Ruská hackerská skupina ANONYMOUS RU dnes zaútočila na slovenské weby. Znefunkčnené mali byť stránky NR SR, Národnej banky Slovenska, Ministerstva obrany a ďalších bánk. Stránky sa podarilo neskôr sfunkčniť.
Malo ísť o útok DDOS, čo znamená že útočník pošle na server tak veľký počet požiadaviek, až „spadne“, webové stránky a internetové služby následkom toho sú nedostupné a krátkodobo znefunkčnené.
UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.
Uveďte zdroj prosím. Dakujeme
https://www.cas.sk/clanok/2783979/amnesty-sa-ostro-pustilo-do-zapadu-a-jeho-dvojitych-standardov-toto-vsetko-mu-vytklo-ohladom-vojny-na-ukrajine/
Zdroj je odkial to debil opísal…
https://vosveteit.zoznam.sk/aktualne-ruski-hackeri-zautocili-na-slovensko-tieto-weby-padli-za-obet-ako-prve-poslali-nam-aj-varovanie/
Nejaké banky sú mi ukradnuté. Aj tak všetky patria nosatým…
Ale veď určite išlo o mierový útok. Rus je holubica mieru, ten predsa na slovanov neútočí.
Banky krachujú, ruské doláre sú zastavené embargo funguje na sto percent, zdá sa že na Rusov nie.
Tak choď do toho Ruska aspoň na chvíľu žiť, aby si zistil ako neungujú sankcie. Ale to asi nie, to by si nemohol slobodne písať sprostosti.
To je ramci Slovanskej vzajomnosti ?
Vladolf 28. marca 2023, 16:29
Si názoru, že my také veci nerobíme? Nebuď naivný…
Ale veď tí Rusi sú predsa tí dobrí že?
Oni sa len bránia na Ukrajine však?
Ešte raz Ukrajina vždy patrila pod Rusko tak sa neviem o čo sa tu bavime
Ty nebetyčný drbko, kto tu píše o dobrých Rusoch?
Vladolf 28. marca 2023, 16:46
Ty nebetyčný drbko, kto tu píše o dobrých Rusoch?
Anonym 16:16 zrejme si bol v Rusku.
Vladolf, ty si platený vyrývač?
Nikdy nebola ruska. To aj mongolsko si ma robit naroky? Rusko je len par mociarov okolo Petohradu Moskvy.
Vyryvam tak ze som proti vojne a diktature?
Co ma dojdes denacifikovat ty mierotvorca
No nehovorím..?
Nebolo to náhodou len špatne zapojením káblikom ako v parlamente.
Ahojte! Nenájde sa tú dáky fešák? 👉👌
na vase osrate neoliberalne kaviarenske kotrby zautocili hackeri.
K tej ucinnosti sankcii by bolo mozno uzitocne uviest aspon nejake zakladne cisla. Tu si clovek precita obrovske kvanta „nazorov“, len tych informacii je tu pomenej. V podstate ziadne. HDP Ruskej federacie (9. najvacsia ekonomika sveta) za rok 2022 kleslo v porovnani s rokom 2021 o 2,2%. To bolo 10 mesuacov sankcii a aktivnej vojny. V roku 2023 sa predpoklada rast 0,3% a v roku 2024 o 2,1%. HDP na obyvatela v Rusku predstavuje cca 14 500 USD rocne. HDP Ukrajiny za rok 2022 kleslo mezirocne o 35% a prognozy na dalsi vyvoj sa neuvadzaju. HDP na obyvatela na Ukrajine predstavuje cca tretinu ruskej urovne. Kto ma vacsiu sancu hospodarsky ustat dlhotrvajuci konflikt?
Nefetuj už prosím ťa. Že 9. najväčšia ekonomika sveta 🤣🤣🤣
Modro žlté stádo najviac nenávidí toho kto uvažuje inak.
Nejde ani tak o názor samotný,ako o tú drzosť že myslí sám za seba.
Je to niečo,čo stádo robiť nedokáže.
Anglosaský bankový systém padá, treba obviniť Slovana, Slovani, Slaviani, Slávi,Slov(i)eni/Sloväni).
Uvažujú inak? čo to znamená?
Aj tí čo velebili Tisa „uvažovali inak“
Anonym 28. marca 2023, 23:40…tie sankcie začínajú účinkovať postupne…aj keď treba priznať že sa očakávalo že ten prepad za 2022 bude naozaj vačší…každopádne len za prvý mesiac – január 2023 vyprodukovalo Rusko 60% plánovaného dlhu na celý rok…
Príjmy do ruského štátneho rozpočtu boli v januári o 35 % nižšie v porovnaní s rovnakým obdobím v roku 2022, čo bol posledný mesiac predtým, ako Rusko vyslalo vojakov na Ukrajinu. Informovalo o tom v pondelok ruské ministerstvo financií. Horší výsledok v januári ruský rozpočet nevykázal minimálne štvrťstoročie.
Ministerstvo tiež uviedlo, že rozpočtový deficit za január bol 1,77 bilióna rubľov, čo je približne 60 % deficitu, ktorý bol plánovaný na celý rok. Príjmy z ropy a plynu, ktoré sú „chrbtovou kosťou“ ruskej ekonomiky, klesli v porovnaní s januárom minulého roka o 46 %.
trochu je problem v tom oznacovani sumy. ono je to v skutocnosti 1,77 triliona rublov, co je cca 23 miliaed eur.
chaos tu vznika v prekladani hodnoty. bilion/trilion/ miliarda.
a to uz su jo nejake prachy
Tak im treba, mohli sa mat v RuSSku obcania dobre keby nemali zvoleného cára (čítaj kára) a predtým komunizmus.
Kde je SAE a kde je latrinova veĺmoc
Ratafak plachta 29. marca 2023, 8:52
Silicon Valley Bank, Silvergate Capital Corp a Signature Bank, Credit Suisse, Deutsche bank…. čo bude ďalej….
Ratafak plachta 29. marca 2023, 8:52 – ratafak, nechaj ho, naco mu to aj vysvetlujes. Jemu staci ako neucinnost sankcii jediny ekonomicky ukazovatel ako HDP. A uz vobec mu nevysvetluj ze do toho HDP je zaratana aj produkcia vojenskej techniky a municie, ktora je nicena na Ukrajine a vystrielana. Co tam po nejakom deficite? Alebo po tom, ze uz dva krat cerpali s fondu narodneho bohatstva, aby zmiernili ten deficit. HDP!
Rusko prekvita, kazdy uz aj na SVK hlada sposob ako ist pracovat a zit do Ruska. Uz aj Americania balia kufre.
Ratafak plachta 29. marca 2023, 8:52
Jednomesačná januárová lastovička leto nerobí. Bič plieska na konci a aký bude koniec, no ktovie, ale bude to veľký hrmot…
ktora z tych bank co pises aj skrachovala??? alebo zas len klames svoje hlupe ovecky ovplyvnene Infohnojnou?
Ruska Sberbank v srakách
Anonoym 29. marca 2023, 10:10
Tie banky sú z článku v trende, čo je to infohnojnou? Za ťažké miliardy sa musia zachraňovať banky (za peniaze daňových poplatníkov, to isté sa robilo aj v 2008).
Takže žiadna z nich ďakujem za odpoveď klamárik.
Anonym 29. marca 2023, 10:07…ak máš za jeden mesiac deficit vo výške 60% plánovaného ročného deficitu tak to nie je lastovička ale dobrý pštros…a „priletel“ aj vo februáry….ja myslím že každý chýbajúci rubel za ktorý sú ušetrené nejaké ľudské životy je dobrý…
„Ruský rozpočet vykázal za prvé dva mesiace tohto roka deficit 2,58 bilióna rubľov (približne 32 002 596 060 eur), zatiaľ čo v rovnakom období vlaňajška skončil v prebytku 415 miliárd rubľov. Moskva výrazne zvýšila výdavky, zatiaľ čo príjmy pre nižší predaj ropy a plynu klesli. Vyplýva to z údajov, ktoré dnes zverejnilo ruské ministerstvo financií.“
Anonoym 29. marca 2023, 10:23
Kde som písal niečo o krachu, „Klamárik“? Že vieš čítať, neznamená, že aj čítaný text chápeš…Keď nechápeš text v latinskej abecede, tak radšej hamuj….
Ratafak plachta 29. marca 2023, 10:26
Keď budú údaje platné za celý rok, tak to bude až ten pštros. Hypotetická úvaha, čo keď Rusi zverejnili údaje, ktoré nie sú hodnoverné, veď čokoľvek ide od Rusov sa dnes považuje za tupú propagandu a klamstvá. U Rusov sa dnes vo všetkom hľadá nejaký skrytý cieľ a úmysel. Čo keď v tomto úmyselne zavádzajú?
https://www.teraz.sk/ekonomika/zahranicny-dlh-ruska-klesol-v-1-stvr/460025-clanok.html
A co stym ma dlh ze rusky klesol?
POsli link aj na nejaky cinsky dlh :))
https://www.mzv.sk/documents/10182/11489952/Rusko%20-%20ekonomick%C3%A9%20inform%C3%A1cie%20o%20terit%C3%B3riu%202022.pdf/1770dbd4-0059-53c9-e6ef-62ed776e61ce
Štátny dlh v roku 2021 podľa IMF predstavoval 17,02 % k HDP. Účtovná komora RU uviedla, že
štátny dlh Ruskej federácie v roku 2021 dosiahol 18,1 % HDP (20,922 bil. RUB) a medziročne
vzrástol o 10,5 %.
Anonym 29. marca 2023, 11:29 – neunikol ti taky detail, ze clanok je z 14. apríla 2020 ? Alebo co si chcel tym linkom povedat?
Vladolf 29. marca 2023, 11:33
Ty nevieš, aký je čínsky dlh? Ty, čo máš informácie a vieš aj o tom, čo sa ešte nestalo? No teda to si ma sklamal.
Preco su potom v tom Rusku tak strasne chudobní. Ved podla dezolatov je ro „Rai na zemy“
Ja velmi dobre viem dezolatko aky je cinsky dlh ale to „zahadne“ nespomenies.
Iba tym chcem povedat ze dlh nieje znamenim upadku ekonomiky ak investujes do vedy a technologii. (Ako cina)
Alebo mi budes ako absolvent vysokej skoly zivota vysvetlovat opak? 🙂
Anonym 29. marca 2023, 11:18..a v čom by im pomohlo takéto klamstvo?
Vojnu začali až na konci februára 2022…tzn. celý január a takmer celý február 2022 nemali také vydavky na armádu, zbrojenie, logistiku akú mali tento rok….a hlavne tá príjmová strana: pozri sa aké boli ceny plynu a kolko ho predávali minulý rok a ako to je tento rok….jednoducho: tento rok majú omnoho vačšie výdavky a omnoho nižšie príjmy ako minulý rok….plyn stojí viac ako 2x menej a stratili najvačší trh….akým zázrakom by sa to neprejavilo v deficite rozpočtu?
PS: tie odkazy na materiály z roku 2020 a 2021 sú vážne top…
Vladolf 29. marca 2023, 12:08
https://sk.wikipedia.org/wiki/Zoznam_%C5%A1t%C3%A1tov_pod%C4%BEa_indexu_%C4%BEudsk%C3%A9ho_rozvoja
Toto je zoznam štátov podľa indexu ľudského rozvoja (HDI) vydávaný Organizáciou spojených národov vo svojej výročnej správe o programe rozvoja. Index sa považuje za dôveryhodný ukazovateľ bohatstva štátov. Štáty, takmer všetci členovia OSN a niekoľko závislých území je rozdelených do štyroch skupín na základe ich HDI: viac ako 0,800 je veľmi vysoký, medzi 0,700 a 0,799 je vysoký, medzi 0,550 až 0,699 je stredný a menej ako 0,550 je index ľudského rozvoja nízky. Tí tupí Rusi majú 0,824. Vieš aj iný vulgarizmus ako dezolát? Vieš, ono ten kto často poukazuje na iných, že sú dezoláti, tak ním je spravidla on sám, to je to isté ako keď niekto mláti homosexuálov, tak sa hovorí, že tým zakrýva, že on sám je homosexuál. U teba človek nikdy nevie, čím prekvapíš.
Vladolf 29. marca 2023, 12:17
Keď vieš ty najväčší vesmírny génius aký je dlh Číny, tak načo sa naň dotazuješ? Ako hovorím, génius, ktorému páru niet…
Dezolát, tu mas : HDI RoSSIa :
47 ▼ (6) Brunei 0,838 ▲ 0,15%
48 ▲ (2) Čierna Hora 0,829 ▲ 0,37%
49 ▲ (2) Rumunsko 0,828 ▲ 0,31%
50 ▼ (3) Palau 0,826 ▲ 0,55%
51 ▲ (7) Kazachstan 0,825 ▲ 0,86%
52 ▲ (1) Rusko 0,824 ▲ 0,60%
53 ▼ (4) Bielorusko 0,823 ▲ 0,39%
Ratafak plachta 29. marca 2023, 12:18
Len to ber v kontexte, aké majú oni vytvorené rezervy a iné faktory, až to dá vypovedajúci celok a zatiaľ to vyzerá tak, že majú bohužiaľ pre Ukrajinu v tejto vojne na výdrž a opotrebenie navrch.
Vladolf 29. marca 2023, 12:36
No veď vidíš sám ty skrytý (veď ty vieš čo), majú 0,824 a to je stupeň veľmi vysoký index ľudského rozvoja. Daj si za vladolf aj H, to by ťa charakterizovalo komplexne (aj tvoje utajené diktátorské sklony). Ale bol by si skvelý diktátor, ty by druhým nedal dýchať ani omylom.
Jedna vec je rozvoj ekonomiky a druhou je schopnost pokracovat vo vojne. Dostupnost nerastnych surovin, schopnost vyrabat zbrane. Co pozitivne prinesie Ukrajincom atagonizovanie Ukrajiny voci Rusku? Ja tam v horizonte nasledujucich 30 rokov nic pozitivne nevidim. Uvazujuc faktualne,nie normativne.
😀 takže radosť žiť v fašistickom Rusku že :))))
Pozri sa kde je „dekadentny zapad“ v tom rebríčku ty prekrúcač.
Kazachstan stupol o 7 priečok , no asi sa ekonomicky oplat dat prec ruky od spinaveho Ruska.
Čo si vsetci dokazujete tým, že kopírujete dáta z kadejakých webov? Koho a načo sa snažíte presvedčiť a o čom? Platia vás za to?
Anonym 29. marca 2023, 12:37…rezervy majú veľké s tým súhlasím, chystali sa na vojnu roky…teraz sa im stenčujú, dokedy to s nim vydržia je ťažké predpovedať…čo teda navrhuješ – zrušiť sankcie, nech tých rublov na útoky a zabíjanie majú ešte viac?
Vladolf 29. marca 2023, 12:48
Aj takto sa môžu prejavovať skryté diktátorské sklony. No ale nezúfaj, postav sa do kúta a čakaj, kým to prejde Ináč aj Pobrežie slonoviny stúplo o 7 priečok a čo taký Bangladéš, ten až o 8 priečok. Ale my sme klesli o 2 priečky, Rusko stúplo o 1 priečku, tak ak sa trajektória nezmení, o 4 roky sme tam kde špinavé Rusko.
29/3/2023 Minister obrany Ruskej federácie pán Šojgu ohlásil že zabezpečí výšenie ýroby zbraní o 700 percent.
………………………
Spoločnosť Zemljanka industies v Nižnom Novgorode pristúpila k tejto téme mimoriadne zodpovedne a chystá sa do výroby uviesť taktickú zbraň ZEM-ZEM pod názvom drevený prak, ktorý bude niesť žulou obohatené strelivo a zasadí zdrvujúci úder Ukrajine a kolektínemu západu.
Ratafak plachta 29. marca 2023, 12:59
Najlepšie skončiť tú posranú vojnu. Ako sa skončí, to je vo hviezdach, či to bude dobré pre Ukrajinu, či pre Rusko. Ale myslím si, že nikto nezíska všetko, čo by chcel. Uvidíme, čo prinesie budúcnosť.
Anonym 29. marca 2023, 13:07…ja súhlasím – skončiť tú posranú vojnu….na to by stačil jeden príkaz a dnes by mohlo byť po vojne…nikam to nevedie….
Vladolf 29. marca 2023, 13:05
Čo chce zabezpečiť – „Výšenie ýroby“? Ako sa robí výšenie ýroby? Buď nevieš písať, alebo to je tvoja najnovšia ekonomická teória. John Keynes pri tebe vyzerá potom ako amatérsky žiačik.
Vytukana klavesnica.
Okrem svojho biznisu deriem klavesy aj na takych senilov a kolaborantov ako ty 🙁
Vladolf 29. marca 2023, 13:43
Senil a kolaborant. Do dôchodku mám ešte ďaleko a s kým by som mal podľa tvojich geniálnych výplodov kolaborovať? Podozrievať ľudí, že kolaborujú s niekým ( v zmysle nekalej spolupráce s cudzou mocnosťou), no neviem, asi ti začne v hlave z toho veľmi hrmieť. Dávaj pozor, aby si si neuhnal nejakú diagnózu. Pretože sám seba považuješ za génia, asi vieš, že paranoidná porucha osobnosti sa vyznačuje výstredným, alebo excentrickým správaním. V prípade osoby trpiacej paranoidnou poruchou ide o hlboko zakorenený vzor nedôvery a neustálej podozrievavosti voči iným osobám. Takáto osoba verí, že motívy iných ľudí sú vždy zlomyseľného charakteru.
A potom môže ísť aj tvoj „biznis“ do kytek, ako hovoria Česi.
Vladolf 29. marca 2023, 13:43
Biznis ide ako, keď máš klávesnicu v takom dezolátnom stave? Asi si pravidelne vyhlasovaný ako biznismen roka. Založ si nejakú konzultačnú spoločnosť, môžeš iným radiť ako na to. Budú určite neskonale radi. Raz darmo, kto vie, ten vie.
15.08, preco sa spravas vystredne a excentricky? Snad si nemyslis, ze Vladolf ma nejaky zlomyselny motiv?
Stále niekto podsúva ako sa žije v Rusku neviem čo chce povedať. Čím dlhšie bude trvať vojna tým skôr sa priblížime k životnej úrovni v Rusku. Zhabané ruské miliardy pomáhajú k likvidácii bánk vo svete.
No u nás to je samozrejme fantastické.Najvacsi dlh v histórii,deficit skoro 6 miliárd,inflácia jedna z najväčších v EU,k tomu odvolanu vládu,ktorá neustúpi ani za boha,do septembra bude všetko zdevastovane,a Vy sa ty odbavujete na Rusku.To je presne tá taktika,ktorú má za úlohu Ratafak a jemu podobní.A uvidíte tu reakciu.Znamy anonym tu hneď začne urážať osobu,Ratafak to všetko elegantné rozkuskuje,a bude sa rozoberať úplne iná téma.Atd.Os……at a spláchnuť.
prečítate si NČ a už ste experti 🙂
Treba sa spytat Uhrika
Anonym 29. marca 2023, 17:14…myslím, že si to vystihol…moja taktika je držať sa témy a nie že pri článkoch o aktuálnej ruskej agresii budem preberať nase politicko-ekonomické problémy a všetky historické konflikt sveta a mnoho ďalších tém, ktoré vám slúžia len na odpútanie pozornosti…
A k tomu kuskovaniu- áno tam je totiž krásne vidieť ste vymleti a ako viete len opakovať tie všeobecné frázy ako napríklad „my chceme mier“ čo sa dočítate u Danka, Blahu a Chmelára…akonáhle ideme do detailu tak ste totálne mimo…keď sa napríklad spýtam ako ten mier s Ruskom dosiahnes, čo im ponúknes za to ak prestanú útočiť tak ste nahraní…konec diskusie..to sa už u tých vašich vymyvacov mozgov totižto nedočitate…vlastný názor nula bodov
nejdes uz do pice ratafak,uz si moc otravny.
Ten Ratafák je taký potkan vyryvacny.
aa už je tu posledné štádium = urážky a útoky….už som ani moc neprispieval ale šuhaj 29. marca 2023, 17:14 ma spomenul hneď 2x tak sa patrí zareagovať a vysvetliť…
PS: diskusia je dobrovoľná ak vás to nejak otravuje či frustruje, tak to predsa nemusíš čítat…načo to robíš, keď si z toho potom otrávený? Jednoducho ked vidíš Ratafáka(narozdiel od iných vystupujem roky pod jednou prezývkou) tak to preskoč a nečítaj…
Ratafak ale tie tvoje demagógie už fakt lezú viacerým na nervy ! Koľko ti Majko platí za grcanie tých sračiek ?
čo je tá demagogia ktorou sa stále oháňate?…to že pri šlánkoch o ruských útokoch nepíšem o amerických, nemeckých, čínskych, grecko-trojskyh, osmanských a iných vojnách?…že to nemixujem s našou politicko-ekonomickou sitáciou, alebo čo teda?…budeš už konečne konkrétny….naučili ste sa slovíčka ako demagogia, propaganda ale ani netušíte čo znamenajú…vždy ked sa spýtam na konkrétny príklad tak nič, ticho…presne ako píšem vyššie….
Hej ne-dezoláti a iní prozápadno americkí fajčkkti. Máte veľkú hubu na Rusov ale zrejme vám uniklo, že Izrael si veselo bombardoval v blízkosti Damašku. Zasahujú na cudzom území, bez akéhokoľvek povolenia BR OSN, ale keďže patria do skupiny „tých čo môžu“ tak rovnako ako amíkom aj im sa každá špina prepečie v pohode, bez následkov. Rovnako sa nedávno rozčulovali yankee boys, že základňa v Sýrii bola terčom útoku. Kto im tam povolil základňu vybudovať? Nikto. Sú ako ploštice, rozlezení na cudzom území a ešte sa idú sťažovať. No a teraz pokračujte ďalej v obtieraní papúl o Rusko.
Hej a plnu hubu mate krasnych Rusov, ale kde ste boli vlajockari keď mocny Attila Hun utocil? Alebo za čias ziarivej dynastie Ming???
Hej a plnu hubu mate krasnych Rusov, ale kde ste boli vlajockari keď mocny Attila Hun utocil? Alebo za čias ziarivej dynastie Ming???
Rusi sa chcu vrtat v minulosti.
Ale len potial co im vyhovuje. To ked boli sucastou velkeho Mongolska to ehm… nieje to co chcu vytahovat….
Samozrejme ked je v Ruskej pritomnosti je krajina v takych ekonomickych socialnych a zdravotnych srackach aby sa odklonila pozornost od nechopnej vlady v Kremli.
Tak ideme hladat „skrytych nacistov na Ukrajine“ aby sme zabudli ze nemame cesty aplachovacie hajzle a priemerne dozitie 67 rokov…
Velmi inteligentny prispevok
Len Vladolfa nepodceňuj ! Spolu s Ratafakom sú na týchto stránkach niečo ako úderka mazajúca brucho Majkovi !
Je to klenot Serede !
Mazajuca???