Mesto Sereď
so sídlom: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď
v zastúpení: Ing. Ondrej Kurbel – primátor mesta
oznamuje,
že prijme do pracovného pomeru zamestnanca na pracovnú pozíciu:
Vedúci organizačného oddelenia
A. Náplň práce:
Ø zodpovedá za činnosť oddelenia po stránke organizačnej a personálnej (zamestnanci organizačného oddelenia),
Ø zabezpečuje spracovanie a distribúciu materiálov k rokovaniu Mestského zastupiteľstva, prípravu MsZ, rokovanie MsZ,
Ø zodpovedá za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov a interných predpisov mesta, za svoju časť rozpočtu,
Ø v súlade s internými predpismi a zákonmi zodpovedá najmä za organizačné zabezpečenie chodu MsÚ, matričný úrad, evidenciu obyvateľstva a budov – ohlasovňa a súpisné čísla, pult prvého kontaktu – podateľňa, registratúrne stredisko, referát spoločenských služieb,
Ø zabezpečuje prvý kontakt občana so zamestnancami MsÚ pomocou pultu prvého kontaktu,
Ø vedie evidenciu a zabezpečuje archiváciu VZN, uznesení MsZ, organizačných noriem a zabezpečuje ich zverejnenie na stránke mesta a úradnej tabuli,
Ø zabezpečuje v celom rozsahu výkon volieb,
Ø pripravuje, organizuje a zabezpečuje sčítanie obyvateľov, domov a bytov,
Ø vypracováva koncepcie a strategické dokumenty v oblastiach, ktoré sú v kompetencii oddelenia,
Ø vykonáva práce vyplývajúce zo zákona č. 211/2000 Z .z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií).
Ø zabezpečuje a poskytuje právne služby pre potreby mesta a jednotlivé odd. MsÚ,
Ø pripravuje, posudzuje, vyjadruje sa k všetkým zmluvám resp. ich návrhom a dohodám, ktoré uzatvára mesto,
Ø vedie správne konanie vo veci ukladania pokút podľa § 27b zákona 369/1990 Zb. o obecnom zriadení,
Ø rieši protest a upozornenia prokurátora,
Ø vykonáva asistencie za mesto pri výkone rozhodnutia podľa Civilného sporového poriadku a Exekučného poriadku,
Ø rieši pracovno-právne spory zamestnancov mesta.
B. Kvalifikačné predpoklady:
Ø vysokoškolské vzdelanie II. stupňa – vzdelanie v odbore právo,
Ø minimálne 4 roky odbornej praxe v oblasti riadenia a vedenia ľudí,
Ø prax v oblasti verejnej správy vítaná.
C. Iné predpoklady a osobnostné predpoklady a zručnosti:
Ø znalosť platných právnych predpisov vzťahujúcich sa na samosprávu (znalosť zákona č. 369/1990 Z.z. o obecnom zriadení, znalosť zákona č. 583/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy, znalosť VZN a zásad hospodárenia a nakladania s majetkom),
Ø manažérske a organizačné schopnosti, komunikatívnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, kreatívnosť, asertivita, precíznosť,
Ø zvládanie záťažových situácií,
Ø bezúhonnosť a morálne predpoklady,
Ø spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
Ø znalosť práce s PC – Microsoft Office, Internet.
D. Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia doklady:
Ø žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu,
Ø motivačný list, profesijný, štruktúrovaný životopis,
Ø overená kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
Ø písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov,
Ø čestné prehlásenie o bezúhonnosti.
E. Odmeňovanie:
Ø funkčný plat v zmysle zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme.
F. Predpokladaný termín nástupu:
Ø 1.7. 2023, resp. dohodou.
Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením „Vedúci organizačného oddelenia“ poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď, mailom na adresu: martina.kissova@sered.sk alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi do 19.6.2023 vrátane do 15,00 hod..
Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači.
Úspešný uchádzač pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu poskytne mestu Sereď údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov.
V Seredi, dňa 29.05.2023
Ing. Ondrej Kurbel, v.r.
primátor mesta
Podmienky sa ušili na mieru ?! 😂
Dievča pre všetko. Poprepúšťal zamestnancov a teraz chce aby to robil jeden človek. O odmeňovaní uviedli zbierku zákonov. A ako naše zákony poznáme, uvádzajú „môže“, t.j. môže a nemusí dostať napr. odmenu. V praxi sa to slovo „môže“ veľmi uplatňuje.
to akoze jeden zamestnanec,vytrhne celu sered s problemu?primator priznaj,ze nie si schopny ani zakladnu udrzbu zrealizovat.
Rozmýšľam či je toto na základe auditu alebo ten audit vôbec nič nepriniesol? 🤔
MESTO HLADA NOVEHO PRIMATORA.PODMIENKY:riadiace schopnosti,zodpovednost za riadenie mesta,mesacny verejny odpis danych prac pre mesto. sebareflexia. akakolvek nabozenska neangazovanost.
Musí ušetriť na niekom, keď ešte ani nezačal vykonávať svoju funkciu, ale prvé bolo štedro navýšenie jeho platu .
Audit asi vyriešil zmenu otváracích hodín na úrade. Vyššie dane, menšší rozsah služieb pre občanov, a skrátené úradné hodiny na úrade. A ako bonus bez auditu / dalo sa predvídať/ obchádzka pre uzavretý most za nečinnosť kompetentných.
Už len nájsť vinníka buď sú na vine výsledky auditu, za vysokú trávu môže zlé počasie, a otrepaná fráza za všetko môže bývalé vedenie.
Len sa nejak pozabudlo že terajšie vedenie
/ bývali poslanci MZ / mali kontrolovať bývalé vedenie z pozície poslancov MZ
Hlada sa novy primator, podmienky: schopnost zabezpecit kosenie travy tak, aby bolo vidiet lavicky, deti a psov.
..myslím, že veľkú mieru v riadení mesta má aj pani zástupkyňa, odborníčka na všetko a hlavne dirigent našeho mestského vodcu. Bohužiaľ ona je ten krk…🤷♀️
Za stav mosta by sme nemali viniť ani Kurbela, ani Tomčanyiho, pretože aj jeden, aj druhý jednali so SSC, ktorá je vlastníkom mosta. Len od nich záleží ako budú postupovať. Primátor to neovplyvní keď sa bude akokoľvek snažiť. Buďme objektívni! Ale, že na stav, aký je na MsÚ a v meste, myslím, že v tom prsty aj jeho zástupkyňa. Ale zodpovedný je on.
Ja by som velmi rad vedel,co take riesi primator cele dni,mozno sa len modli,aspon to tak vyzera.