ISSN 1337-8481

štvrtok, 21. novembra, 2024

Dopravné značenie pri rekonštrukcii vozovky vyzerá byť ako orientačné. Vodiči ho prakticky vôbec nerešpektujú.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img

Sereď / Dnes v ranných hodinách začala firma vykonávať rekonštrukciu vozovky od železničného nadjazdu smerom na Trnavskú ulicu. Dopravné značenie hlavne pre autá idúce cez nadjazd ponad železnicu sa podľa všetkého javí ako zmätočné, nakoľko prakticky žiadni vodiči ho nerešpektujú, až na svetlé výnimky. Podľa zadokumentovaného prenosného značenia je zakázané z nadjazdu zísť na Trnavskú ulicu jazdou vpravo. Za niekoľko minút strávených pri vyhotovení fotoreportáže prakticky žiadne auto dopravné značenie nerešpektovalo. Možno je to tým, že nie je vyznačená obchádzka, ktorú by však mal priemerný vodič z logiky veci pochopiť a opravovaný úsek obísť jazdou vľavo a na konci zatrávneného trojuholníka s komickým nápisom Sereď zatočiť vpravo, čím by sa vrátil späť na cestu smerujúcu na Trnavskú ulicu a výjazd von z mesta na R1 smer Trnava-Bratislava.

Za úvahu stojí, či nie je schopný investor nakontrahovať firmy, ktoré by takúto rekonštukciu vykonával vo večerných a nočných hodinách, kedy je premávka minimálna až nulová tak, ako sa to robí v civilizovanej západnej Európe a USA.

Viac informácií nájdete v ďalšom článku publikovanom na SOL.

 

Páčil sa Vám tento článok? Zdieľajte ho na sociálnych sieťach!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
Obnoviť ⭯
  1. Naťahovať nový asfaltový povrch smerom k mostu, ktorý sa minimálne na rok zatvorý je ok….🤣😂🤣
    Ak to spravia už od diaľnice ok,ale zatiaľ som si všimol,že to robia len od koľajníc do Kávovín….
    A ešte jedna taká maličkosť.Nedávno naťahovali nový asfaltový povrch od Sládkovičova po Sereď… minulý týždeň , keď pršalo v jednom kuse,som si všimol (chodím tade z práce každý deň) ,že už sú na celom úseku cesty vyjazdené kolaje v ktorých stojí voda….A to má tá cesta rok aj niečo….

  2. čo sa čudujeme, keď na každej stavebnej zákazke potrebuje každý „podnikateľ“ zarobiť na nového bavoráka a každý zúčastnený potrebuje niečo „na kávu“… potom je jasné, že tie peniaze budú chýbať na kvalite ciest.. potom, ked sa niekto zabije, lebo dostal šmyk na vode, ktorá stojí v tých vyjazdených kolajách, tak dúfam, že každý z tých stavbárov, si spomenie vo svojom novom autíčku za minimálne 100 tisíc….

  3. Stavbár asi ťažko, skorej ten čo robí verejné obst. sa pakuje,…….

    Mimochodom tie koľajnice do kávovín by mohli buď úplne zlikvidovať alebo dať tam gumové prejazdy ako v šúrovciach.
    keď tade prebehnem zuby mi hrkocú ešte 15 min po tom

  4. Nečudujte sa, že sú na novej ceste do Sládkovičova už vyjazdené kolaje! To isté bolo aj na moste. Na všetko sa používa najlacnejší, nekvalitný materiál, nehovoriac o kvalite vykonanej práce. Keď sa zvýšia teploty v lete, ostane povrch ako plastelina po ktorej jazdia autobusy, kamióny…

  5. Aký má význam,že za nadjazdom sa nesmie odbočiť do prava a pokračovať po Trnavskej. A o pár metrov za trávnatým ostrovčekom sa už môže odbočiť do prava a vrátiť na Trnavskú ?
    Môže mi to niekto objasniť? A prečo teda nebolo značenie v ceste s presnou obchádzkou trávnatého ostrovčeka?

  6. Prosim Vás seredania, načo ťahajú nový asfalt, prečo neopravia najprv most??? Hľadá sa vhodný dodavateľ / dávateľ???

Comments are closed.

UPOZORNENIE:
- Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
- Nešírte neoverené informácie a hoaxy. Šírte len to, k čomu poznáte relevantný zdroj a podľa možnosti ho uvádzajte.
- Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidiel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
- Vkladať príspevky do diskusie nie je povolené cez proxy servery a anonymizéry. Takéto príspevky môžu byť zmazané bez akéhokoľvek ďalšieho komentovania a zverejňovania dôvodov.
- Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy.
- Akékoľvek útoky, osočovanie a invektívy voči podpísaným autorom článkov redakcii, alebo vydavateľovi budú zmazané, resp. v prípade, že budú zakladať podstatu niektorého z trestných činov, alebo iného porušenia zákona, autor príspevku by mal počítať s možnosťou zjednania nápravy právnou cestou.
- Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
spot_img