Sereď / Billboardy s vizuálom „MY SME UKRAJINA“ a Ukrajinskou zástavou umiestnené na dvoch reklamných plochách medzi niektorými obyvateľmi mesta vyvolali búrlivú diskusiu.
Aj k nám do redakcie písali čitatelia SOL, ktorí sa pýtali, či to je v poriadku.
Ide o súkromné reklamné plochy a zadávateľ reklamy na billboardoch podpísaný nie je. Ako vizuál billboardov to vnímate vy?
V záujme civilizovanej diskusie uvítame, ak svoj názor aj zdôvodníte.
UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.
V prvom rade by tam mal byt zadávateľ reklamy. A toho sa to priamo spýtať či má problém s geografiou keďže sme Slovensko 🤔
Ja sa úplne stotožňujem s názorom Kapitána.Pomáhame,ako môžme, ľudia dajú aj z toho mála,čo majú,ale toto je už priveľa.Sme hádam stále na Slovensku.Keď som na jednom profile zbadala slovenský znak vo farbách ukrajinskej vlajky,skoro ma prekotilo.Otázka znie,dá sa s tým bilbordom niečo robiť?
Ak mala Ukrajina niekedy bilboardy ,,My sme Slovensko” tak by som to tam nechal …
treba to vnimat asi takto.
https://www.mojevideo.sk/video/36cc0/cocoa_tea_oblubeny_hit_zdena_z_popradu.html
Ale ono je v poriadku že pomahame ukrajine, dalo sa to napisat aj inak napriklad: sme s vami, alebo pomahame ale nie my sme ukrajina ved my sme slovensko!!!!
ktorý dement takú hovädinu môže urobiť, on asi idiot nevie že Sereď je na Slovensku.
Čo robia poslanci mesta prečo túto opachu nedajú okamžite odstrániť, alebo ani oni nevedia kde bývajú ????
Ono zas netreba preháňať niektoré veci.
pomahajte potravinami a oblecenim..neserte sa do vojny….to je jejich vojna..ked bude vojna unas som zvedavy kto nam pomoze..oni nie…a kto chce ubutovat nech ubutuje..netlacte sracky vsetkym…keby zelensky nechcel vojnu neobetuje nevinnych..tam je problem ktory my nepozname a co nam dava info tv noviny a koveska su len nadstavene sracky
Úplne nezmyselný fašistický bilboard na výpadovke na Trnavu
vyvolal nulovú diskusiu. Tento bilboard ktorý vyjadruje symbolickú
solidaritu s trpiacim národom vyvoláva hysterické emócie.
Prispievajúci nezmyselne do diskusie hambite sa, ste ľudské hyeny
Súhlas zo seredanom 👍
Z bilbordov sa nikto nenaje. Radšej mohli kúpiť potraviny, oblečenie, lieky. Takáto podpora u niekoho vzbudí solidaritu, u iného zas zbytočne vášne. Peniaze sa dali minút rozumnejšie.
Tak toto je uz ozaj chore
Tak isto súhlas so Seredanom
Mňa už nebaví žiť v takomto strachu.Čaputová sa ešte vyjadrila,že im treba posielať zbrane.To sa tí dvaja blázni nemôžu dohodnúť?Takto sa to nikdy neskončí.
Zatiaľ čo západní politici sú zdržanliví, naši sa aktívne predbiehajú v tom, kto z nich ponúkne väčšiu sprostosť. Mali sa zamerať výlučne na humanitárnu pomoc a nie ponúkať zbrane a podobné kraviny. Debilizmus. To je vojna Ruska a Ukrajiny, nie naša. Tá prílišná angažovanosť sa nám môže vypomstiť. Pripomínajú mi ustekané čivavy, ktoré sa cítia silné, keď majú za sebou amerického buldoga. Ale potom sa buldog na nich vykašle ako na Ukrajinu. To pchanie do riti je trápne.
Toto uz fakt nie. Ano pomahajme ale my sme Slovensko .
Anonym 12. marca 2022,21:55.h.
Presne si to vystihol 👍
Preco nechcete byt ukrajina? “Slopáci” keď chcete aby sa tu utečenci citili ako doma vyvesiť vlajky a naučiť sa základné vety aby sa skôr adaptovali. Prečo s tým máte niektorý problém.
To mi dáko nesedí,tie základné vety sa musia naučiť ukrajinci,nie my.Nechceš,aby sme sa ešte naučili rozprávať aj po maďarsky?
to tam mohla dat len banda sfanatizovanych kokotov,bez respektu k slovensku.
Vďaka tomu kto to zadal, parádne gesto! Keď mesto nebolo schopné ani len vlajku vyvesiť na vyjadrenie solidarity.
Peniaze za tento bilbord považujem za zbytočne vyhodené, za tú sumu mohol dotyčný zadávateľ radšej kúpiť sunar pre deti utečencov.
Kolko sunaru si poslal ty?
A ty ?
Sereďské povrchy,ty si dobre padnutý na hlavu.Prečo by na území Slovenskej republiky mala byť vyvesená vlajka iného štátu?Ak čítaš komentáre, väčšina ľudí je zásadne proti.A máš dojem,že málo pomáhame?
Keby vysela na juznom slovensku madarska vlajka s takymto popisom, tiez by to bolo cez ciaru. Slovaci nenechajme sa unasat americkou propagandou ako nasi politici
Konecne vieme kde si nabral tu neskutocnu mudrost. Staci citat komentare.
Niekto tu má asi túžbu…. Byť ako Ukrajina, čiže veľmi pokrokova stabilná demokratická republika… Keď sa dívam na politikov ktorý nám vládnu tak to tak asi za chvíľu bude… Dufajme že aj nám pomôžu rakúšaci ked sa tam začneme masovo tlačiť
Tiež som si včera povedal to isté, čo napísala väčšina diskutujúcich. My sme Ukrajina? My sme predsa Slovensko. Aj keď chápem úmysel, malo to byť napísané inak….
nestacilo, ze sme niekolko rokov boli o covide bombardovany a sikanovany z kazdej strany, radio, tv, internet, kazdodenne obmedzenia, muselo prist nieco ako otvorena vojna na ukrajine, aby sa na covid zabudlo a boli sme bombardovani farbami a symbolmi nám cudzieho štátu. Ste cely den v praci a kolegovia hovoria o ukrajine, zapnete radio – ukrajina. Pridete domov, zapnete tv – ukraina. Idete do obchodu- cestou vidite bilbordy ukrajina. Takto to ide cele dny az kym vas slak netrafi. Pri pohlade na ten bilboard sa mi naskytuje otazke, kde ste boli ked bol covid, kde boli covidove bilboardy „My sme Covid“?
Ten anonymný autor tohto nezmyslu je zrejme nejaký liberálny chumaj…
mimovladka?
kto financuje mimovládky?
Aký je cieľ mimovládok?
Dnes som čítal na topkách že ukr prezident má na účte 1miliardu dolárov vedené v kostarike… daj o tom článok …
Námet pre M&M 13. marca 2022, 12:24 – daj vypis z uctu.
Bolo by to zaujimave spojit s akciou kto je proti vojne nech sa tam podpiše.
Ešte doplnim možno by sa to uchitilo a nikomu by to tam nevadilo
Pozrela by som sa na to že či by nám tak pomáhali keby my utekáme pred vojnou… Áno vojna je strašná vec nikto to nechce ale myslím si že billboard ,,My sme Ukrajina’’ je už cez čiaru…
my sme IRAK!
my sme JEMEN!
my sme SRBSKO!
alebo sme len banda sfanatizovanych nesvojpravnych KOKOTOV!
Na základe paragrafu 211/2000 Z.z o slobodnom prístupe k informáciám,mi musia oznámiť kto si ten bilbord objednal a zaplatil.Len neviem,kam to odoslať,kto tie bilbordy prevádzkuje?
Opytaj sa reklamnej agentury v seredi ti poradia
vytetovat som kkt
pre Anonym 13. marca 2022, 7:58 :: poslal som tri bal kojeneckého mlieka, tri bal plienok, 3 bal vlhčených utierok, 3 bal Lucky plus oblečenie po mojich deťoch. Viem, že to nie je veľa, no určite je to adresnejšie ako ten bilbord
8:52 tak choď sa dnes pozrieť na futbal do Dunajskej Stredy aké tam budú vlajky a čo je na nich napísané. To ti nevadí, ale ukrajinská áno, že?
Vidis Milan a tym, ze si to sem napisal, vycapil si bilboard. Akurat, ze si ho neplatil Ty, ale Majko. Aby si ma pochopil, urobil si spravnu vec, ale tym, ze to tu obkecavas, spravil si to, co odsudzujes.
Pre Anonym 13. marca 2022, 14:11:
Ty musíš byť veľmi mimo, ty slobodný prístup k informáciám 😂 to je súkromná firma a tá ťa môže poslať si akurát tak doštudovať paragrafy na ktoré sa odvolávaš, ale predpokladám, že sa skôr iba zasmejú na tebe ako celé tvoje okolie 😂
Anonym 13. marca 2022, 14:11 – Tak Vy chcete informacie od sukromnej firmy podla zakona o slobodnom pristupe k informaciam… – hlupost ludi je evidentne nekonecna.
Anonym 13. marca 2022, 15:08 – keby som billboardy objednaval ja, bol by som podpisany.
Myslim si, ze dostatocne jasne davam najavo nase moralne a geopoliticke nastavenie v novinach.
Ak ale niekoho zaujima moj pohlad na billboard, vnimam ho ako SYMBOL SPOLUPATRICNOSTI A POMOCI krajine a ludom, ktoym Putinova Ruska armada bombarduje domovy a blizkych.
Milosko nesklamal si, si vzorny ritolez :). Nemal som pochyb o tom ako sa zachovas, si vzorny OLaNO volic a podporovatel tejto negramotnej vlady. Budaj ta pochvali :D. A ja to vnimam zase ako provokaciu, pretoze ja nie som ziadna Ukrajina, ani ukrajinec, ale som hrdy SLOVAK a SEREDAN. A ten dement co to dal vylepit sa boji aj podpisat. Vie ako ludia na to budu reagovat tak sa posral a radsej zostane v pozadi. Zbabelec ako vsetci zapredanci.
Nenávidím veľkohubé gestá. Stačilo vložiť do textu ….S VAMI…. a bolo by to bez komentárov : MY SME S VAMI UKRAJINA: to už znie inak. Lenže autor to podal zámerne tak ako vidno na bilborde
som presvedčený že týmto idiotským nápadom predmetného baneru je majko. Lebo on udajne ubytováva 9 členov Ukrajincov a jeho manželka si povláčila tvár vodou a dvíhala decko Ukrajinca, aby ukázala spolupatričnosť sama falošnosť. Nech aj ukážu ako sa postarajú o rozvetvení jeho riadny.
za všetkým aj za banerom je riťovlez majko, ale zaúdaš kde žiješ, ľudia to nezabudnú !!!!
Treba ten bilboard ,resp.text urýchlene zmenit.
Seredan, napíš putlerovi nech sa nesere do vojny !!!
19:25 myslím že je dobré, aby tu tvoj príspevok zostal ako memento, aby ľudia videli, že aj takí dementi ako ty žijú medzi nami. Pravdepodobne si nejaký feťák, narkoman alebo v zelenej mikine. Alebo žeby z mestského úradu? Alebo všetko v jednom.
Anonym 13. marca 2022, 20:27 – samozrejme, ze prispevky zostanu ako dokaz. Zajtra bude na prokuraturu podane trestne oznamenie. Tychto psychopatov je potrebne zastavit skor, ako zacnu s fyzickym nasilim voci utecencom.
😁😁😁😁😁
Miloš a co bude obsahom toho tvojho iniciativneho TO?
Už je poškodený nejakým miestnym frustrovaným putinofilným úbožiakom. Ak sa dá zadávateľovi prispieť na účet radi pomôžeme s prelepenim aj 1000x. A tomu co to spravil len jedno: idi na chuj!
Konečne. Už bolo na čase
Baryaktar – Co tam je napisane ?
Len to ošklbali a z jednej strany postriekane farbou. Presne podľa IQ týchto voličov Republiky a Kotlebu. Lúza. Menejcenná tupá lúza. Nie je vás viac, len ste hlasnejší.
Je mi na grcanie z hrdých Slovákov, ktorí tu protestujú proti nápisu „My sme Ukrajina“.
Je to symbolický nápis, ktorý neznamená, že tu nie je Slovensko. To je jasné aj priemernému žiakovi 1. stupňa ZŠ. Normálnym rozmýšľajúcim ľuďom nápis neublíži, ťažko skúšaných Ukrajincov spolupatričnosť poteší. Čo je na tom také problematické, vy dementi?
Dementi, ak by Vaše domy boli bombardované agresívnym susedom, nepotešil by Vás nápis (trebárs v Poľsku) „My sme Slovensko“?
Na čo sú naši seredskí kotlebovsko-republikovo-smerácki Hejslováci takí hrdí? Na našu históriu alebo kultúru? Ešte veľa desiatok rokov bude musieť uplynúť, aby nejaký Slovák mohol byť oprávnene hrdý iba na na to, že je Slovák. Zatiaľ nám ako národu tečie mlieko po brade a v našej histórii je viac hanby ako hrdosti.
Pre budúcnosť a šťastie svojich detí dúfam, že Baryaktar má pravdu v tom, že tej tupej lúzy nie je viac, iba sú hlasnejší.
Sláva Ukrajine!
Nie ja nie som žiadna Ukrajina. Krajina ktorá je známa svojím úplatkárstvom.
Čo za pár rokov budeme zas mať polepené mesto bilbordami “ my sme Turci “ ?
Pomáhať ľuďom to áno ale otázka je do kedy ? Kto nám pomôže za pár týždňov keď bežní človek nebude mať ani na chleba ?
5:57 … krajina ktorá je známa svojim úplatkárstvom – keby to napísal nejaký Nemec, nepoviem, ale Slovák? To ako myslíš tou skorumpovanou krajinou Slovensko?
Niekto ma predbehol 🙁 🙁 🙁 🙁
Chcem sa len opytat jednu vec .. ta farba ktorou nejaký inteligent poškodil tieto 2 bannery , nebolo radšej lepsie za tie peniaze kupit jedlo alebo potrebné veci na pomoc týmto ľudom ako tu uz niektorý písali ?? Vodu kazete a víno pijete … neviem ci niektorým ľudom až tak prekážajú tieto bannery vo výhľade , alebo im bránia žiť SVOJ život, lebo ako vidím každého sere len to co spraví druhý.. majiteľ týchto bannerov dal na vlastne náklady spraviť aspon takéto gesto a teraz kvôli niekomu to bude muset dat prerobiť opäť na vlastne náklady …tlieskam.Ak niekomu vadí banner z dvomi farbami a “10” písmenami, bojím sa toho ze ak by prišla aj k nam vojna tak niektorým bude vadiť aj to ze nam na pomoc prišli druhé krajiny ,ved predsa “my sme slovensko”…
Adam 14. marca 2022, 9:22 – NEhladajte v takomto konani logiku. Nie je. Ide o cistu nenavist a ideologiu a dnes je zvadzany zapas o hodnoty.
Na jednej strane to je pomoc utekajucim matkam s detmi z Ukrajiny pred vojnou a bombardovanim neriesiac, ci maju povod Ukrajinsky alebo Rusky – ide o ludi ohrozenych na zivotoch a na strane druhej je to o ludoch, ktori su na socialnych sietach bez mihnutia oka schopni nappisat toto:
„sláva Rusku, fašistov dole!!“ a dalej: “ áno, vrahov a fašistov treba „po riešiť““
Ide o ludi, ktori diskutuju hlavne okolo strany Republika, Kotleba, Smer a Hlas.
Problem je, ze tito ludia sa systematicky radikalizuju a su vyraznejsi vo vyjadrovani a dnes vidime, ze aj v cinoch.
Onedlho tu s najvacsou pravdepodobnostou bude humanitarna kriza, aka uz je v Polsku a Ceskej republike.
Zdrazovanie bude enormne a tito ludia v zaujme dosiahnutia svojich politickych cielov budu este tvrdsi a este radikalnejsi. Policia je enormne vytazena uz dnes. Na OO PZ nema kto sluzit, v PZ mame 22 000 policajtov a obcan caka na prichod policie niekedy hodiny.
Mam obavy z fyzickych utokov, kedze verbalne su na dennom poriadku a ZIAL zostavaju bez povsimnutia policie.
reálne existuje hrozba vypuknutia globálneho konfliktu:
https://www.sme.sk/minuta/22860328/rusko-ziada-cinu-o-vojenske-vybavenie-a-dalsiu-pomoc
Daj si diazepam a ukludni sa.
majko ,naozaj nie je policajtov,a preco asi?ja si myslim,ze policajtov by bolo plno,len ked daju policajtovi 800,€,tak sa im moze na to vykaslat,nech da stat 1500€ cisteho a uvidite tie rady policajtov, budu aj vystavat,
lenze tu tupovlada blaznov ked da radsej na utecencov,ciganov,migrujucich zivlov,testovacie matovicove jadrove bomby,stihacky,zbrane,tak jasne,ze neostava pre policajtov,lekarov,sestricky.
ja mam vaznu obavu,ze tu nebudu zachvilu chybat len policajti,ale aj obycajny ludia,extremna chudoba vyzenie kazdeho,potom moze majko vypisovat akurat tak basnicky.
Anonym 13.marca 2022 11:54 súhlasime s komentárom, 🇸🇰 zatiaľ sme stále ešte na slovensku,
Anonym 14. marca 2022, 14:06 – PZ je nastaveny od prvej vlady R.Fica.
Doteraz ZIAL neboli v PZ vykonane take zmeny, ktore by eliminovali vplyv ludi z cias policajnej mafie, kedy bol PZ ovladany Bodorom.
Obavy zdielame obdobne s rozdielom, ze ja tvrdim – Slovak este netusi, co je realna chudoba…
Ako som pisal uz vela krat, my v dohladnej dobe zacneme doplacat na mimoriadne vysoku zadlzenost a to hlavne u mladych rodin.
Hrozia dalsie rozvody, samovrazdy a pod. Ale do sraciek sa vali cela Europa, resp. svet.
Nie je tomu tak davno co som pisal, ze by to chcelo Kapitalizmus s ludskou tvarou…
Tu je ten clanok: https://www.archiv2.seredonline.sk/2021/10/05/zavratne-zvysovanie-cien-ludi-prinuti-maximalne-setrit-niektori-skoncia-na-ulici/
Citajte diskusiu pod clankom.
Poucil sa niekto?
Pán Majko, túto chudobu nezapričinil Smer! ale táto čvarga čo dosadili globalisti do všetkých krajín v Europe, obsadili celú Europu a teraz chcú aby sme im všetci služili, sme poddaní vo vlastnej krajine, a ešte čo všetko chystajú na jeseň, to ešte len bude, už sa o niečom zmienil gumenný 🐎, bude to veľmi zlé, zotročia všetkých slovákov a ľudí v Europe, na to sa radšej zamerajte, vojna je iba zástierka toho čo chystáju!
Anonym 14. marca 2022, 15:07
Pane potrebujete neodkladnú odbornú pomoc, vyhľadajte špecialistu alebo obvodného lekára. Po nasadení vhodnej liečby sa stabilizujete a budete sa môcť zaradiť späť do bežného života.
Tak tomuto nepomozu ani vsetci svati. Toto jedine utratit a s nim cele hniezdo. A okolie vypalit.
p.majko kapitalizmus s ludskou tvarou bohuzial neexistuje,mozno tak vo svajciarsku,skor ten socializmus s ludskou tvarou,ale to by bola utopia.
https://m.facebook.com/100008289951765/posts/d41d8cd9/3377801415839490/
P.Majko nemažte!!! Rok 2016!
https://youtu.be/LUKwDyDYvps
utok ukrajincov na namestie v Donecku dako televizie nedavaju, ktovie preco. Asi sa to nehodi do ich nazoroveho spektra.
no preco asi? ty tlk. lebo to nebol utok na namestie, ale pad zostrelenej rakety na namestie. ale to by si sa musel vediet pozerat a vidiet.