov skorej ako on, bol som Pohraničník, ale Štb som sa nestihol upísať …. Kua asi budem viac retardovaný …

  72. Ja si v klude pozriem vyjadrenie Putina aj Baidena alebo Orbana a dalsich. Spravim si svoj obraz a nepotrebujem k tomu sol a tvoju jednostrannu uvahu alebo uz navod co si mam mysliet? Ale je jasne ze bez vetra sa ani listie nepohne. A aky vietor minulosti si robil ty je tvoja vec.

  73. Zbytočná debata kto bol či nebol štbak či spolupracovník ŠTB, komunizmus skapal 1989.Či bol Budaj štbak je úplne fuk, podstatné je čo robí teraz. Teraz pomáha somárom vládnuť.

  74. Strávený čas na SOL je pre mna stratený čas a najmä keď vidím kto to tu “ riadi “ k ničomu rozumnému, serióznemu sa tu normálny človek nedostane …. Až ukazes ten novinársky preukaz… potom možno …

  75. Co keby si preorientoval svoju sexualnu uchylku tentoraz na preukaz kombajnistu? Alebo si lesti buratina pri starej legitimacii na vstup do pionierskeho domu.

  76. Anonym 5. februára 2023, 14:58 – velmi dobre sa to pocuva, akurat je v tom to povestne „ALE“.

    Ale on nepovedal, co dalej. Zvyknem to hovorit asi tak, ze uz aj moja dobermannka vie, co je pre nu dobre. Akurat jej to musim zabezpecit ja. Ja teda musim prijat rozhodnutie a to ci bude dobre alebo zle zistim neskor, no musi byt prijate okamzite.

    Pomenovat problem teda vie takmer kazdy. Teda, niektori trollovia tu na SOL nedokazu precitat ani len nadpis clanku, takze o tych rec nie je, no malokto pozna riesenie.

    Situacia sa ma takto:

    – ustupit a nechat Putinovi, aby anektoval celu Ukrajinu, by bolo riesenie asi lahke. Chudaci Ukrajicnci…

    – zobral si Krym a svet v podstate mlcal. Nasledne chcel cely Donbas.

    – uz osmy rok mam vlajku NOVORUSIE – uz vtedy mal Putin pomenovane uzamie, ktore chce. Uz vtedy boli zname hranice uzemia, ktore chce mat Ruske. A uz vtedy predaval vlajky a robil „ambasady“ tohto zvrhleho napadu este aj v Podnestersku v kazdej trafike.

    – keby dostal Ukrajinu, nasledne by chcel – a tym sa netaji uz dnes – byvale Ceskoslovensko, Polsko, Pobaltske krajiny, Madarsko, Rumunsko a Bulharsko. Myslim, ze Nemecko by povazoval za dar Nemcom a prejav svojej dobre vole.

    Ludia, prebudte sa, s teroristami sa nevyjednava.

    A skuste napisat riesenia. Nie len tak zdielat konstatacie situacie. Tu pozna kazdy, kto ma IQ vyssie ako aktualny datum…

  77. Máš pravdu problém na Ukrajine má veľké ALE …… hm ani si si nevšimol tých ukrajinských banderovcov, ktorý boli potetovaný hákovými krížmi ??? Na Slovensku chcete zavrieť „fašistu“ za 4 čísla a na Ukrajine ich velebíme aj s hákovými krížmi ….. a to len preto, že bojujú proti Rusku za záujmy západu ….taký je môj názor …… Ak máš syna boj sa o neho, lebo to nebude prvý krát čo Slováci zomierali za iných …. vojna je už moc blízko !

  78. Anonym 5. februára 2023, 18:04 – podel sa o svoj nazor aj nato, ze tychto potetovanych hakovym krizom po zajati vymiena!
    Denacifikacia, demilitarizacia, zajatie a nasledne prepustenie vramci vymeny. Zmysel?

  79. Chcu dostat naspat svojich. To ma vyssiu hodnotu nez potrestanie nepriatela. Je to humanne, v sulade so Zenevskou konvenciou, civilizovane. Mne to zmysel dava.

  80. Anonym 5. februára 2023, 18:04

    Drahý dezolát, predstav si nie som taký posratý ako ty a poslal by som ukrajincom všetky zbrane sveta. Bojujú proti rusom doma vo svojich dedinách na svojom území za svoj život!!!

  81. Anonym 5. februára 2023, 18:14 všetci banderovci z Azovstalu vyliezali a boli potetovaný . Rusi museli meniť svojich mladých chlapcov za ukrajinských mladých chlapcov, ale bohužiaľ aj za fašistov …. taká je vojna krutá a nespravodlivá ….. A ak chceš vedieť skutočnú pravdu,treba sledovať všetky médiá, lebo ani na jednej strane nie je pravda a až potom si urobiť vlastný názor …. Ja slovenské médiá nesledujem, iba sem sa občas zamotám, lebo tu žijem …. ale tej objektívnej pravdy tu tiež nie je veľa …..

  82. Anonym 5. februára 2023, 18:04 nazval si ma dezolátom – držal si zbraň v rukách, alebo iba džoistik na počítači … v skutočnej vojne si desať životov nekúpiš ty hlupáčik ….

  83. Anonym 5. februára 2023, 18:17, 5. februára 2023, 18:34 – naco posielaju svojich “cennejsich” do cudzieho statu?
    Nebolo by “humannejsie” nechat ich doma pri svojich rodinach?

  84. To vážne veríte Putinovi, že chce zabrať aj bývalé Ceskoslovensko, Poľsko, Pobaltské krajiny, Madarsko, Rumunsko a Bulharsko? Ten už toho nakecal.

  85. Anonym 5. februára 2023, 20:23 – Obyvatel, systematicky ZNEUZIVAS noviny napriek tomu, ze som Ti JASNE a zrozumitelne povedal, ze porusujes pravidla diskusie. Za tie klamstva a utoky by si dostal ban vsade, kde by si sa objavil. Volal som Ti aspon 5X a nedvihas co znaci, ze nemas zaujem diskutovat, len chces ANONYMNE sirit propagandu na naklady a zodpovednost ineho.

    Skonci s tym a reaguj na sancu, ktoru si dostal v diskusii. Termin Ti padol pred dvomi dnami…

  86. Miloš v skratke zatial asi takto, je to ako som uz pisal, svet sa v riť meni s uz len doplnim ze v tu riť si sa zmenil aj ty a tvoje SOL. Donedavna si mi vyvolaval aby som do sol pisal a dokonca si sa ma snazil instruovat aj o com a ako mam pisat. A zrazu uz nechces ci nezelas si aby som pisal lebo sa ti to nehodi do kramu a ucelu tvojej asi dobre platenej propagandy. Milos si zmrd co sa snazil ma len vyuzit pre svoj ciel a zaujem. Zmenil si sa a ja uz nechcem mat s tebou nic spolocne. A pokial sa nezmeníš tak mi ani nevolaj lebo ja nemam zaujem pocuvat tvoju propagandu.

  87. Anonym 6. februára 2023, 7:30 – nie, NEzmenim sa Obyvatel, lebo jeden z nas staci.

    Problem v pisani si mal pod svojim menom a v historii si tak urobil iba raz. Inak si Ty vyuzil noviny k rieseniu svojich problemov a nechcel si, aby diskutujuci vedeli kto si – mozeme ich prebrat, no to uz bude nutne s Tvojim menom.

    Problem nastal v momente, ked som Ta ziadal, aby si nedaval linky na weby oznacene za konspiracne a videa bez ich autorov.

    Si prepnuty Obyvatel po korone a kludne pokracuj v diskusii, ale uz pod svojim menom a priezviskom ako ja – lebo takto si tym zmrdom Ty.

  88. pán Majko tušil som že do vás s tým eštébé je ten antivaxer Obyvatel. napíšte kto to je keď je seredčan tak si ho ohodnotíme.nie je on aj ten hrdina z hraníc?????obidvaja sú trafený podobne.čo robil za socializmu alebo je mlaďas????

  89. Za to moze caputova a heger soroš reptilianii !!!

    Provokujute mierumilovneho dozivotneho vladcu pana Putina

    Ludia ved uz otvorte oci !

  90. ak dovolis, oo hrdinsky, pozrel som si to aj ja.
    a poviem ti to takto. mal som a este mam hafo kamaratov, ktori sluzili na ciare. a ano boli vas miliony. ale taky debil vysmazeny, zeleny ako ty sa medzi nimi tazko hlada.

  91. Keby len Bachmut. Co sa bude diat za par tyzdnov v Charkove? To fakt od Ukrajincov cakame, ze so sto tankami pozbieranymi kade tade po Europe (prisli v boji uz o cca 1,000 tankov) porazia Rusko?

  92. kto dobyl Bachmut ? 🙂

    6.2.2023 10:17

    Ukrajinské ozbrojené sily odrazili za uplynulý deň ruské útoky blízko 14 obcí vo východoukrajinskej Doneckej oblasti, vyplýva z pravidelnej rannej operačnej správy ukrajinského generálneho štábu. Ruská invázna armáda podľa neho sústredí svoje úsilie predovšetkým na útočné akcie v smere na Kupjansk, Lyman, Bachmut, Avdijivku a Novopavlivku. Moskva v pondelok oznámila, že jej vojská dobyli obec Mykolajivka v Doneckej oblasti.
    Velenie ukrajinskej armády hlási napríklad odrazenie ruských útokov pri Bachmute alebo Marjinke. „Pri bojoch v oblasti Bachmutu absolútne chýba koordinácia a súčinnosť medzi ruskými okupačnými silami a členmi takzvanej Wagnerovej žoldnierskej skupiny,“ tvrdí ukrajinský generálny štáb.

  93. Podľa môjho názoru Iba hlupák verí, že Ukrajina vyhrä ….myslím si , že sk sa minú Ukrajinci prídu na rad iní Slovania ….

  94. Ano chudobne zaostale Rusko vyhrava

    Ruská armáda verbuje do vojny na Ukrajine aj odsúdené ženy
    S cieľom doplniť straty na živej sile sa ruská armáda snaží naverbovať aj odsúdené ženy, aby sa zapojili do bojových operácií na Ukrajine.

  95. Krajina kde vcera zozrali co mali na zajtra uz zacvakala za putlerove dobrodruzstva cca 90 mlrd dolarov. Co myslite do kedy to pojde?

  96. Myslite si ze Putin dovoli prehru?Nebudte naivny…ked by bolo najhorsie pouziju atomove bomby.Za toto moze USA a ich roztahovanie sa.Ale nasledky ponesie europa…

  97. S odvolaním sa na zvodku generálneho štábu ukrajinskej armády o tom v nedeľu informovala britská stanica BBC. Medzi už naverbovanými je aj asi 50 žien zo ženského nápravnovýchovného tábora v Ruskom okupovanom meste Snižne v Doneckej oblasti na východe Ukrajiny. Tieto ženy už poslali na výcvik na územie Ruska.

  98. A:Ratafák plachta už bojuje na ukrajine B:začala mu účinkovať vakcína,leží v posteli. Jedno z tohto bude správne😝

  99. Anonym 7. februára 2023, 0:02
    Chlape, na viac ako to co si tu vygrcal zjavne nemas. Ratafak by ta tu vyplieskal argumentmi a bol by si vybaveny. Cudujem sa jeho trpezlivosti s tupcami ako si ty.

  100. pre Anonam 5:19
    Ratafak má aj nejaké záľuby ? Som myslel že iba ráno sa prebehne po títeši a potom líže rit strýčkovi Samovi…

  101. pre Anonym 5:19
    Ratafak má aj nejaké záľuby ? Som myslel že iba ráno sa prebehne po títeši a potom líže rit strýčkovi Samovi…

  102. Argumenty podporovatelov Ruskeho zlocinca ála materska skola.

    A neruhaj sa . Aj diktator Putin je zaockovany. Ked sa moze tvoj pan zaockovat tak aj ty by si sa mal ako jeho vazal.

  103. Nieco z vikipedie o Klamároch v USA :

    James Patrick Anthony Dore (born July 26, 1965) is an American stand-up comedian, conspiracy theorist, political commentator, podcaster

    WIKIPEDIA

  104. Vladolf 7. februára 2023, 10:33 hlupáčik ešte chvílu vydrž a uvidíš či budú skorej predčasné voľby, alebo mobilizácia …..

  105. Anonym 7. februára 2023, 12:25 – a na to si dosiel sam, alebo ta uz ovladaju cez 5g cip? Lebo zjavne si si dnes nedal capicu z alobalu

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img