Všetci poprekacuvaný.. pre Kristove rany čo títo zas robá šak to je strašné volačo
Ken Block, keby si jazdil po D1 a R1 denno denne, mal by si v tom jasno. Piatky poobede sú výber tých najväčších kkt z východu a iného hnojiska, čo si myslia, že diaľnica je niečo ako tá ich poľná cesta za ich zemliankou..
Zhodou okolností som aj včera musel do tej kolóny a keď sa už konečne všetko rozbehlo, tak dement z východu sa absolútne nesral a v 70-ke to poslal do ľavého pruhu pred rýchlejšie idúce auto a zostal tam minimálne od Bábu až po NR.
D1 od Bratislavy to isté.. Hoc chcem ísť aspoň tých 110 čo mi tam zákon povoľuje, môžem ale leda tak v pravom, kým nedoženiem kamión. Oba pruhy, stredný aj ľavý sú ucpané kktmi, čo idú 80 – 90 a blokujú celú diaľnicu. Alebo ako on, hádžu sa pred rýchlejšie idúce autá bez smerovky a späťáku. Preto máme každý piatok kolaps dopravy! A nie že bude nieto pi*ovať na kamióny.. Áno, aj medzi nimi sa nájdu taký, čo porušujú zákon o predchádzaní. Ale položme si otázku.. Prečo by sa mal niekoľko desiatok alebo sto kilometrov viezť za kkt, čo neni schopný ísť po diaľnici ani 70?
Veru, včera z Bratislavy to zas bolo veselé, keď sa všetko presúvalo na východ. Nakoniec som to vzdal po D1 a išiel som po starej ceste na Sládkovičovo. Tam to aspoň išlo bez problémov. Výjazd z R1 na nadjazde pri D. Strede je proti tomu rozprávka.
Preto som už písala. Nemeniť značky, za jednotné. Okrem toho, že sú nepraktické , nečitateľné pre niektoré čítačky. Však človeka ani potom nepozná, že ide dement, česť výnimkám. A mimisterstvo dopravy nechce priznať chybu v tomto nezmyselnom a nespravnom rozhodnutí. Pochopia, keď bude neskoro.
No, z to co si napisala vychadza, ze dement si ty. A celkom citatelna aj bez znacky.
Gizela Pazderová.., má to aj opačný efekt.
Ja len v samotnom meste v Bratislave najazdím denne 100 – 200 km a to s nákladným autom, takže viem sa v meste dobre orientovať, nikoho neobmedzovať, pokiaľ na to z pracovných dôvodov nemám dôvod a už vôbec nikoho neohrozovať. Napriek tomu, prvá podmienka pri kúpe nového auta, bola značka bez GA. Lebo mnoho „infiltrovaných“ východniarov s ečv BL a BT si myslelo, že oni sú páni nad vecou a vždy, keď som šiel domov, ma blokovali alebo sa snažili predbehnúť ma, aby ich „maďar“ nebrzdil.. Pritom kkti ani netušia, kde sú schovaní policajti alebo aké je časovanie na semaforoch.. 😉
A nemám pocit, že by automatické rampy na parkoviskách mali s týmto problém. A ver, že viac ako polovicu týchto automatov v BA mám odskúšaných.
Comments are closed.
UPOZORNENIE: - Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou. - Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte. - Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní. - Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov. - Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy. - Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou. - Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.
Všetci poprekacuvaný.. pre Kristove rany čo títo zas robá šak to je strašné volačo
Ken Block, keby si jazdil po D1 a R1 denno denne, mal by si v tom jasno. Piatky poobede sú výber tých najväčších kkt z východu a iného hnojiska, čo si myslia, že diaľnica je niečo ako tá ich poľná cesta za ich zemliankou..
Zhodou okolností som aj včera musel do tej kolóny a keď sa už konečne všetko rozbehlo, tak dement z východu sa absolútne nesral a v 70-ke to poslal do ľavého pruhu pred rýchlejšie idúce auto a zostal tam minimálne od Bábu až po NR.
D1 od Bratislavy to isté.. Hoc chcem ísť aspoň tých 110 čo mi tam zákon povoľuje, môžem ale leda tak v pravom, kým nedoženiem kamión. Oba pruhy, stredný aj ľavý sú ucpané kktmi, čo idú 80 – 90 a blokujú celú diaľnicu. Alebo ako on, hádžu sa pred rýchlejšie idúce autá bez smerovky a späťáku. Preto máme každý piatok kolaps dopravy! A nie že bude nieto pi*ovať na kamióny.. Áno, aj medzi nimi sa nájdu taký, čo porušujú zákon o predchádzaní. Ale položme si otázku.. Prečo by sa mal niekoľko desiatok alebo sto kilometrov viezť za kkt, čo neni schopný ísť po diaľnici ani 70?
Veru, včera z Bratislavy to zas bolo veselé, keď sa všetko presúvalo na východ. Nakoniec som to vzdal po D1 a išiel som po starej ceste na Sládkovičovo. Tam to aspoň išlo bez problémov. Výjazd z R1 na nadjazde pri D. Strede je proti tomu rozprávka.
Preto som už písala. Nemeniť značky, za jednotné. Okrem toho, že sú nepraktické , nečitateľné pre niektoré čítačky. Však človeka ani potom nepozná, že ide dement, česť výnimkám. A mimisterstvo dopravy nechce priznať chybu v tomto nezmyselnom a nespravnom rozhodnutí. Pochopia, keď bude neskoro.
No, z to co si napisala vychadza, ze dement si ty. A celkom citatelna aj bez znacky.
Gizela Pazderová.., má to aj opačný efekt.
Ja len v samotnom meste v Bratislave najazdím denne 100 – 200 km a to s nákladným autom, takže viem sa v meste dobre orientovať, nikoho neobmedzovať, pokiaľ na to z pracovných dôvodov nemám dôvod a už vôbec nikoho neohrozovať. Napriek tomu, prvá podmienka pri kúpe nového auta, bola značka bez GA. Lebo mnoho „infiltrovaných“ východniarov s ečv BL a BT si myslelo, že oni sú páni nad vecou a vždy, keď som šiel domov, ma blokovali alebo sa snažili predbehnúť ma, aby ich „maďar“ nebrzdil.. Pritom kkti ani netušia, kde sú schovaní policajti alebo aké je časovanie na semaforoch.. 😉
A nemám pocit, že by automatické rampy na parkoviskách mali s týmto problém. A ver, že viac ako polovicu týchto automatov v BA mám odskúšaných.