ISSN 1337-8481

utorok, 3. decembra, 2024

PRÁVE TERAZ: V rodinnom dome vo Váhovciach je zriadená štátna karanténa – AKTUALIZOVANÉ

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

Váhovce / Včera, teda v stredu 22.7.2020 v priebehu dňa nás kontaktovali nespokojní obyvatelia obce Váhovce s prosbou o zistenie situácie s rodinným domom, ktorý stráži polícia a vojaci Ozbrojených síl SR. Obyvatelia, ktorí sa informácie (podľa ich vyjadrenia) nedozvedeli na Obecnom úrade vyjadrili svoje obavy o dianí v obci kde žijú.

V neskorších večerných hodinách sme sa s týmito obyvateľmi spojili aj telefonicky, kde nám v rozhovore  svoje obavy potvrdili a doplnili o SMS správu týkajúcu sa obsahu informácie vyhlásenej v  popoludňajších hodinách obecným rozhlasom . Títo obyvatelia vyjadrili znepokojenie nad tým, že na oficiálne webovej stránke obce Váhovce sa nenachádzajú žiadne informácie, ktoré by boli relevantné pre obyvateľov a občanov žijúcich v obci.

Znepokojilo ich vyhlásenie v obecnom rozhlase, kde boli vyzývaní k noseniu ochranných rúšok, k dodržiavaniu rozostupov a k tomu, aby nešírili poplašné správy.

Pripomíname, že „šírenie poplašnej správy“ je trestným činom. Má vedomosti starosta obce o páchaní trestnej činnosti občanmi, keď dal takúto správu vyhlásiť v obecnom rozhlase? Nejedná sa skôr o neinformovanosť obyvateľov obce a občanov, ktorú Obecný úrad, starosta a štatutár obce ani poslanci OZ mohli a mali zabezpečiť?

Aké informácie majú občania šíriť, keď oficiálne a potvrdené autoritou chýbajú? 

Dnes doobeda sme sa telefonicky spojili s pracovníčkou úradu, ktorá oznam vyhlásila na príkaz starostu obce a potvrdila text, ktorý sme jej prečítali zo správy SMS.

Následne sme kontaktovali starostu obce  JUDr. Adriána Kubicu. Tento v telefonickom rozhovore potvrdil, že včera mu z Regionálneho úradu verejného zdravotníctva oznámili skutočnosť, že v obci je jeden rodinný dom, v ktorom je zriadená štátna karanténa. Na toto ale obec dosah nemá.

Starosta sa intenzívne zaujímal o to, ktorí občania konkrétne nás kontaktovali. Samozrejme toto je vo vzťahu k veci irelevantné a túto informáciu ani starosta od nás nedostal. Podstatné pre voleného zástupcu by nemalo byť, ktorý občan je s predmetnou vecou nespokojný, ale či je jeho nespokojnosť opodstatnená. A aktívnemu občanovi by zo strany samosprávy následne mala patriť vďaka.

Počas neprítomnosti starostu sme telefonicky kontaktovali aj jeho zástupkyňu a poslankyňu OZ JUDr. Katarínu Kubicovú, ktorá v rozhovore potvrdila zriadenie karantény v jednej z nehnuteľností nachádzajúcej sa v obci s tým, že nemá dostatok informácií o veci. Na naše prekvapenie si poslankyňa a zástupkyňa starostu neželala ani citovanie z rozhovoru, čo nám napovedá, že poslankyňa Kubicová si buď neuvedomuje alebo zabúda na fakt, že je verejnou činiteľkou a jednou z niekoľkých zodpovedných ľudí v obci Váhovce. Možno by stálo za úvahu oboznámiť poslancov OZ a to nielen v obci Váhovce s tým, čo a do akej miery sú verejní činitelia povinní strpieť a že post poslanca OZ nie je len o honore a práve rozhodovať o veciach verejných ale aj o zodpovednosti, informovaní verejnosti v súlade so zákonom 369/1990 Z.z. o obecnom zriadení a ďalšej legislatívy, ako aj o povinnostiach informovať obyvateľov a občanov o dianí v obci.

Telefonicky sme sa spojili s RÚVZ v Galante, kde nám okresná hygienička MUDr. Iveta Šuleková  informáciu potvrdila s tým, že skutočne vo Váhovciach v troch nehnuteľnostiach nachádzajúcich sa na jednom pozemku je zriadená štátna karanténa v súvislosti s COVID-19. Objekty sú strážené políciou a nebezpečenstvo pre verejnosť  a obyvateľov obce nehrozí.

V súvislosti s týmto prípadom je nutné uviesť, že skutočne obec nemôže zasahovať do zriadenia karantény vytvorenej štátom, ani do využívania súkromnej nehnuteľnosti na prenájom. Zároveň je potrebné pripomenúť, že práve samospráva, ktorá je k obyvateľom a občanom najbližšie, by mala podstatne aktívnejšie pristupovať k ich informovaniu, aby zamedzila šíreniu možno nepravdivých správ a zbytočnej panike.

Obyvatelia obce a občania majú právo vedieť čo sa deje v ich obci, byť informovaní o veciach verejných a práve túto úlohu musí zabezpečiť Obecný úrad vedený starostom a štatutárom obce (obecný rozhlas, oficiálna webová stránka a médiá, ktoré obyvatelia preukázateľne sledujú) a tiež prostredníctvom poslancov OZ. Je smutné, že samotná poslankyňa OZ a zástupkyňa starostu „nemá dostatok informácií“. Čo potom bežný občan?

Starosta obce JUDr. Adrián Kubica prisľúbil zaslanie informácie podanej telefonicky aj e-mailom, čo dodržal.

Stanovisko obce
info@vahovce.sk
11:11 (pred 1 hodinou)
komu: majko

„Osoby, ktoré sú v karanténe vo Váhovciach, tu boli umiestnené po dohode medzi Regionálnym úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky v Nitre a medzi súkromnou firmou. Obec Váhovce sa dozvedela o ich umiestnení až po ich prevoze a ubytovaní. Obec na to súhlas nedala. Na mieste je zriadená oficiálna štátna karanténa. Podľa vyjadrenia polície a majiteľa objektu tieto osoby vôbec neprišli do styku s našimi občanmi a neopustili karanténu, čo dokazujú kamerové záznamy.“

JUDr. Adrián Kubica, starosta obce Váhovce 

Na obecnej stránke sa informácie dnes doobeda skutočne nenachádzali a starosta obce v telefonickom rozhovore prisľúbil, že budú zverejnené.

 

Na obecnej stránke sa však nachádza rovnaká  fotografia starostu obce a to hneď dva razy nad sebou.

V sekcii týkajúcej sa starostu je predmetnú fotografia uverejnená dokonca  3 X.

Možno by stálo za uváženie, či  namiesto jednej z fotografií, by pre obyvateľov obce a občanov nebolo účelnejšie oficiálne webové sídlo obce využiť na aktuálne informovanie verejnosti.

 

Na oficiálnej webovej stránke sa nenachádzajú ani bližšie informácie o poslancoch  OZ, kontakty na nich a to ani e-mail a ani kontakt na mobil. Majú teda vôbec záujem poslanci o komunikáciu s občanmi?

Je skutočne len na samotných občanoch ako intenzívne budú tlačiť na samosprávu, aby s nimi komunikovala a aké dôsledky pri nedostatočnej komunikácii voči predstaviteľom samosprávy vyvodia.

 

– – –

AKTUALIZOVANÉ 23.7. o 17:35 hod.

Vyjadrenie hovorkyne KR PZ Trnava mjr. JUDr. Márie Linkešovej k uvedenej veci:

„Túto informáciu Vám môžeme potvrdiť.“

Na doplňujúcu otázku redakcie, od ktorého dňa je polícia na mieste hovorkyňa odpovedala:

„Od včera rána“.

 

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. Ta sukromna firma je vanekova z dolnej stredy ktora vlastni tento dom. Pani vanekova nech si ich zoberie k sebe do obchodu, ved aj tam ma ubytovňu.

  2. Kurník aby jedna obec nemohla rozhodovať či sa tu niečo také môže dovoliť kam sme sa to dostali 🤦🤦🤦buď mali ostať tam kde boli a tam zriadiť karanténu alebo ten chuj čo to vlastní si ich mal zobrať domov zavesila by som ho za gule !!!!

  3. A druhý ch.. tu šíri len zbytočnú paniku. Každý človek po návrate zo zahraničia z krajiny ktorá nie je označená ako bezpečná našou hygienou je v domácej izolácii a čaká na výsledky testov a nikto okolo nich nešíri žiadnu paniku. Pred pár týždňami boli všetci v izolácii čo sa vracali zo zahraničia. Každá senzácia trvá 3 dni, len média ju potrebuju natiahnuť čo najdlhšie aby mali o čom točiť ak už nemajú čo písať ku kritike samosprávy v okolitych mestách a obciach.

  4. Pan Majko aky ludia byvaju u vas na trnavskej ulici??? Nie nahodou Srbi a Ukrajinci?
    Ak by sa tato situacia diala u vas tak tiez takto utocite na organy a starostu ci primatora?

  5. A co? Je to sukromny objekt, majitel si tam moze dat hocikoho. MOzno bohuzial, ale je to proste fakt. A co sa tyka tejto mrcha choroby, holt asi sa jej nikto nevyhneme a proste s tym musime zit. Neviem naco vytvarat paniku… Ideme ich ukamenovat, alebo este lepsie vypalit, nech mame pokoj? Hlavne klud…Nerieste to zbytocne…

  6. Pre Jessiho a Anonyma….
    najskor si overte fakty ako aj zdroj informacii a cely postup ako sa zriadili opatrenia.
    Nasledne zistite ze to co tu pisete su nezmysli.

    Pani Vanekova nema s tym nic spolocne. Ona objekt nevlastni!!

  7. Obcan 23. júla 2020, 15:47 – mylite si dojmy s pojmami.

    Po prve – u nas nie su ubytovani ludia, ktori sa teraz vratili z rizikovych krajin – to sme odmietli, ale len ludia, ktori u nas maju pobyt zo zakona.

    A po druhe – clanok je nie o samotnom ubytovani a karantene – to je podla RUVZ a zakona legalne. Clanok je o NEINFORMOVANI OBYVATELOV a obcanov a to je vazny rozdiel.

    Chapem, ze na identifikaciu problemu a pochopenie niektorych clankov a v nich uvedenych faktov je potrebna urcita mentalna zrelost.

  8. Co je lepsie vsetko robit v sulade zo zakonom a nahlasit to aby sa nasledne zriadila karantena alebo zatajit to aby ludia volne behali po okoli?? Podla mna urobili spravnu vec a vytvorili karantenu.
    Aby mohli ostatme fungovat nerusene dalej ….

    Stovky ludi beha po vonku a nikto o nich nevie ci su pozitivny alebo nie….

    Urobili spravnu vec aby to uzavreli a izolovali!!!

  9. Sused 23. júla 2020, 16:00 – napiste prosim, ako konkretne a aky pribeh je otoceny.

    Samozrejme, my ubytovnu nemame a nemame ani zaujem ubytovnu vlastnit a ani prevadzkovat.

  10. Dobrý deň, a môžem sa spýtať čo je pravdy na tom, že tam boli premiestnení v piatok, ale strážiť ich začali až včera? Teda v stredu až o cca 5 dni po príchode?

  11. Znovu Majko pravdou nahneval niekoho zo samospravy????Znovu niekto nevie prečítať s porozumením článok????Veď Majko nekritizuje ubytko ani karanténu,ale neinformovanie ľudí z obce.Ľudia vy ste už zabudli rozmýšľať!!!!Ja som z Váhoviec a som vďačná pánovi Majkovi za informácie ale mal ich dať starosta!!!!Dokedy bude Majko robiť robotu za starostov????

  12. Co ma spolocne tato vec s majitelom objektu?

    Kopec ludi sa prichadza na SK so zahranicia ci Slovaci z dovoleniek alebo pracovnych ciest alebo aj cudzinci ktory k nam prichadzaju za pracou a moze byt pozitivny hocikto ….

    Ak to nahlasili ako mali a urobili sa opatrenia tak je vsetko v poriadku.

    Nevidim dovod sa pozerat na situaciu cez narodnost.
    Vsetci sme ludia a naozaj sa to moze pritrafit hocikomu….

  13. Tu ide o to, že nás nikto o ničom neinformoval a po obci sa rozširuje, že sú umiestnení v ubytovni od piatka. A kedže ich začali strážiť až včera, tak chceme vedieť či sa pohybovali po obci nestrážene od piatka (kedže bola v obci v piatok aj verejná akcia) alebo sú od príchodu, ktorý, ale nevieme kedy sa naozaj odohral v ubytovni.

  14. Človek sa môže teraz akurát tak báť vyjsť z domu… Najväčšia hlúposť umiestniť karanténu do prostred dediny 🙂.

  15. Pán starosta nepodáva informacie ani poslancom , nie to ešte občanom. Vyhráža sa občanom ktorí majú iny názor a nesúhlasia s jeho názormi a s rozhodnutím. Štátnu karantenu v obci nikto nenamieta , akurát to ze suhlas na ubytovňu dal bez konzultacie s poslancami. V dedine sa deje veľa zaujímavých vecí.

  16. Tu celý článok ide len zas o osočovanie a kydanie na starostu a jeho zastupkyňu ..nič iné… je to dosť smutné ,môžu sa hambiť ľudia ktorý to celé začali a starosta odkial mal vedieť že tu sú ľudia v karantene čo je jasnovidec…

  17. Miky 23. júla 2020, 17:02 – mozno sa ho treba priamo spytat. Ja som to urobil a aj napisal to, co povedal.

    Starostu vcera informoval RUVZ. Toto mi potvrdil on osobne a potvrdila to aj zastupkyna starostu.

    Miky, to sa nehodi. Nik nechce a nema zaujem nikoho okydavat, V clanku su uvedene LEN FAKTY, ktore su podlozene od ludi, ktori vo veci komunikovali.

    Netusim, kolko casu ste venoval veci Vy, mozno ste necital cely ani len tento clanok. Ja som tomu venoval 11 hodin.

    Miky, mozno prave preto si dovolim pod clanok sa podpisat celym meno a priezviskom a Vy ste sa podpisal „Miky“.

  18. Preco utocia na starostu? Akonahle dostal info od Hygieny a Policie tak konal.
    Nechajte prisluane organy pracovat ako sa uz aj stalo a zabezpecili objekt a fungujme normalne v obci dalej.
    Co by ste robili keby niekto z nasich domacich v dedine to ma? Co ho ukamenujete? A aj starostu za to ze to nevedel ako prvy?
    Neotacajte to na politicku temu.
    Niekomu to padne teraz vhod zneuzit situaciu ktora nema so starostom nic spolocne a vyuzit ju na politicku kampan.
    V seredi prichadza kolko ciganov s UK a su v karantene a testovany? Vidim ich volne kopec behat vsade.

  19. Prečo štatne organy umiestnili podozrivych ludi do prostriedku obce,a nie do štatnych karantennych stredisk,napr.Gabčikovo. Koho bolo treba zase podplatit? Ake znamosti k tomu treba?

  20. O akej štátnej karanténe sa bavíme?Veď v RUVZ v Galante mi dnes povedali,že karanténne centrá sú zrušené.A vôbec je tento obytný dom označený tabuĺou štátna karanténa alebo ubytovňa?V Nitre na RUVZ mi ďalšia veľmi múdra osoba povedala ,že sa nemusíme báť ,že nás nakazia veď sú bezprìznakoví.Ale milá pani tomu asi nerozumie – síce bez príznakov ale infekční.Asi by bolo na mieste kontaktovať niektorú televíziu aby vystríhali aj iné obce aby si dávali pozor.

  21. Anonym, opravil by som ťa len v tom, že súhlas na ubytovňu (pravdepodobne) dal napriek odmietnutému stanovisku poslancov. On však verejne vyhlásil, že nikdy žiadny súhlas nedal. Tak potom ako tam môže fungovať ubytovňa, keď nedošlo k zmene účelovosti rodinného domu?

  22. Pán Jan má pravdu určite niekto za to zhrabne nemalé peniaze.Vyšetriť na hlavu by sa mali všetci,kto toto dovololil.

  23. Že nespokojní občania 🙂 … Novinár sa potreboval nažrat a títo mu dali niečo do huby…
    Ináč je to pekný článok… Len škoda, že sa tam nepíše nič konkrétne… Sú tam len staré informácie čo už bolo zverejnené a namiesto získavania nových informácií článok je založený na kritike… Takýmto spôsobom túto prácu by vedel robiť hocikto… Bravo

  24. Treba sa zúčastniť na obecnom zastupiteľstve. Je to zážitok. Pan starosta uráža vyhráža sa občanom. Uznesenia su nesplnene, a on aj s pani Kubovicovou su si názoru že panovi starostovi nikto a nič prikazovať nemôže. Len zabúda na jednu vec. Že on by tu mal byť pre občanov a nie občania pre neho. Treba sa pozrieť okolité dediny ako napredujú. A v našej dedine to ide dole vodou

  25. Ak by to bola ubytovna oficialne tak by tam bola aj informacna tabula. Je to ubytovna na čierno, a niekomu idú peniaze do vacku. A všetci vieme komu.vo vahovciach je to podobné ako v jednom nedávno uvedenom filme. A este dlho a veľa by sa dalo polemizovať o všetkom ale ja verim ze pride na psa mraz a nikomu nič netrvá večne.

  26. Leco uplne suhlasim.

    Novinar nepouzil ziadne priame a legitimne preukazatelne zdroje informacii, len “jedna babka povedala” a teraz podme zdvyhnut sledovanost…

    A neuvedomeli ludia pisu ze stred obce a podobne a na keci na starostu a atd…
    Ako moze niekto napisat ze je za tym biznis?? Keby bol tak sa to budu snazit utajit a nie vsetko nahlasit a robit opatrenia…. ved sa uz uvedomte a puzivajte rozum

  27. “Jessi” musi byt velmi zaujaty a zavistlivy clovek ked osocuje a naraza tu na niekoho.
    A hlavne pise nezmysli.
    Takto sa schovavat za komenty a pisat nezmysli.
    Kazdy jeden moze prenajimat dom alebo byt ak chce.
    Co aj robi miliony ludi po celom svete…
    Poznate Jessi https://www.airbnb.com/???
    Potom cely svet ide na cierno…
    Skoda ze ludia ako Jessi komentuju a sami nevedia co pisu a ani ako funguje zakon.
    Len nevedomost a zavist

  28. Uz davno tvrdim, ze vdaka socialnym sietam populacia degeneruje. Dnes uz skutocne niektori ludia nemaju zabrany naisat verejne cokolvek. Bez poznania fatov, zakonov, opravneni a pravomoci samosprav, volenych zastupcov…

    Potom sa necudujme, ze pravo, spravodlivost a vlastne cely stat vyzera tak, ako vyzera…

  29. Zobuďte sa všetci už konečne.Ide o COVID 19 a v našej obci je 19 pozitívne testovaných ĺudí.Kašlem na to teraz čo sa dialo na obecnom zastupiteľstve pred mesiacom alebo kedy.Snažme sa dostať týchto ĺudí z našej obce. Zbytočne teraz kydáte na starostu alebo niekoho iného .

  30. Zo strany štátu opätovné porušenie základných ľudských práv !
    Ak štát znovu nariadi karanténu a opatrenia proti vymyslenej chripke. Nemusite s tým vôbec súhlasit ak Vam štát nezabezpeči všetky formy nariadení, napr. jednorazové rúška /menia sa každe 2 hodiny počas použivania/, dezinfekcia , rukavice a iné prostriedky ktoré štat nariadlil. Je povinnostou štatu tieto veci zabezpečit v plnej miere. Inak porušuje zákon

  31. Viete už niekto kedy ich sem priviezli a či sa pohybovali v obci pred dňom kedy tam poslali hliadkovat policiu a armadu? A nejake podlozene informacie ci su infikovani?

  32. Pan Majko zase riešite hluposti, fotky na webovej stránke? Regionálny úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky v Nitre porušuje zakon vedome, bola vyhlasena karanténa vo Vahovciach a opatrenia? Toto by ste mali riešit !

  33. Seeker 23. júla 2020, 19:38 a tiez Seeker 23. júla 2020, 19:42 – VEREJNE tu tvrdite, ze RUVZ a stat VEDOME porusuju zakony. Mozete prosim napisat aj ake a cim konkretne?

  34. Sú infikovaní veď včera v správach na Markíze vraveli,že z ubytovne Nitra-Lužianky previezli 19 ĺudí do obce Váhovce.Na JOJ ke zase povedali,že zo 110 ĺudí,ktorí sú ubytovaní v Lužiankach 19 maju pozitívny COVID test a previezli ich do iného domu na iné miesto.Len kto nariadil štátnu karanténu a prečo sem k nám by ma zaujímalo najviac.Pravdy som sa nedopátral nikde ani na RUVZ v Galante ani v Nitre.

  35. Prečo sa tu útočí na p. Majka? Bez jeho práce by sa obyvateľia obce pravdepodobne oficiálnou cestou nedozvedeli nič. Mohli by sa akurát šíriť dezinformácie. A že pritom odhalil veci, ktoré by mali fungovať a nefungujú? Chápem, že sa tu stretli tábory starostových priaznivcov, aj odporcov. Ale o tom ten článok nie je. Treba si uvedomiť, že v demokracii nemáme len práva, ale aj určité povinnosti voči svojim spoluobčanom. Mal by si to uvedomiť aj pán Vanek, ktorému dom patrí. Pochybujem, že regionálny úrad vedel o tom, že niekde 30km od Nitry je dedinka, v tej dedinke domček a v tom domčeku ideálne miesto na karanténu. Ako odznelo vo včearajších správach na Markíze, boli do Váhoviec presunutý z ubytovne v Nitre, kde bolo pozitívne testovaných 11 prípadov, z obáv pred šírením vírusu. Riziko, že niekto z nich bude pozitívny tu teda bolo. Je smutné, že ľudia v honbe za ziskom, vo svojich nehnuteľnostiach ubytujú hocikoho, hlavne, nech platí. Že vystavujú svojich spoluobčanov potenciálnemu riziku, ich nezaujíma, pretože vnímajú len svoje právo na zisk. Čo z toho má obec? Podnikavý jedinec zhrabne zisk, polícia s armádou postrážia a dedinčania nech si trhnú a hádajú, kto za to môže. Pánovi Majkovi môžu obyvateľia obce akurát poďakovať za odvedenú prácu, či už sa to niekomu páči, alebo nie.

  36. Ak by bol niekto z ludi ktori byvaju na Trnavskej ulici v Seredi v dome pana Majka pozitivny a nie je ich tam malo!…. Zverejnil by pan Majko podobny clanok vo svojich sukromnych mediach?

  37. Dobrý večer prajem. Treba si pozorne prečítať článok a až potom vecne okomentovať. A hlavne pod svojim vlastným menom. Až vtedy bude mať tento koment svoju váhu. Na druhej strane chápem tých, ktorý sa nestotožňujú názorom pána Starostu.

  38. Otazka 23. júla 2020, 20:40 – az smiesne polozena otazka.

    V prvom rade nemate predstavu, ake opatrenia sme my vykonali uz v marci, aby k pozitivnemu pripadu nedoslo.

    Nemate odkial vediet, co vsetko sme urobili a kolko ludi sme ODMIETLI ubytovat pocas poslednych takmer 4 mesiacov, aby sme neohrozili bezpecnost tych, ktori su v nehnutelnosti ubytovani, ale aj bezpecnost nasu.

    Ako som napisal vyssie, my neprevadzkujeme ubytovnu a veci u nas funguju (zatial) preto bezproblemovo, lebo v objekte zijeme aj my – zije tam aj nas syn.

    Napriek uvedenemu nikto nikdy NEMOZE VYLUCIT, ze k infikovaniu niekoho z nas (mozem to byt ja, moja manzelka pri nakupe v obchode a pod.) dojde.

    Uz pred karantenou som pre casopis Zivot v rozhovore uviedol, ze netreba robit paniku, no treba obozretnost.

    Je smutne, ze k veci sa verejne vyjadruju ludia bez akychkolvek vedomosti o predmetnej problematike, ubytovavani obcanov tretich krajin a bez akejkolvek znalosti legislativy.

    Mojou vyhodou pri tvorbe tohto clanku bola prave vedomost a nie male skusenosti ziskane „na vlastnej kozi“.

    A ci by som uverejnil? Samozrejme ze ano! Byt infikovany nie je hanba za predpokladu, ze su splnene vsetky zakonom predpisane procesy a v pripade ludi umiestnenych v karantene vo Vahovciach s najvacsou pravdepodobnostou ide o cudzincov, ktori na Slovensko pricestovali nedavno.

    Mozno by bolo dobre, keby ste si precitali clanky k tejto teme uverejnovane na SOL priebezne – ziskate prehlad a nebudete pisat nezmysly.

  39. Ja by som len bol zvedavy kolko zaryzoval pan Vanek tym, ze si ich zobral k „sebe“…
    A nakolko by to mala byt zmluva zo statom, tak by nemal byt problem sa knej dostat.. pan Majko, slo by to?

  40. Ubytovna zrahranicnych pracovnikov je tam dlhodobo, pozitívny COVID bol otázkou casu. To ze sa to tam nezjavilo zrazu ale pod dohladom uradov ako-tak ukludnuje, ale nechcel by som byvat v susedsve.. Som zvedavy ako by sa citili majitelia keby sa na Zahumenskej v Dolnej Strede spravila takato ubytovna..
    Ked ich tu zacali „strazit“ tiez som hladal nejake info co sa deje, nikde nic, takze dakujem aspon za takuto info.

  41. Smejem sa z Vás. xixi ja som obyvatel Vahoviec a vobec neriešim či su tu Nakazeny s Covid 19 ci su tu Srby, Rumuni, Afričania vidiet že ste sedlaci tu všetci keby ste žili v ZAHRANIčI taketo problemy nemate len tu na pojebanom Slovensku všetci všetko riešite!!! Zobudete sa konečne. A ten čo napisal že vo Vahovciach su buzici tak asi ten je najvačši a nechava sa jebavat od Seredskych Ciganov do analiku, odomna tolko

  42. Ahojte!
    Fakt som nechcel nič napísat a hlavne nie múdrovat,ale nedá mi to…Žial občania nemaju žiadne informácie,treba si večer zapnut televízor aby sme sa niečo dozvedeli…
    Starosta Váhoviec aj jeho sestra sú vzdelaný ludia s titulom Judr…Určite majú velké lexikálne vzdelanie, ale nemajú šajnu ako viest obec a že vela krát treba odložit všetky paragrafy a zapnút zdravý “ sedliacky “ rozum…Bývam tu od narodenia,horšie to tu ešte nebolo… Chcú diktatúru, viest a riadit uplne všetko, ešte aj čapovať kofulu na hodoch…Nikto sa nomože ozvat lebo za hodinku zvoni telefon ( alebo sám pán Starosta ) a treba sa mu verejne ospravedlnit lebo bude zle… Žial toto je smutná situácia u nás, a tak ako aj v celom štáte tak aj v našej dedine sa raduje “ spodná vrstva “ – jeho voliči (dochodcovia,Rómovia,pristahovalci,jeho velká rodina a zaostalí ludia) tancujú ,pijú alebo dovolenkujú každý vikend na účet dediny…Normálny človek odtialto uteká aj ked s bolavím srdcom,ale nie je dovod to tu zachranovat,nikto nemože povedat ani slovo… Pišem fakt iba v krátkosti,vedel by som pokračovat do rána…
    Ja už len dúfam že sa naši občania rýchlo zobudia a nezaslepý ich guláš zadarmo či odvoz domov z kostola, a budeme konat! Starosta,nezvládate to,nechajte to tak prosíme Vás pekne! Určite si nájdete dobrú robotu, ved ste predsa JUDR!!! 😀

  43. A ty akože si veĺký čávo mojemeno keď si bol v zahraničí?Práve preto by si mal riešiť COVID .Nikomu nevadí že sú to Srby,Rumuni,Ukrajinci či ktokoĺvek ,vadí nám že sú pozitívny.Prezraď čo riešia ĺudia v zahraničí?

  44. JUDr.možno máš v niečom pravdu.Ale ruku na srdce je vo Váhovciach niekto kto by bol starostom dobrým starostom s ktorým by bol každý spokojný?Vyhovoval by všetkým?Tým sa nezastávam terajšieho starostu.Zamysli sa.

  45. Určite sa nedá vyhovieť každému…
    Ale som si istý že náš starosta to nezvláda a práca viesť obec a slúžiť občanom je mu vzdialená na 1000 km… :-/
    Ja netvrdim že sa chce nahrabať a kradnuť,ale kto ho pozná tak vie že má v hlave naprogramované aby bol “ Váhovský král “ a aby bolo všetko tak ako si to on predstavuje,vôbec ho nezaujima napredovanie dediny… Máme tu diktatúru pomali ako v Severnej Kórei a tiež má špionov po dedine ako Kim,kto na neho povie jedine zlé slovo tak ide vytahovat paragrafy so sestrami a dotyčný bude mať peklo zo života…
    Žial takto to u nás je 🙁

  46. Hambite sa Slovaci vo Vahovciach co absolutne nechapete komplexnost situacie.
    Krasne vidiet nazory ludi ktory ste v zivote nikde neboli a o nic sa nesnazili.
    Poznam desiatky ludi ktory isli za pracou do zahranicia a nikto ich neodhanal a nerobil im zle ako cudzincom v inej krajine.
    Ako mozu byt vo Vahovciach tak hlupy ludia????
    To ze niekto prisiel za pracou a teraz patri medzi tych ktorych nemali to stastie a niekde sa mozno nakazili “novym druhom chripky” tak zrazu zadubenci utocia a zneuzivaju situaciu….
    Mimo SK je sta tisice Slovakov hlavne koli praci a boli prijati v cudzine. A ano boli medzi nimi a aj su co bohuzial boli pozitivne testovani na COVID-19
    A teraz co? Mali tam nasich pochovat a vyhnat prec? Nikto tak nekonal….
    Sam som oracoval vo viacerych krajinach a nikto mi nedal naznak ze ma tam nechcu.
    Pokial sme chceli pracovat a nerobili sme tam problemy tak sme vsade mali dvere otvorene.

    Ako by ste to vnimali keby sa to stane vam alebo niekomu z vasej rodiny v zahranici ktori isli za pracou??
    Pacilo by sa vam keby na vas nadavali a hnali by vas prec???
    Je to ubeho ako ludia rozmyslaju vo Vahovciach a naozaj nerozumia a ani nechcu. Rozum ich nepusti bohuzial lebo maximalne boli pri hradzi pri Vahu.

    Ti ludia maju tiez rodiny svoje a tiez maju o seba strach!! A je jedno odkial su….

    Nikto nic neurobil umyselne.

    Chovajte sa ako ludia prosim vas.

    Toto nie je cielena agenda. Zodpovedne organy reaguju na vzniknutu situaciu a zapezpecili to tak aby kazdy bol v bezpeci a zivot nadalej mohol fungovat.

    Myslim ze kompetentni odbornici a ludia ktori maju situaciu pod kontrolou maju spolu viac rozumu ako dedincan vo Vahovciach co sedi v krcme a teraz anonymne vypisuje tu a zneuziva situaciu kazdym smerom a osocuju starostu ci majitela objektu a podobne.
    Karantena znamena mat situaciu pod kontrolou. A preto asi ten objekt strazia lebo to situacia vyzaduje koli bezpeciu vsetkych.

    Ako moze niekto napisat ze Niekto sa tu nabaluje???!!! Ved to moze napisat s prepacenim len mentalne …..

    Nezavidim tuto situaciu nikomu a drzim palce kazdej strane.

    Neosocujte, pouzite rozum a budte napomocny!!!

    Je to az smiesne ake dokaze byt obmedzene myslenie ludi v tejto obci!

  47. Pán Judr. 😂😂😂 …. Aj Vy musíte byt dobre zaostalí a zakomplexovany… keď len kydať viete na starostu a jeho rodinu,a vadia Vám jeho voličí to je tá závisť ako sa hovorí … troška sa zamyslite nad sebou … a ako môžete na občanov písať ,že sú špiony tak isto môžno aj Vy pán Judr. patríte k ním … takto osočovať ludí ,môžte sa hambiť za titul ktorý máťe ,že Judr. Úroveň gratulujem 👏

  48. Ze kompetentny to maju pod kontrolou? Pozitivny su tu sedem dni, strazeny su treti den, lebo sa urobilo bububu. Styri dni chodili do potravin nakupovat potraviny co potvrdili aj predavacky. Stacilo ked za tie 4 dni len jednoho nakazili ktori to nekontrolovane moze sirit dalej….

  49. Pre mudrlanta podľa ktorého máme otvoriť oči a použiť rozum:
    Vážený, ak ich tam niekto odpratal z Nitry tak mal zabezpečiť pre nich aj nákupy, práveže toto vôbec nevyzerá že by to mali pod kontrolou ak od piatku do stredy to roznášali do potravín. Covid je vysoko nákazlivý a prenášajú to najmä bezpríznakový ako títo! Strážený neboli tiež 5 dní, ďaľšie zlyhanie. Rodinný dom má povolenie ako ubytovňa ? O tomto môže rozhodnúť obec a starosta.

  50. Na OU vo Vahovciach panuje taka nenavist, medzi poslancami a starostom, že keby sa ta nenavist dala premenit na energiu, tak by rozsvietili cely svet ,dajte to do poriadku lebo ste už všetkym na smiech v našom okrese
    a Vahovčanom do plaču ,,,HOU PO INDIANSKY

  51. Je to ostuda v tej našej obci.Ryba smrdí od hlavy ako na OU tak aj v obci.Je to dosť smutné ale je to tak.Každý by chcel presadiť len to svoje.Naučte sa počúvať druhých a aspoň sa zamyslieť nad tým čo hovoria,navrhujú.A to platí aj pre Vás pán STAROSTA.Nie len to je naj-naj čo poviete vy.Musíte byť diplomat,psychológ, poslucháč v jednom.Preto sa tá pozícia vola starosta obce,lebo sa má starať o všetko a o každého.Viem nie je to ľahké,preto tento post by mal patriť tým kto na to má a nie len si myslí že na to má.Netreba sa za kritiku urážať,dokonalý nie je nikto .

  52. Stale by ma, ale zaujimalo ci tu boli nekontrolovane od piatka ale o az odo dna kedy ich zacali strazit policajti. Nepotrebujem ohrozit chorych pribuznych. Po telefonate na ruvzg mi jedine potvrdili ze su pozitivne testovany a od kedy ich strazi policia nevysli von. Ale neboli tu aj pred tym ? A nepohybovali sa po obci?

  53. Na tieto otázky sa už odpoveď nedozvieme.Nikto pravdu už nepovie.Mali by si starosta s poslancami pozvať majiteĺa domu na obecné zastupiteľstvo nech sa vyjadrí aj on.

  54. Miloš Majko 23. júla 2020, 20:02

    Seeker 23. júla 2020, 19:38 a tiez Seeker 23. júla 2020, 19:42 – VEREJNE tu tvrdite, ze RUVZ a stat VEDOME porusuju zakony. Mozete prosim napisat aj ake a cim konkretne?

    Bol informovany starosta obce Váhovce a obyvatelia obce? Bolo nariadene nejake neobvykle opatrenie a zavedenia nariadeni ohladom presunu akoze smrtelne nakazenych ludi? Z akeho dovodu obcania maju zachovavat opatrenia a riadit sa nimi ked štat preto ale vobec nic nerobi, zabezpecil niekto obcanom bezpecny sposob zivota pocas karanteny a nariadeni /jednorazove ruska menit kazde 2 hodiny, dezinfekciu, rukavice a ine predmety/, ktoré nariaduje štat. Štat alebo RUVZ nariadilo tieto opatrenia a ma aj tak konať aby obcan SR bol v bezpečí. Obcan nie je povinny si vsetko kupovat a zaobstarávat. Atakujete pomaly kazdeho primatora, len reči, podali ste nejake trestne konania? Mate dokazy? Čo robite preto aby pykali za svoje činy? Je vidiet koho záujmy hájite. Vidiet ze sa poberate iba jedným smerom, a vobec neriesite vsetky problem rovnako, nie ste nezavisly a nestranny. Pomaly ako kazdy novinar, háji záujmy politikov a oligarchov a nie zaujmy obcanov. A ohladom vymyslenej pandemii sa uz vobec nebudem vyjadrovat. Normalny clovek ma uz svoj nazor o celej tejto fraške a divadlu. A prestante dávat hlupe otazky ako slovenským ovciam, nie som povinny odpovedat na ne…

  55. To čo za hovadiny Seeker?Aká vymyslená pandémia to snáď nie je pravda.Veď majú všetci čo sú v tom dome potvrdený pozit.COVID.Z akého dôvodu ich strážia policajti?Z dlhej chvíle nie?

  56. Tak ja neviem. Kedze zjavne nie je nikoho kto by sa do toho obul a dal veci na pravu mieru, od kedy su tu nakazeni a preco chceli testovat predavacky, tak mi neostava nic ine ako kontaktovat tv joj a markizu. A nech si to pridu teda prezistit oni.

  57. Nás to zaujíma, vyjadri sa k vymyslenej pandémii, pouč nás ostatných aby sme vedeli viac.

  58. Prvom rade pán Vanek majiteľ nehnuteľnosti využíva priestory na podnikanie. Zakon ustanovuje, že priestor na podnikanie musi byť označený aby aj zamestnanci DU a iných kontrolných orgánov sa vedeli zorientovať pri kontrole. Ak pán starosta dal súhlas na ubytovňu /samozrejme bez konzultacie a suhlasu poslancov /mal by byť záznam na Obecnom urade a dokument by mal byť zverejneny na stránke OÚ. A ubytovna nie je jediná vec ktorá nue ke v poriadku a v sulade so zakonom.

  59. Treba kontaktovať médiá a zároveň iné kontrolné organy aby sa zistilo ako si plní svoje povinností pan Starosta a zamestnanci obce vrátane pani kontrolórky . Na stránke obce nie su zverejnené žiadne zápisnice, zmluvy a ine dokumenty. Napriklad zmluva resp zmluva o buducej zmluve na vybudovanie kanalizácie. Ktorú zmluvu mimochodom podpísal pán starosta bez konzultacie a suhlasu poslancov. Svedčí to otom ze on narába s financiami obce s našimi daňami a dotáciami od štátu ako on chce

  60. Anonym 24. júla 2020, 15:38 – to, co ste napisali je Vasim nazorom, alebo ste citovali zakon, ci ine pravne predpisy?

    Ak to nie je nazor, mozete citovany zakon uviest?

  61. P. Majko, a koľkých Vy ubytovávate vo svojej nehnuteľnosti na Trnavskej ul.? Prezradíte nám.
    Platíte dane a tiež poplatky za smeti a poplatok z ubytovania ? Ja idem na týždenný kúpeľný pobyt a platím aj poplatok z ubytovania, ktorý patrí obci. A ako Vy ?

  62. Občam 24. júla 2020, 17:23 – v predchadzajucom prispevku som Vas otazkou zaskocil, ze? A tak si myslite, ze rovnako zaskocite aj Vy mna. No mylite sa.

    Tak skusme teda trosku – tak 10 ci 15 min podebatovat verejne, nech sa obcania co to priucia.

    Hovori Vam nieco pojem osoba povinna?

  63. ak niekto poskytne priestory ktore vlastni na prenajom alebo ich ma na podnikatelsky ucel je to slobodna volba. Ked je dana osoba registrovana na danovom urade a odvadza dane s prenajmu nehnutelnosti je to maximalne v sulade so zakonom.
    Zakon nekaze ze budova musi but oznacena pokial to nie je ubytovna co ani vo Vahovciach nie je.
    V objekte Su 3 supisne cisla rodinnych domov.

    Ked vsetci mudruju vedla daneho objektu kolko byva “ludi”? Vie niekto pocet kolko ich tam je? Platia smeti, elektrinu, plyn, vodu?
    Kolko z nich je prihlasenych ako obcania obce Vahovce? To nikto neriesi dlhe roky vsak??

    Nikto sa nepozera na vec komplexne a krasne vidiet podla toho co pisete kto komu vadi. Ci je to pan Majko alebo starosta alebo majitel objektu. Iba zneuzivate situaciu a anonymne sa tu odbavujete….

  64. Ja neviem, ale riesite tu starostu, co je sice pekne lebo toto chovanie nie je adekvatne, ale myslim si, ze je velmi dolezite a prvorade od kedy su tu tie pozitivne testovane osoby na covid-19.Prisli v piatok ako sa hovori v dedine? Alebo prisli v pondelok ako pisu nitrianske noviny ? Alebo prisli v den kedy ich zacali strazit policajti? Poproaim odpovede na tieto otazky. Ci a kolko pozitivnych ludi budeme mat v dedine? Skoncime zapaskovani ako cela dedina?

  65. agronom
    i v tomto vidime ten organizacny chaos na slovensku.
    clovekovi rozum postava ako riesa takyto pripad hygienici,stana sprava
    a samosprava.
    uz dlhsi cas sledujem ako spravuje obec pan starosta.
    uz ratky rozhovor s nim a zistite ze je to clovek na nespravnom mieste.
    jeho titul nic neznamena ved si ho kupil na kaskadoch kde nebohe HZDS vyrabalo svoje kadre.
    na to aby niekdo riadil obec titul netreba.
    ako priklad uvadzam ze tento titulom ovenceny clovek dopustil a
    zlikvidoval SPORTOVU DUSU obce VAHOVCE futbal.
    viem o com pisem a viem co vahovce ako klub dokazali.
    zaver.
    nepochybujem ze takto studovany kaskadovy umelec ovlada paragrafy a pravo.-oplati to i pre agresivnejsiu jeho zastupkynu.
    vysledok nespolupracuje s poslancami.
    cia to je chyba,,
    TIPICKY PRIKLAD CLOVEKA NA NESPRAVNOM MIESTE

  66. Starosta akonahle bol informovany v tej minute konal. Netrepte tu nezmysli.

    Najskor prislusne organy riesili urgentne veci aby zabezpecili objekt a podobne ukony a potom informovali starostu.
    Hadam vedia co maju robit a nie zapodievat sa teraz konspiracnymi teoriami dedinacov a “zainteresovanymi” ludmi ktori sa snazia zneuzit situaciu vo svoj prospech aby postvali obcanov proti starostovi.
    Kazdy nech si najskor urobi poriadok u seba doma.
    Ludia ktori riesia stalen len druhych neriesia svoje zivoty a tak to potom aj vyzera. Otacaju vinu len na inych a zavidia. Pritom sami nekonaju akoby mali pre seba ci ich rodiny.
    Osocovat, zavidiet a ukazovat prstom je to najlahsie.
    Normalne mam pocit ze Vahovce su 100 rokov za opicami a dlho aj budu

  67. Denis vy máte odkiaľ informácie tiež sa tu len robíte mudrim .Sú tu už od piatku a neboli strážený strážiť ich začali len v stredu na niekoho podnet staznost že boli v obchode snáď ty čo ich sem doniesli vedia kedy ich doniesli 😅boli ste pri tom keď ich doniesli pochybujem tak radšej nepíšte hlúposti

  68. Takže si to zhrňme do kopy:

    Keďže nikto nemá relevantné informácie, či zo strany štátnych inštitúcií alebo od vedenia obce Váhovce, nič nie je stopercentne dokázatelné.

    V stredu ráno sa zistilo že na rodinnom dome v strede dediny sú ubytovaní zahraniční pracovníci s podozrením na COVID-19, ktorí boli presunutí z Nitrianskeho kraja na základe dohody medzi Nitrianskym Regionálnym úradom verejného zdravotníctva a podnikateľa, ktorý vlastní horemenovanú nehnuteľnosť vo Váhovciach. Až od stredy je objekt monitorovaný políciou na základe stredajšieho zasadania okresného krízového štábu a podnetu regionálneho úradu verejného zdravotníctva v Galante. Asi následne bol informovaný aj starosta obce Váhovce.

    A teraz to začína:
    – ako je možné, že ľudia v karanténe už od piatka sa veselo promenádujú po dedine až do stredy
    – ako je možné, že Nitriansky regionálny úrad verejného zdravotníctva pošle ľudí s podozrením na COVID-19 do karantény bez toho, že by dopredu informoval regionálny úrad verejného zdravotníctva v Galante . Alebo informoval a v Galante od piatka spali
    – ako je možné, že pravdepodobne nakazených ľudí pošlú na rodinný dom , ktorý vlastní súkromná osoba a nie do štátnych na to určených zariadení, napríklad Gabčíkovo

    Spolupráca medzi štátnymi orgánmi tu asi troška zlyháva, alebo skôr jednotlivcov na príslušných miestach. A občan je vystavený zbytočným rizikám kvôli ich zlyhaniu.

    COVID-19 tu končí a začína váhovská dedinská kovbojka.

    Rod, dom, kde sú ubytovaní už asi dva roky zahraniční pracovníci, vlastní súkromný podnikateľ. Keď má riadne zahlásené podnikanie v oblasti ubytovania, je to v poriadku, obec naňho vplyv nemá,

    ALE:
    Na základe dotazovania viacerých členov obecného zastupiteľstva, ktorí nemajú žiadne informácie o ubytovaní a nie je možné dopátrať sa, či je vôbec odvádzaná daň za ubytovaných , za odvoz smetí a pod., vyzerá to tak, že starosta obce konal za chrbtom obecného zastupiteľstva nezákonne a teraz všetko zatĺka a žehlí. Napríklad oznamom cez obecný rozhlas aspoň 2x denne, nech každý počuje, aký je nevinný. Viacerí občania obce boli svedkami hádky starostu a majiteľa horemenovaného rodinného domu na ulici, kde si „vysvetlovali“ vzniknutú situáciu. Nakoniec arogantný až detinský prístup starostu k členom obecného zastupiteľstva svedčí asi o nekalých praktikách starostu.

    Dámy, páni, opasok sa uťahuje, bude ešte veselo.

  69. Mojemenomojemeno tak mas asi muza.Je to tvoja vec ako to mate zadelene.Je to sice proti prirode ale je to dnes moderne.Ak nemas dceru to je dobre.Dufam ze ani syna lebo tvoj geneticky kod by mal zaniknut

  70. Občam 24. júla 2020, 17:23 – tak ako anonymny hrdina? Mate pocit, ze hryziem? Zaskoceny, ze?

    Napriek tomu, ze Vas je uplne hov*o do toho, kolko ludi kto vo svojej vlastnej nehnutelnosti ubytovava, ako likviduje odpad a kedy chodi na toaletu, ja Vam ukazem, preco SOL je na urovni, na akej je a to uz 13 rokov.

    Nie som povinny nielenze napisat co i len riadok na Vase otazky, ale znovu – kazdy prispevok moze byt hodnotny – nie pre Vas, lebo Vy nedokazete napisat ani svoj nick spravne. Z prispevku mozu nacerpat informacie ludia schopni citat s porozumenim, co zial mnoho ludi uz zabudlo.

    K veci:

    – ubytovavam tolko ludi, kolko je v nehnutelnosti ubytovavat korektne, aby mali zabezpeceny standard vyzadovany legislativou

    – zvysene poplatky za smeti za ubytovanych neplatim a ani nebudem. Komunalny odpad ktory produkuju od prveho dna a v danom case ako prvy a jediny vlastnik nehnutelnosti v meste (s prenajmom) likvidujem legalne a to jeho odvozom na skladku odpadu do Trnavy, lebo Mesto Sered NEBOLO SCHOPNE A OCHOTNE odoberanie odpadu zabezpecit.

    Tu najdete informacii k teme dostatok:

    http://archiv.seredonline.sk/clanky/vedenie-mesta-hovori-o-obavach-z-mnozstva-odpadu-tvoreneho-zamestnancami-z-tretich-krajin-legalnu-likvidaciu-ale-prakticky-neumoznuje/index.html

    http://archiv.seredonline.sk/clanky/problem-s-legalnou-likvidaciou-odpadu-podla-objemu-obcanmi-stale-trva-hovorca-veselicky-nedviha-telefon-co-robi-primator-tomcanyi/index.html

    – poplatky za ubytovanie mestu neplatim, lebo ich vyzadovanie by bolo nezakonne ! Takze ja len dodrziavam zakon.

    – ano, Vy poplatok za ubytovanie v kupeloch platite opravnene, lebo obec / mesto v pripade tykajucom sa Vas nepochybne postupuje podla zakona.

    Občam 24. júla 2020, 17:23 – ludia ako Vy majuci reci ako koza bobkov, no evidentne rovnako aj rozumu ako uz spomenuta koza, su nestastim pre verejne diskusie – zial, vsetci mame rovnake prava a to aj v daleko zavaznejsich pripadoch a to napr. pri volbach. Nasledne samospravy a stat vypadaju tak, ako vypadaju…

    Takze pan zaskoceny anonymny „Občam“, mozno by to chcelo viac studovat a uvedomit si, ze aj sloboda slova a prava dane Ustavou SR maju svoje hranice.

    Ja som sa dnes VEREJNE a dobrovolne VZDAL casti svojich prav aby som vysvetlenim casti faktov ludskou recou ukazal, ze ked niekto robi veci v sulade so zakonom, nemusi byt anonymom, nemusi sa hanbit za svoju pracu a nemusi sa bat ani napisat taky clanok, pod ktorym bezi tato diskusia.

    Nie je totiz kazdy zlodej, podvodnik a parazit na verejnych financiach. Su aj ludia, ktori sa dokazu uzivit poctivo, cestne a bez porusovania zakonov.

  71. Zbytočne to riešite keď COVID je aj tak vymyslená choroba, možno majú iné infekcie inak by ich tam nestrážila celá posádka policajného zboru, alebo čo tam nasadili organizáciu pre zákaz chemických zbraní nebodaj keď časť tych “nakazených covidom” chytili ako likvidujú chemický odpad zo zahraničia. A ešte k tomu taký úryvok z tvnoviny “Plastové sudy a bandasky odvezie do bezpečia a uskladní certifikovaná firma, ktorá sa zaoberá likvidáciou nebezpečného odpadu.”

    Asi nechytili všetkých.. hm.. hocičo to može byť, aj nemusí..

  72. Pán Majko toto je váš nádherný príspevok kde je vidieť že ste Človek na úrovni.Tak ako Ste napísal nemusíte a vysvetlíte.Ďakujeme.A čo náš starosta je prečo tichúčko ako voška pod chrastou?Nehanbí sa?Napísal Ste presne čo sa stalo a aj starostova sestrička sa ukázala.Starosta nemá gule verejne tu napísať občanom a očistiť sa.Asi je veľmi zašpinený.

  73. občianka 25. júla 2020, 7:43 – napisana je pravda tak, ako vzdy. Ako sa s nou kto vyrovna, je na nom.

    Nezaujimaju ma vztahy vo Vahovciach a starostu ani poslancov nepoznam. Ci starosta a v clanku menovana poslankyna a jeho zastupkyna nieco obcanom vysvetlia, je ich vec a vizitka.

    Mozno daju na ucelove reci svojich kamaratov v komunalnej „politike“ a kludne sa nechaju vmanipulovat tam, kde je ich politicka konecna. Je mi to jedno, je to vecou obyvatelov obce a obcanov – volicov.

    SOL sa drzi faktov a robi si svoju robotu nehladiac na zaujmy toho ci ineho cloveka pri moci, pri koryte.
    Zpravidla uz jedna ucast na rokovani OZ pozorovatelovi nad vecou a do obecnych sra*iek nenamocenemu cloveku napovie, kto je kto, co chce a odkial a kam fuka vietor. Skusenosti z okolitych obci je viac nez dost.

    Moralka, cest, charakter a pravo. Pokym sa medzi ludi nevratia zakladne hodnoty kazdej spolocnosti majucej zaujem fungovat normalne, dovtedy budu na problemy VZDY doplacat len bezni obcania. V dedine, meste a v celom state.

  74. ..starosta moze informovat len o tom, o com ma vedomost a teda ma informaciu ktoru moze alebo musi zverejnit.

    Informoval ho „stat“ o tom, ze tam bude statna karantena? Asi nie.
    Tak sa ukludnite. Ak o tom nevedel a niekto sa to dozvedel, mal najprv kontaktovat samospravu.
    Ibaze si niekto chytry mysli, ze lusknutim prstov sa ihned vsetko da. Vazeni, klud. Nikdy nemozete zasahovat do sukromia a ak stat nieco poserie, vy to aj tak budete vediet ako posledny. a mozno vobec.

  75. Informovanost.
    Píšeš, že starosta o tom asi nevedel. Ty to odkiaľ vieš?Máš overené informácie? Niekto spravil sakra veľkú chybu. Prinajmenšom majiteľ budovy o tom musel vedieť. Prečo neinformoval starostu? Na túto otázku dajte odpoveď.

  76. Kukučka 25. júla 2020, 16:09 – a ty vieš?

    ńo, ja píšem, že starosta o tom asi nevedel. Prečo si myslíš že mám overené informácie? Ako potom TY môžeš tvrdiť, že o tom vedel? Otázka je na mieste.

    Vieš čo ma zaráža? Že NIKTO neoznámil obci (starostovi), že niečo také ako „štátna karanténa“ sa tam zriadi. Ani RÚVZ a ani „štát“. Je potom obec samospráva alebo si na nej môže štát robiť čo chce?
    Ak informovali a starosta sa nazdával, že to bude OK, tak je to jeho problém že neinformoval.
    Alebo si mám myslieť, že je to zasa ako za totality – „zriadime štátnu karanténu a TY, starosta, drž hubu!“ (???)
    Čo by som sa zo spôsobu makovicsa vôbec nečudoval.

  77. takze niekto ma skusenosti, ak to vie porovnat?
    ked citam niektore riadky, zda sa mi, akoby niekto rozduchaval vahovce.

  78. Už ich konečne začnite riešiť nemožu si tu robiť čo chcu najprv idu ochranovat politikov a potom cudzincov oni si myslia že maju na to právo oni si neuvedomuju že možu byt zato potrestaný alebo skončiť v base a možeš byt aj superman v tej uniforme najprv začnite chrániť našich občanov a nie volaku zgerbu vijebanu asi to mate už cele pomílene v tých hlavičkách vygumovaných

  79. Herkules, za čo môžu byť potrestaní policajti? Napíš konkrétne čo policajti porušujú, podlož svoje tvrdenie faktami, napíš ktoré paragrafy ktorého zákona nerešpektujú. Lebo ak píšeš len to čomu hovno rozumieš, ale myslíš, že to tak má byť, tak tvoje reči majú akurát váhu mokrého vechťa. Ideš.

  80. Herkulesom si sa nazval prečo? Vieš v vôbec kto to bol? Prečo si neostal normálne anonymom, alebo si dal nick podľa niečoho, čo Ťa vystihuje? Podľa hodnoty tvojho príspevku, by to bolo čo? Skús po sebe prečítať a porozmýšlaj, kto v tejto diskusii má vygumovanú hlavičku.

  81. Pán Majko, Vám treba ešte takto si pri vyrábať ubytovaním cudzích ľudí? Neuveriteľné! Novinár ako Vy je odkázaný na taky biznis? Normálne mi to nejde do hlavy!!!

  82. Radar 26. júla 2020, 16:43 – nechapem Vasu otazku v kontexte s mojou pracou a hlavne s tymto clankom. Chcete snad spochybnovat Ustavne pravo kazdeho vlastnika nakladat so svojim majetkom v sulade so zakonom a ostatnymi pravnymi predpismi?

  83. Tak týmto článkom ste akurát rozvíril pochybnosti a nervozitu vo Vahovciach . Namiesto toho aby ste zverejnil nejaké konkrétne informácie .
    Fakt novinár a noviny na úrovni .
    A mimochodom, keď nie su na stránke kontakty na poslancov , odkiaľ máte kontakt na pani Kubicovu ? Ak si obec dá na každú podstranu starostovu fotku , vás je do toho akurát tak nič . Ani pán starosta Vám nekritizuje vaše noviny , ich vzhľad , obsah a štruktúru

  84. Pre Seeker 24. júla 2020, 12:16 24. júla 2020, 13:21

    Nás to zaujíma, vyjadri sa k vymyslenej pandémii, pouč nás ostatných aby sme vedeli viac.

    Ja sa nema k tomu co vyjadrovať, ja som nezaviedol karanténu, k tomu nech sa vzjadrí štát a RUVZ !!! Prečitaj celý ten text, nie iba nadpis…

  85. Nespokojný občan 24. júla 2020, 12:47

    Kto im potvrdil ten Covid21548 ? RUVZ? Chrípka je zákerna choroba, tak ju nenazivajme Covid19. Kde su vsetci ty nakazeny ludia, su na umelych ventilaciach? Kde doma? Nikto nie je v nemocniciach, boli ste ich navstivit? Chripka je rovnako nakazliva… a nikto nic nerieši

  86. Mňa by len zaujímalo, že koho zásluhou sa z rodinneho domu stala ubytovňa ? Niekto musel dať povolenie na zmenu účelovosti. Nemali o tom vedieť občania, že sa v dedine niečo také plánuje?

  87. V ruke som držal včerajšie noviny Plus1deň a grcal som.Až po vygrcaní sa som zbadal ako veľmi dobre urobil pán Majko články o Váhovciach tunak v novinách.Vidím že on robil články pre nás občanov Váhoviec aby sme boli informavaný.Kto urobil pre nás ľudí viac ako Majko?Starosta zlyhal aj s úradom a iné noviny robia jedine senzáciu.Len tunak je kopa stanovísk úradov a naozajsné fakty.Ďakujem aj za rodinu

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img