ISSN 1337-8481

štvrtok, 21. novembra, 2024

VLÁDA SCHVÁLILA DOHODU S USA

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img
VLÁDA SCHVÁLILA DOHODU S USA 🇺🇸Neumiestnia u nás žiadne jadrové zbrane, ani základne
❌ Nepríde ani jeden vojak USA bez súhlasu parlamentu alebo vlády
❌ Nebude obmedzená naša suverenita, tak ako nebola obmedzená suverenita Poľska, Maďarska, či Nórska
❌ Dohoda nebude nijak zásadne odlišná od dohody, ktorú má už 23 členov NATO
✅ Ukončíme vyjednávania, ktoré začal Fico a Pellegrini a staneme sa poslednou krajinou NATO na východnom krídle, ktorá bude mať túto dohodu
✅ Získame 100 miliónov dolárov na zlepšenie našej bezpečnostnej infraštruktúry
✅ Jasne sa prihlásime k našim západným spojencom a posilníme našu bezpečnosť. Pre našich spojencov sme čitateľným a hodnoverným partnerom.
A preto budem hlasovať ZA ✅
Zdroj: FB

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. Poznáte ten výrok v českej klasike,povesť o Ján Kozuba,“ Do dňa a do roka“Tá zmluva je strašne nevýhodná pre Slovensko.Nechapem ľudí,ktorí to myslia dobré zo Slovenskom,ktorí z nejakej solidarity s touto vládou( pretože ju volili),sú schopní bez akejkoľvek vôle vidieť pravdu,schvaľovať všetko,čo od nej vyjde.Ved stačí si ju prečítať.

  2. To je mytus a samo ze nepravdivy.
    Jan Kozina toto nepovedal. V tej dobe sa pilo z upravenych kravskych rohov. A on povedal nalejte mi do roha a vypime do dna.

  3. Anonym 7:01,Takže,čo s tým teraz spravíme.Chlape si normálny? Ozaj načo sa baviť s takým tupcom. no a čo keď to je mýtus?

  4. 95 % američanov ani netuší že existuje nejaké Slovensko. 80 % američanov ani nevie kde je na mape Európa,tak kto nás to chce vlastne chrániť ?
    A proti komu ?
    Toto nie je zmluva pre nás prospešná,je to vlastizrada ako hrom !

  5. Napiste Vy MAJKO v čom je výhodná.Kolko tých pripomienok mal G.P.Ake pripomienky mala sudkyňa krajského súdu?,čo hovorí mierové hnutie,kde sa už podpísalo 15.000 ľudí?Okrem fixnej ideí ,že budeme chránení,nie je tam nič,čo by malo len trochu význam pre Slovensko.Sme členský štát NATO.My sa nemusíme obávať napadnutia,ale keď budú u nás municne sklady vojenská americká logistika,a nedaj bože rakety stredného doletu,to už vyzerá inak.Mne je ukradnuté,čo hovoríte vy,alebo opozícia a už vôbec nie vláda,ale tu sú iné inštitúcie,ako je prokuratúra a mierové hnutie a tým verím,lebo tým ide ozaj o Slovensko.A tie Vaše hranie a žonglovanie so slovic kami,to môžte skúšať na niekoho iného.

  6. 13. januára 2022, 8:17
    Generálnemu prokurátorovi ide o slovensko, dnes v rusku! To žonglovanie so slovíčkami skúšaj na tých čo žerú seno.

  7. Pred kým nás vlastne musia chrániť? Však nie je vojna ani nás nikto neohrozuje. Celé NATO je len cirkus aby amíci mohli diktovať a stále boli rozprasení po celom svete. Už nikomu nevadí, že naši americkí bratia sledovali a odpočúvali spojencov?

  8. Je len dufam ze za takuto zmluvu bez rozhodnutia naroda budu padat vysoke dozivotne tresty, pre ludi co toto zosnovali a podpisali. Lebo na takuto zmluvu nedostal ziadny politik mandat vo volbach.

  9. Nicoho sa netreba obavat. Vsetky problematicke aspekty tejto zmluvy, vyhody a nevyhody vyriesi rychlo a efektivne Iskander z Kaliningradu.

  10. Anonym 9.59, a čo keď je GP v Rusku,si ozaj tak nepredstaviteľné hlúpy?Korcok tam bol minulý mesiac,Matovič tam bol tiež.Ste ešte normálny? Tu už ozaj prestáva veskere pochopenie.

  11. anonym 13. januára 2022, 11:16 – s takymto vyjadrenim asi spokojny nebude Fico ani Pelle, kedze su to oni, za koho ery sa zacala pripravovat predmetna zmluvy.. 😉

    To je presne o tom, ze spravidla najviac kricia a kritizuju ti, ktori najmenej vedia. Zial…

  12. Anonym 13. januára 2022, 8:17 – skusim znovu. Pomylsie a podrobnejsie, snad padne na „urodnu podu“.

    Verejne v diskusii tvrdite – citujem: „Tá zmluva je strašne nevýhodná pre Slovensko.“
    a dalej – citujem: „sú schopní bez akejkoľvek vôle vidieť pravdu,schvaľovať všetko,čo od nej vyjde.Ved stačí si ju prečítať.“

    Moja otazka na Vas, teda diskutujuceho, ktory dalej tvrdi – citujem: „Nechapem ľudí,ktorí to myslia dobré zo Slovenskom,ktorí z nejakej solidarity s touto vládou( pretože ju volili)“ – je uplne LEGITIMNA a mam zato, ze aj vhodna.

    Nie je na mne, aby som Vam nieco dokazoval – Vy VEREJNE prezentujete Vase stanovisko a nasledne pisete, ze treba si ju precitat.

    Predpokladam teda, ze ste ju cital a tak nam tu napisete, v COM KONKRETNE JE ZMLUVA NEVYHODNA PRE SLOVENSKO.

    Ved nas nenechajte hlupymi a uz vobec nie je na mieste, aby ste nas tu osocoval a ukoloval.

    Poprosim tu odpoved. Dakujem.

  13. Ja by som rad vedel ako tato zmluva pomoze obycajnym ludom ci sa nam zvysi zivotna uroven pripadne plat v praci, zlepsi zivotne prostredie a ake vyhody prinesie nam ako statu okrem nejakej „obrany“ pretoze nie sme nikym ohrozeni a sme v NATO. Zatial v nej vidim iba vyhodu a to jasny terc napr. pre vyssie spomimany iskander v pripade „nejakeho konfliktu“ a to ze budeme vymazani z mapy sveta. Dakujem

  14. Keďže u mňa ešte kremeľská propaganda žiadne spontánne pocity priateľstva nevyvolala, zhrniem si pozitíva tejto zmluva takto:
    Ako občan SR som spokojný, konečne sa môžeme učiť od najlepších. Koniec koncov západných spojencov. Alebo sme sa už vylúčili zo západného civilizačného okruhu?
    A hlavný benefit je, že čižma ruského vojaka už nevstúpi na pôdu, na ktorej sa nachádza čižma amerického vojaka. A to je vždy lepšie ako opačná možnosť. Pretože ja si naozaj neprajem, aby Slovensko bolo raz rohožkou, do ktorej si Rusko utiera vlastné problémy. Skrátka a dobre, som vyškerený od ucha k uchu. O to viac, o čo viac ide kremľofilov roztrhnúť od jedu.

  15. Bol som sa objednat doktorovi, na recepcii mi povedala ze za 10e ale až koncom marca – toto by som povedal že je pre SVK výhodné a hlavne pre bežných občanov. Redaktor čítaj pomaly aj viac krát a nahlas pred zrkadlom aby si pochopil…

  16. tomáš:
    Tvoj text je ako vystrihnuty z casopisu Svet socializmu za hlbokej normalizacie, ale v opacnom garde:)))) Nestudoval si nahodou nejaku politicku skolu?

  17. Tomas,ciernobieli ignorant!.Preco do toho miesate Rusko?Korea,Vietnam,Chile,Granada,Irak Afganistan,Libien a urcite som niektore krajiny zabudol,kde teda vstupila cizma americkeho vojaka.Pritom tu ale vobec nejde o krajinu a obyvatelstvo USA,ale o tu,alebo onu legistlativu,ktora je prave u moci.To sa vsetko moze tak zvrtnut,ze sa nebudeme stacit cudovat.Ved tu ani tak nejde o tu zmluvu a o cizmu ruskeho vojaka,ako tvrdite.Je to cisto len a len o nasej vlade,ktora nevie nic,ani len poriadnu zmluvu vyjednat.Americani,by boli hlupi,keby taku zmluvu nepodpisali.A Tomas,ucast v NATO,nam perfektne zaistuje ochranu pred cizmami a preto si nemusime dobrovolne a bez jakehokolvek dovodu importovat cizmy,aj ked Americke.Inak v 45 roku nase vsetko obyvatelstvo s nadsenim vitalo tu rusku cizmu,neviem teda,ci Vasa rodina,ale vatsinou vsetci. A ci Vy milujete Kreml,alebo nie,to je jedno,ja milujem v kazdom pripade americku kulturu ale aj Rusku.

  18. pre Info – a čo si tým chcel akože povedať. Čo má táto zmluva, za ktorú mimochodom zinkasuje Slovensko 100 melónov eur, spoločné s rozdrbaným zdravotníctvom všetkými vládami, najviac tou najdlhšie vládnucou ficovou a čo má spoločné s rozdrbanou sereďskou poliklinikou za tomčányho éry?

  19. pre Tomasa….
    Takze sa ideme ucit od najlepsich,no asi si chybal v skole,ale nastuduj si rok 38,ako ti najlepsi chapu zmluvy…
    Naozaj nechapem,co vedie tuto luzu vo vlade pozyvat sem cudzie vojska,pamatam si ako sa oslavovalo,ked odtialto odtiahli rusaci a teraz sa nam sem naje+u amici….
    V tejto nahnutej dobe si mozme rovno nakreslit na prsia terc a mame sa komu podakovat ,ten namysleny arogantny krpec aj z jeho suitou by mali byt sudeny za vlastizradu,toto som vo vladnom programe necital

  20. Miloš videl som tlacovku Nada s Korcokom. Hned od zaciatku boli spoteni a cerveni od stresu. A hned na zaciatku dakovali Ficovi a Pelemu lebo ze za zmluvou stoja obaja. Ale to podakovanie bolo od strachu aby to hodili aj na ich plecia. Ale podstatne je za koho vlady sa tato ohavna zmluva schvalila a podpisala. A ak maju zodpovednost za tuto zmluvu aj predchodcovia tak samozrejme treba odsudit aj ich. Kazdeho kto sa pričinil o tento akt zosnovania a schvalenia tejto zmluvy. Neviem ci si neuvedomuju ze narod im nedal mandat na taketo zapredanie a zaroven ohrozenie naroda za takuto agresivnu zahraničnú spinavu politiku. Neviem ci nesleduju alebo schvalne ignoruju socielny prieskum kde im dlhodobo narod nedava dôveru. Pri najbližších voľbách budu na kolenach a dufam ze za tento čin budu padat vysoke tresty

  21. No, uz tu bolo osocovanie, utoky, nezmyselne ataky napriek tomu, ze som sa slusne spytal – nechcem zomriet hlupy… 😉

    Najde sa teda niekto, ked uz to mentalne nezvlada opytovany diskutujuci, kto by nam jednoduchym nevzdelancom vysvetlil, v com konkretne je ta zmluva proti Slovensku a ako ohrozi Teba, mna, Tvoju, alebo moju rodinu?

    Dakujem.

    Zatial fakt slusne a trpezlivo s ocakavanim, ze niekto pravdepodobne s absolvovanou vysokou skolou zivota rovnako slusne odpise.

  22. Turbo, mozog odložený na vrátnici si treba aj vyzdvihnúť, alebo ho tam vôbec neodkladať.

    Anonym, nemiešať do toho Rusko je ten najväčší prejav ignorantstva a geopolitickej naivity, na aké sa zmôže len človek s ťažkou poruchou vnímania reality, ale v poriadku, akceptujem, že aj takíto neboráci, ktorí nadobudli vzdelanie u Holicu alebo v Papuči, putujú životom bez pomoci. Tomu hovorím sociálna nespravodlivosť.

    Šopornan keby ste nenapísali nič, tak aspoň nebudete považovaný za totálneho kreténka. Ten 38 to je nejaký oneskorený silvestrovský vtip? Sylogizmy sú na draka, ak z pravdivej premisy vyvodíte nesprávne závery. Trápi vás, že nezvládate svoje premisy ani svoje záver? Nezúfajte! Urobte si z toho systém na http://www.upletzhovnabic.eská

    Seredan, vy trpíte dyslexiou? Alebo ste sa s prečítaním článku ani neunúvali a skočili rovno do trollingu v službách svojej tuposti? To by na vás sedelo. Ak vám tie prehľadné body v úvode nestačia, choďte sa von vyvetrať, alebo sa s niekým poraďte, prípadne si nájdite babu, problém bude totiž inde.

    Na záver, s dovolením, jedna otázka pre kremľofilské duté hlavy: čím sa chcete proti ruskej agresii brániť? Poučíte ich o politickej korektnosti? Alebo o ľudských právach? Alebo sa nazdávate, že obor sa bude pýtať trpazlíka? Nebuďte smiešni.

    Každý, kto je len trochu schopný premýšľať, si uvedomuje, že už od 2.svetovej vojny sú to práve USA, ktoré platia za bezpečnosť európskych demokracií. Kto to nechápe, pretože z dejepisu bol prepadlík a vedomosti dobiehal až na internete, tomu niet pomoci a je mi ho úprimne ľúto.
    Porúčam sa, kremľofilská svoloč, už som na vás vyplytval svojho času až až.

  23. Ozaj to nemá cenu,Tomáš,ako píšeš a čo píšeš nesvedčí ani o Tvojej vzdelanosti,a ani o Tvojej múdrosti a ešte aj zavádzas.A zrejme tiež nečítas riadne,lebo už som reagoval na všetky Tvoje argumenty a nebudem sa opakovať.

  24. pre Miloš Majko 13. januára 2022, 17:36
    Miloš a koho by ohrozilo jej nepodpísanie, prípadne, ale to vieme, že sa nestane lebo Korčokovi, Naďovi a Zuzane von skládka trčí americká vlajka aj z riti, keby Slovensko vystúpilo z NATO? Aspoň by sme ušetrili 🙂

  25. Ani ja nechcem zomrieť hlúpy,môže mi niekto vysvetliť aké to budú pre slovensko výhody,a hlavne pre obyvateťov žijúcich pri ich buducich základniach.????

  26. k zmluve sa vyjadrilo veľa právnikov a pochvalu nezožala . pri porovnaní odprezentovanom v tv a v mediách zaostáva v kvalite za zmluvami okolitých štátov . čo je ale skutočne zarážajúce vláda ani nepripustí žiadnu debatu alebo aspon slušne odprezentovanie pre verejnosť . prepačte ale len tlačovka korčoka a naďa pol. hod. sa mi zdá skutočne málo jedine že by to bola jediná úloha tejto vlády a po nej potopa . v tom prípade sa zapíše do histórie ako vláda diletantov ktora nemala ani vzniknúť .

  27. tomáš:
    Ale vrat sa este, prosim. Skoda, ze som ta nestihol. Takych trollov a hlavne trotlov ako si ty mam uprimne rad. Len to trepe a dojmy predklada za fakty. Tak pod na to! Ked budes viac pri zmysloch a prebaleny, tak to tu poriadne roztocime az sa ti bude zdat, ze kremlofil na teba cumi z kazdeho kuta.

  28. Miloš 13. januára 2022, 20:36 – Edo je fajn chlap a dobre sa pocuva tym, ktori su principialne nastaveni ako on – smer vychod.

    Zhodou okolnosti som si aj to jeho vyjadrenie vypocul.

    Ja len stale cakam, kedy niekto odpovie konkretne. Uz by sa aj patrilo, ved tych vseobecnych fraz odpozeranych od populistov tu uz bolo dost.

    KON KRET NE prosim !
    Dakujem.

    (skusil som po vasom)

  29. Miloš 13. januára 2022, 22:05 – ked budem chciet nieco od Chmelara, sadnem si s nim na kavu a pobavim sa s nim osobne.

    Mna zaujima, nakolko vedia autori prispevkov v diskusii, o com pisu, resp. nakolko len papagajuju nieco, co im „cinklo do nosa“.

    Nie je problemom nazor ci iny nazor. Problemom je ziaden nazor, no opakovanie cudzich nezmyslov spravidla vytrhnutych z kontextu a bez rozmyslania a pochopenia suvislosti.

    Potom mame v diskusiach spustu hovadin, spam a hoaxy.

  30. Pán Majko,čo to tu tocite,aky názor,veď išiel ten Chmelar bod od bodu,to nie je nejaký názor,to sú fakta.Ked vidím čiernu stenu,tak nebudem mať predsa názor,že je biela.To je práve to ze intepretujete veci ,tak ako sa vám hodí do krámu.

  31. Pýtame sa na výhody a nevýhody dohody o obrannej spolupráci, ale mali by sme sa pýtať, či takú dohodu vôbec potrebujeme.

    Položme si otázku.
    Pred kým sa potrebuje chrániť, kto by nás chcel v budúcnosti napadnúť? Maďari, Česi, Poliaci, Ukrajinci, Nemci, Američania alebo Rusi?

    Ak si odpovieme, položme si ďalšiu.
    Prečo by to robili? Kvôli nerastnému bohatstvu, kvôli strategickej polohe, alebo krásnym ženám? A čo by z toho vlastne mali?

    A čo NATO? Naše členstvo nám nestačí? V prípade ohrozenia nám nepomôže?

    Podľa mňa takú zmluvu vôbec nepotrebujeme.

  32. Samozrejme,že ju nepotrebujeme,Tá ani nie je pre nás,je pre Američanov.Jednoducho si najali územie u nás,a čo je najhoršie,vyjednali zmluvu,ktorá absolútne im vyhovuje a Slovensko je len tichucko.My si ešte ani dobre nevieme predstaviť, čo sa všetko môže stať.Bez tej zmluvy by bolo Slovensko oveľa bezpečnejšie.

  33. Anonym 14. januára 2022, 7:18 – napiste prosim, co ja ako interpretujem a co sa mi hodi do kramu.

    Ja som k obsahu zmluvy de facto nenapisal este nic.

    Celu tuto diskusiu – presnejsie od 7:33 vcerajska, sa stale snazim zistit, co KONKRETNE sa tym diskutujucim na tej zmluve nepaci. A druhy den to nikto nie je schopny napisat. Len vseobecne frazy. Takto sa ani v krcme v diskusii o zenach alebo pocasi neposunu dalej, nieto este v tak vaznej veci, ako je medzistatna zmluva.

    Ale na to sme si zvykli uz pri Corone, ze? Aj tu – retorika rovnaka, ziadne fakty, len kopa reci bez najmensej znalosti problematiky, ku ktorej sa diskutujuci vyjadruje.

  34. Tomáš, p. Majko – nedvojak mi tu obaja pripadáte ako tí najmúdrejší a neomylní, ktori sú za Slušné Slovensko, progresívni. Tomáš, ukázal si svoju pravú tvár, chrlíš iba pýchu a pohŕdanie, nulovú toleranciu a urážky.
    História nás poučí. Tak ako mnohí vytriezveli z Matoviča a spol., vytriezvejú (možno) aj z US ochrany, mierotvorcov. Každý súdny človek, ktorý trochu pozná históriu, si vie spočítať, kto klame a zavádza. Nemusíme ísť až do roku 1938 a Mníchovskej zrady, stačí Juhoslávia a Srbsko 1999. obranný pakt zaútočil. (asi to bude ako vo vtipe o škorpiónov). A prevracači kabátov, dnes trolujú za US zmluvu a ochranu.
    Pán Majko, ja sa opýtam: v čom je zmluva tak výhodná ? že nám požičajú 100 mil. USD na ich renováciu? Veď im zostávajú na 10+1 rok minimálne, takže aká výhoda pre Slovensko? nijaká !!
    áno je to VLASTIZRADA, inak sa to nedá nazvať.

  35. Vlado súhlasím. Sme predsa v NATO, to je základná istota, že v prípade napadnutia máme predsa spojencov, ktorí nás nenechajú v probléme samotných. Aj keď, kto a hlavne prečo by nás napadol… Ibaže by nám naozaj chceli ukradnúť pekné ženy. Touto zmluvou sa akurát staneme cieľom pre Rusov a to by teoreticky mohlo vyhovovať amíkom, veď lepšie je, ak je riziko mimo územia USA.

  36. pre anonym, čo sa týka tých spojencov nebol by som si taký istý. História nám potvrdzuje niečo iné. Tou poslednou vetou plne súhlasím.

  37. Slovensku vladne a rozhoduje banda nevdacnych zmrdov. Pokial by nebolo rusov a ich miliony obetovanych zivotov aj pre nase oslobodenie s pod nemeckeho fašizmu, tak by pravdepodobne zmrdi ani nezili lebo ich rodicia by mozko dozili v roznych taboroch a v podstate by takto nevdacni zmrdi ani neboli splodeni. Nie som rusofil ale aspon z úcty za oslobodenie by sme sa mali stavat k Rusku neutralne. Majko a mozno by si ani ty nežil, uvedomujes si to aspoň trosku v tej tvojej hlave? Uvedomujes si aspon trosku ze aj tvojim pričinením tejto propagandy viac a viac prispievas a vtahujes Slovensko do ozbrojeneho konfliktu USA s Ruskom?

  38. Všímam si, že vačšina ludí chápe, čo sa chystá. Buhužial, tí vládni činitelia, ktorí sú za to zodpovední, to nechápu, alebo možno nechcú (nesmú) chápať, lebo ich niekto demokraticky drží za gule (za poštevák). A tak to vyzerá, že si tú skúsenosť musíme zopakovať. Hovorí sa, že opakovanie je matka múdrosti. Múdrosť spí v náručí svojej matky a o osude Slovenska rozhodujú tí najhlúpejší ludia z celého národa.

  39. iba naivny hlupak si moze mysliet,ze nam zasratemu slovensku da american zadarmo 100mil.na obnovu NASICH letisk a amici si tu budu len pristavat z ich vojenskou technikou.
    Ale nevadi ja dufam,ked k niecomu pride,ze putin bude mierit velmi presne a zasiahne len americke zakladne,ktore roztrha do posledneho srobu a posledneho skurveneho americkeho zoldniera,taka vojna by mi vobec nevadila.

  40. Majko v prvom rade by bolo vhodné z loga Seredonline stránky vymazať ,, nezávislé ,, a nahradiť to napr. Internetové noviny sekty olano a spol. Bolo by to výstižnejšie. No a Vám ostatným obrancom tej dohody len toľko, že ani ja a ani drvivá väčšina ľudí v 89- roku na námestiach sme tu nechceli ruských vojakov a ani varšavsku zmluvu ale rovnako tak sme tu nechceli ani NATO a nechceme tu ani amerických vojakov a základne. Osobne si myslim,že ak by všetci boli pekné doma,tak by na svete bol pokoj, a to sa týka hlavne tých amerických.ak by sa neroztahovali všade po svete nebolo by ani zďaleka toľko zlá a terorizmu.

  41. Na fotke alebo blby a blbsi v priamom prenose a ten kriklun holohlavy dakuje fickovi a pelemu za dohodu. Tak to zhltne naozaj len naivny. Ty nezodpovedne hovedo aj s tym druhym korckotkom aby mu nebolo luto-schvalili ste to Vy takze neni ti to trochu alibisticke? Zober za to zodpovednost ked si macher… Nehambite sa?

  42. Pat a mat 16. januára 2022, 3:11 – mali by mat problem s tym, ze to oni dotiahli a schvalili?

    Moze uz niekto konecne napisat, v com KONKRETNE je ta zmluvy pre Slovensko nevyhodna?

    Dakujem.

  43. Miloš Majko – pozrite si tento rozhovor s doc. Drgoncom, ktorý odborne z právneho hľadiska zmluvu analyzuje a v mnohom ju označuje ako nevýhodnú (mierne povedané).

    https://www.youtube.com/watch?v=HL1eTzdkqSA

    Takto to vyzerá, keď zmluvu dohadujú právni analfabeti a americkí riťolezi Naď s Korčokom, o ktorých je ťažké si myslieť, že záujmy Slovenska sú im prednejšie ako ich vlastné.

    Ja by som chcel vedieť odpoveď na otázku, či bude pre nás bezpečnejšie, keď sa tu budú vyskytovať americké vojenské pozície, alebo či si skôr nemaľujeme terč na čelo.

  44. Pre Hmmm zmluvu nedohodli Naď s Korčokom, ale Fico s Pelegrinim a to ešte nevýhodnejšie pre nás ako je to teraz navrhnuté. Ja mám pamäť na rozdiel od teba dobrú.

  45. Stačí si pozrieť mapu kde sú umiestnené pozície NATO v Európe a kde pozície Ruska (v Rusku). A potom si odpovedzte kto čo bráni. Lebo geograficky mi nijako nevychádza, že USA sa bráni v Európe.

  46. Drahý dezolát, tupý jak poleno, bez pamäte, bez prehladu, bez myslenia….

    Fungovanie NATO je založené na vzájomnej solidarite medzi členmi. Túto vetu si daj preložiť do svojej reči a mysle, popros niekoho komu dôveruješ, nech ti ju prerozpráva, čo to asi znamená.

    Výška výdavkov vynaložených na obranu má byť 2% HDP, tak znie dohoda medzi členmi. Máme tie výdavky do vlastnej armády na úrovni 2% HDP? Aké sme ich mali posledných 10 rokov? To ťa nezaujíma, že?

    Členstvo je aj o zodpovednosti krajiny spolupodielať sa na potenciálnej kolektívnej obrane spojencov. Naši spojenci Litva, Lotyšsko, Estónsko, Poľsko, Maďarsko, Bulharsko, Rumunsko si želajú a potrebujú našu dohodu s USA, aj oni ju majú. Reči o tom, že stačí byť členom a neplniť si záväzky sú sprosté reči Dr. Plexisklo Fica, ktorý si sleduje len svoje ciele a tým je moc a ochrana oligarchie a ide si za svojím za každú cenu, lebo inej cesty niet, lebo iná cesta vedie pre neho do Leopoldova. Samozrejme je bohate podporovaný Ruskom, rovnako ako kompletne všetky konšpiračné weby spochybňujúce koronavírus, ktorých cieľom nebolo nič iné, ako rozoštvať spoločnosť a spôsobiť nestabilitu v EU priestore.

    Ak si niekto myslí, že naša budúcnosť je niekde v zväze sovietských krajín alebo verzii Bielorusko, tak je v ťažkom omyle. Slovensko je krajina prozápadne orientovaná a tak je nadstavená aj väčšina obyvateľov. Vaša zaprdená nostalgia za komunizmom dnešného moderného človeka nezaujíma.

  47. cit:“Mapa z roku 1980 znázorňuje rozmiestnenie a početnú silu sovietskych jednotiek a ostatných armád Varšavskej zmluvy alebo geostrategickú výhodu v prípade konfliktu, ktorú si Moskva v podobe svojich satelitov pred vlastným územím vybudovala.“
    Len sa nám v r.2022 v prípade tej geostrategickej výhody trošku vymenili strany…

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img