[democracy id=“10″]
[democracy id=“10″]
Comments are closed.
UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.
Dobrý nápad 💡
a kde sú ostatní ?
Pre nazor 8. októbra 2022, 5:48
Spia ako ty!
ani jednému, alebo len Červeňovej lebo tú by som chcel vidieť ako kľačí na kolenách a trhá trávu z mestských chodníkov.
žiadnemu z nich, lebo doposiaľ len sedeli a čučali, ako poslanci brali poslaneckú odmenu ale za cele roky neurobilo sa nič z ich vlastnej iniciatívy, tak by som hnal ako Kristus hnal kupcov z chrámu, apropo…. najviac sa mi pozdáva červeňová lebo bude ako je uvedené trhať trávu z chodníkov a behať z metlou po meste.
Prečo ani jeden z nich neuvádza čo doposiaľ urobil pre blaho občanov alebo čistotu mesta ? ???? , ale len chcú sľubovať a aj tak nič neurobia, ide im o dobrý primátorský plat počas 4 rokov a devastovať verejné financie.
Lojzo, Ondrej niekoľko rokov robí nábrežie na Garbiarskej a venuje sa skautom, ktorý sa napr. zalievali stromčeky v priemyselnom parku, bez ich iniciatívy by tam tie stromy pomreli.
Ondrej je tiež v OZ Vodný hrad, to každoročne organizuje brigády v okolí kaštieľu.
Ako poslanec mal množstvo rozumných návrhov niektoré boli podporené, iné nie.
Ondrej má aj okolo seba ako kandidátov za poslancov ľudí, ktorá „nesedia na zadku“ ale dlhodobo sa venujú dobrovoľníckym činnostiam a zadarmo pomáhajú, organizujú športové, kultúrne podujatia, vzdelávajú a posúvajú ľudí v meste ďalej. A to s minimálnou podporou mesta.
Takže nie je pravdu že všetci čučali, aj keď pri troch máš pravdu.
Najvacsi problem je ten, ze aj tupa luza ma volebne pravo. A tato tupa luza voli podla toho, kto im naleje a nalozi gulas. Aj ten vyssie. On nevie co kto spravil pre mesto, ludi … Ked mu to chlapci v senku nepovedali….
Pre Lojzo 8. októbra 2022, 7:16
Buď si bol doteraz v kóme alebo si drbnutý. Tretia možnosť neexistuje.
naivne ovce len volte! he he he
Chyba moznost nebudem volit
Judášovi ľudia neveria. A dobre robia.
Ani jeden.
Budeme voliť Anonym. Všade bol, všetko vie, ten zhltol všetkú múdrosť sveta.
Kto, koho bude voliť, alebo nevoliť je každého osobná vec. Prečo by to mal zverejňovať, aby protikandidáti mohli ešte získavať voličov na svoju stranu? Veď aj tak chodia robiť propagandu za dôchodcami.
Ja nepoviem koho voliť budem, ale koho voliť nebudem. Karmažína.
Jan kulár je mladšia verzia Brucha. Ak chcete zmenu k lepšiemu voľte Kurbela.
Milošovi Majkovi dám svoj hlas
Volim Ondra. Ako jediný dokáže podľa médií chodiť po vode a premieňať vodu na víno.
Karmažín,Kurbel,svatuškári,to nemusím,všetky dotácie budú pretláčať na kostol
Kde do prdele zobral Karmažín až 9 hlasov? Nie som žiadny svätuškár, ale chcem vedieť, čo sa tu dialo posledné roky. Aké kšefty a pod. Preto budem voliť kostolníka, ale Karmažína nikdy. Jankulár je len Tomčányiho 🐎 a keby to vyhrá on, ako to nazýva brav, projekty by pokračovali ďalej. Preto volím Ondreja. Zmenu a hlavne dúfam, že to všetko riadne preverí a potom nám aj zverejní.
Vieš čo môžeš tebou spomínaných svätuškárov? Môžeš ich bozať…
Karmažin by bol taký chuj dnes ráno mu tatko rozvaža za autom reklamu a on ako budúci chuj to by sme si dali guľku do hlavy
Na kostol? To vážne? 😁 No poviem ti. Tiež nie som svätuškár, ale toto ma fakt že rozosmialo. 🤣 A Karmažín? Tomu dajú hlas akurát tak babky kostolníčky, ktoré obchádza. Bude na smiech, ako pred 4 rokmi pani kandidátka. A Červeňová? To je kapitola sama o sebe. Ona vie, že nemá šancu, a preto na kampaň neminie ani cent. Otázka znie, prečo to robí.
Škoda ze lolo nekandidoval určite by mal môj hlas
Červeňova podľa mňa hra na viceprimátorku pri Jankularovi…
Červeňova kandiduje z trucu. Myslela si, že keď držala 4 roky bruchovi basu tak ju podporí. To sa ale samozrejme nestalo lebo bol vybratý po dohodnutej linke iný kandidát na ktorého má brucho určite veľa vecí v talóne aby ho vedel držať za tojáše.
Editka sa nahnevala a išla teda kandidovať na primátorku do prieku.
Karmažin a Červeňová by mali odstúpiť, vyhodené hlasy…rozhodne sa medzi Kurbelom a Jankulárom, túto anketu vyhráva jeden, inú na fb zas druhý
Karmažín si robil reklamu počas celého obdobia ako poslanec v MZ, že za celý čas nič neurobil, možno, že ho voliči poznali iba z tabla na MÚ. No, teraz to doháňa. Aké sú jeho schopnosti?
Schopnosti nula Ondro ich všetkých preskočil konečne tu nebude zlodej
Fakt doveryhodna anketa 😀 😀 :D. Ja som klikol hlas Jankularovi cize ukazalo mi ze ma 72 hlasov. Potom som presiel na iny clanok. Nasledne som si otvoril SOL zase a cuduj sa svete Jankular ma zase 71 hlasov. Kde asi udelali soudrozi chybu.
Však má 72, nevidíš ze pri rátalo tvoj hlas.
seredan vymaž si cache 😉
takáto anketa Kurbelovi poškodí, viacerí jeho priaznivci si povedia, že veď je jasný víťaz, nepojdem voliť, lebo veď moj hlas nepotrebuje
Anonym nepoškodí v ankete na fb vyhráva Jankular. Medzi týmito dvoma to bude veľmi tesné. 29. Október bude teda veľmi napínavý ako guma v trenkách
Ale no tak! Doprajte pánovi Majklovi a zvolme Ondra snáď nechcete aby mal po voľbách problém zo srdcovým svalom , otázne je čo bude potom kritizovať na SOL
Brano 11:36
Ten Lolo ešte fakt nepodal kandidatúru ? Je to škoda ! On furt vyblekuje po meste aj ked ho nikto nepočúva. A robí čo môže. V okolí 100.metrov od domu všetko denno denne pozametá. Vyzbiera všetky smeti…Kto iný to robí ?
Veľmi dôveryhodná anketa, keďze skoro ráno mali ostatní kandidáti pár hlasov a Ježiš Kristus Nazaretský bol suverénne prvý s 30 násobkom hlasov 😌
Moja skúsenosť je taká,koho podporuje táto stránka,ten vždy voľby prehra,že by náhoda.Zrejme sa to vymaže,ale čo už.
Stanovisko k diskusii 8.10.2022 o 7,32 hod., kde pisateľ obhajuje kandidáta na primátora p. Kurbela a vyzdvihuje jeho prínos pre mesto Sereď a jeho občanov.
Dovolím si uviesť jeden významný údaj , nakoľko uvedený diskutér asi nevie že :
“ MESTO SEREĎ MÁ 15500 obyvateľov “ !!!!!!!!!!!!!
A teraz k aktivitám p. Kurbela ako poslanca MsÚ Sereď :
1/ upravuje nábrežie na garbiarskej –
pre koho ? aký to má význam ? kto bude mať z toho úžitok ?
2/ venuje sa skautom
koľko je tých to detí 10, 20, 30 ???
3/ zalieva stromčeky v priemyselnom parku
nemá to náhodou túto činnosť vykonávať organizácia vlastniaci
priem. park ??? a ak nie títo načo sú technické služby mesta ?
4/ organizuje brigády pri kaštieli
Tento bordel tam robia bezdomovci , feťáci , narkomani ,
povaľači a prostitútky. Kde je mestská polícia, ktorá má zadržať
takéto osoby a byť nápomocní pri tom aby očistili park keď ho
zasvinili.
5/ Má MNOHO ROZUMNÝCH NÁVRHOV
akých ? ako uľahčili život občanom ? ako sa to odrazilo na
čistote mesta a pod ??
Ak takúto činnosť vykonával po dobu volebného obdobia ako poslanec, nehanbil sa brať poslaneckú odmenu, tak potom neviem si vysvetliť čo by ako primátor robil, mimo poberania honosného platu a zvýhodňovaním svojich verných z peňazí daňových poplatníkov. Ešte je tu jedna možnosť aby sa spojiť s Červeňovou a obaja vytrhávali burinu z chodníkov po meste , ktorej je veľká hojnosť.
Ty si jasny priklad toho, ako sa da vela prazdnymi slovami povedat jedno – ze si blb.
No a teraz daj stanovisko k ostatným kandidátom:/:;:)
Daj aspoň dve vety čo robili pre mesto… nooo nič???
Keď nevoliť ani jedného z kandidátov, nič iné neostáva, ako voliť teba. Len si vo svojom príspevku zabudol uviesť, čo si ty už také svetoborné urobil, aby sme ťa mohli voliť. Asi len máš hubu plnú kritizovania. O každom vieš, všetkých máš dopodrobna zmapovaných. Len si pozametaj pred svojim prahom!
1. Pre všetkých ktorí tam prídu a ten priestor využijú. Predtým tam bola džungla, nevyužitý priestor, ktorý je teraz upravený, dá sa tam posedieť, opekať, deti tam majú lanovku…
Ale veď choďte sa tam pozrieť cez víkend keď je dobré počasie.
2.V roku 2020 mali skauti v Seredi 142 členov do 18 rokov ich bolo 110. Je to dostupné na mestskej stránke. To je číslo ktoré sa blíži k počtu malých futbalistov v ŠKF, ktorý dostáva násobne vyššie dotácie.
3. Presne o tom je dobrovoľníctvo a snaha urobiť niečo navyše. Môžete sa doťahovať s primátorovým obľúbeným Rebodom aby to polieval ale dokým sa dotiahnete tak stromy vykapú. Namiesto toho Ondrej a skauti to robili zadarmo aby zachránili mladé stromy a pomohli tejto novej priemyselnej časti mesta.
4. To sa asi treba spýtať Mestskej polície, ale tá vám odpovie ako vždy. Na celé mesto je jedna hliadka, jeden poslanec asi tiež veľa nezmôže aby zmenil tento stav. Každopádne nie je pravda, že sa tam robilo len na „bordeli“ od iných ľudí. Pracovalo sa tam aj na odstraňovaní buriny, každoročných prácach, zveľaďovaní niektorých zákutí a podobne. Napríklad nový prekryt studne a lavičky tam nedalo mesto ale poslanec Dušan Irsák za svoje vlastné peniaze…
5. V prvom rade návrh je len návrhom a ak ho väčšina MsZ alebo výkonná zložka mesta (mestský úrad) neurobí tak poslanec si môže akurát pískať. Jeden z návrhov OK bol napr. vytvoriť v rozpočte jasne definovanú položku (fond), kde by sa odvádzala (časť) peňazí z predajov pozemkov mesta. Tieto peniaze potom mali byť využité na odkupovanie pozemkov od občanov, na ktorých je dnes niečo mestské, verejné alebo má tma mesto niečo záujem urobiť. Aktuálny stav je taký, že mesto nerieši takto nič, lebo „nie sú peniaze“.
Ďalšie návrhy sú napríklad v oblasti verejných priestorov, v OVS na kaštieľ (vďaka ktorej je dnes na tretine kaštieľa zrekonštruovaná strecha bez investície mesta), otváranie témy parkovacej politiky, návrhy a snaha spravodlivo rozdeľovať mestské dotácie, kontroly a tlak na situáciu v Malom Háji a iné.
K tomu poslednému odstavcu asi len toľko, že pozrite si koľko toho urobili ostatní poslanci a poslankyne prípadne kandidáti. Veľmi rýchlo pochopíte, že to čo píšete je blbosť. Inak poslanecká odmena je cca. 200€ mesačne takže žiadna sláva – Ondrej určite do mesta vráža späť násobne viac.
takže odpoveď na niektoré otázky
1. upravuje nabrežie Garbiarska
pre koho? aký to má význam? kto bude mať z toho úžitok
nábrežie upravuje spolu s celým skautským zborom už tri roky a dnes ho v podstate dokončili pre všetkých seredčanov i neseredčanov ktorí sa tam na bicykloch zastavujú. Význam to má rovnaký ako malý či veľký park ktorý tu máme. To znamená na oddych a relax pre nás všetkých. Úžitok bude mať z toho celé mesto lebo si tam môžu ludia urobiť na dvoch ohniskách opekačku, oddýchnuť si na lavičkách či ležadlách a ukľudniť sa pohľadom na Váh
2, koľko je tých detí? 10, 20, 30?
zbor ma v súčasnosti asi 150 členov a z toho je absolútna väčšina detí
Chlapci, myslim, ze sa snazite nadarmo. Ten bulo to vie, len si chcel kopnut do Ondra. A do volieb takychto bude este vela. Kotny szmak a jeho pucfleci sa nevzdaju lahko.
Nejde oneho ale o tych co to citaju a nezapajaju sa do diskusie o Ondrejovi koluje uz fam dost. Treba s tymto marazmom bojovat, inak sa to neda.
Bohuzial mad pravdu. Ale hlucne hovado je pocut dalej ako slusneho diskutera.
prisluhovači sa ozvali, zrejme keby sa stal primátorom tak budú za vodou!!!!
Bolo tu povedané, že mesto má 15500 obyvateľov, no ale čo už:
150 detí…….
možno 20-30 ľudí opekačky a on im upravuje s terén. Len idiot povie, že nech si tam idú opekať zapekačky všetci čo žijú v Seredi. Prečo si neupravujú terén tí čo chcú opekať.
Tak, že 15 300 ľudí nech si lýže labu.
A ešte nebolo povedané, že je celá jeho fajta cirkevnými prisluhovačmi. Proti cirkvi nehovorím nič, ale primátor má byť hlavne všetkých ľudí. Už vidím ako bude po meste behať s kanvou a zalievať stromy.
áno za obdobie získal cca 10000€ , ale tie výhody pre seba a jeho verných.
Všetkých tzv. cirkevných prisluhovačov môže tak bozať…. Takí, čo pre mesto urobili veľké H tu otvárajú papule. Ukáš. čo si ty urobili debil.
Aha a kto iny „zastupuje“ a robí pre 15500 ľudí v meste???
To uz ste u Jankulara taki zufali ze neviete nic na toho Ondreja najst tak sa z neho snazite spravit to co je Jankular?
Darmozraca, co nic pre mesto nikdy neurobil a ide tam len kvoli bruchovym kseftom?
Lenze Ondrej taky nie je a ludia to velmi dobre vedia. Stavili ste na zleho konika, mysleli ste si ake to bude jednoduche a ze vam to vyhraju billboardy a facebook od mladeho brucha.
Ale take jednoduche to nebude, stiska vam ritky ze sa odhalia ksefty co ste tam narobili a ako dopadnu vsetci vasi nohsledi, ale neobjte sa, prvi vasi „skalni“ vas uz opustaju a podlizuju sa Ondrejovi lebo vedia ze zmena prichadza, este len budete prekvapeni ake kadre vam bodaju noz do chrbta.
A tieto veslove nocne utoky…..su zbytocne ako on sam…
neviem na čo má mesto dva parky keď ich reálne využíva možno 500 ľudí takže nech tých 15 000 si lýže labu
a čo sa týka tých jeho verných tak ma vo svojom tome okrem seba ďalších 4 ľudí ale Janko Jankulár ich má 14 takže Janko ma tých verných čo sa trasú za výhodami dva a pol krát viac
FB nie je anonymný. Tu áno. To je rozdiel. Aj voľby budú anonymné.
Jednoznačne pani Edita Cervenova
Volím zmenu. Nie prisluhovačov. Mali a máme tu už funkcionárov na vysokých postoch, ktorí sa zjavili znenazdajky a ako to dopadlo. Volím niekoho, za kým je kus práce. Jednoduchým ľuďom stačí guláš, pivo a torta. Opýtajte sa klubu dôchodcov z Rozkvetu. Nemajú potuchy , kto je Jankulár. Ale stačila jedna akcia a je vymaľované. Pritom člen z tohto volebného tímu im navrhol dotáciu vo výške 250€. Keby toľko navrhnú aj ďalší, je po akciách, gulášoch a výletoch. To už nevidia. Karmažín nehovoriac. Roky vyskakoval proti primátorovi. Boli tu s ním aj videá. A teraz je na úrade ako na klavíri. Rodinní príslušníci obiehajú kostolníčky, aby ho volili. Hoci sám musí vidieť, aj v prieskumoch je vidieť, že reálnu šancu nemá. Ale jeho úloha je asi iná. Pripomína mi to jeden biblický príbeh o tridsiatich strieborných. Toto je dnešná realita. A posledná pani kandidátka? To je len výkrik do tmy. Je to jasné. Bez kampane niet víťazstva. Ani tu reálna šanca nie je.
Zas aby som nezavádzal. To bolo 500€ a bol to iný člen komisie a nie člen volebného tímu. Chyba.
pre Jozefa
nerob hanbu nasmu menu.
Skus sa ist opytat do baraku kde dotycna byva ako na nu pozeraju susedia. Hlavne po tom ako predala byt ciganom.
P. Karmažín už bol navštíviť DC a príde aj p.Jankulár. Možno si takto zaisťujú hlasy. Kto vie, čo im tam narozprávajú a nasľubujú? Je to nechutné, že idú po dôchodcoch. Malo by sa to zakázať!
Pre voľby, idú po dôchodcoch? To si asi robíš srandu,… to nie sú ľudia, ti nepotrebujú pomoc… veď nech ide aj p.Kurbel, či ten radšej ovečky v kostole bude naháňať… to nie je nechutne…svatuskari..,
Jasné ukázať sa tam pred voľbami a potom raz za rok, tak pre nich budú robiť.
A v kostole si robí propagandu iný kandidát nie Kurbel.
Ale však vy máte u Jankulara morálku na háku….
Pozrite si noviny čo došli do schránky. Ako Veselický osieral Kurbela ohľadne interpelácie. Je to krásne sofistikované. Jano sa chodí prezentovať pod taktovkou Brucha kade tade, nikto o ňom doposiaľ nepočul, ale urobil a urobí toho až až a Veselický robí špinavú robotu a očierňuje. Je to nechutné divadlo.
Ze je vôbec O. Kurbel mestký poslanec , tiež som to v živote nepocul, až keď ide kandidovať na primátora…zato rodina Kurbelovych je v Seredi známa až až, ale nie v pozitívnom slová zmysle…
Nastastie sa volby vyhravaju vo volebnych miestnostiach a nie v zaujatych mediach (ci uz takych alebo onakych). Takze, si tu zbytocne budete obahjovat toho ci onoho. SOL nikdy nebol objektivny (mozno prve dva roky existencie), tak treba brat aj jej citatelov. Skoda len, ze nie je na primatora kandidat, ktory by mal snahu ludi spajat…
Xixo klasické zovseobecnovanie. Stačí sa pozrieť ako fungoval Ondrej ako poslanec a vidíš aká je povaha to je človek čo si vypočuje aj oponenta a normálne sa s ním baví. A aj na jeho tíme je vidieť že spojil ľudí rôznych názorov a smerov. Taký Jankular spojil len prospech árov okrem jedného dvoch
Táto stranka je asi tak objektívna, ako aj celá táto anketa, kedže je úplne zrejmé koho p. Majko a spol. by tam radi videli:)))
Kto doteraz nezaregistroval Kurbela ml. ako poslanca, sa vôbec nezaujíma o dianie v zastupiteľstve. A necháva sa klamať …
Pretože práve Kurbel patrí medzi tých málo poslancov, ktorí sú tam pre ľudí…
KANDIDÁT JANKULÁR ZNEUŽIL HNEĎ DVE ŠTÁTNE INŠTITÚCIE
Jeden z kandidátov na primátora mesta Sereď, Ján Jankulár na svojej predvolebnej akcií na ihrisku TJ Rozkvet v Čepeni zneužil dve štátne inštitúcie. Ide o Všeobecnú zdravotnú poisťovňu (VšZP) a Regionálny úrad verejného zdravotníctva(RÚVZ).
Na akcií ktorá sa jasne prezentovala ako predvolebný míting, kde bola aj kapela Čibuk a kandidáti na poslanecké miesta z Jankulárovho okruhu: Regina Kružlíková, Peter Janda a Rastislav Jurina vystúpil aj terajší primátor Martin Tomčányi.
Prítomnosť štátnych inštitúcií VšZP a RÚVZ je neprijateľná na politickej akcií, čo určite táto udalosť na ihrisku Rozkvet určite bola.
Zaujímavosťou v súvislosti s týmito faktami je aj to, že kandidátka Regina Kružlíková je zamestnankyňou VšZP a je tak pravdepodobné, že stála za organizáciou účasti týchto inštitúcií.
Naskytá sa tak otázka či kandidáti Jankulár a Kružlíková budú v prípade zvolenia takto zneužívať svoje postavenie resp. ignorovať základné morálne zákony, ktoré sa týkajú aj férovej politickej súťaže.
samozrejme ze budu. kto je kurva dnes, bude kurva aj zajtra.
Ešte ste zabudli dodať, že členovia TJ Rozkvet sa podieľali na tejto akcii. Členovia OZ, ktoré roky dostáva dotácie z mesta, ktoré využíva na svoje aktivity. Výlety, guláše, kúpania.
Viliam Jurko zomrel 1. 3. 2022. Iný občan s týmto menom v Seredi prihlásený k trvalému pobytu nie je. Niekto teda zneužil meno zosnulého , aby zakryl svoju identitu a kamufloval vierohodnosť svojich úvah o tzv. zneužití štátnych inštitúcií. A tento človek hovorí o základných morálnych zákonoch, ktoré sa týkajú aj férovej politickej súťaže. Čo strašného sa teda stalo? Regina Kružlíková si dovolila ako zamestnankyňa VšZP kandidovať na poslankyňu a je „pravdepodobné“, že niečo organizovala. Ešteže použil slovo „pravdepodobné“.
Samé útoky a osočovanie. Nech sa každý sám rozhodne komu dá svoj hlas. Ja rozhodne viem, komu ho nedám!Nadavate tu na Cervenovu, ale tá si svoju kampaň robí potichu, nezakerne, nikomu nevypisuje emaily ,aby sa vzdali kandidatúry/ na rozdiel od p.Kurbela/chcelo by to trošku objektivity.
presne ako hovoris. tak potichu, ako bola potichu cele posledne styri roky.
Kto čo vypisoval? Daj bližšie.
Pán Veselický, Vy ako viete, či je tu iný obyvateľ s takým menom? To si prezeráte údaje obyvateľov v evidencii mesta, ako sa Vám zachce, alebo snáď ovládate mená všetkých obyvateľov? Samozrejme, zneužiť meno zosnulého je nemorálne.
Fíha zneužiť register občanov aby si viceprimátor mesta pozrel kto to píše je teda morálne hodne vysoko.
Uviedli ste správne Viliam Jurko zomrel t.r. ale existujú aj iní.
A teraz sa vyjadrite k tomu ako boli zneužité štátne inštitúcie na politickú kampaň. Ako bolo oklamané vedenie VšZP a aj RÚVZ.
Morálne dno je zneužiť meno mrtvého občana a ešte klamstvá vypisovať…ale čo od takého zákerného hada aj čakať.
čo to vypisoval ten Kurbel? To by ma fakt zaujímalo. Ak máš relevantný dôkaz tak sem s ním, lebo inak sú to len sprosté ohováračky a tých je tu plno.
Verejný zdroj Seredské novinky apríl 2022 článok
Opustili nás vo februári 2022
Vladimír Ozimy (1947), Milada Farská (1981), Marta Gulášová (1944), Irena Takáčová (1955), Mária Vrbovská (1932), Magdaléna Kvocerová (1944), Štefan Kirsch (1935), Zoltán Kollárovič (1967)
v marci 2022
Ing. Viliam Jurko (1948), Helena Prívozníková (1939), Gašpar Lancz (1953), Marián Majerník (1956), Zdenka Steklá (1944)
ČESŤ ICH PAMIATKE
Iní ľudia s menom Viliam Jurko určite existujú. Ale nie v Seredi. Aký dôvod vyjadrovať sa k voľbám v Seredi by mohol mať obyvateľ iného mesta, alebo obce? Ako boli zneužité štátne inštitúcie na politickú kampaň? S písaním vedecko fantastických príspevkov nemám skúsenosti.
Veslo a kde tam máš presný dátum úmrtia? Takže zneužil si register obyvateľov? Zneužil.
A to čo ti Jurko vysvetľuje, ty nechápavo darmozrac, je to že štátne inštitúcie nemajú čo byť na guláš párty kandidátov vo voľbách. Nemajú tam čo merať tlak a podobné.
Keď by to tak malo byť tak by tak mali byť na každej akcii každého kandidáta. A vieš prečo? Lebo sa na ich prevádzku skladajú všetci obyvatelia Slovenska tak ako sa tebe na nelegálne výplaty skladali občania Serede.
Pán Veselický. Čo sa s vami zrazu stalo? Celú dobu ste čušal jak voš pod chrastou, neodpovedal ste tu na otázky čitateľov a už úplne nie na otázky pána Majka. A zrazu cez pracovnú dobu sa idete roztrhať od podpory pre pána Jankulára. To ste dostal príkazom od pána primátora Tomčányiho? V priebehu pár dní ste tu napísal viac príspevkov ako za celé 4 predchádzajúce roky.
Viliam Jurko no isteže:)))) len asi nebol spokojný s odpoveďami…
Mariánovi!
Vidíte ako som sa zlepšil? Odpovedať na Majkove otázky nemám dôvod. Nie je novinár. Iba vlastník SOL. Žije z návštevnosti stránky, ktorú 10 km od Serede nik nepozná. Snaží sa ovplyvňovať verejnú mienku a naplniť jeho túžbu, že na koho ukáže prstom, ten bude primátor. Stačí?
Mariánovi!
Vidíte ako som sa zlepšil? Odpovedať na Majkove otázky nemám dôvod. Nie je novinár. Iba vlastník SOL. Žije z návštevnosti stránky, ktorú 10 km od Serede nik nepozná. Snaží sa ovplyvňovať verejnú mienku a naplniť jeho túžbu, že na koho ukáže prstom, ten bude primátor. Stačí?
sudruh hovorca, zas kecas. som 80 km od Serede a viem a poznam.
a moj dovod vyjadrovat sa k volbam v Seredi je moj dovod a teba je do toho…. sak vis.
Ubližovať ľuďom a kritizovať… Najprv si treba poriadok spraviť pred vlastným prahom. Meno zosnulého použiť vyjadruje len inteligenciu dotyčného!!!
Je jedno ako sa kto volá, ale skutočne na tej Jankulárovej akcií bol stánok VšZP dokonca to mal na svojom FB, teraz tam ta fotka už záhadne chýba. Tak pán vice, keď to nebol podľa vás problém prečo pán kandidát ktorého si tu tak zastávate a na ktorého ukázal prstom Tomčányi, ktorý nepripustí aby bol primátorom niekto iný fotku zmazal???
Ubližovať ľuďom a kritizovať… Najprv si treba poriadok spraviť pred vlastným prahom. Meno zosnulého použiť vyjadruje len inteligenciu dotyčného!!!
Súdruhovi anonymovi z 10. 10. 2022 14:48
Som nesmierne rád, že si 80 km od Serede. A mohol by si byť aj viac. A tvoje dôvody … však vieš.
Presne tak, už to je zrazu jedno, kto sa ako volá….to len svedčí o inteligencii dotyčného… ale co čakať od zakernych hadov, ktorí sa už trasu, aby p. Kurbel vyhral , nestitia sa ničoho a na tejto stránke objektivitu asi ťažko nájsť, aj tak tu píšu väčšinou ti isti dokola, ktori budú obhajovať p.Kurbela do bezvedomia a p. Jankulara zase osierat do bezvedomia😂
Zneužiť meno zosnulého na zakrytie pravej identity dotyčného…tak to skôr svedčí o jeho charaktere…keď má tak super info, nech nám svoju identitu prezradí…
ešte tých 800 000,- eur p. Veselický objasnite.
ako viete že pan Viliam Jurko ktorý tu píše je zomrelá osoba? Viliamov Jurkov je na Slovensku možno tridsať. A pisateľ môže byť blizky príbuzný zomrelého ktorý vôbec nemusí bývať v Seredi ale keďže ho sem viažu rodinné väzby tak sa zaujíma o dianie v Seredi
Samozrejme a akurát p. JURKA, príbuzného zosnulého p.Jurka zo Serede,ktorý v Seredi ani nemôže voliť ,ani tu nebýva…bude mať tak detailné informácie o kandidátoch … a VSZP a opäť a zase kydat na protikandidáta p.Kurbela, samozrejme 😂😂😂 Určite toho p.Jurka😂veľmi trápi….
Len robíte zlobu svatuskari, fuj.
Možno ten Viliam Jurko pracuje práve na tej VsZP… Hmmm ktovie….
Ktovie, kto tak bezhlavo vyvolával do tej VŠZP, určite jej zamestnanec, ktorý ešte aj zneužije meno zosnulého Seredena.
Nikto tu nezneuziva meno, jediný kto tu zneužíva štátne inštitúcie je Jankular. Neodvadzajte pozornosť od toho ako sa kandidát správa ….
Aj ja teraz ‚zneuzijem‘ meno aha…
Tu je škoda niečo komentovať aj, žiadna objektivita, len hádzanie špiny, hnus, nech si každý pozameta pred svojim prahom najprv, len urážky a osočovanie a ohováranie kandidátov.
Nevšimol som si že by Editka, Tomáš alebo Ondro na svojich mítingoch či akciách mali zástupcov Všeobecne zdravotnej poisťovne alebo Úradu verejného zdravotníctva. Jediný kto to podľa príspevkov mal bol Jankulár. Tak kto tu niečo zneužíva?
Vďaka sol občania Serede vedia ako Tomčanyi spravuje majetok mesta Sereď aké odmeny rozdáva. Pan Veselický.
Bodaj by nerozdával veď nedáva zo svojho. Vo vlastnej firmre nie je taký štedrý
Ešteže to sol máme 😅 tak ho spravuje ,že mu ľudia vyjadrili podporu niekoľkokrát po sebe, je najdlhšie slúžiaci primátor, mal si kandidovať ty a mohol si rozdávať tie odmeny ty..
crevo je velky vyjebanec,cas sa krati bachrac.
Systém našich ľudí funguje v Seredi už 12 rokov. Napríklad taký Tiborko dostal za 4 roky 65 000 eur len na odmenách
Tomáš, už aj Edita ťa predbehla. Nemáš súdnosť?
Pán Božko sa raz s nimi za tú ich faloš a zákernosť vysporiada a môžu chodiť do kostola koľko chcú…
To ste prečo vymazali ten komentár, kde niekto písal, že nepohodlné komentáre vymazávate, že si každý spraví obraz, čo ste za ľudí?
Tam bol nejaký vulgarizmus? Nevšimol som si.
Aká súdnosť! Skôr faloš! Však on to ťahá s Jankularom a Tomcanyim!
Ondreja poznám dlhodobo. Vždy bol ochotný nezištne priložiť ruku k dielu. Aj tá oddychová zóna pri Váhu je z veľkej časti jeho dielo. Organizoval všetky brigády, naprojektoval to a pozháňal peniaze. A samozrejme že si to na každej brigáde aj odrobil spolu so šéfom skautov Ivanom Javorom a jeho manželkou
Šéf skautov Ivan JAVOR to je farár?
Ivan Javor nie je farár 🙂 Skauting je pre veriacich aj neveriacich.
Tebe už naozaj mäkne mozog. Mal by si sa liečiť!
V Seredi žil Ivan Javor, ktorému hovorili “farár”.
To je minulosť.
Nebude to potom jeho syn?
Jednoznačne Ondrej Kurbel, ten už pre mesto niečo urobil a neskrýva sa už za existujúcich poslancov, ktorí sa boja o svoje teplé miestečka, aby si mohli odsúhlasiť dotácie na to, čo oni chcú. Štyri roky ľudia nič nepotrebovali? Kto z nich sa zaujímal o dianie mesta doteraz? Okrem toho, že rozburali štadión, nevyužili dotácie? A nikto neberie za to zodpovednosť? Jankular je falošná bábka Tomčanyho.
Super dám hlas Jankularovi a za chvíľu zmizol. 114 a za chvíľu 113…fakt dôveryhodna anketa….
Čo má Jankular spolocne s rozburanym štadiónom? Za to p.Kurbel je tam štyri roky… ten si doteraz na riti sedel? Pán poslanec.
Anonym 12. októbra 2022, 0:14
Na túto pokročilú nočnú hodinu je pre Vás obtiažne čítať text s porozumením resp. príspevok, na ktorý reagujete alebo to je len výkrik zo sna?
Iba sa slušne pýtam 🙂
Pomôžem.
Z textu vyplýva, že dotyčný pisateľ nekritizuje len kandidáta, ale aj súčasných poslancov v jeho týme, za čo ich následne podrobuje konfrontácii v súvislosti so súčasným stavom mestského futbalového štadióna a správne daných poslancov stavia do oponentúry s peotikandidátom a jeho týmom, keďže táto druhá skupina bola proti nezmyselným dotáciám a bludnej vízie 1.ligového stánku v Seredi a radšej sa snažila presadiť myšlienku reálnejšieho konceptu pre sereďský mestský futbal.
Ale to by sa bolo treba o veci aj hlbšie zaujímať, nielen sa tu po polnoci nezmyselne vytriasať. Pán komentujúci.
hlavne treba ísť voliť a nevykašľať sa na to,ide o našu budúcnosť a ďalšie smerovanie mesta
volím Jankulára
Aj ja, svätuskarov nie.
čo ononymovia, ryžujete na meste a bojíte sa že by to slončío keby bol primátorom Ondrej?
Tu sa skôr boji niekto iný…😉 celá táto nezmyselná anketa bola vytvorená len na chvalospevy O. Kurbela a hádzanie špiny na ostatných kandidátov, verní mopslici O. Kurbela veľmi sa bojíte, ze Vám to Váš Onko nevyhrá…
Takisto volím Jankulara
Vidím že Tomčányiho a Jankulárova úderka funguje na 110 %
Hlavne ze dalsou nezmyselnou anketou na FB kde za Jankulara hlasoval aj Grosman ktory je v base (ako to je mozne???) sa stale hrdo pysi na svojom profile…tam vam zrazu nezmyselna anketa nevadila..
Na rozdiel od Jankulara (a Tomcanyiho) Ondrej nema co stratit. Ondrej vyhrat moze, zatial co Jankular (Tomcanyi) musi, lebo inak….no…ani nebudem rozmyslat kto vsetko by si prisiel pre predcasne vyplatenie „urokov“….
Tak tomu hovorím trafiť klinček po hlavičke. Ondrej môže, Jankulár musí. Doslova a do písmena. Ak by to bolo bez Jankulára, Sereď by sa otriasala… Hrant by bol zrazu prázdny pre verných psov a ešte by sa len ukázalo, ako sa tu reálne posledné roky robilo. Bojí sa 🐷 bojí.
Predstav si ty dement ,že ten Jankular nemá čo stratiť, zase len plujete jedovatu síru, podlost a zakernost to je krédo svatuskarov, nedajbože sem napísať,že voli niekto niekoho iného ako Vaše božstvo…Kurbela.
Neviem kto zacal opluvat prvy, spochybnovat anketu, nadavat do svatuskarov a podobne (mimochodom som ateista).
A veru ze ma Jankular vela co stratit, tie billboardy, citylighty, mlady brucho za chrbtom pracujuci 24/7 pol roka. To nebolo a nie je zadarmo.
A ked uz na podporu toho uzasneho kandidata musel brucho nasadit aj Veselickeho tak to znamena len jedno, ze sa boji.
Chcel mat uz na dochodok pokoj, ale bude sa este potit velmi dlho a spat s tabletkami rovnako…. lebo vie ze vsetky tie dohody, sluzbicky, podane ruky neboli zadarmo a uz teraz sa „sponzori“ tlacia, ze co sa to deje ze vitazstvo nie je iste….
Zase len osierate, každý kandidát ma transparetny účet, má ho aj Jankular, zaberie ti to pár sekúnd, ak si ovšem schopný si ho so svojím IQ vyhľadať. Len spinit a spinit …fuj.
Az na to ze velka cast Jankularovej kampane sa zacala pred terminom odkedy ma transparentny ucet spusteny to je za A.
A za B, Jankularovi robi kampan mlady brucho, teda syn primatora, ktoryho aj verjne odporil a teda naskyta sa otazka, ci pripadna fakturacia tychto sluzieb bude odrazat realnu hodnotu.
Take su fakty, a nie je to spinenie ale hola pravda, ktoru je velmi tazke prekusnut ak ste desiatky rokov verili v brucha aky je dokonaly a teraz sa dozvedate, ake je schpny robit (odrbat Rozkvet ze tam bude jeho rozlucka=miting Jankulara, v primatorskej kancelarii vyjadrit podporu kandidatovi a pospinit ostatnych kandidatov „ze sa nedohodli“, zneuzit VsZP a RUVZ na kampan, rozdavat ciganom letaciky s podciarknutym Jankularom, naplanovat podakovanie sa seniorom na 20. oktobra… a este by toho bolo – povedz co zakernejsie urobili ini kandiati???)
Keby toto nebolo anonymné, tak by som Vás normálne namiesto Jankulara aj žaloval. Ako veľmi potrebujete ovplyvniť verejnú mienku v prospech Kurbela..Ľudia si sami zvazia koho budú voliť, každý je svojpravny a vyberie si sám podľa svojho vlastného uváženia. A vyhra ten najlepší, tak asi tak.
A za co nas chces zalovat? Za pravdu?
Nie je pravda ze Brucho podporuje Jankulara, ze s nim vsade chodi, ze sa stretavaju na urade v pracovnom case a koordinuju kampan?
Ze Brucho s Kralom pretlacili do komisie Jankulara aby mal aspon „nejaku funkciu“ ked uz bude kandidovat?
Ze zneuzili VsZP a RUVZ na kampan?
Ze Jankular sa do volieb o Sered vobec nezaujimal?
Ze Jankularovi robi kampan mlade brucho?
Ze siria nezmysly ako Kurbel vyhodi cely urad alebo ze nepostavi stadion?
Ze brucho bez problemov z pozicie primatora v kancelarii natocil predvolebne video pre Jankualra a este v nom pospinil ostatnych kandidatov so slovami „ze sa nedohodli“? (teda to ako fungoval on – ze ludia nemali mat na vyber lebo sa vsetko dohodlo za zatvorenymi dverami)
No povedz, co z tohto je nepravda.
Adam ty sa nezdáš, ty máš argumenty a guráž. Máš môj obdiv.
Toto je sprosté vybavovanie účtov skôr s pánom primátorom tuším, ja som radovy občan a ja si zvolim toho koho budem chcieť a nie koho sa mi tu snaží posunúť kurbelova úderka.
Vsak vol si koho chces, ja ti len ukazujem kto v skutocnosti je Jankular. Je to prezleceny brucho a presne tak ako mesto stoji na mieste poslednych minimalne 10 rokov a predbehla nas uz kadejaka dedina , tak to bude aj 4 dalsie roky ak bude zvoleny Jankular.
A mas pravdu obcan to ma v rukach, tak si moze vybrat co chce…plne bachory alebo vyhrnute rukavy…
Takze ty tusis? Ty radovy ony.
Nemyslím, že by som zdielal tvoj názor, že stojí…asi preto ,že je taký na hovno primátor mu ľudia vyjadrili podporu 3 volebné obdobia za sebou….co sa nikdy nikomu nepodarilo, starý Kurbel proti nemu tiež kandidoval, len aby sa nezabudlo a keby bol vtedy taký skvelý, tak to Kurbel vtedy vyhrá.
Ale tu sa neoplatí komentovať nič, akurát tak zvyšujem Majkovi sledovanosť a verní psy sa môžu dostatočne vyzurit, tak snáď si už spokojný a kľudne sa ti bude dneska spinkať 😁
A kde má transparentný účet Karmažín? Nemôžem ho nájsť.
transparentný účet Karmažína je Nech Sereď rozkvitne
Kurva ako je mozne ze na budove mesta KINO NOVA a to dokonca vo vitrine programu kina je nadrbany plagat kandidatov. To zmrdom este aj to osvetlenie v tej vitrine platime z nasich dani a poplatkov?
Volebná komisia by si mohla posvietiť alebo aspoň dohovoriť kandidátovi Dubravcovi lebo si plagáty vylepšuje na mestské plochy ktoré sú není určené na politickú reklamu. Ale žeby to vedel viacnásobný poslanec že sa to nemá robiť v Seredi môžeme čakat len ťažko.
Doterajsia organizovana skupina vedenia mesta je ako hlboko zakorenena burina. Preto nastava otazka. Da sa vobec takto dlhodobo a hlboko zakorenena burina vytrhnut? Sme schopní takuto škodnu a skorumpovanu invazivnu burinu vytrhnúť v tomto meste? To sme naozaj take tupe ovce ze si nevieme zvolit normalneho slusneho cloveka a ludi co niesu pohrobkovia rôznych arizatorov, eštebackych policajtov a podobnej bandy skorumpovanych zmrdov?
pevne verím že sme. Len je preto treba aby každý z nás preto niečo urobil. Ak každý kto má záujem na vykorenení tejto buriny príde voliť a presvedči celú svoju rodinu a známych aby nevolili túto burinu tak sa to určite podarí
Tak zrejme uz existuje dohoda medzi Jankularom a Karmazinom. Jankular prijal dar na transparentnom ucte. Zeby kseftar…?
Dohoda? 16. októbra 2022, 19:53
Tak omyl, nespravna informacia.
Zle pozrete, ospravedlnujem sa za nespravnu informaciu.
ten psychopat xxx mal byť zmazaný už dávno.nepotrebujem byt v jednej diskuzii s prefetovaným neandrtálcom