Snaha sústavne polarizovať spoločnosť na základe stále prítomnej témy Covid-19 a s tým spojenej vakcinácie zdá sa, že nepozná hranice. Antivaxeri a ambiciózni ľudia tlačiaci sa do politiky zneužívajú všetky témy nehľadiac na amorálnosť vlastného konania a dokonca ani na následky, ktoré šírenia nepravdivých informácií môže spôsobiť.
Momentálne stovky ľudí bez rozmyslu najmä na sociálnych sieťach zdieľajú informáciu o tom, že Slováci prestávajú kupovať Horalky, lebo „ich výrobca odkazuje neočkovaným, aby sedeli doma.“ K vyjadreniu publikovanému v Denníku N vytrhnutému z kontextu samozrejme boli dodané informácie nezakladajúce sa na pravde.
Jeden z webov, ktorý ani len nemá rubriku s kontaktami na vydavateľa a zodpovedné osoby za publikované materiály, napriek šíreniu nezmyslov patrí medzi najzdielanejšie.
O úrovni tohto webu svedčia aj ďalšie články a to čo obsahu, tak spracovanej témy.
Je evidentné, že web je skutočne antivaxerským brlohom plným nezmyslov slúžiacich k propagácii skupín priživujúcich sa na tejto celosvetovo vážnej téme.
V skupinách, ktoré článok týkajúci sa Horaliek z predmetného webu zdieľajú, ale veľký úspech jeho anonymný autor nezožal. Priamo v diskusii drvivá väčšina diskutujúcich napísala napr. toto:
S otázkou ako to v skutočnosti je s postojom výrobcu vo svete známych Horaliek, sme sa obrátili na vedenie spoločnosti I.D.C. Holding. Stanovisko spoločnosti prinášame v plnom znení.
Stanovisko k článku v Denníku N Final
Je smutné, že legislatíva dostatočne neošetruje cielené šírenie klamstva anonymnými webmi a zodpovednosť konkrétnych osôb za šírenie takýchto informácií. Anonymita autorov a šíriteľov nepravdivých informácií povzbudzuje a to napriek tomu, že svojim konaním môžu poškodiť meno, ktorejkoľvek firmy, alebo konkrétnej osoby, ktorej obrana v našom právnom systéme je takmer nemožná, alebo minimálne veľmi problematická a zdĺhavá.
I.D.C. Holding je jedna z mála spoločností, ktoré sú budované výlučne zo slovenského kapitálu a v regióne sú jedným z najväčších zamestnávateľov. Spoločnosť stavia na viac ako 100 ročnej tradícii a jej výrobky ako napolitánka Mila či už spomenuté Horalky si pamätajú nielen naše babičky, ale pochutnávajú si na nich celé generácie a vďaka úspechu produktu ich nepochybne budú mať radi aj naše deti.