ISSN 1337-8481

streda, 30. októbra, 2024

POZOR: Obchádzková trasa po R1 je spoplatnená diaľničnou známkou!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

Uzatvorenie mosta ponad železnicu v Seredi si vyžiadalo vytýčenie obchádzkových trás, z ktorých najfrekventovanejšia je nepochybne trasa po rýchlostnej komunikácii R1 od pripájača na R1 pri bývalom MILEX-e po výjazd z R1 na Dolnú Stredu.

Ide o úsek rýchlostnej komunikácie v dĺžke cca 2 kilometrov, ktorý však štát odmietol pre dopravu určiť ako „bez poplatku“, teda obchádzajúce autá by ho mohli použiť bez zakúpenia diaľničnej známky.

Pre autá, ktoré nemajú zaplatenú diaľničnú známku, bola vytýčená obchádzková trasa cez, respektíve okolo Veľkej Mače, cez Gáň, Nebojsu, a následne Dolnú Stredu, prípadne cez Sládkovičovo a Galantu.

Je smutné, že k niečomu takémuto sa konkrétne zodpovedné osoby – úradníci platení daňovými poplatníkmi znížia napriek tomu, že je to práve vinou štátnych organizácií, respektíve občan súčasnú situáciu nespôsobil.

Na túto skutočnosť sme upozornili aj verejne, s tým, že ak štát trvá na príjme možno 10, 20, 50 či 100 diaľničných známok navyše, poškodení občania by sa mali brániť a mali by trvať na kompenzácii nákladov spôsobených im minimálne počas obdobia postavenia nadjazdu pred započatím fyzických prác na búraní, respektíve výstavbe premostenia nového.

Nie je mysliteľné, aby štát vlastnú neschopnosť nákladovo niekoľkokrát prenášal na občana, ktorý všetko v konečnom dôsledku platí svojou prácou.

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. nie je tam žiadna „brána“, ktorá by zistila, či má motorové vozidlo uhradenú diaľničnú známku. Jedine, že by sa znížili kompetentné orgány k tomu, že by na daný úsek umiestnili prenosnú „bránu“ a už by bola asi iná pesnička,……

  2. niečo podobné bolo pred pár rokmi za Bratislavou. A tiež tam nechali spoplatnený úsek aj keď vedeli, že by to odbremenilo a najmä urýchlilo premávku. Takže aj tu očakávam ten istý výsledok.

  3. Kamoško brána tam možno nie je ale už tam stávajú zelení s dodávkou ktorá služi ako brána takže kludne to možeš skusit 😉 neboj sa na taketo veci oni rozum maju

  4. Ak máš uuto zaplať, 365 euro na rok za používanie ciest vrátane diaľnic a bude pokoj. Kto nezaplatí nebude jazdiť. Treba to spojiť so zákonnou poistkou.

  5. Veď na to sú tie vlády budú sa tváriť že ako sú tu pre ľudí A pritom špekulujú ako tu sovensku chudobu čo najviac osklbat Nech do štátnej kasy. Ide čo najviac penez

  6. Informátor, určite.. Najme večer bez osvetlenia, celý v čiernom a ešte by bolo fajn, keby ste na tej kolobežke boli aspoň dva, nech je to efektívne..

  7. toto je uz na grc. V normalnej krajine by sa o vyluke kusku dialnice ani len nediskutovalo. Ale v tomto cirkuse je to presne opacne. Hanba statu.

  8. R1- ty mudrlant mnohi nemaju…nazvyš.
    Ale ak máš ty navyše, kľudne sa zverejni urob dobrý skutok a zasupluj štát.
    A medzi tým sa môžeš previesť po obchádzke cez Čepen ,odporúčam tak v špičke 13,00-16,00 a smiech ťa prejde.

  9. Ked nemas 60 na dialnicnu tak pre teba plati obchadzkova trasa Trnavska – Bratislavska – Velka Maca – Gan – Dolna Streda – Sered.

  10. Slováci nebudú nikdy s ničím spokojní. Bohužiaľ sa zatvoril most, čo sa dá robiť. Treba sa prispôsobiť situácii a zaťať zuby. Zriadila sa náhradná autobusová doprava. V danej situácii dobrý počin. Nestačí, nadávať sa bude stále. Keď treba ísť náhradnou trasou po rýchlostnej ceste, zas treba nadávať, že na to treba diaľničnú známku. Kto nemá diaľničnú známku, ten môže ísť cez Gáň, zas treba nadávať na zvýšenú spotrebu. Čokoľvek sa vymyslí, treba len nadávať a kritizovať. Treba nadávať na primátora, že neumožnil priechod cez koľaje, čo tam po tom, že nemá na to žiadnu právomoc, lebo ja chcem ísť cez koľaje a primátor je neschopný. Niektorí nevďačníci si nezaslúžia vôbec nič.

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img