Už v neskorých nočných hodinách, čo je bombardovanie a vojna opäť pocítila Ruská federácia. Letisko v meste Pskov zažilo nočné ostreľovanie a podľa nateraz dostupných informácií, na bomby nebolo pripravené. Doplatiť na to mali odstavené lietadlá a infraštruktúra letiska.
Ďalšie informácie hovoria o vojenskej operácii aj na mesto Briansk, čo môže svedčiť o tom, že armáda Ruskej federácie onedlho prestane byť nielen druhou na Ukrajine, ale pravdepodobne aj v domovskej krajine. S takýmto výsledkom asi prezident Vladimir Putin spokojný nebude.
Môžeme teda očakávať, že z okien začnú vyskakovať ďalší generáli, alebo satelity zachytia obnovovanie rozpadajúcich sa obydlí v bývalých sovietskych gulagov na ďalekej Sibíri?
AKTUALIZOVANÉ – 30.08.2023, 1.17
Pravdepodobný ohlas na udalosti týkajúce sa Ruskej federácie nenechal na seba dlho čakať. Už o 1.17 v noci bol vyhlásený ďalší letecký poplach v značnej časti Ukrajiny. Priame ohrozenie hlavného mesta Kyjev ale trvalo len krátko, no poplach pre väčšinu oblasti Ukrajiny zostal zachovaný.
Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!
Je smutné že Ukrajina takto obetuje svojich obyvateľov keďže vedia že odveta bude násobne krvavejšia.
Koľko ešte musí zomrieť Ukrajincov aby Západ a Zelensky začal jednať o dohode o miery ?
Bez dohody vojna nikdy neskončí a bude pokračovať dlhé roky.
Jedno sa im musí uznať, na to že Rusi idú proti celému zbeojarskemu priemyslu NATO tak si vedú perfektne.
Anonym 30. augusta 2023, 9:18
Akú dohodu navrhuješ? Ponechať Rusom 1/5 ukrajinského územia? Potom bude pokoj?
Jablko 30. augusta 2023, 9:25
Je ale smutné, že mladých ruských chlapcov posielajú zomierať na cudzie územie a vlastne ani nikto už nevie z akého dôvodu…
Oni to dobre vedia. V európskej informačnej bubline sa to ani nedozvies. Maidan, veľké ruské etnikum na východe, minské dohody, NATO, veľa nerastného bohatstva v Rusku…. Študujte, ale z objektívnych zdrojov. Už ked západ podnietil majdan a zvrhli riadne zvolenú vládu len za to že bola proruská tak sa dalo očakávať že východná Ukrajina si spraví vlastný majdan ale rusofóbny zaujatý ľudia to nechcú počuť lebo im to rúca svet.
Obávam sa, že k nejakej dohode, ktorej predmetom bude ponechanie časti ukrajinského územia Rusku, neskôr aj tak príde. Potom sa budú ľudia pýtať či sa to nedalo skôr. Pretože či by k dohode pristúpili už pred rokom alebo k nej pristúpia až o rok, výsledok bude z hľadiska územného členenia rovnaký. Rozdiel bude len v počte mŕtvych, ktorý mohol byť výrazne menší ako bude.
Anonym 30. augusta 2023, 9:40
Reálne je možné, že Krym dostane UA späť a Doneck a Luhansk bude už musieť zostať Rusom.
Momentálne vyšetrujú ako mohli tie drony na letisko doletieť viac ako 700 kilometrov bez povšimnutia keď doteraz väčšinou padali ako muchy a je tu momentálne reálny scenár že išli z Estónska. Tak sa pripravte , zaspievame si : keď mi prišla karta , narukóóvať…. Za NATO, za ameriku…
Jablko 30. augusta 2023, 9:39..a ešte tie biolaboratoria s netopiermi čo útočia na slovanov si zabudol…napíšeš nám tie tvoje objektívne zdroje z ktorých študuješ tie perly?
Ratafak keď chces popierať majdan alebo porušovanie Minských dohôd tak sa nemáme o čom baviť. Skús si to dohľadať. Alebo masaker v dome odborov v odese
Jablko 30. augusta 2023, 9:39
Ozaj, čo je teraz s tým veľkým ruským etnikom, keď majú na komplet vybombardované domy od ruských osloboditeľov? Išli do Ruska? Dobrovoľne?
majdan sa určite udial…len či za tým nebolo to náhle odstúpenie od asociačných dohod zo strany Janukovyča, ktorý mal ako jednu z priorít vo volbách europsku integráciu..náhle odmietol podpísať dohody a zdrhol hádaj kam….miliony Ukrajincov bolo podvedených….myslíš že k tomu potrebovali ešte nejaký impulz aby pochopili že je niečo zle a pár desiatok tisíc z tých milionov reagovalo tak ako reagovalo……tak aké sú tie vaše objektívne zdroje?
A tých Ukrajincov zburcovali Ukrajinci? Zlé jazyky tvrdia, že západ rád podporuje farebné revolúcie.
Nazvime to pravým menom,a tešme sa,však vojnový štváči.Toto sa volá eskalácia vojny! Pred ktorou na varujú múdri ľudia.A situácia v pobaltských republikách(Odsun Rusov),A hlavne viacej a viacej angažovanosti USA a EU,v tejto lokálnej vojne, bude viesť len k jedinému možnému scenáru.A to všetko zabalené do papierika demokracie a slobody.V Iraku,Lybii,v Juhoslávii,vo Vietname to bolo to isté.Vzdy demokracia a sloboda.Takze,chceme to Rusko vidieť na kolenách,prečo asi?Nikomu ale nebude vadiť,že Ukrajina bude nie kolenách,ale bude ležať na zemi.A s ňou aj pol Európy.
Anonym 30. augusta 2023, 10:50…rus eskaluje konflikt už tak 9 rokov – od Krymu, cez Donbas, útok na celú Ukrajinu 2022 a dnešne každodenné bombardovanie,….stačí aby s tým prestal a je po vojne….všetci to chceme…pokial bude agresor útočiť má napadnutý právo sa brániť…..rus može skončiť dnes a skončí utrpenie…
Jablko, spomínaš veľa nerastného bohatstva v Rusku. Majú a ako to dokázali využiť? Pozri na Dubaj. Pred 100 rokmi bývali v stanoch, jazdili na ťavach, a dnes tam majú najluxusnejšie stavby na svete….V Rusku by mali byť na tom podobne. Z tých tvojich objektívnych zdrojov si zisti, ako žijú obyčajní ľudia v Rusku.
Jablko – aj ja by som rád poznal tie objektívne zdroje.
Nemyslím si, že Ukrajinci na východe by sa radi pripojili k Rusku. Možno pár zbohatlíkov ktorých mal Kremeľ podchytených ale bežný človek určite nie. Napokon v Charkove je obrovská časť populácie ruskojazyčná a pripojili sa k RF?
A čo si budeme klamať, kde by bolo Ukrajincom lepšie v EU alebo pod vplyvom Ruska? Kde by bolo nám lepšie? Prečo značná časť Slovákov odchádza za prácou či štúdiom na západ a nie do Ruska?
Prečo bohatí Rusi posielajú svoje decká na západ? Asi to nebude tým, že v Rusku sa majú tak strašne dobre a vedia to aj Ukrajinci kde je lepšie.
Rusko bolo a stále je neohrozené (USA a západom), aj keby Ukrajinci povolili USA postaviť základne priamo na ruských hraniciach tak by to Rusko nijako neohrozilo. Majú jeden z najväčších ak nie najväčší arzenál jadrových zbraní a na krajinu ktorá disponuje jadrovými zbraňami sa neútočí. Kto má rozum ten si to veľmi rýchlo vypočíta a docvakne mu, že to je len úbohá zámienka ako si privlastniť značnú časť Ukrajiny.
Ibaže to nebolo že Janukovyč si zmyslel že odstúpi od dohody a basta. EU začala vyžadovať určite zákony ktoré UA parlament neschválil. Ešte neboli ani v diktatúre EU a už chceli diktovať. A samozrejme informačná bublina fungovala naplno a ty si si prečítal že zlý Janukovyč odstúpil od dohody.
roky o nej jednali, pripravovali ju…chystali sa ju podpísať a pár dní predtým otočili….dám nám už ale tie tvoje objektívne zdroje aby sme sme vystúpili z informačnej bubliny…díky..
Rusi majú univerzity ktoré patria k najlepším na svete. Aj vedcov ktorý patria k špičke. Vy sa zase sústredíte na nejakých rozmaznanych faganov ktorý si zamyslia že chcú ísť niekde na západ žiť a užívať si v zahraničí. Keby sa to deje každej mocnosti tak by si robila rovnako poriadok.
Ratafak jednoducho si prečítaj aj správy z druhej strany aké sú argumenty a vyjadrenia a sprav si objektívnejší názor ak to dokážeš. Môžeš mať svoj zásadový názor či už výchovou, neovjektivnym spravodajstvom alebo ni čím iným… Mne to je jedno..
Anonym 30. augusta 2023, 11:45….ved ale daj konkrétne čo sleduješ ty….ja občas aj Russian 1(štátne medium), tam sa stretávajú ruskí politici, komentátori, verejne známe osobnosti…no a keď vidím ako sa tam občas objaví apel na dalšiu mobilizáciu, napadnutie dalších krajín atd, tak ma to len utvrdí v tom že tá krajina mier nechce….čo teda sleduješ ty?…ale naozaj konkrétne…
Ja sledujem všetko. Aj main stream aj ruské spravodajstvo a aj ukrajinské.
a odkedy to sleduješ?
EU a USA ma sklamali v case, ked nezacali vyznamne pomahat Ukrajine uz po objaveni prvych „zelenych muzickov“ na okupovanom Donbase.
Uplne ma sklamali v momente, ked sa verejne nepostavili proti agresivnej a dobyvacnej politike RF anektovanim Krymu.
Obdobne naroky aj inych statov (Madarsko), resp. posahanymi politikmi na ich cele, mozu rozputat celosvetove konflikty,ktore nas vratia do stredoveku.
A komentovat hlupych prokremelskych trollov nema zmysel. Totiz hovorit, ze Zelensky, alebo Ukrajina ma s agresorom, teda krajinou, v prospech ktorej sa vzdali jadrovych zbrani jednat o mieri, je uplne scestne.
Ukrajina ako vojensky napadnuty a v rozpore s medzinarodnym pravom okupovany stat, sa moze akurat tak branit, alebo vzdat agresorovi.
Verim, ze sa ubrani. Ak nie, tak sme v prdeli a svoj vek budem povazovat za vyhodu.
Miloš Majko keď Luhansk Doneck a Krym vyhlásili samostatnosť tak tam logicky Kyjev poslal vojakov. Mali podľa vás Rusi Rusov nechať napospas? Logicky poslali prvých „zelených mužíčkov“ zase to podávate ako keby je to len jednostranná vina.
prečo stále potrebujete klamať.?…zelení mužíčkovia sa tam (a hlavne na Kryme) objavili pred vyhlásením samostatnosti….a hlavne dneska sa k tomu už Moskvia priznali, v tom čase klamala že sú od nich a predpokladám že vy ste im to ako vždy verili…
ak by sa nám objavili napríklad na Zemplíne, ten by vyhlásil samostatnosť tak by to bolo v pohode?….to že by tam náš štát poslal armádu by z nás robilo spoluvinníkov celej tej situácie?..
Jablko 30. augusta 2023, 9:39
K tomu veľkému nerastnému bohatstvu:
Gazprom za druhý kvartál zaznamenal stratu zhruba 19 miliárd rubľov. V rovnakom období vlani vykázal zisk viac ako bilión rubľov.
Zdroj: Reuters 29.8.2023
Európa im prestala z toho bohatstva odoberať plyn.
,,Jablko,, ty si ozaj Tyblko.
Anonym 30. augusta 2023, 12:24 – svojim prispevkom ste POTVRDILI moje rozhodnutie prakticky nulovej tolerancie voci ludom, ako ste Vy.
Ignorujete ZAKLADNE FAKTY a Vami vyuzivane zjednodusovanie kombinovane prisposobovanim videnia reality Vasim potrebam je tak obdivuhodne, az nechapem, ako ste schopny / schopna existencie v tak zlozitom svete, ako je ten dnesny.
Aby ste pochopili,ja Vam neberiem nazor, co mi ale vadi, je jeho prezentovanie sposobom, aky aplikujete v diskusii.
Do novin pisem cez 40 rokov (!!) a vlastne media tvorim cca 16. Precital som cez milion diskusnych prispevkov a je mi luto, ze niektori diskutujuci si stale myslia, ze vsetci okolo nich su hlupaci neschopni odhalit ich lzi.
Zapamatajte si, pravda je jednoducha, to lzi su zlozite…
Ja nepotrebujem klamať. Keď sa dali do pohybu UA jednotky tak sa dali aj Ruské. Veď to bolo jasné čo sa deje, rozviedka pracovala… Zase zavádzate so Zempliínom. Donbas je ruský hovoriaca časť a obsadili to Rusi. Zemplín by akoze kto mal obsadiť? To sa nedá porovnať. Ale vždy záleží čo tomu predchádzalo. Chýba tu objektívnosť.
Minulý týždeň mi jeden mysliteľ povedal, že ako dobre, že Rusi bombardujú zásielky obilia v dunajských prístavoch…veď aj tak je plné pesticídov, vlastne nám takto pomáhajú.
Áno, keď ma niekto argumenty do slušnej debaty a rúca sa informačná bublina jednostranného mainstreamu tak hneď hoaxi konšpirácie a zjednodusovanie a prispôsobovanie .. nebaví ma to tu
a vy ste koho hovorca ? Tých tisíc mladých ľudí ktorí k vôli vojne museli odísť ? Nech sa páči choďte teda bojovať. Väčšina Ukrajincov ktorí odišli chce už koniec vojny či už bude Krym koho chce.
Takéto články najviac vypisujú ľudia ktorí nikdy neboli ani na povinnej vojenskej službe. Nech idú príkladom a dajú teda prihlášku do ukrajinskej armády. A nie vytvárať tu zas články ktoré len majú za úlohu zarábať na rozdeľovaní spoločnosti.
anonym 14.04, spolocnost rozdeluju hlupaci, co bliakaju proruske klamstva, ktore uz 100x niekto vyvratil a vyhlasuju ich za svoj nazor, na ktory maju narok.. nazor im nikto neberie, ale preco sirit klamstva a vyhlasovat ich za pravdu.. ja by som toto poradil ako ty vsetkym proruskym frajerom, nech sa zoberu a tiahnu do milovaneho ruska, odkial uteka vsetka inteligencia, pretoze tam dlhe roky zazivaju beznadej.. taka velka krajina, tak neuveritelne bohata na nerastne suroviny a tak strasne v prdeli… ucineny raj!
Jablko, podľa tvojej tupoty, ktorú sám považuješ za logiku, by sme teda mali tretinu nášho územia odovzdať južným susedom, lebo veď sa tam hovorí maďarsky a predsa nechceme eskaláciu situácie a zbytočné úmrtia našich vojakov
Niekto kto sa predstavi Ja blby ko… si zasluzi, aby ho volali Ty blby ko …
Anonym 30. augusta 2023, 13:03 – ale, ale, ale! Naco takto klamat a este sa ohanat objektivnostou? Okrem sabotovania asociacnej zmluvy EU, co tak spomenut aj pozicku od deda Putina pre Ukrajinu pod kridlami Janukovica ihned po sabotazi asociacnej dohody? Co tak spomenut, ze ho zosadil legitimne zvoleny parlament? A co jeho podpis na navyseni poctu ruskych vojakov v oblasti Krymu a tym ulahcenie anexie? 150 tis. vojakov! A ako to bolo s tymi vojakmi? Neobsadili parlamentnu budovu v Simferopoli koncom februara 2014 vojaci v uniformach bez oznaceni? Nedusoval sa dedo Putin, ze to su neni ich vojaci? A nepriznava sa dnes, ze vtedy klamal o nich?
Co tak spomenut predtym zmanipulovane 2. kolo volieb v 2004 v prospech Janukovyca a oranzovu revoluciu?
O tom mimo “informacnych bublin” sa nepise?
🇷🇺🤝🇸🇰
Anonym 15:54,tak a hotovo.Ja som povedal a tak to bolo.Kde berieš tu drzosť,a tu istotu tu také niečo tvrdiť.To akože kto konštatoval ty mudrc.
Anonym 30. augusta 2023, 16:18 – ty si povedal a tak to bolo? To mozno funguje v tvojom utopickom svete mimo “informacnej bubliny”.
Reci o drzosti si prosim ta nechaj a radsej bud konkretnejsi. Pokial dokazes skus sformulovat co mal kto konstatovat?
Pozicku Ruska Ukrajine ako odmenu za sabotaz integracnej dohody do EU?
Zosadenie Janukovyca ukrajinskym parlamentom?
Podpis Janukovyca na navyseni kontingentu armady RF v oblasti Krymu?
Ze na Kryme obsadili budovu parlamentu vojaci RF v neoznacenych uniformach?
Alebo ze dedo Putin tvrdil ze su to neni ich vojaci?
Chces popriet aj oranzovu revoluciu a zmanipulovane 2 kolo volieb v prospech Janukovyca?
Ako sa dnes mate tupci?
Rusko ochutnava vlastnu medicinku, Korcok kandiduje na prezidenta (samozrejme ma aj moj hlas) ..
Dnes bude rusno na srdcovo-cievnom
a museli letiet 700 km, ked by stacilo ak by leteli z vedlajsej dediny ? Partizanska vojna v rusku, eh co to táram, terroristicke utoky v rusku
Nechcem to ani poprieť,ani potvrdiť,a to sa mozrejme nevieš ani ty,tak nemudruj.
Toľko radosti v jednom článku. Tešte sa deti, tešte.
Anonym 30. augusta 2023, 18:13 – tak ja sa ti tu rozpisem ako 13 rocna pubertiacka v dennicku textom na 96 slov a ty sa zmozes na jednu vetu, bez akejkolvek vypovednej hodnoty a argumentov.
Ked nechces a nevies tak drz papulu a nevypisuj tu nezmysly, ty informacna bublina.
Na diskusiu s argumentami ta zjavne nepripravili na tych alternativnych strankach.
Pomaly odpisuje rusak. to vies musi sirit klamstva aj na inych strankach aby mal vacsi dosah
Neviem čo tu riešite. Veď 31 ukrajinských Expendables sa s nekonečnými zásobníkmi pod vedením Ramba s Terminátorom prebili až do Vladivostoku ale potom zistili, že zle odbočili a vrátili sa späť. Cestou necestou, polem nepolem 3 dni a 3 noci sa plazili cez mínové polia, zubami sa prehrýzli cez ostnaté dráty, aby nakoniec obsadili pol Ruska 🤣🤣🤣🤣. Už čoskoro vo vašich kinách 🤪🤪🤪
ProRuske sračky tu v diskusii skapte do rana aj zo svojimi rodinami.
Ruske vojenske cintoriny su plne dementnych vojakov v duchu hesla nas mnogo a tam patrite aj vy. Na smetisko dejin.
Slava ukrajine
Anonym 30. augusta 2023, 21:18 – a bol si v kine aj na “Specialnej vojenskej operacii – kryci nazov Dobitie Kijeva za 3 dni”? Vyspoilerujem ti to, samaja balsaja armija, 553. den, ale vsetko ide podla planu.
Mier môže byť do 5 minút. Stačí, ak sa ta ruská prasiva banda stiahne. To len henten krpaty zmrd Putler potrebuje asi vyprázdniť sklady. Byt na mieste Číny, počkám si a potom si urvem Sibír. .
UkrajinSSká armáda už obkľučuje Moskvu ? Kedy dobili naspäť celý Krym ? Som si v „našich“ objektívnych správach nevšimol. Pána Putina už zatkli ?
Kde sa dozviem pravdu ? V slovenských médiách to asi nebude. Ruské tiež klamú… možno za 20.rokov vylezie pravda najavo.
Anonym 31. augusta 2023, 11:14
Možno že aj viac ako 20 rokov bude treba čakať na pravdu.
To, že ZSSR napadol Poľsko v r. 1939, aj že oni povraždili Poliakov v r. 1940 v Katyni priznali až Gorbačov a Jeľcin.
Ktovie či sa niekedy priznajú aj k zostreleniu lietadla s Poliakmi v r. 2010 v Smolensku, prasce jedni. Málo rokov ešte prebehlo…
Kto chce mier? mier je skodlivy,zbrojarske firmi by ti to vysvetlili padnymi argumentami.kde by predavali svoje vyrobky,na trhu?
pre Onanym 31. augusta 2023, 12:10 – doma tiez nakupujete a varite, az ked kapete od hladu?
Predstav si, ze zbrojarske firmy vyrabaju a predavaju aj pocas mieru.
V socializme to bola otazka planov a tabuliek, v kapitalizme otazka dopytu.
Fakt ste uz trapni s Sorosovcami, sionistami, zbrojarskymi firmami atd.
Paradoxne, ale nikto z chcememjerov neprizna, ze najviac zbrani tam je z Ruska, ci na strane RF, alebo UA este z cias CCCP alebo ukoristenych vo vojne od RF. Krasny paradox, isli ich tam demilitarizovat, navliekli tam viac zbrani ako mali pred vojnou a este presvedcili aj zapad aby im nejake poslal. Zatial co pred vojnou mali 196tis vojakov, v 2014 sa tento pocet navysil na 246tis a vytvorila sa narodna garda +60tis , pohranicna straz +50tis.
Apropo, aj sam z neba zruteny Predkozkin tvrdil ze RuSSko vyzbrojilo Ukrajinu.
ešte veľa mŕtvých si táto vojna vyžiada na oboch stranách kým pride súhlas na zasadnutie za rokovací stôl .
Je to stale nastole.
RuSSaci zmiznite domov z krajiny ktora vam nepatri.
A bude ten tvoj vytuzeny mier po ktorom tak prahnes ze?
Vladof vidím že máš túto tému zmáknutú , nie je čo dodať .
Iba to po com tak moc tuzis. Sme v tomto asi na jednej lodi
Vladof, hovoríš mi z duša. Každý, kto je v cudzej krajine proti vôli ľudí a vlády, a má tam dokonca základne, by sa mal zbaliť a zmiznúť do piče. Či máš iný názor?
Samozrejme ze to bola hned otazka na Rusku ambasadu ze ked je tam na Donbase genocida obcanov s dvojitym obcianstvom alebo s ruskym obcianstvom ako to vy Putinove hlisty hovorite… Mali sa zbalit a ist do bezpecia, domov do maticky rusi?
Nedialo sa tak . Ani pozorovatelia OSN pri vysetrovaniach nedospeli k zaveru ku ktoremu dosiel bunkerdedo z Moskvy o genocide.
No vidíš ty potkan. Ani len nedokážeš odpovedať na obyčajnú otázku. A to ste celý vy ne-dezoláti 😀 Radšej poviem pičovinu, než by sa niečo nedajboh týkalo vašich obľúbencov, zmrdov spoza veľkej mláky. Že? Nie, tak ako aby mali ísť domov Rusi, lebo majú doma dosť problémov tak by mali z Európy konečne vypadnúť aj prašiví yankees. Ale to vy v rámci vašej zvrátenej politiky a „objektívnosti“ nedokážete. A kedy naposledy došla OSN k nejakému záveru? V živote nedokázali nič vyriešiť.
A co ti tí Yenkees ako Slovakovi urobili ?
Desatrocia su nasim ekonomickym a obrannym partnerom. A okrem bitky americkych vojakov v Bille vo Zvolene neviem o nicom.
Ale vasa taktika kolaborantov je jasna ohovarat USA aby ste nas dostali pomaly mimo NATO ako chce Uhrik a potom rovno do Ruskeho zovretia.
Anonym 1. septembra 2023, 19:44 – no mas nejaky krivy ten “rovnaky” meter.
USA je tu vramci obranneho paktu NATO, do ktoreho sa vstupuje DOBROVOLNE.
Rusko je na Ukrajine bez pozvania, na silu, narusa uzemnu celistvost, nici infrastrukturu, zabija obyvatelstvo.
Anonym 1. septembra 2023, 19:44 – a este proti voli ktorej vlady tu je USA? Obrannu dohodu s USA zacal Fico a dotiahol Matovic. Uradnicka vlada tiez tuto dohodu podporuje a je za jej pokracovanie. Tak proti voli ktorej vlady?
Toho tu uz bolo. Fasisti z kremla sa vyhrazaju zas a znova 🙂
Klud dedko.
A kto im to dovoli?
Cina ? Nie
USA? Nie
Europa? Nie.
Vladolf 1. septembra 2023, 22:34 – mam obavy, ze v tomto som trosku viac ochotny Rusom verit. Ked budu v uzkych, nebudu sa pytat nikoho, nikomu sa nebudu spovedat a nazormi inych sa nebudu zatazovat.
Historia to dokazala jasne.
Napriek chrapunstvu predstavitelov RF ale NIE JE mozne cuvnut, lebo hrozba pouzitia nateraz nepredstavitelnej sily by nepominula, len by bola nacas oddialena.
Na Rusov a obdobnych parazitov plati len nezlaknut sa a pochopit, ze znasilnovanim nasich dcer a partneriek by to neskoncilo. Parazit nema mieru a nerespektuje nikoho ineho, len seba. A tak sa aj chova.
Parazit sa netoleruje, toho je potrebne eliminovat a dostat do priestoru (udrzat v priestore), kde ostatnych nebude ohrozovat.
Ahaaaa, takže sa budú musieť najskôr pýtať. A asi aj teba sa budú musieť najskôr opýtať. Vladolf ty si ešte väčší cocot ako som si myslel.
Vladolf je najvacsi SOL KOKOT aky tu kedy bol.ale je mu odpustene.psychycky je na tom zle,ale lieci sa,len preto mu je odpustene.
No v podstate si myslim ze . Abybsi urobil taky krok musis mat jasnu definicu toho co chces tym krokom dosiahnut.
Takze vyvrazdit vlastny rusky narod ? Lebo protireakcia je uplne jasna
tak ako kufrik nema len len putin vo svojich rukach a vie ze toto by bola toa zahuba pre cele Rusko tak ako ho pozname.
Takze ako si si vsimol podla vyvoja mohli by vramci specialnej operacie ci ako tomu hovoria pouzit takticke ale ani to nespravili na uzemi Ukrajiny ktora ako podotykam nieje v NATO.
Tento tah nedava strategicky vyznam.
Len je to volanie o pomoc a ukazat pred vlastnym narodom ze maju silu.
Moj nazor osobny
Si blázon Vladolf .Sem radšej nechodiť a nič nepisat. S Majkom si môžeš akurát tak ruku podať.
No a co by sa ti pacilo pisat?
Vladolf 1. septembra 2023, 23:14 – v RF som bol niekolko krat – prvy raz este za sociku v maji ´89, kedy boli Rusaci este Sovietmi.
V Rusku nema vela veci zmysel a racionalne sa vysvetlit nedaju. Neznamena to ale, ze sa nedeju…
No len to bude opak toho co chel A.Velky ku ktoremu vzhliada Putin.
Takto by len znicil risu.
Ak sa k tomu rozhodnu my to neovplyvnime a nasledku budu globalne.
Ale osobne si myslim ze taky tah je nepravdepodobny v pripade ze maju pud sebazachovy.
Mozno nie.. ale ak ano bude to ten najhorsi tah pre Rusko a Vsetky narody.
Vladolf 1. septembra 2023, 23:48 – nemyslim si, ze zaujem bude z ich strany o globalny konflikt. Vyhrazanie je jedna vec, no realne tak takticka na uzemie Ukrajiny – ak by islo len o demonstraciu mozneho, tak do menej, alebo malo obyvanej casti. Ak nie, tak niekde, kde by to fakt bolelo.
Nasledne by bola odveta, no nie prilis velka, skor len USA a GB, nakolko oni boli garantami pre Ukrajinu v Budapestianskom memorande.
Vysledok – z mapy vymazana Ciernomorska flotila, jasne a zrozumitelne ciary, mnozstvo utecencov – ale fakt mnozstvo, o akom sa nesniva este nikomu, kolaps demokratickeho sveta na dekadu, ignoracia Ruskana sto rokov a Ukrajina v prdeli.
No a Putin s jeho sebrankou stale zalezeny tam, kde je aj doteraz.
Rusko sa totiz blizi do bodu „Nula“, kde niet co stratit a vzhladom ze nechce posobit ako debil, tak ani vyhrat.
Ukrajinci su stale lepsi, dari sa im sice pomaly a ciastkovo, no dari. Pomaha im cely pricetny demokraticky vyspely svet, maju informacie, o ktorych Rusi netusia a uz pojdu len dopredu. Cielene, pomaly, ale isto.
Preto si myslim, ze cim vacsi uspech Ukrajincov, tym vacsia pravdepodobnost radikalneho zakrocenia Rusmi. Stale hovorim o pode Ukrajiny. Tam uz su a o Ukrajine hovoria ako o niecom,co vlastne neexistuje.
Ano, je to chore a pre nas nepochopitelne. Stale ale pripominam, ze nepochopitelna bolaaj samotna vojna a vlastne nepochopitelne su aj snahy ovladnut nove teritoria, kedze nezvladaju ani tie, ktore maju davno.
Vazne stoji to video za pozretie. Mozno nie raz, ale dva, ci tri. Je tam co vnimat a dost suvislosti na ich odhalovanie.
Opakujem, Rusov nepochopime, sme mimo ich myslenie a system.
Len jedna tá raketa má 208 ton a zoberie až 15 nukleárnych hlavíc individuálne riadených. Dolet 18000 km. Čiže jedna takáto raketa spláchne Európu a ty tu trepeš tvoje bludy.
Anonym 2. septembra 2023, 0:25 – rozdiel medzi nami je, ze Ty si niekde pocul / cital o takej rakete a ja som pri nej stal, drzal som sa jej a sedel som v kresle v ktorom pocas Studenej vojny drzali hotovost 24/7 styridsat metrov pod zemou Sovietski vojaci.
Otvorenie sila s takouto raketou by znamenalo OKAMZITU reakciu USA a dalsich partnerov, jej start zo sila by nam dal moznost dat si posledne espresso a prezitie poslednych minut v kruhu svojich blizkych.
Tragediou sucasnej doby je, ze o pol jednej v noci jednoduchy jedinec pise nieco, o suvislostiach coho netusi.
… cim hlupejsi jedinec, tym viacej kriku po nom zostava …
Anonym 1. septembra 2023, 22:26 – len nech to neni s tym Sarmatom, ako s Luna-25 po 47 rokoch.
Par clankov dozadu to v komentaroch vytiahol nejaky chytrak, ktoremu som hned odpovedal, ze Bohvie ci tam vobec doleti a tak to aj bolo. Teda doletel, ale spravil tam 10m krater.
Chceli prvi pristat na juznej strane mesiaca a predbehla ich India! Len 4 krajina na Mesiaci a historicky prva s makkym pristatim na juznej strane Mesiaca.
Ach jaj. Majko to že si bol v starom raketovom komplexe neznamená nič. Tak ako celé tvoje cestovanie,ktoré je založené len na akciových cenách leteniek a hotelov. Možno by si si mal skôr opraviť strechu nad hlavou aby ti to nespadlo. Je lepšie byť jednoduchý jedinec ako múdry blbec neschopný si opraviť ani strechu nad hlavou.
Az na to, ze ty si az prilis jednoduchy. Priam az tupy, nebetycny….sak víš.
Miloš Majko 2. septembra 2023, 0:23 – skor Putin opakuje co s Cinou v 1969. Vtedy tiez po celom svete novinarom tvrdili, ze CCCP skuma moznosti pouzitia JZ proti Cine, predtym nez Cinania stihnu JZ vyrobit. Vysledok, Cinania prestali s konfliktmi na pohranici ZSSR, tajne rokovania a zblizenie Ciny s USA a navsteva Nixona v Cine.
Zaujmave je, nedavno som niekde cital, ze Cinania vydali novu oficialnu mapu Ciny, kde si okrem Indickeho uzemia (India protestuje) privlastnili aj polku ruskeho ussurijskeho ostrova, prave z tych pohranicnych konfliktov s CCCP. Uvidime co na to ded Putin a jeho doktrina uzemnej celistvosti Ruska na jesennej navsteve Ciny.
si mu nalozil
Anonym 1. septembra 2023, 20:41
Súhlasím. len škoda, že vás to netrápilo, keď amíci robili to isté v Srbsku, v Iraku Líbyi a Sýrii. Asi mám fakt pokrivený meter, keď chcem aby pravidlá platili pre všetkých. A pre všetkých čo začnú čo všetko sa už Rusom prepieklo. Akurát, že už oni trestaní sú, dokonca aj ich športovci čo je špinavosť, pretože nikdy v histórii žiadny športovci obmedzovaní a trestaní za politiku neboli. Ani americký po nelegálnej invázii v 2003. I keď chápem, že to si slovenské médiá a naši super objektívny novinári nemôžu všímať. A prečo to stále a stále opakujem a vy to stále a stále nechcete vidieť? Lebo vážení, na vojnové zločiny žiadna premlčacia doba neexistuje. Takže váš „ačohentizmus“ si strčte viete kam.
Az na to, ze ten ,,ačohentizmus“ tu predvadzas ty .
Samozrejme, ako inak. Čo bolo to bolo, kašlať na pár stoviek tisíc mŕtvych, že. O tom sa netreba baviť, ani riešiť. Veď to bolo v záujme doláru a demokracie 😀
Niektorí si tak želajú vojnu, že sa tým ani netaja.
Pre,Anonym 2. septembra 2023, 11:49 si len obyčajné hovno ktoré len smradi všade kde niečo napíše.
Anonym 2. septembra 2023, 13:56
čiže celý civilizovaný svet ma iný názor ako ty, to je teda des, čo s tým budeš robiť?
2. septembra 2023, 15:45
Tým civilizovaným svetom myslíš asi 10% svetovej populácie? Ktorí si nedokáže spraviť poriadok ani pred vlastným prahom?
15.28
Ako vzdy. Ty odbornik na hovna. Zase ste mali na obed s rodinou hovno? A to zajedate s cibulkou, alebo len tak natural – rovno zo zdroja?
Si zvrhlé fekálne hovädo .Tvoji rodičia musia mať radosť aké zvratene nechutné hovädo splodili a vychovali. Toto je moja posledná reakcia na teba ty fekal.
Okrem toho, ze si odbornik na fekalie si aj skurvysyn.
Anonym 2. septembra 2023, 13:56 – ozaj, zas s tym istym?
Srbsko – bombardovanie 78 dni, podla Human Rights 500 obeti, podla Srbov 2500
Irak – 35195 obeti, 7 rokov, moc by som to sem neplietol lebo bola to obcianska vojna a USA len podporovala jednu stranu
Libia- 5 634 – 7 026 obeti, 7 mesiacov, tak isto obcianska vojna
Syria – 6500 obeti, 12 rokov, tiez obcianska
Rusko vs Ukrajina – 69000, 1 rok a 6mesiacov.
S cisiel vidno, ze ten meter mas k*rva krivy.
Comments are closed.
UPOZORNENIE: - Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou. - Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte. - Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní. - Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov. - Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy. - Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou. - Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.
Je smutné že Ukrajina takto obetuje svojich obyvateľov keďže vedia že odveta bude násobne krvavejšia.
Koľko ešte musí zomrieť Ukrajincov aby Západ a Zelensky začal jednať o dohode o miery ?
Bez dohody vojna nikdy neskončí a bude pokračovať dlhé roky.
Jedno sa im musí uznať, na to že Rusi idú proti celému zbeojarskemu priemyslu NATO tak si vedú perfektne.
Anonym 30. augusta 2023, 9:18
Akú dohodu navrhuješ? Ponechať Rusom 1/5 ukrajinského územia? Potom bude pokoj?
Jablko 30. augusta 2023, 9:25
Je ale smutné, že mladých ruských chlapcov posielajú zomierať na cudzie územie a vlastne ani nikto už nevie z akého dôvodu…
Oni to dobre vedia. V európskej informačnej bubline sa to ani nedozvies. Maidan, veľké ruské etnikum na východe, minské dohody, NATO, veľa nerastného bohatstva v Rusku…. Študujte, ale z objektívnych zdrojov. Už ked západ podnietil majdan a zvrhli riadne zvolenú vládu len za to že bola proruská tak sa dalo očakávať že východná Ukrajina si spraví vlastný majdan ale rusofóbny zaujatý ľudia to nechcú počuť lebo im to rúca svet.
Obávam sa, že k nejakej dohode, ktorej predmetom bude ponechanie časti ukrajinského územia Rusku, neskôr aj tak príde. Potom sa budú ľudia pýtať či sa to nedalo skôr. Pretože či by k dohode pristúpili už pred rokom alebo k nej pristúpia až o rok, výsledok bude z hľadiska územného členenia rovnaký. Rozdiel bude len v počte mŕtvych, ktorý mohol byť výrazne menší ako bude.
Anonym 30. augusta 2023, 9:40
Reálne je možné, že Krym dostane UA späť a Doneck a Luhansk bude už musieť zostať Rusom.
Momentálne vyšetrujú ako mohli tie drony na letisko doletieť viac ako 700 kilometrov bez povšimnutia keď doteraz väčšinou padali ako muchy a je tu momentálne reálny scenár že išli z Estónska. Tak sa pripravte , zaspievame si : keď mi prišla karta , narukóóvať…. Za NATO, za ameriku…
Jablko 30. augusta 2023, 9:39..a ešte tie biolaboratoria s netopiermi čo útočia na slovanov si zabudol…napíšeš nám tie tvoje objektívne zdroje z ktorých študuješ tie perly?
Ratafak keď chces popierať majdan alebo porušovanie Minských dohôd tak sa nemáme o čom baviť. Skús si to dohľadať. Alebo masaker v dome odborov v odese
Jablko 30. augusta 2023, 9:39
Ozaj, čo je teraz s tým veľkým ruským etnikom, keď majú na komplet vybombardované domy od ruských osloboditeľov? Išli do Ruska? Dobrovoľne?
majdan sa určite udial…len či za tým nebolo to náhle odstúpenie od asociačných dohod zo strany Janukovyča, ktorý mal ako jednu z priorít vo volbách europsku integráciu..náhle odmietol podpísať dohody a zdrhol hádaj kam….miliony Ukrajincov bolo podvedených….myslíš že k tomu potrebovali ešte nejaký impulz aby pochopili že je niečo zle a pár desiatok tisíc z tých milionov reagovalo tak ako reagovalo……tak aké sú tie vaše objektívne zdroje?
A tých Ukrajincov zburcovali Ukrajinci? Zlé jazyky tvrdia, že západ rád podporuje farebné revolúcie.
Nazvime to pravým menom,a tešme sa,však vojnový štváči.Toto sa volá eskalácia vojny! Pred ktorou na varujú múdri ľudia.A situácia v pobaltských republikách(Odsun Rusov),A hlavne viacej a viacej angažovanosti USA a EU,v tejto lokálnej vojne, bude viesť len k jedinému možnému scenáru.A to všetko zabalené do papierika demokracie a slobody.V Iraku,Lybii,v Juhoslávii,vo Vietname to bolo to isté.Vzdy demokracia a sloboda.Takze,chceme to Rusko vidieť na kolenách,prečo asi?Nikomu ale nebude vadiť,že Ukrajina bude nie kolenách,ale bude ležať na zemi.A s ňou aj pol Európy.
Anonym 30. augusta 2023, 10:50…rus eskaluje konflikt už tak 9 rokov – od Krymu, cez Donbas, útok na celú Ukrajinu 2022 a dnešne každodenné bombardovanie,….stačí aby s tým prestal a je po vojne….všetci to chceme…pokial bude agresor útočiť má napadnutý právo sa brániť…..rus može skončiť dnes a skončí utrpenie…
Jablko, spomínaš veľa nerastného bohatstva v Rusku. Majú a ako to dokázali využiť? Pozri na Dubaj. Pred 100 rokmi bývali v stanoch, jazdili na ťavach, a dnes tam majú najluxusnejšie stavby na svete….V Rusku by mali byť na tom podobne. Z tých tvojich objektívnych zdrojov si zisti, ako žijú obyčajní ľudia v Rusku.
Jablko – aj ja by som rád poznal tie objektívne zdroje.
Nemyslím si, že Ukrajinci na východe by sa radi pripojili k Rusku. Možno pár zbohatlíkov ktorých mal Kremeľ podchytených ale bežný človek určite nie. Napokon v Charkove je obrovská časť populácie ruskojazyčná a pripojili sa k RF?
A čo si budeme klamať, kde by bolo Ukrajincom lepšie v EU alebo pod vplyvom Ruska? Kde by bolo nám lepšie? Prečo značná časť Slovákov odchádza za prácou či štúdiom na západ a nie do Ruska?
Prečo bohatí Rusi posielajú svoje decká na západ? Asi to nebude tým, že v Rusku sa majú tak strašne dobre a vedia to aj Ukrajinci kde je lepšie.
Rusko bolo a stále je neohrozené (USA a západom), aj keby Ukrajinci povolili USA postaviť základne priamo na ruských hraniciach tak by to Rusko nijako neohrozilo. Majú jeden z najväčších ak nie najväčší arzenál jadrových zbraní a na krajinu ktorá disponuje jadrovými zbraňami sa neútočí. Kto má rozum ten si to veľmi rýchlo vypočíta a docvakne mu, že to je len úbohá zámienka ako si privlastniť značnú časť Ukrajiny.
Ibaže to nebolo že Janukovyč si zmyslel že odstúpi od dohody a basta. EU začala vyžadovať určite zákony ktoré UA parlament neschválil. Ešte neboli ani v diktatúre EU a už chceli diktovať. A samozrejme informačná bublina fungovala naplno a ty si si prečítal že zlý Janukovyč odstúpil od dohody.
roky o nej jednali, pripravovali ju…chystali sa ju podpísať a pár dní predtým otočili….dám nám už ale tie tvoje objektívne zdroje aby sme sme vystúpili z informačnej bubliny…díky..
Rusi majú univerzity ktoré patria k najlepším na svete. Aj vedcov ktorý patria k špičke. Vy sa zase sústredíte na nejakých rozmaznanych faganov ktorý si zamyslia že chcú ísť niekde na západ žiť a užívať si v zahraničí. Keby sa to deje každej mocnosti tak by si robila rovnako poriadok.
Ratafak jednoducho si prečítaj aj správy z druhej strany aké sú argumenty a vyjadrenia a sprav si objektívnejší názor ak to dokážeš. Môžeš mať svoj zásadový názor či už výchovou, neovjektivnym spravodajstvom alebo ni čím iným… Mne to je jedno..
Anonym 30. augusta 2023, 11:45….ved ale daj konkrétne čo sleduješ ty….ja občas aj Russian 1(štátne medium), tam sa stretávajú ruskí politici, komentátori, verejne známe osobnosti…no a keď vidím ako sa tam občas objaví apel na dalšiu mobilizáciu, napadnutie dalších krajín atd, tak ma to len utvrdí v tom že tá krajina mier nechce….čo teda sleduješ ty?…ale naozaj konkrétne…
Ja sledujem všetko. Aj main stream aj ruské spravodajstvo a aj ukrajinské.
a odkedy to sleduješ?
EU a USA ma sklamali v case, ked nezacali vyznamne pomahat Ukrajine uz po objaveni prvych „zelenych muzickov“ na okupovanom Donbase.
Uplne ma sklamali v momente, ked sa verejne nepostavili proti agresivnej a dobyvacnej politike RF anektovanim Krymu.
Obdobne naroky aj inych statov (Madarsko), resp. posahanymi politikmi na ich cele, mozu rozputat celosvetove konflikty,ktore nas vratia do stredoveku.
A komentovat hlupych prokremelskych trollov nema zmysel. Totiz hovorit, ze Zelensky, alebo Ukrajina ma s agresorom, teda krajinou, v prospech ktorej sa vzdali jadrovych zbrani jednat o mieri, je uplne scestne.
Ukrajina ako vojensky napadnuty a v rozpore s medzinarodnym pravom okupovany stat, sa moze akurat tak branit, alebo vzdat agresorovi.
Verim, ze sa ubrani. Ak nie, tak sme v prdeli a svoj vek budem povazovat za vyhodu.
Miloš Majko keď Luhansk Doneck a Krym vyhlásili samostatnosť tak tam logicky Kyjev poslal vojakov. Mali podľa vás Rusi Rusov nechať napospas? Logicky poslali prvých „zelených mužíčkov“ zase to podávate ako keby je to len jednostranná vina.
prečo stále potrebujete klamať.?…zelení mužíčkovia sa tam (a hlavne na Kryme) objavili pred vyhlásením samostatnosti….a hlavne dneska sa k tomu už Moskvia priznali, v tom čase klamala že sú od nich a predpokladám že vy ste im to ako vždy verili…
ak by sa nám objavili napríklad na Zemplíne, ten by vyhlásil samostatnosť tak by to bolo v pohode?….to že by tam náš štát poslal armádu by z nás robilo spoluvinníkov celej tej situácie?..
Jablko 30. augusta 2023, 9:39
K tomu veľkému nerastnému bohatstvu:
Gazprom za druhý kvartál zaznamenal stratu zhruba 19 miliárd rubľov. V rovnakom období vlani vykázal zisk viac ako bilión rubľov.
Zdroj: Reuters 29.8.2023
Európa im prestala z toho bohatstva odoberať plyn.
,,Jablko,, ty si ozaj Tyblko.
Anonym 30. augusta 2023, 12:24 – svojim prispevkom ste POTVRDILI moje rozhodnutie prakticky nulovej tolerancie voci ludom, ako ste Vy.
Ignorujete ZAKLADNE FAKTY a Vami vyuzivane zjednodusovanie kombinovane prisposobovanim videnia reality Vasim potrebam je tak obdivuhodne, az nechapem, ako ste schopny / schopna existencie v tak zlozitom svete, ako je ten dnesny.
Aby ste pochopili,ja Vam neberiem nazor, co mi ale vadi, je jeho prezentovanie sposobom, aky aplikujete v diskusii.
Do novin pisem cez 40 rokov (!!) a vlastne media tvorim cca 16. Precital som cez milion diskusnych prispevkov a je mi luto, ze niektori diskutujuci si stale myslia, ze vsetci okolo nich su hlupaci neschopni odhalit ich lzi.
Zapamatajte si, pravda je jednoducha, to lzi su zlozite…
Ja nepotrebujem klamať. Keď sa dali do pohybu UA jednotky tak sa dali aj Ruské. Veď to bolo jasné čo sa deje, rozviedka pracovala… Zase zavádzate so Zempliínom. Donbas je ruský hovoriaca časť a obsadili to Rusi. Zemplín by akoze kto mal obsadiť? To sa nedá porovnať. Ale vždy záleží čo tomu predchádzalo. Chýba tu objektívnosť.
Minulý týždeň mi jeden mysliteľ povedal, že ako dobre, že Rusi bombardujú zásielky obilia v dunajských prístavoch…veď aj tak je plné pesticídov, vlastne nám takto pomáhajú.
Áno, keď ma niekto argumenty do slušnej debaty a rúca sa informačná bublina jednostranného mainstreamu tak hneď hoaxi konšpirácie a zjednodusovanie a prispôsobovanie .. nebaví ma to tu
a vy ste koho hovorca ? Tých tisíc mladých ľudí ktorí k vôli vojne museli odísť ? Nech sa páči choďte teda bojovať. Väčšina Ukrajincov ktorí odišli chce už koniec vojny či už bude Krym koho chce.
Takéto články najviac vypisujú ľudia ktorí nikdy neboli ani na povinnej vojenskej službe. Nech idú príkladom a dajú teda prihlášku do ukrajinskej armády. A nie vytvárať tu zas články ktoré len majú za úlohu zarábať na rozdeľovaní spoločnosti.
anonym 14.04, spolocnost rozdeluju hlupaci, co bliakaju proruske klamstva, ktore uz 100x niekto vyvratil a vyhlasuju ich za svoj nazor, na ktory maju narok.. nazor im nikto neberie, ale preco sirit klamstva a vyhlasovat ich za pravdu.. ja by som toto poradil ako ty vsetkym proruskym frajerom, nech sa zoberu a tiahnu do milovaneho ruska, odkial uteka vsetka inteligencia, pretoze tam dlhe roky zazivaju beznadej.. taka velka krajina, tak neuveritelne bohata na nerastne suroviny a tak strasne v prdeli… ucineny raj!
Jablko, podľa tvojej tupoty, ktorú sám považuješ za logiku, by sme teda mali tretinu nášho územia odovzdať južným susedom, lebo veď sa tam hovorí maďarsky a predsa nechceme eskaláciu situácie a zbytočné úmrtia našich vojakov
Niekto kto sa predstavi Ja blby ko… si zasluzi, aby ho volali Ty blby ko …
Anonym 30. augusta 2023, 13:03 – ale, ale, ale! Naco takto klamat a este sa ohanat objektivnostou? Okrem sabotovania asociacnej zmluvy EU, co tak spomenut aj pozicku od deda Putina pre Ukrajinu pod kridlami Janukovica ihned po sabotazi asociacnej dohody? Co tak spomenut, ze ho zosadil legitimne zvoleny parlament? A co jeho podpis na navyseni poctu ruskych vojakov v oblasti Krymu a tym ulahcenie anexie? 150 tis. vojakov! A ako to bolo s tymi vojakmi? Neobsadili parlamentnu budovu v Simferopoli koncom februara 2014 vojaci v uniformach bez oznaceni? Nedusoval sa dedo Putin, ze to su neni ich vojaci? A nepriznava sa dnes, ze vtedy klamal o nich?
Co tak spomenut predtym zmanipulovane 2. kolo volieb v 2004 v prospech Janukovyca a oranzovu revoluciu?
O tom mimo “informacnych bublin” sa nepise?
🇷🇺🤝🇸🇰
Anonym 15:54,tak a hotovo.Ja som povedal a tak to bolo.Kde berieš tu drzosť,a tu istotu tu také niečo tvrdiť.To akože kto konštatoval ty mudrc.
Anonym 30. augusta 2023, 16:18 – ty si povedal a tak to bolo? To mozno funguje v tvojom utopickom svete mimo “informacnej bubliny”.
Reci o drzosti si prosim ta nechaj a radsej bud konkretnejsi. Pokial dokazes skus sformulovat co mal kto konstatovat?
Pozicku Ruska Ukrajine ako odmenu za sabotaz integracnej dohody do EU?
Zosadenie Janukovyca ukrajinskym parlamentom?
Podpis Janukovyca na navyseni kontingentu armady RF v oblasti Krymu?
Ze na Kryme obsadili budovu parlamentu vojaci RF v neoznacenych uniformach?
Alebo ze dedo Putin tvrdil ze su to neni ich vojaci?
Chces popriet aj oranzovu revoluciu a zmanipulovane 2 kolo volieb v prospech Janukovyca?
Ako sa dnes mate tupci?
Rusko ochutnava vlastnu medicinku, Korcok kandiduje na prezidenta (samozrejme ma aj moj hlas) ..
Dnes bude rusno na srdcovo-cievnom
a museli letiet 700 km, ked by stacilo ak by leteli z vedlajsej dediny ? Partizanska vojna v rusku, eh co to táram, terroristicke utoky v rusku
Nechcem to ani poprieť,ani potvrdiť,a to sa mozrejme nevieš ani ty,tak nemudruj.
Toľko radosti v jednom článku. Tešte sa deti, tešte.
Anonym 30. augusta 2023, 18:13 – tak ja sa ti tu rozpisem ako 13 rocna pubertiacka v dennicku textom na 96 slov a ty sa zmozes na jednu vetu, bez akejkolvek vypovednej hodnoty a argumentov.
Ked nechces a nevies tak drz papulu a nevypisuj tu nezmysly, ty informacna bublina.
Na diskusiu s argumentami ta zjavne nepripravili na tych alternativnych strankach.
Pomaly odpisuje rusak. to vies musi sirit klamstva aj na inych strankach aby mal vacsi dosah
Neviem čo tu riešite. Veď 31 ukrajinských Expendables sa s nekonečnými zásobníkmi pod vedením Ramba s Terminátorom prebili až do Vladivostoku ale potom zistili, že zle odbočili a vrátili sa späť. Cestou necestou, polem nepolem 3 dni a 3 noci sa plazili cez mínové polia, zubami sa prehrýzli cez ostnaté dráty, aby nakoniec obsadili pol Ruska 🤣🤣🤣🤣. Už čoskoro vo vašich kinách 🤪🤪🤪
ProRuske sračky tu v diskusii skapte do rana aj zo svojimi rodinami.
Ruske vojenske cintoriny su plne dementnych vojakov v duchu hesla nas mnogo a tam patrite aj vy. Na smetisko dejin.
Slava ukrajine
Anonym 30. augusta 2023, 21:18 – a bol si v kine aj na “Specialnej vojenskej operacii – kryci nazov Dobitie Kijeva za 3 dni”? Vyspoilerujem ti to, samaja balsaja armija, 553. den, ale vsetko ide podla planu.
Mier môže byť do 5 minút. Stačí, ak sa ta ruská prasiva banda stiahne. To len henten krpaty zmrd Putler potrebuje asi vyprázdniť sklady. Byt na mieste Číny, počkám si a potom si urvem Sibír. .
UkrajinSSká armáda už obkľučuje Moskvu ? Kedy dobili naspäť celý Krym ? Som si v „našich“ objektívnych správach nevšimol. Pána Putina už zatkli ?
Kde sa dozviem pravdu ? V slovenských médiách to asi nebude. Ruské tiež klamú… možno za 20.rokov vylezie pravda najavo.
Anonym 31. augusta 2023, 11:14
Možno že aj viac ako 20 rokov bude treba čakať na pravdu.
To, že ZSSR napadol Poľsko v r. 1939, aj že oni povraždili Poliakov v r. 1940 v Katyni priznali až Gorbačov a Jeľcin.
Ktovie či sa niekedy priznajú aj k zostreleniu lietadla s Poliakmi v r. 2010 v Smolensku, prasce jedni. Málo rokov ešte prebehlo…
Kto chce mier? mier je skodlivy,zbrojarske firmi by ti to vysvetlili padnymi argumentami.kde by predavali svoje vyrobky,na trhu?
pre Onanym 31. augusta 2023, 12:10 – doma tiez nakupujete a varite, az ked kapete od hladu?
Predstav si, ze zbrojarske firmy vyrabaju a predavaju aj pocas mieru.
V socializme to bola otazka planov a tabuliek, v kapitalizme otazka dopytu.
Fakt ste uz trapni s Sorosovcami, sionistami, zbrojarskymi firmami atd.
Paradoxne, ale nikto z chcememjerov neprizna, ze najviac zbrani tam je z Ruska, ci na strane RF, alebo UA este z cias CCCP alebo ukoristenych vo vojne od RF. Krasny paradox, isli ich tam demilitarizovat, navliekli tam viac zbrani ako mali pred vojnou a este presvedcili aj zapad aby im nejake poslal. Zatial co pred vojnou mali 196tis vojakov, v 2014 sa tento pocet navysil na 246tis a vytvorila sa narodna garda +60tis , pohranicna straz +50tis.
Apropo, aj sam z neba zruteny Predkozkin tvrdil ze RuSSko vyzbrojilo Ukrajinu.
ešte veľa mŕtvých si táto vojna vyžiada na oboch stranách kým pride súhlas na zasadnutie za rokovací stôl .
Je to stale nastole.
RuSSaci zmiznite domov z krajiny ktora vam nepatri.
A bude ten tvoj vytuzeny mier po ktorom tak prahnes ze?
Vladof vidím že máš túto tému zmáknutú , nie je čo dodať .
Iba to po com tak moc tuzis. Sme v tomto asi na jednej lodi
Vladof, hovoríš mi z duša. Každý, kto je v cudzej krajine proti vôli ľudí a vlády, a má tam dokonca základne, by sa mal zbaliť a zmiznúť do piče. Či máš iný názor?
Samozrejme ze to bola hned otazka na Rusku ambasadu ze ked je tam na Donbase genocida obcanov s dvojitym obcianstvom alebo s ruskym obcianstvom ako to vy Putinove hlisty hovorite… Mali sa zbalit a ist do bezpecia, domov do maticky rusi?
Nedialo sa tak . Ani pozorovatelia OSN pri vysetrovaniach nedospeli k zaveru ku ktoremu dosiel bunkerdedo z Moskvy o genocide.
No vidíš ty potkan. Ani len nedokážeš odpovedať na obyčajnú otázku. A to ste celý vy ne-dezoláti 😀 Radšej poviem pičovinu, než by sa niečo nedajboh týkalo vašich obľúbencov, zmrdov spoza veľkej mláky. Že? Nie, tak ako aby mali ísť domov Rusi, lebo majú doma dosť problémov tak by mali z Európy konečne vypadnúť aj prašiví yankees. Ale to vy v rámci vašej zvrátenej politiky a „objektívnosti“ nedokážete. A kedy naposledy došla OSN k nejakému záveru? V živote nedokázali nič vyriešiť.
A co ti tí Yenkees ako Slovakovi urobili ?
Desatrocia su nasim ekonomickym a obrannym partnerom. A okrem bitky americkych vojakov v Bille vo Zvolene neviem o nicom.
Ale vasa taktika kolaborantov je jasna ohovarat USA aby ste nas dostali pomaly mimo NATO ako chce Uhrik a potom rovno do Ruskeho zovretia.
Anonym 1. septembra 2023, 19:44 – no mas nejaky krivy ten “rovnaky” meter.
USA je tu vramci obranneho paktu NATO, do ktoreho sa vstupuje DOBROVOLNE.
Rusko je na Ukrajine bez pozvania, na silu, narusa uzemnu celistvost, nici infrastrukturu, zabija obyvatelstvo.
Anonym 1. septembra 2023, 19:44 – a este proti voli ktorej vlady tu je USA? Obrannu dohodu s USA zacal Fico a dotiahol Matovic. Uradnicka vlada tiez tuto dohodu podporuje a je za jej pokracovanie. Tak proti voli ktorej vlady?
U nich v klube dochodcov neuznavaju vladu
Vladolf už sa koniec blíži. Toto je to čo chces ano? Vidíš kam vedie dotácia konfliktu
https://hnonline.sk/svet/96102186-rusko-tvrdi-ze-aktivovalo-komplex-sarmat-jadrovy-utok-moze-nastat-kdekolvek
Toho tu uz bolo. Fasisti z kremla sa vyhrazaju zas a znova 🙂
Klud dedko.
A kto im to dovoli?
Cina ? Nie
USA? Nie
Europa? Nie.
Vladolf 1. septembra 2023, 22:34 – mam obavy, ze v tomto som trosku viac ochotny Rusom verit. Ked budu v uzkych, nebudu sa pytat nikoho, nikomu sa nebudu spovedat a nazormi inych sa nebudu zatazovat.
Historia to dokazala jasne.
Napriek chrapunstvu predstavitelov RF ale NIE JE mozne cuvnut, lebo hrozba pouzitia nateraz nepredstavitelnej sily by nepominula, len by bola nacas oddialena.
Na Rusov a obdobnych parazitov plati len nezlaknut sa a pochopit, ze znasilnovanim nasich dcer a partneriek by to neskoncilo. Parazit nema mieru a nerespektuje nikoho ineho, len seba. A tak sa aj chova.
https://www.archiv2.seredonline.sk/2023/09/01/ani-vybuchu-a-destrukcii-reaktora-v-cernobyle-najskor-neverili-nevedeli-si-to-totiz-predstavit/
Parazit sa netoleruje, toho je potrebne eliminovat a dostat do priestoru (udrzat v priestore), kde ostatnych nebude ohrozovat.
Ahaaaa, takže sa budú musieť najskôr pýtať. A asi aj teba sa budú musieť najskôr opýtať. Vladolf ty si ešte väčší cocot ako som si myslel.
Vladolf je najvacsi SOL KOKOT aky tu kedy bol.ale je mu odpustene.psychycky je na tom zle,ale lieci sa,len preto mu je odpustene.
No v podstate si myslim ze . Abybsi urobil taky krok musis mat jasnu definicu toho co chces tym krokom dosiahnut.
Takze vyvrazdit vlastny rusky narod ? Lebo protireakcia je uplne jasna
tak ako kufrik nema len len putin vo svojich rukach a vie ze toto by bola toa zahuba pre cele Rusko tak ako ho pozname.
Takze ako si si vsimol podla vyvoja mohli by vramci specialnej operacie ci ako tomu hovoria pouzit takticke ale ani to nespravili na uzemi Ukrajiny ktora ako podotykam nieje v NATO.
Tento tah nedava strategicky vyznam.
Len je to volanie o pomoc a ukazat pred vlastnym narodom ze maju silu.
Moj nazor osobny
Si blázon Vladolf .Sem radšej nechodiť a nič nepisat. S Majkom si môžeš akurát tak ruku podať.
No a co by sa ti pacilo pisat?
Vladolf 1. septembra 2023, 23:14 – v RF som bol niekolko krat – prvy raz este za sociku v maji ´89, kedy boli Rusaci este Sovietmi.
V Rusku nema vela veci zmysel a racionalne sa vysvetlit nedaju. Neznamena to ale, ze sa nedeju…
No len to bude opak toho co chel A.Velky ku ktoremu vzhliada Putin.
Takto by len znicil risu.
Ak sa k tomu rozhodnu my to neovplyvnime a nasledku budu globalne.
Ale osobne si myslim ze taky tah je nepravdepodobny v pripade ze maju pud sebazachovy.
Mozno nie.. ale ak ano bude to ten najhorsi tah pre Rusko a Vsetky narody.
Vladolf 1. septembra 2023, 23:48 – nemyslim si, ze zaujem bude z ich strany o globalny konflikt. Vyhrazanie je jedna vec, no realne tak takticka na uzemie Ukrajiny – ak by islo len o demonstraciu mozneho, tak do menej, alebo malo obyvanej casti. Ak nie, tak niekde, kde by to fakt bolelo.
Nasledne by bola odveta, no nie prilis velka, skor len USA a GB, nakolko oni boli garantami pre Ukrajinu v Budapestianskom memorande.
Vysledok – z mapy vymazana Ciernomorska flotila, jasne a zrozumitelne ciary, mnozstvo utecencov – ale fakt mnozstvo, o akom sa nesniva este nikomu, kolaps demokratickeho sveta na dekadu, ignoracia Ruskana sto rokov a Ukrajina v prdeli.
No a Putin s jeho sebrankou stale zalezeny tam, kde je aj doteraz.
Rusko sa totiz blizi do bodu „Nula“, kde niet co stratit a vzhladom ze nechce posobit ako debil, tak ani vyhrat.
Ukrajinci su stale lepsi, dari sa im sice pomaly a ciastkovo, no dari. Pomaha im cely pricetny demokraticky vyspely svet, maju informacie, o ktorych Rusi netusia a uz pojdu len dopredu. Cielene, pomaly, ale isto.
Preto si myslim, ze cim vacsi uspech Ukrajincov, tym vacsia pravdepodobnost radikalneho zakrocenia Rusmi. Stale hovorim o pode Ukrajiny. Tam uz su a o Ukrajine hovoria ako o niecom,co vlastne neexistuje.
Ano, je to chore a pre nas nepochopitelne. Stale ale pripominam, ze nepochopitelna bolaaj samotna vojna a vlastne nepochopitelne su aj snahy ovladnut nove teritoria, kedze nezvladaju ani tie, ktore maju davno.
Vazne stoji to video za pozretie. Mozno nie raz, ale dva, ci tri. Je tam co vnimat a dost suvislosti na ich odhalovanie.
Opakujem, Rusov nepochopime, sme mimo ich myslenie a system.
Len jedna tá raketa má 208 ton a zoberie až 15 nukleárnych hlavíc individuálne riadených. Dolet 18000 km. Čiže jedna takáto raketa spláchne Európu a ty tu trepeš tvoje bludy.
Anonym 2. septembra 2023, 0:25 – rozdiel medzi nami je, ze Ty si niekde pocul / cital o takej rakete a ja som pri nej stal, drzal som sa jej a sedel som v kresle v ktorom pocas Studenej vojny drzali hotovost 24/7 styridsat metrov pod zemou Sovietski vojaci.
Otvorenie sila s takouto raketou by znamenalo OKAMZITU reakciu USA a dalsich partnerov, jej start zo sila by nam dal moznost dat si posledne espresso a prezitie poslednych minut v kruhu svojich blizkych.
Tragediou sucasnej doby je, ze o pol jednej v noci jednoduchy jedinec pise nieco, o suvislostiach coho netusi.
… cim hlupejsi jedinec, tym viacej kriku po nom zostava …
Anonym 1. septembra 2023, 22:26 – len nech to neni s tym Sarmatom, ako s Luna-25 po 47 rokoch.
Par clankov dozadu to v komentaroch vytiahol nejaky chytrak, ktoremu som hned odpovedal, ze Bohvie ci tam vobec doleti a tak to aj bolo. Teda doletel, ale spravil tam 10m krater.
Sarmat aj Luna-25, ten isty Roskosmos.
https://www.ta3.com/clanok/272220/sonda-luna-25-stroskotala-pri-pristavani-rusi-sa-ju-pokusili-vyslat-na-mesiac
Chceli prvi pristat na juznej strane mesiaca a predbehla ich India! Len 4 krajina na Mesiaci a historicky prva s makkym pristatim na juznej strane Mesiaca.
Ach jaj. Majko to že si bol v starom raketovom komplexe neznamená nič. Tak ako celé tvoje cestovanie,ktoré je založené len na akciových cenách leteniek a hotelov. Možno by si si mal skôr opraviť strechu nad hlavou aby ti to nespadlo. Je lepšie byť jednoduchý jedinec ako múdry blbec neschopný si opraviť ani strechu nad hlavou.
Az na to, ze ty si az prilis jednoduchy. Priam az tupy, nebetycny….sak víš.
Miloš Majko 2. septembra 2023, 0:23 – skor Putin opakuje co s Cinou v 1969. Vtedy tiez po celom svete novinarom tvrdili, ze CCCP skuma moznosti pouzitia JZ proti Cine, predtym nez Cinania stihnu JZ vyrobit. Vysledok, Cinania prestali s konfliktmi na pohranici ZSSR, tajne rokovania a zblizenie Ciny s USA a navsteva Nixona v Cine.
Zaujmave je, nedavno som niekde cital, ze Cinania vydali novu oficialnu mapu Ciny, kde si okrem Indickeho uzemia (India protestuje) privlastnili aj polku ruskeho ussurijskeho ostrova, prave z tych pohranicnych konfliktov s CCCP. Uvidime co na to ded Putin a jeho doktrina uzemnej celistvosti Ruska na jesennej navsteve Ciny.
si mu nalozil
Anonym 1. septembra 2023, 20:41
Súhlasím. len škoda, že vás to netrápilo, keď amíci robili to isté v Srbsku, v Iraku Líbyi a Sýrii. Asi mám fakt pokrivený meter, keď chcem aby pravidlá platili pre všetkých. A pre všetkých čo začnú čo všetko sa už Rusom prepieklo. Akurát, že už oni trestaní sú, dokonca aj ich športovci čo je špinavosť, pretože nikdy v histórii žiadny športovci obmedzovaní a trestaní za politiku neboli. Ani americký po nelegálnej invázii v 2003. I keď chápem, že to si slovenské médiá a naši super objektívny novinári nemôžu všímať. A prečo to stále a stále opakujem a vy to stále a stále nechcete vidieť? Lebo vážení, na vojnové zločiny žiadna premlčacia doba neexistuje. Takže váš „ačohentizmus“ si strčte viete kam.
Az na to, ze ten ,,ačohentizmus“ tu predvadzas ty .
Samozrejme, ako inak. Čo bolo to bolo, kašlať na pár stoviek tisíc mŕtvych, že. O tom sa netreba baviť, ani riešiť. Veď to bolo v záujme doláru a demokracie 😀
Niektorí si tak želajú vojnu, že sa tým ani netaja.
Pre,Anonym 2. septembra 2023, 11:49 si len obyčajné hovno ktoré len smradi všade kde niečo napíše.
Anonym 2. septembra 2023, 13:56
čiže celý civilizovaný svet ma iný názor ako ty, to je teda des, čo s tým budeš robiť?
2. septembra 2023, 15:45
Tým civilizovaným svetom myslíš asi 10% svetovej populácie? Ktorí si nedokáže spraviť poriadok ani pred vlastným prahom?
15.28
Ako vzdy. Ty odbornik na hovna. Zase ste mali na obed s rodinou hovno? A to zajedate s cibulkou, alebo len tak natural – rovno zo zdroja?
Si zvrhlé fekálne hovädo .Tvoji rodičia musia mať radosť aké zvratene nechutné hovädo splodili a vychovali. Toto je moja posledná reakcia na teba ty fekal.
Okrem toho, ze si odbornik na fekalie si aj skurvysyn.
Anonym 2. septembra 2023, 13:56 – ozaj, zas s tym istym?
Srbsko – bombardovanie 78 dni, podla Human Rights 500 obeti, podla Srbov 2500
Irak – 35195 obeti, 7 rokov, moc by som to sem neplietol lebo bola to obcianska vojna a USA len podporovala jednu stranu
Libia- 5 634 – 7 026 obeti, 7 mesiacov, tak isto obcianska vojna
Syria – 6500 obeti, 12 rokov, tiez obcianska
Rusko vs Ukrajina – 69000, 1 rok a 6mesiacov.
S cisiel vidno, ze ten meter mas k*rva krivy.