Ak chceme pochopiť fandenie Putinovmu impériu veľkou časťou Slovákov, musíme brať do úvahy šíriacu sa tuposť
Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!
Comments are closed.
UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.
Pravda bohužiaľ
No odhlaovaci praUdy ktorí ledva s odretymi usami presli 3r ucnovky vedia akoze vsetko a sebavedomo vyhlasuju ze kazdy nas len klame ale jemu treba verit.
Doba je sialena,
tupcov je dost, ktori podobnym veciam veria a zaziju si par minut slavy a dolezitosti
slovenský novinári fajčia kokoty. bez vínimky
Otázka znie: je, alebo nie je tupý ten kto napísal tento článok ??? Ale aj tupci majú právo na názor, veď zdieľame európske teplárenské hodnoty ….. :):):):):)
Dnes dva protiruské, protiputinovské články, ujo Sereš asi dával odmeny …. :):):):):):)
Samozrejme,pán Sliacky,treba vymeniť národ.!!Čo to tu ten človek splieta dohromady?Vyrúbať si lesy,očkovanie,zemetrasenie a čo ja viem čo.To je ozaj typické,všetko zhrnúť do jedného koša a hotovo.
A comu z toho si nerozumel mojko?
Anonym 14. februára 2023, 15:31 – aj ty si ich fajcil miesto hodin slovenskeho jazyka?
Presne tak nech žije Rusko a pán Putin
🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺
Co tam po rusoch co ziju v biede v zemliankach. Putler ich problem chudoby riesi tak ze ich posiela na smrt na Ukrajinu.
Kiez by nasi kolaboranti drzali slovo a sli do Ruska
https://www.aktuality.sk/clanok/SYe2t5U/putin-akoby-zabudol-kto-stalinovi-pomohol-vyhrat-vojnu-rusko-vykazalo-rekordnu-sekeru/
Podporovať najskorumpovanejší režím v rámci Európy, kde aktuálne miznú miliardy z celého sveta, tiež nemôže normálny človek. Ukrajinci kapú za slávu a gerojstvo hlavného komedianta v zelenom tričku. A samozrejme za majetky jeho a jeho kamošov. Keď bude po vojne zistia, že ich krajina už zmenila majiteľa. Lenže to bude už neskoro. V našich médiách sa objavujú len lúbivé prozápadné sračky, ktoré majú ďaleko od reality. Nie nadarmo platí, že pravda je prvá obeť vojny.
Možno by bolo dobré vypočuť si Richarda Blacka https://www.youtube.com/watch?v=dwpqauEmLKM
Anonym 14. februára 2023, 22:54…boli napadnutí tak sa bránia, brániť sa agresorovi je úplne logická reakcia a je jedno kto je zrovna prezident (Rusko napadlo Ukrajinu dávno predtým než sa Zelensky stal prezident)…..naopak nie je logické takto napádať svojích susedov….Ukrajinci bojujú o svoju budúcnosť, o budúcnosť svojích detí…
Výborný príklad je Fínsko, ktoré Rusi tiež napadli, ak by sa Rusom podarilo podmaniť si celé Fínsko, myslíš že by dnes boli jedna z najvyspelejších krajín s vysokou životnou úrovnou…no asi nie, pravdepodobne by tretina kakala do diery v snehu a dneska by podobne ako chlapi v rusku boli mobilizovaní a poslaní „denacifikovať“ Ukrajinu….rozumieš o čo tým ukrajincom dnes ide?…ak to nevybojujú dnes, tak v budúcnosti budú ich deti bojovať za nejakého dalšieho Stalina, Putina atd, tak ako dnes bojujú burjati, dagestánci atď….im ide o budúcnosť, a nie o nejakého prezidenta, ktorého ak by chceli mohli dávno zvrhnúť a užívať si v rusku svetlé zajtrajšky úrovne KLDR…
Tuposti môže ísť z Ruska a ešte väčšia z USA politika je špinavá vec
Vyvraždil niekto od II. Svetovej vojny viac ľudí ako USA (NATO)???
Rozpútal niekto od II. svetovej vojny väčší pozemný konflikt, humanitárnu a utečeneckú katastrofu, genocídu susedného národa, ekologickú katastrofu, ekonomickú krízu v Európe a potravinový nedostatok v iných krajinách, ako Ruská federácia???
Ak chceme pochopiť fandenie rozpínajuceho sa globálneho sionizmu,musíme brať do úvahy tuposť neoliberálov !
Ano vyvrazdil po 2 svetovej vojne… volal sa Stalin. Teraz mu fasisticky naprotivok Putin stavia nove sochy v RuSSku
Anonym 15. februára 2023, 9:28
V Európe nie, v celosvetovom merítku jednoznačne vedú USA. Ale tým sa povinne europridrbanci pchajú do riti, takže ich nikto nikdy za nič sankcionovať nebude, že?
Globalne? Mao ce Tung.
Vidim ze vy dezolati nic neviete len klamete ludi svojimi divnymi fantaziami.
Tupec ostane tupcom
Ratafak plachta 15. februára 2023, 0:21
Čiže podľa toho čo si napísal sme mali pomáhať Iraku, Srbom aj Líbyi. Veď tiež boli napadnutí, protiprávne a silnejším štátom. Navyše napadnutí agresorom, ktorého nikdy neohrozovali ani nenapadli. Nato čo napíšeš? Že, spasitelia spoza oceánu sa hrajú na svetových policajtov a jediné čo musí každý, koho USA napadnú uznať je Pax Americana? Už sa spamätaj. Ani táto vojna nevznikla bezdôvodne ako sa to vy liberálo odrbávači snažíte za pomoci médií neustále prezentovať.
Vladolf 15. februára 2023, 12:13
Ktorú krajinu Mao napadol? Lebo USA boli v konflikte za svoju éru, s cca 100 krajinami po celom svete. A kludne pozri do zrkadla, neviem či zbadáš tupca ale kkta riadneho.
Ked mi clovek s tqk podpriemernym iq ajo ty povie ze som tupec je to na smiech
1, mao pachal zlociny na svojivh ako stalin a Putin.
2, posli link s cca 100 krajinami.
A argumentami skoncis ako vzdy dedo
Anonym 15. februára 2023, 12:14…a zase máš potrebu momentálne rozoberať všetky historické konflikty…zase dookola, tak si dajme tie x-krát položené otázky, na ktoré si nikdy neodpovedal:
– pri ktorej inej vojne sa niekto vyhrážal západu jadrovými bombami?
– ktorá iná vojna mala potenciál prerást do svetovej?
– pri ktorej z týchto vojen boli násilne odvádzané a prevýchovávané deti?
– pri ktorej vojne agresor sníval o území iných štátov (obnova ZSSR, uzemie od Vladivostoku po Lisabon)?…
– pri ktorej vojne sa agresor správa takto nepriatelsky už roky pred vypuknutím (zostrelenie holandského lietadla, vrbetice, zatváranie kohútikov = zdražovanie strategických surovín atd)…
Povieš nám už konečne kedy toto všetko robil nejaký iný štát?
Vedľa v krajine ti rusi, čečenci, moslimskí hrdlorezi vraždia Slovanov a ty sa tu ideš stále vracať do minulých vojen a tým chceš akože obhajovať toto…ved aj iný zabíjali tak prečo by teraz nemohli rusi?…ste normálni?..akože američania boli tam a atam a tam, tak teraz nech nás a našich susedov vyvraždí tá putinová horda?..nechceš sa ty spametať?…
To lietadlo nebolo holandske. Len v nom bolo vela Holandanov. Bolo indonezske a Indonezia bola ich kolonia kedysi. Civilne lietadlo zostrelili aj Americania v Irane a pred par rokmi aj Ukrajinci nad Cuernym morom. Stava sa to, bohuzial. Ohladom toho indonezskeho lietadla stoji za zamyslenie, ze preco ukrajinske centrum riadenia letovej prevadzky naviedlo civilny stroj nad bojovu zonu, kde den predtym vykonavalo fotoprieskum z vysokej vysky ukrajinsky vojensky Antonov. Nie Rusi tam to lietadlo aj s civilnymi pasaziermi poslali. Navadzali to Ukrajinci.
Ratafak plachta 15. februára 2023, 12:35
Ano, mám potrebu lebo doteraz ste držali chrápy a zobudili ste sa 24.2.2022.
Podľa môjho názoru: Ukrajinské úrady toto lietadlo naviedlo týmto smerom zámerne … aby sa stalo to, čo sa stalo …
Sorry. Bolo to lietadlo Malajzie s vela Holandanmi na palube.
Anonym, Vyjadri sa ku vsetkym bodom , vecne a oporou v dokazoch nie dohadoch.
Ratafák plachta ty hlupáčik : skopíruj a daj so do vyhladávača v googli : Zločiny USA …..
Anonym 15. februára 2023, 9:28 ty si eebnutý ?
MAKE LOVE NOT WAR! GIVE PEACE A CHANCE! THE WAR IS OVER! PEACE! PEACE! PEACE!
Vladolf 15. februára 2023, 11:01 aj ty si eebnutý ?
Anonym 15. februára 2023, 13:01
Nie. Podľa všetkého ty. Ale riadne.
Vidím, že cenzúra funguje. Veď prečo nie, kto nezdieľa prozápadné mediálne pičoviny je podľa akože demokratických merítok, nepriateľ.
Anonym 15. februára 2023, 12:14 – keby si aspon vedel o com splietas…
Libya – obcianska vojna, sposobena nespokojnostou s Muammarom Kaddafim. Amerika nenapadla Libyu ako tu klames.
Srbsko – detto, myslis asi Kosovo, obcianska vojna, sily Juhoslovanskej zvazovej republiky ovladanej Kosovom vs Kosovska osvobodzovacia armada s podporou NATO (vzdusnou), nie USA a pozemnou albanskou. Zase klames, USA nenapadli ani Kosovo ani Srbsko.
Irak- co mas na mysli konkretne? Prvu, druhu, alebo tretiu vojnu v Perzskom zalive? Ked upresnis vysvetlim ti aj o tom nieco, aby si tu sprosto neklamal za batusku cara.
Stačí ak vysvetlíš ZHN, ktoré sa nenašli
Zaujimave, ze kazdy, o kom autor hovori, sa ozval… 🙂 Nuz, v Seredi je velmi, velmi vela tupych ceruziek v peracniku…A ono staci zajst aj sem.
Anonym 15. februára 2023, 16:08 – ale, ale.. a co kurdska populacia na vychode Iraku za vlady Saddama Husaina? Utok v severoirackom Kirkuk?
A co utok v syrskej Dume chemickymi zbranami syrskym vladnym letectvom na civilne obyvatelstvo?
Vladolf 15. februára 2023, 12:13
Ty sa riadiš príslovím: „Podľa seba súdim teba“. Takže sám seba zaraďuješ medzi dezolátov a tupcov. Ty si nebetyčný talent.
Kľud, Anonym 15. februára 2023, 16:05 sa podujal vysvetliť vojnu v Perzskom zálive. Neviem koľká to bola v poradí, mám na mysli tú, keď tam vtrhli USA, lebo sa im snívalo o ZHN. Vraj to vysvetlí.
Ratafak plachta 15. februára 2023, 12:35
Citujem:
– pri ktorej vojne agresor sníval o území iných štátov (obnova ZSSR, uzemie od Vladivostoku po Lisabon)?…
Nefantazíruj, on to územie od Vladivostoku po Lisabon nemyslel ako ruský vojenský zábor, ale ako projekt spoločnej spolupráce EU a Ruska, kde sa presadzuje spoločný hospodársky priestor a prípadná obchodná dohoda FTA sa uvádza pod pracovným názvom „z Lisabonu po Vladivostok“.
V júni 2016 v spolkovej krajine Meklenbursko-Predpomoransko, na zjazde Kresťanskodemokratickej únie (CDU) sa Merkelová vyjadrila:“
„Dúfam, že Rusko bude čoraz viac rozvíjať vzťahy s európskym hospodárskym priestorom, čo nakoniec vyústi do spoločného hospodárskeho priestoru od Lisabonu po Vladivostok“.
No to ale bolo dávno pred ruskou inváziou na Ukrajinu, takže aktuálne je to pasé.
Anonym 15. februára 2023, 17:06 – ked nevies tak sa tu nezhovaduj taraninami o niecom o com nemas sajnu.
Klamal si ucelovo, aby si odbocil od temy diskusie. A snazis sa v tom pokracovat
Anonym 15. februára 2023, 17:19 – akoze to bolo davno pred invaziou? Ruski muzici v uniformach bez oznacenia sa objavili na Ukrajine v 2014. Nechceli ho dva krat do NATO a nechceli s nim ani “hospodarske spolocenstvo”. Sebareflexia? Ako niektori komentatori tu na SOL.
V decembri 2010, podpísalo Rusko, Bielorusko a Kazachstan zmluvu, ktorá vytvorila Spoločný hospodársky priestor. Pred mesiacom vyhlásil Putin v rozhovore pre nemecký denník Süddeutsche Zeitung, že jeho ambíciou je rozšírenie Spoločného hospodárskeho priestoru od Vladivostoku po Lisabon.
Neskôr rozvinul myšlienku o Euroázijskej únie, ktorá by integrovala priestor krajín, na ktoré má Rusko úzke väzby. Spoločný hospodársky priestor by mohol byť teda len medzikrokom k oživeniu niečoho, čo kedysi predstavoval Sovietsky zväz.
Jeho podmienkou je však sformalizovanie vzťahu medzi EÚ a Spoločným hospodárskym priestorom. Predseda Európskej komisie José Manuel Barroso a predseda Európskej rady Herman Van Rompuy Putinovi vysvetlili, že nemajú mandát na rokovania so Spoločným hospodárskym priestorom.
Pre ruského prezidenta však toto nie je prekážka. „Som presvedčený o tom, že príprava colnej únie, Spoločného hospodárskeho priestoru a v budúcnosti možno Eurázijskej hospodárskej únie, sú plne zlúčiteľné s úlohou posilniť spoluprácu medzi Ruskom a EÚ,“ vyhlásil.
Anonym 15. februára 2023, 17:19…áno, ako si spoločnú spoluprácu, ten náš „hospodársky priestor“ predstavujú rusi vidíme na Ukrajine, alebo sme mali možnosť vidieť už od leta 2021 ked rusi utiahli kohutiky s plynom a vyšponovali nám tak cenu na násobok ceny a to ešte ani nebola vojna a sankcie….Medvedev o tom rozprával tento apríl, pár dni nato si v štátnej TV ukazovali za koľko minút dokážu poslať rakety na Berlín, Paríž či Veľkú Britániu…takto nejak si rusko predstavuje ten „spoločný hospodársky priestor“…Takže okrem tých bodov vyššie, pridavam ďalší..v ktorej inej štátnej televízií sa bavia o tom ako rýchlo dokážu s mapy vymazať európske mestá či štáty?…keď už to chceme porovnať s inými konfliktmi…stále nemám tú odpoveď, ktorý iný štát si toto všetko dovolí…
Raťafák plachta! Ty sa iba robíš, alebo si naozaj taký sprostý?
Preco by mal byt sprosty? Dosli argumenty resp. Fabulacie?
Toto nie je pre Raťafáka, ale pre tých chytrejších.
História, geografia, stav ekonomiky a povaha domácich inštitúcií predurčujú správanie krajiny na medzinárodnej úrovni. Ukrajina, ktorej chýbala strategická vízia a skúsenosti s geopolitikou, nepochopila základnú realitu, keď presadzovala účasť v NATO, zdanlivo z bezpečnostných dôvodov. Nech už bola motivácia akákoľvek, neuvedomila si, že otázka vojny a mieru je produktom vzájomnej bezpečnosti – bezpečnosť jedného nevytvára neistotu pre druhého. Snaha Ukrajiny o vstup do NATO ignorovala tridsať rokov varovaní Ruska, že expanzia NATO smerom na východ predstavuje pre Rusko existenčnú hrozbu.
To co si pisal ani nedava zmysel . Asi nebudes naostrejsia ceruzka v peracniku.
Nato s moze rozsirovat ako chce. Ak nie ,poprosim pisomnu zmluvu…(ziadna neexistuje)
Logicky aspekt?
Kto ta ochrani chudobna krajina s imerialiatickymi chutkami a diktatorom ktory vladne az do smrti? Krym si ukradli v roku 2014 mimochodom.
Takze asi krajiny kde si prezidenta zvolia.
Ak sa Ukrajine Nato vyhrazalo ze ich napadne ak sa bude orientovat na Rusko, tiez poprosim dokaz s nie plane dristy…
Vladolf 15. februára 2023, 20:10 ty si korunovaný tupec ?
Nie, on nie, ale ty ano. Dement ako vysity.
Ty si radsej pozri ako sa ti zvysia davky v nezamestnanosti v r 2023
Nemusíš byť ani najchytrejší aby si pochopil že vstup Ukrajiny do NATO nebol reálny a ani možný, nespĺňali základné podmienky…a Putin aj tak zaútočil….vysvetlil som ti to uz x krát, nepochopil si…no ale teraz sa ukazuje že Putin dokázal nemožné a tá Ukrajina možno naozaj niekedy v NATO bude, momentálne najskusenejšia armáda a cvičí sa na západné zbrane…Putin ju tam takto dotlači, podobne ako sa mu to podarilo so Švédskom či Fínskom…
A k tej bezpečnostnej hrozbe odporúčam jednoduché cvičenie – 2 zoznamy, na jeden si napíš štáty, ktoré zaútočili či nejak ohrozili Rusko a na druhý štáty na ktoré naopak zaútočil rus či ich ohrozil a daj vedieť na čo taká geograficko-politicka chytrá kapacita tvojho formátu prišla…ma sa cítiť existenčné ohrozený rus alebo skôr jeho okolie..
Anonym 15. februára 2023, 16:08
Načo by vysvetloval. Stačí, že odrapotal prozápadné mediálne pičoviny.
Pár zaujímavostí pre proamerických puclíkov.
https://www.aktuality.sk/clanok/248803/35-krajin-kde-usa-podporovali-extremistov-teroristov-a-dalsich-zlocincov/
Ti si zratca, znat nev.ris zapredanim aktalitam. !!!!1
Vy slovaci chcete vojnu. budete aj mat. to hovirm ja co nosi zelene tricko. cocain for ever
Aj keby si nosil ruzove tricko, aj tak zostanes chuj tupy ozraty.
Ak chcete veci rozoberat, pozerajte sa na to objektivne. Hlavne velkí rusofobi. Vás mi je lúto, že si nedovidite na špičku nosa.
Jano 15. februára 2023, 23:54
Nepomylil si si slova? Rusofili si nechcel napisat?
Ratafak plachta 15. februára 2023, 20:35
Srať vám na vašu vojnu, na Ukrajinu, na Rusko, na USA. Moja vojna to nie je a nikdy nebola. Keď sa navzájom hlušia, je to ich vec. Tie naučené drísty z príručky o tom, že ide o obranu civilizovaného (západného) sveta a jeho demokratických hodnôt pred ich ničiteľmi ( teraz Rusi) som počúval 20 rokov vo vojne, keď USA napadli Afganistan. Po 20 rokoch USA odtiahli ako zbitý pes z Afganistanu, je tam pri moci zasa Taliban, nechali im vojenské vybavenie za miliardy dolárov, je to tam ako za starých časov pred rokom 2001 a po obrane západných demokratických hodnôt v tej časti sveta pred tými, čo ich chcú zničiť ( vtedy Taliban a islamskí radikáli) tam už ani pes neštekne. Jediné, čo demokraticky ohrozuje Taliban je ISIS. Tam to dotiahla obrana našich hodnôt.
Moskve a propagandistom Kremľa sa nepáči, že niektoré krajiny sa rozhodli Ukrajine poskytnúť tanky. Moderátor Vladimir Solovjov v debate v ruskej štátnej televízii vyhlásil, že legitímnymi vojenskými cieľmi Ruska sa teraz stalo osem krajín.
Poliaci, Nemci, Slováci a ďalšie krajiny musia pochopiť, že „toto nie je sranda“ a ža vojna sa môže priamo dotknúť aj ich, zaznelo tiež v debate.
https://www.topky.sk/cl/11/2469347/Sialene–V-ruskej-televizii-uz-otvorene-hovoria-aj-o-napadnuti-Slovenska–VIDEO-Vyhlasili-nam-vojnu–tvrdi-propagandista
Anonym 16. februára 2023, 10:09 toto treba dať prečítať tomu debilovi s modrou knižkou, ktorý ešte teraz smrdí čo sa pchal Bajdenovi do ritného otvoru s tou sprostou plešatou hlavou ….
V ruskej televízii už otvorene hovoria aj o napadnutí Slovenska: Vyhlásili nám vojnu, tvrdí propagandista 16. februára 2023, 11:17
Topky nie sú mienkotvorné médium a Solovjov je kriklúň čo trepe.
nechcem polemizovať o mienkotvornosti Topiek,ale v topliste najčítanejších správ na Slovensku za posledných 6hodín sú na prvom mieste práve topky.sk,a to čo hovoril Solovjev zaznelo oficiálne v ruskej televízii-nie kdesi v krčme pri pive…
Anonym 16. februára 2023, 10:09…našu vojnu? Stále nevieš kto ju rozpútal a kto útočí a vyhráža sa aj našej krajine?…až s tým skončí bude po vojne, to je to čo chceme všetci…
Skús sa pozrieť na to v súvislostiach.
Ratafak plachta 16. februára 2023, 14:10
Oprava špeciálne pre teba, aby si pochopil: Seriem na ICH vojnu.
Koľko Slovákov fandí rusom, podľa mňa ani jeden. To si len niekto domýšla a chce byť zaujímavý a pritom je strčení v americkom zadku. Po druhej svetovej vojne Američania vyprovokovali až 80 percent ozbrojených konfliktov. Irak, Iran, Afganistan, Srbsko viac ako 1 000000 mŕtvych úžasné.
Anonym 16. februára 2023, 15:42
Ale USA môžu, pochop, máme dvojaký meter, kde oni môžu vždy všetko a každému, no Rusko je vždy najhoršie. Bez ohladu koľko špinavostí majú amíci na triku. Kto má pod palcom novinárov, médiá a darmožráčov z mimovládok, má vždy pravdu. Vitaj v liberálnej realite.
Anonym 16. februára 2023, 15:42 amíci nevraždia, to občania napadnutých krajín umierajú od radosti, keď vidia, že ich amíci idú „oslobodit“ ….. :):):):):):):)
to je Putinov styl presne ako pises
Vladolf vyser sa ty blbeček už konečne
. na Pútina,lebo sa z toho už zbláznis
Nikoho sa nechystame napadnut, to je predsa len cvicenie…
Januar 2022
Dezolati vykrikovali ze to by sa nam v NATO pacilo aby slovanský narod napadol dalsi slovansky narod.
Rusi lba cvicia na svojom uzemi.
Ked zautocili blbec Blaha sa 3 dni odmlcal co je u neho extremne dlhy cas
vladolf, lieky ktoré užívaš ty vôbec nesadli, alebo si bol blbec už ako spermia ??? ?
Anonym 18. februára 2023, 15:59 blbeček, ale aspoň neukazovali skúmavku so zbraňami hromadného ničenia ako to ukazovala USA pred vyvraždením cca 1 000 000 ľudí v Iraku, Sýrii, líbyi, afganistane ….
Ale si mi teraz nalozil . Asi to nerozchodim 🙂
Anonym 18. februára 2023, 19:20
Blbecek ta rano obuva ty kckctko udereny
Namiesto vypisovania sprostosti sa radsej modlite, lebo ked sa nieco zomelie, tak budeme v prdeli vsetci a bude uplne jedno, ci je niekto seresov lizrit alebo putlerovsky kremlobot.
Anonym 18. februára 2023, 19:20
Co prskas jebigo, ved to bola citacia CCCP vedenia, to nevies?
pre Pepek Vyskoc 18. februára 2023, 20:44
To predsa nie je možné, naša vláda nás uisťuje, že to sú hoaxy.
A už je to fuč ! Tak predsa mám ja pravdu a nie ten netolerantný Majko
Podľa nôjho názoru: Ukrajinci zomierajú a bojujú za záujmy USA !!! Ešte som nikdy nevidel hlúpejších a skorumpovanejších politikov ako vládnu v EÚ (okrem Orbána)
Ano mas zas pravdu.
Snom kazdeho ukrajinca je zradit vlastnu krajinu a nechat sa anektovat 😀
10.08
Takze si nevidel hlupejsich okrem Orbana?
Takze Orban je najhlupejsi?
A vyzera to, ze mas pravdu.
Ukrajinci sú pre západ iba spotrebný materíál ….
Tvrdi kto? Frustrovany dezol?
Anonym 19. februára 2023, 13:13 a keď sa minú Ukrajinci príde rad aj na teba …..
A ako spravny klamar neberes do uvahy ze sa minu RuSSaci